Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(2)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Autor
Kwaśnica Robert
(2)
Błeszyński Jacek Jarosław
(1)
Dziemianowicz Mirosława
(1)
Gołębniak Bogusława Dorota
(1)
Illeris Knud
(1)
Jurgiel Alicja
(1)
Krzychała Sławomir
(1)
Męczkowska Astrid
(1)
Sekułowicz Małgorzata
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Pedagogika
(2)
Wychowanie
(2)
Antropologia społeczna
(1)
Autyzm
(1)
Biblioterapia
(1)
Globalizacja
(1)
Indywidualizm (filoz.)
(1)
Marginalizacja społeczna
(1)
Muzykoterapia
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Oświata
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Postmodernizm
(1)
Racjonalizm
(1)
Szkolnictwo
(1)
Tożsamość (filoz.)
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
1701-
(1)
1801-
(1)
1901-
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29942 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97637, 97638 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65292 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika Plus)
Prezentowane w tej książce rozważania o racjonalnościach instrumentalnej i komunikacyjnej, mimo uwikłania w myślenie psychologiczne i socjologiczne, były jednak moim pierwszym krokiem ku swoistej dla filozofii sensu refleksji krytycznej. Były pierwszym krokiem i początkiem dłuższej drogi poszukującej możliwości uprawiania pedagogiki ogólnej, jako krytyki pedagogicznego rozumu, krytyki, będącej poszukiwaniem niejawnych uwarunkowań myślenia pedagogicznego. Co sprawia, że o wychowaniu myślimy dziś tak właśnie a nie, inaczej? Dzięki czemu możliwe jest to myślenie, jakie są jego źródła i granice? Tak lub podobnie formułowane pytania są przewodnim motywem owej krytyki. Pytania te, zadając do rozumienia genezę pedagogicznego myślenia, zobowiązują do tego, by ukazać je jako myślenie uwarunkowane, dziejące się w granicach, wytwarzanych przez te uwarunkowania możliwości i w tych granicach zachowujące ważność własnych ustaleń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102856 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42286 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42293 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60917 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej