Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(28)
Forma i typ
E-booki
(28)
Autor
Jakubowicz-Bryx Anna
(2)
Kruczek Agnieszka
(2)
Lewicka Monika
(2)
Ossowski Roman
(2)
Plieth-Kalinowska Izabela
(2)
Siuda Piotr
(2)
Basińska Małgorzata Anna
(1)
Boniecka Klaudia
(1)
Brzeziński Łukasz
(1)
Błachnio Aleksandra
(1)
Deja Monika
(1)
Durkheim Émile
(1)
Gerlach Ryszard
(1)
Janicka Martyna
(1)
Jureńczyk Łukasz
(1)
Kamyk-Wawryszuk Agnieszka
(1)
Krawczyk-Bocian Amelia
(1)
Kwiecińska Monika
(1)
Liberska Hanna
(1)
Litwic-Kaminska Kamila
(1)
Malina Alicja
(1)
Musielewicz Adam
(1)
Nawrot-Borowska Monika
(1)
Pieczywok Andrzej
(1)
Pluta Magdalena
(1)
Sobieszczyk Maria
(1)
Stachura Krzysztof
(1)
Suwalska-Barancewicz Dorota
(1)
Szczutkowska Joanna
(1)
Tarczyński Andrzej
(1)
Tomaszewska Renata
(1)
Trempała Janusz
(1)
Trempała Wojciech
(1)
Wenderlich Paulina
(1)
Wiłkość-Dębczyńska Monika
(1)
Wojciechowska Katarzyna
(1)
Wolska Aleksandra
(1)
Wędzińska Magdalena
(1)
Zwolińska Ewa Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(23)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
28 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
W prezentowanej monografii przedstawiono wyniki badania 100 kobiet bezdomnych zamieszkujących schroniska dla bezdomnych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego oraz odpowiednio zrekrutowanych kobiet mieszkających w domach. Celem prezentowanych badań było porównanie obu grup w zakresie wybranych zasobów osobistych (prężności i nadziei) oraz postaw życiowych w kontekście strategii radzenia sobie ze stresem. Sprawdzono, czy omawiane zmienne przyjmują w populacji kobiet bezdomnych specyficzne konfiguracje. Próbowano także odpowiedzieć na pytanie o występowanie ewentualnych związków między zasobami osobistymi i postawami życiowymi a strategiami radzenia sobie ze stresem w grupie kobiet bezdomnych z uwzględnieniem wybranych zmiennych dotyczących charakterystyk bezdomności. Rozpoznanie zasobów, jakimi dysponują bezdomne oraz strategii radzenia sobie ze stresem, które one stosują, wydaje się być szansą na stworzenie bardziej efektywnych metod oddziaływania skierowanych do tej grupy. Uwzględnienie wśród wspomnianych zasobów prężności pozwala na ocenę możliwości adaptacyjnych kobiet bezdomnych, a nadziei – na określenie ewentualnego pokładania ufności, że aktualna sytuacja może ulec zmianie.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Monografia dotyczy ważnego i aktualnego zagadnienia leczenia i zapobiegania otyłości. Osoby otyłe, oprócz zwykle zdiagnozowanych problemów ze zdrowiem, mają również̇ problemy psychologiczne związane z poczuciem własnej wartości, atrakcyjności, ale też w relacjach społecznych czy na rynku pracy, co wpływa na jakość́ ich życia. W monografii Autorka wnikliwie opisała problematykę̨ nadwagi i otyłości oraz przedstawiła interesujące wyniki badań własnych, które miały na celu sprawdzenie, czy stosowanie różnych diet oraz uzyskany w ich wyniku spadek masy ciała mogą̨ stanowić́ o zdrowiu i zadowoleniu z życia kobiet otyłych i z nadwagą.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Realia rynku pracy cechującego się różnorodnością, zmiennością, niestabilnością, nieprzewidywalnością, nielinearnością i w końcu wielkim ryzykiem mają silny wpływ na sposoby i możliwości kształtowania ścieżki zawodowej człowieka. W konsekwencji oznacza to konieczność dokonywania wyborów, nauczenia się świadomego planowania własnej kariery i innych obszarów życia, rozwijania umiejętności podejmowania decyzji edukacyjnych, zawodowych i całożyciowych. Nieprzewidywalność i niepewność środowiska pracy stała się signum temporis i wyzwaniem dla poradnictwa zawodowego. Sytuacja taka zmusza do postawienia pytania: jaka metoda pomagania jest „skrojona na miarę” współczesnych czasów, czyli nowej, ciągle i szybko przekształcającej się rzeczywistości? Odpowiedź i uzasadnienie, że taką metodą jest coaching, mający zastosowanie w poradnictwie zawodowym dla osób dorosłych, zawarta jest w niniejszej monografii. Problematyka podjęta w monografii wpisuje się w pedagogikę, a szczególnie w subdyscyplinę pedagogiczną – pedagogikę pracy. (ze wstępu) Książka jest warta przeczytania przez każdego dorosłego człowieka, bowiem bez relacji coachingowej, bez spotkania co najmniej dwóch osób, bez nazwania i wyrażenia własnych myśli, bez empatycznego otwarcia się […] – niemożliwe byłoby ani samopoznanie, ani indywidualny osobowościowy i zawodowy progres. […] Kompletne, wielowątkowe opracowanie poświęcone coachingowi w poradnictwie zawodowym jest potrzebne, tym bardziej że dotychczas takowego w polskim piśmiennictwie naukowym nie było. (Z recenzji wydawniczej dr hab. Urszuli Jeruszki, prof. APS)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ
Badania nad możliwością poprawy funkcjonowania poznawczego osób w różnym wieku dzięki krótkotrwałym treningom poznawczym wzbudzają w ostatnich latach coraz większe zainteresowanie psychologów. Celem badań własnych autorki było sprawdzenie skuteczności treningu uwagi wykonawczej w grupie dzieci 4-letnich i 6-letnich. Szczególnie interesujące stało się przeanalizowanie wielkości poprawy w wykonywaniu trenowanych zadań, angażujących uwagę wykonawczą, ale także zakresu transferu na zadania nietrenowane, angażujące pamięć operacyjną oraz inteligencję płynną. Badanie przeprowadzono w paradygmacie eksperymentalnym, z jedną grupą treningową i dwiema kontrolnymi. Wzięło w nim udział 180 dzieci typowo rozwijających się w okresie średniego dzieciństwa. Książka składa się z czterech głównych części, tj. podstaw teoretycznych, metodologii badań własnych, części empirycznej oraz dyskusji wyników.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Książka Émile’a Durkheima „Wychowanie i socjologia” to praca znakomita, stojąca na bardzo wysokim poziomie naukowym. Stała się ona ważną i integralną częścią dorobku socjologii wychowania/edukacji, dziś jest to zdecydowanie pozycja klasyczna. Edukacyjna myśl Durkheima pozostała nadal znaczącym układem odniesienia dla rozważań, analiz i badań we współczesnych naukach społecznych. W niniejszym wydaniu książki na szczególną uwagę zasługują posłowia napisane przez prof. Zbigniewa Kwiecińskiego i prof. Ewę Marynowicz-Hetkę, w których autorzy dokonują pogłębionej analizy i kontekstualizacji roli edukacji w społeczeństwie współczesnym. (Z recenzji wydawniczej prof. dr. hab. Zbyszko Melosika).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Na treść publikacji składają się rozważania teoretyczne z obszaru motywów wyboru zawodu nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej, drogi do profesjonalizacji i determinantów funkcjonowania nauczyciela w zawodzie, podstawy metodologiczne oraz wyniki i analizy bogatych i rozległych badań własnych. Monografia jest merytorycznie bardzo bogata, dotyczy różnych obszarów funkcjonowania nauczyciela, ucznia w wieku wczesnoszkolnym i studenta przyszłego nauczyciela małego dziecka. Wzbogaca dotychczasowe perspektywy o nowe interesujące konteksty. Z pewnością zainteresuje naukowców zajmujących się edukacją wczesnoszkolną, funkcjonowaniem zawodowym nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, czy studentów pedagogiki i praktyków poszukujących odpowiedzi na zaprezentowane w publikacji zagadnienia. Rekomendowana jest także rodzicom, którzy w obecnym czasie stali się nauczycielami własnych dzieci.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Mistrzostwo w zawodzie nauczyciela stanowi osnowę podjętych w niniejszym opracowaniu zaciekawień i dociekań. Zaprezentowane rozważania dostarczają wiedzy o procesie edukacji oraz o podmiotach edukacji – dziecku, rodzicach i nauczycielu, którzy podejmują konfrontację wobec dylematów wynikających z dynamicznie rozwijającej się rzeczywistości społecznej i bezwzględnie ją rewidują. Zmieniające się wymogi, kierowane wobec współczesnej edukacji, pozwalają snuć w przedkładanej Czytelnikowi monografii refleksje na temat powinności, jakie wymagane są od pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej w teraźniejszości obywatelskiej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Kolejny tom z cyklu publikacji prezentujących refleksje i wyniki badań nad powiązaniami i współzależnościami zjawisk społeczno-politycznych z działaniami z zakresu kultury i sztuki. Motywem przewodnim monografii zbiorowej redaktorzy uczynili kwestie reakcji środowisk kulturotwórczych i artystycznych na zjawiska migracji i uchodźstwa w XX i XXI wieku. Kwerenda poprzedzająca powstanie książki wykazała, że istnieje potrzeba rozwijania badań w tym obszarze. Efektem tego jest zbiór ośmiu artykułów naukowych, których autorzy poprzez film, literaturę i muzykę przyglądają się wieloaspektowym mechanizmom migracji i uchodźstwa.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
W książce przedstawione zostały możliwości logopedy, terapeuty zajęciowego i pedagoga w diagnozie i terapii osób z rzadkimi chorobami genetycznymi. Autorzy prac poruszyli problematykę zaburzeń mowy i komunikacji u dziecka z zespołami: delecji 5p (zespołem Cri du Chat), Klinefeltera, Dravet, Aperta, z rzadką mutacją genetyczną genu FOXP1, z duplikacją chromosomu Xq28, z delecją w 13. chromosomie i z wodogłowiem. Przyjrzeli się zaburzeniom głosu u dziecka po operacji guza pnia mózgu, opóźnionemu rozwojowi mowy u dziecka z podejrzeniem choroby genetycznej, komunikacji wykorzystującej metodę psychodramy u dziecka z głęboką wieloraką niepełnosprawnością. Publikacja znajdzie szerokie grono odbiorców wśród logopedów, psychologów, pedagogów, terapeutów i wszystkich osób zainteresowanych tematyką zaburzeń mowy i komunikacji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Problematykę recenzowanej pracy trafnie odzwierciedla jej tytuł: Biograficzne istnienie w opowieści. Autorka z perspektywy badaczki osadzonej w tradycji badań narracyjnych próbuje zarysować świat sensów i znaczeń biograficznych opowieści współczesnego człowieka. Czyni to w odwołaniu do własnych doświadczeń związanych z prowadzonymi wywiadami narracyjnymi, ale wywód buduje wokół czterech portretów biograficznych opowieści zainspirowanych kolejno: konstruktem czułego narratora Olgi Tokarczuk, konceptem opowiadacza zdarzeń Jeana-Paula Sartre’a, Tischnerowską ideą człowieka dramatu oraz tożsamością narracyjną w ujęciu Paula Ricoeura. (Z recenzji dr hab. Renaty Wawrzyniak-Beszterdy, prof. UAM)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Monografia będzie z powodzeniem służyć środowisku naukowemu, zainteresowanemu uwarunkowaniami, profilaktyką i redukowaniem przejawów wypalania się w pracy z uczniami. Może być cenną inspiracją dla magistrantów psychologii i pedagogiki badających szkołę zarówno jako środowisko pracy nauczycieli, jak i miejsce kierowania rozwojem uczniów. Praca ma także bezdyskusyjne walory praktyczne. Pokazuje bowiem, jak humor zapobiegać może wypalaniu się w pracy z uczniami. (z recenzji dr hab. Grażyny Poraj, prof. UŁ)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Książka wpisuje się w dynamicznie rozwijający się nurt pedagogiki rodziny. Podejmuje ważną i aktualną problematykę wymagającą ustawicznych eksploracji. Zawarte w niej artykuły koncentrują uwagę zarówno na różnorodnie pojętych trudnościach i zagrożeniach współczesnej rodziny, jak i wychodzą naprzeciw wyzwaniom i eksponują priorytety na owej drodze.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Teksty zebrane w monografii obejmują rozważania nad odpowiedzialnością – jej istotą, zakresem, wymiarami i przejawami w życiu prywatnym oraz społecznym. Ukazują doniosłość dylematów związanych z odpowiedzialnością, skutki jej unikania lub przypisywania innym, a także zawłaszczania prawa do decydowania o odpowiedzialności. Odpowiedzialność, jej oblicza oraz sposoby wyrażania w wielu różnorodnych płaszczyznach życia, a przede wszystkim „dorastanie” do odpowiedzialności, stanowią wyzwanie rozwojowe, które niejednemu trudno jest zaakceptować, podjąć i ponosić konsekwencje każdego dnia – zwłaszcza w dobie dynamicznie zachodzących zmian cywilizacyjnych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Monografia składa się z sześciu rozdziałów stanowiących sprawozdanie z wyników badań empirycznych z zakresu psychologii sportu oraz artykułu przeglądowego zawierającego wszystkie znamiona metateorii. Każdy rozdział dotyczy kwestii ważnych dla jakości pracy ze sportowcami. Ponadto spełnia kryteria metodologiczne. W warunkach powszechnie panującej hipokinezy praca stanowi istotny wkład do zdrowia publicznego.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Ogromnymi zaletami książki są połączenie perspektywy historycznego i współczesnego spojrzenia na omawianą problematykę, interdyscyplinarne podejście oraz uwzględnianie teoretycznych i empirycznych kontekstów badań. Opublikowane w niej teksty wpisują się w aktualne dyskusje dotyczące przemian roli i zadań rodziny we współczesnym świecie. Uwzględniają tradycyjne i nowoczesne podejście do roli rodziców czy pracującej babci. Wskazują na znaczenie właściwych form komunikacji w rodzinie, kształtowania się więzi między jej członkami czy czynników wpływających na zmiany w postrzeganiu znaczenia rodziny w życiu młodych ludzi. Autorzy podejmują też ważne społecznie wątki edukacji seksualnej dzieci, komunikacji bez przemocy oraz zwracają uwagę na rolę rodziny w kształtowaniu podstaw wychowania estetycznego dzieci.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Książka jest poświęcona pamięci Profesora Pawła Izdebskiego (1958–2021). Zmarł przedwcześnie. Pożegnany został ze smutkiem, żalem oraz z poczuciem wielkiej straty. Księga pamiątkowa powstała z inicjatywy Jego najbliższych współpracowników z Katedry Psychologii Zdrowia UKW. Autorami prezentowanych tekstów są Koledzy, Przyjaciele i Nauczyciele. Ich uczestnictwo w tym przedsięwzięciu jest wyrazem szacunku dla Profesora oraz potrzeby upowszechnienia wiedzy o Jego nieprzeciętnych dokonaniach jako uczonego oraz nauczyciela akademickiego, ale także jako kolegi, który inspirował i wspierał ruch naukowy oraz społeczny w środowisku akademickim. Profesor Paweł Izdebski był jednym z filarów Wydziału Psychologii Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Zaliczany jest do wybitnych znawców psychoonkologii. Podkreślał, że jest kontynuatorem szkoły psychologii zdrowia i rehabilitacji Profesora Romana Ossowskiego. Rezultaty Jego projektów naukowych w tym zakresie poszerzyły znacząco wiedzę o możliwościach poprawy leczenia i jakości życia chorych onkologicznie. Interesowała go również problematyka profilaktyki i rehabilitacji człowieka w okresie późnej dorosłości, a zwłaszcza starzenia się poznawczego. Nie mniej uwagi poświęcał historii psychologii oraz współczesnym problemom psychologicznym, na przykład uzależnieniom od Internetu. Profesor Paweł Izdebski jako nauczyciel akademicki potrafił łączyć wysoką jakość realizowanych badań naukowych z dydaktyką. Skupiał wokół siebie wielu zdolnych młodych badaczy z wielu krajów i kręgów kulturowych. Był tutorem studentów psychologii i promotorem doktorantów, z których wielu dzisiaj pracuje naukowo. Był dla nich mentorem także w rozwiązywaniu dylematów życiowych. Włączał młodych badaczy w realizowane przez siebie zadania w dużych projektach międzynarodowych, np. w badaniach nad aktywnością w Internecie czy nad barometrem nastroju społecznego na świecie. Bycie studentem Profesora Pawła Izdebskiego było zaszczytem. Jestem przekonany, że Jego studenci będą kontynuowali Jego dzieło. Wspomnieć należy, że nasz Kolega Paweł był „niemodny”. Poza nauką interesował się sztuką muzyczną i taneczną. Był człowiekiem renesansu. Ponadto w systemie jego wartości najważniejszą była Rodzina. Zawsze jednak mogliśmy liczyć na Jego zaangażowanie w sprawy zawodowe i rzetelne wywiązywanie się z obowiązków, których się podejmował. Profesor Paweł Izdebski pozostawił po sobie trwały ślad w naukach o zdrowiu i w naszej dobrej pamięci. (z Przedmowy)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Monografia wpisuje się w niezmiernie aktualną i ważną ze społecznego punktu widzenia problematykę odnoszącą się do osób z wszelkiego rodzaju uszkodzeniami (w tym fizycznymi i psychicznymi) oraz psychologii rehabilitacyjnej. Jak pisze sam Autor, przesłaniem monografii jest „pomoc tym wszystkim, którzy pragną wesprzeć osoby z uszkodzeniami fizycznymi lub psychicznymi do głębszego zaangażowanego uczestnictwa w życiu różnych wspólnot i poprzez to uczestnictwo realizować podmiotowy sens własnego życia”. Tym, co odróżnia monografię od innych podobnych tematycznie prac, jest zwrócenie uwagi przede wszystkim na problemy osób z niepełnosprawnością w relacjach z otoczeniem. Jest to istotna zmiana w podejściu do osób z niepełnosprawnością.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem niniejszej monografii jest wskazanie najważniejszych przestrzeni edukacji dla bezpieczeństwa człowieka, identyfikacja najważniejszych zagrożeń, wskazanie instytucjonalnego wymiaru edukacji dla bezpieczeństwa, strategii i teorii uczenia się bezpieczeństwa, możliwości eksploracji przestrzeni bezpieczeństwa czy też osadzenia edukacji dla bezpieczeństwa wobec wyzwań społeczeństwa wiedzy i transwersalnych zmian zarówno w wychowaniu, jak i dydaktyce kształcenia.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
W książce zwrócono uwagę na ukazanie specyfiki i sposobów organizowania warunków rozwojowych dziecka niepełnosprawnego funkcjonującego w różnych środowiskach społecznych. Publikacja zawiera teoretyczne uwarunkowania niepełnosprawności, jak również praktyczne sposoby jej diagnozy i przykłady działań wspomagających. Przedstawione przykłady możliwych działań rehabilitacyjnych, w których uczestniczą dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi, są ukierunkowane przede wszystkim na zredukowanie zdiagnozowanych już problemów oraz wsparcie całych rodzin w podejmowaniu aktywności społecznej w ich naturalnym środowisku. Szansą na powodzenie tych zabiegów jest równe zaangażowanie w proces rehabilitacyjny wszystkich jego podmiotów. '
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
W nowoczesnej edukacji zmierza się do równego traktowania uczniów pełnosprawnych i uczniów z niepełnosprawnościami, dawania tym drugim szans sukcesu, radości ze współdziałania, dzielenia pozytywnych uczuć. Skutki takich działań związane są w dużym stopniu z relacjami interpersonalnymi uczniów z niepełnosprawnościami z ich pełnosprawnymi rówieśnikami, zatem warto je diagnozować, by dawać praktykom edukacyjnym (nauczycielom, wychowawcom, pedagogom szkolnym) wskazówki metodyczne. Książka Izabeli Plieth-Kalinowskiej ma znaczące wartości poznawcze, głównie z teorii wychowania, pośrednio zaś ma wartości metodyczne dla praktyki wychowania i kształcenia szkolnego.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej