Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(1)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Autor
Brodziński Marian Grzegorz
(1)
Dłużniewska Agnieszka
(1)
Kucharczyk Izabella
(1)
Pięta Jan
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Czas wolny od pracy
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Harcerstwo
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Metodologia
(1)
Odpoczynek
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Psychometria
(1)
Samopoznanie
(1)
Spóldzielczość
(1)
Testy psychologiczne
(1)
Turystyka
(1)
Uczniowie
(1)
Uczucia
(1)
Wieś
(1)
Zabawa
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65196 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pedagogika czasu wolnego / Jan Pięta. - Wyd. 3 zakt. - Nowy Dwór Mazowiecki : Wydawnictwo Frel, 2014. - 278 s. ; 24 cm.
Napisana w sposób czytelny i zrozumiały książka dla tych, którzy wciąż mają za mało czasu wolnego lub też nie mają pomysłu, jak ten czas wypełnić. Autor uczy umiejętności właściwego wypoczynku i organizowania czasu wolnego, przedstawiając jego różne aspekty: terminologiczne, historyczne, pedagogiczne, psychologiczne i socjologiczne. Celem tej książki jest: zapoznanie czytelników z podstawowymi pojęciami dotyczącymi czasu wolnego i pedagogiki, intencjonalnych i naturalnych środowisk wychowawczych, procesu wychowania i socjalizacji, edukacji ustawicznej, andragogiki i rekreacji; uświadomienie współczesnych problemów związanych z racjonalnym wykorzystaniem czasu wolnego, wymagających pilnych analiz, sugestii i rozwiązań; przygotowanie do umiejętnego i wartościowego zdrowotnie, moralnie i kulturalnie spędzania czasu wolnego i dążenia do uzyskiwania wyższej jakości życia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 108331 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40599 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65013 P 8,4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podjęte przez Autorki badania miały na celu poszerzenie współczesnej wiedzy z zakresu emocjonalno-społecznego funkcjonowania uczniów z dysleksją oraz porównanie uzyskanych przez nich wyników z wynikami uczniów bez dysleksji. Uzyskane dane empiryczne dostarczyły wielu informacji dotyczących różnic w zakresie samoświadomości emocji i kompetencji społecznych w percepcji uczniów w okresie dorastania. Ukazanie deficytów w funkcjonowaniu emocjonalno-społecznym uczniów z dysleksją pozwoli ukierunkować wszystkie działania terapeutyczne na rozwijanie umiejętności interpersonalnych oraz na rozwijanie strategii radzenia sobie z emocjami. Lektura winna motywować pedagogów do wielu przedsięwzięć na rzecz doskonalenia systemu wsparcia uczniów z dysleksją oraz inspirować ich do podejmowania twórczych, racjonalnych i przemyślanych działań praktycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116383 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej