Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(18)
Forma i typ
Gry i zabawki
(18)
Dostępność
dostępne
(15)
wypożyczone
(3)
Placówka
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(18)
Autor
Roubira Jean-Louis
(9)
O'Connor Rory
(6)
Cardouat Marie
(3)
Blanchot Denis
(1)
Bonnessee Regis
(1)
Collette Xavier
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Coudray Marina
(1)
Dion Franck
(1)
Echegoyen Paul
(1)
Hinder Carine
(1)
Pierô
(1)
Pélissier Jérôme
(1)
Sarrett Peter
(1)
Żabicka Monika
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(18)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Odbiorca
Dzieci
(16)
Młodzież
(15)
9-13 lat
(9)
6-8 lat
(7)
Dorośli
(4)
14-17 lat
(2)
18+
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(1)
Temat
Hobby i czas wolny
(7)
Myślenie twórcze
(6)
Wyobraźnia
(6)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry w pudełkach
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(16)
Gry edukacyjne
(14)
Gry planszowe
(9)
Gry w karty
(9)
Gry i zabawy dziecięce
(6)
Gry i zabawy literackie
(6)
Gry w kości
(6)
Kalambury
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(1)
18 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Dobble [Gra] / Jacques Cottereau, [ilustracje] Denis Blanchot. - Gdańsk : Rebel, [2012]. - 1 gra (55 kart) : karton, metal, kolor ; w puszce 10x5 cm i w pudełku 13x13x8 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje kolorowe ; 9 cm).
W Dobble można grać na klika sposobów. W zasadach można znaleźć pięć mini-gier. Najpopularniejszą jest wersja, w której wszystkie karty rozdaje się graczom, a jedną z kart kładzie na środku stołu. Na dany sygnał gracze patrzą na pierwszą kartę z góry, którą trzymają w ręku i szukają wspólnego symbolu z kartą, która leży na stole. Symbol nazywają głośno i szybko kładą swoją kartę na stole, przykrywając starą kartę. Teraz każdy z graczy musi znaleźć wspólny symbol z nową kartą! Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się kart. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji roślin, postaci i przedmiotów, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 693 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : Odyseja : obraz jest wart tysiąca słów / Jean-Louis Roubira ; ilustrator Marie Cardouat & Pierô ; projekt Régis Bonnessée. - Gdańsk : Rebel, [2017]. - 1 gra (1 plansza punktacji, 84 karty z ilustracjami, 12 tabliczek do głosowania, 12 drewnianych króliczków) : drewno, karton, plastik, kolor ; w pudełku 7x28x28 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 26 cm).
Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych graczy. Z Dixit Odyssey odkryjesz na nowo magiczny świat Dixit – najczęściej nagradzanej gry ostatnich lat. Daj ponieść się wyobraźni, odkrywając tajemnice nowych kart. Tylko uważaj, żeby nie wpaść w pułapki zastawiane przez innych graczy! Dzięki nowym wariantom, w grze może brać udział aż do 12 osób. Razem wyruszcie na poszukiwanie nowych, zaczarowanych światów. Na czym to polega? Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów. Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza – to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty! Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej. Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów! Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi. Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 660 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Time's up : family. - Gdańsk : Rebel, [2017]. - 1 pudełko (klepsydra, 220 kart, woreczek, notes, książeczka z informacjami na temat haseł, instrukcja) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 16x11x11 cm.
Każda para ma 40 sekund i 3 rundy na odgadnięcie jak największej ilości haseł. Jedna osoba próbuje przekazać drugiej, co jest na danej karcie. Runda 1 - Opis dowolny: opisujemy nasze hasło na wszystkie możliwe sposoby Runda 2 - Wystarczy słowo: używamy tylko jednego słowa i już po nim nasz partner musi odgadnąć hasło Runda 3 - Pantomima: nie wolno Ci odezwać się słowem i hasło możesz tylko pokazywać Aby wygrać nie musisz być chodzącą encyklopedią. Wystarczy wykazać się refleksem, sprytem i umiejętnością łapania oddechu między kolejnymi napadami śmiechu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 707 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : Harmonia / Jean-Louis Roubira ; ilustracje Paul Echegoyen ; [tłumaczenie z języka francuskiego]. - Poitiers : Libellud ; Gdańsk : Rebel, 2018. - 1 gra (84 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 28x12x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 13 cm).
Odkryj nowe pokłady skojarzeń, daj ponieść się wyobraźni i wyrusz w niezwykłą podróż w celu odzyskania harmonii. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze. Dixit 8 to 84 nowe, świetnie narysowane karty z motywem harmonii bądź walki o jej utrzymanie. Karty te można łączyć ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit. Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywk
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 755 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : Marzenia / Jean-Louis Roubira, Franck Dion. - Poitiers : Libellud ; Gdańsk : Rebel, 2017. - 1 gra (84 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 28x12x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 13 cm).
Jest to gra w skojarzenia, w każdej z tur jeden z graczy staje się bajarzem. Wybiera jedną ze swoich kart i mówi zdanie, które do niej nawiązuje. Pozostali gracze wybierają jedną z własnych kart, która najlepiej pasuje do zdania bajarza. Następnie wszystkie wybrane karty są mieszane i zadaniem pozostałych graczy jest odgadnięcie, która z nich należała do bajarza
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GF. 754 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : Obraz jest wart tysiąca słów! / Jean-Louis Roubira ; il. Marie Cardouat ; projekt Regis Bonnessee ; [tłumaczenie. Monika Żabicka]. - Gdańsk : Rebel ; Poitiers (France) : Libellund ; 2015. - 1 gra (84 wielkoformatowych kart, 1 karta prezent, 1 plansza z torem punktów wewnątrz pudełka, 6 drewnianych pionków królików, 36 znaczków głosowania) : drewno, karton, plastik, kolor ; w pudełku 7x28x28 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 26 cm).
Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych graczy. Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 659 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : Wizje / Jean-Louis Roubira ; ilustracje Marina Coudray. - Poitiers : Libellud ; Gdańsk : Rebel, 2019. - 1 gra (84 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 28x12x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 13 cm).
Odkryj nowe pokłady skojarzeń, daj ponieść się wyobraźni i wyrusz na poszukiwanie wizji. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze. Dixit wizje to 84 nowe, świetnie narysowane karty, utrzymane w klimacie wielokulturowych wizji. Karty te można łączyć ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit. Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 751 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : Wspomnienia / Jean-Louis Roubira, Carine Hinder i Jérôme Pélissier. - Poitiers : Libellud ; Gdańsk : Rebel, 2018. - 1 gra (84 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 28x12x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 13 cm).
Udaj się w podróż do przeszłości i odkryj świat cudownych wspomnień. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze.Dixit 6: Wspomnienia to 84 nowe karty, których autorami są Carine Hinder i Jérôme Pélissier.Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki.Na czym to polega?Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów.Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza – to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty!Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej.Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów!Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi. Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 752 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit. 2 : Przygody / Jean-Louis Roubira, Marie Cardouat. - Poitiers : Libellud ; Gdańsk : Rebel, 2018. - 1 gra (84 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 28x12x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 13 cm).
Daj znów ponieść się wyobraźni i wyrusz na poszukiwanie nowych skojarzeń. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze. Dixit 2 to 84 nowe, świetnie narysowane karty, utrzymane w klimacie magicznego snu. Nowym ilustratorem został Clément Lefevre - ceniony francuski grafik i autor książek dla dzieci oraz młodzieży, rysujący dla wielu renomowanych wydawców. Karty te można łączyć ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit. Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 753 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit. 4, Początki / Jean-Louis Roubira, Clement Lefèvre. - Poitiers : Libellud ; Gdańsk : Rebel, 2015. - 1 gra (84 karty) karton, kolor ; w pudełku 5x28x12 cm + instrukcja ([6] s. ; 12 cm).
Dixit 4 wprowadza 84 nowe, przepiękne karty pełne zabawnych oraz enigmatycznych obrazów utrzymanych w klimacie serii. Karty te można łączyć ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit. Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki. Na czym to polega? Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów. Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza – to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty! Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej. Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów! Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi. Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 661 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rory's story Cubes : Kości opowieści / [Rory O'Connor]. - Gdańsk : Rebel Centrum Gier, cop. 2016. - Pudełko [9 kostek] ; 8x8x3 cm.
Story Cubes to dziewięć ładnie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Rzuć wszystkimi dziewięcioma kostkami. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu..." lub jeśli wolisz "Pewnego razu...". Następnie opowiedz historię w oparciu o dziewięć obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od dowolnego z nich, najlepiej od tego, który jako pierwszy przykuł twoją uwagę. Nie ma złych odpowiedzi, jedyne co cię ogranicza, to twoja własna wyobraźnia. Obudź ją w sobie i daj się jej ponieść, a fantastyczne opowieści same zrodzą się w twojej głowie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GF. 748 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit. 3, Podróże / autor Jean-Louis Roubir ; ilustrator Xavier Collette. - France : Libellud ; Gdańsk : Rebel, dystr., 2018. - 1 gra (84 karty) : karton, kolor ; w pudełku 5x28x12 cm + instrukcja ([6] stron : ilustracje kolorowe ; 12 cm)
Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GF. 756 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Time's up! : party. - Bruksela : Repos Production ; Gdańsk : Rebel, [2018]. - 1 pudełko (klepsydra, 220 kart, woreczek, notes, książeczka z informacjami na temat haseł, instrukcja) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 16x11x11 cm.
Nietypowe kalambury, w których musimy nie tylko kreatywnie przedstawić wylosowane hasła, ale też zapamiętać, jak robią to inni? To właśnie Time's Up! Podczas 3 rund naszym zadaniem jest przedstawić wylosowane hasła drużynie: najpierw opisując, co mamy na myśli, później używając tylko jednego słowa, a na koniec pokazując treść bez mówienia. Na czym to polega? Rozgrywka w Time's Up! składa się z 3 rund, podczas których korzystamy z tego samego zestawu kart z hasłami: Opis swobodny. Drużyny mają za zadanie odgadnięcie jak największej liczby haseł prezentowanych przez członka swojej drużyny. Może on opowiadać o haśle w dowolny sposób (oczywiście poza mówieniem wprost, o co chodzi), a pozostali gracze mają nieograniczoną liczbę prób odgadnięcia hasła. Jedno słowo. Tym razem członek drużyny może podać tylko jedno słowo-skojarzenie, które naprowadzi drużynę na odpowiednie hasło. Grupa ma jedną próbę odgadnięcia! Pantomima. Aby zaprezentować wylosowane hasło, członek drużyny nie może używać słów. Zostaje gestykulacja i wydawanie dźwięków. Dzięki temu, że we wszystkich 3 rundach korzystamy z tej samej puli kart, musimy nie tylko odgadywać hasła, ale też zapamiętywać kluczowe skojarzenia, jakie mieliśmy z nimi my i pozostali gracze. Dlaczego pokochasz tę grę? 220 kart, a na każdej z nich po 2 nazwiska znanych postaci. Taka pula wystarczy na naprawdę wiele rozgrywek (zwłaszcza że podczas pojedynczej rozgrywki używamy około 40 haseł). Podczas zabawy z Time's Up! nie ma czasu na nudę czy przestoje. Każdy z nas musi obserwować poczynania przeciwników, bo w następnej rundzie możemy trafić na te same karty. Dzięki temu, że gra oparta jest na skojarzeniach, zapewnia doskonałą zabawę i wiele wybuchów niekontrolowanego śmiechu. Praktyczna klepsydra odmierza czas i nie ma mowy o pomyłkach. Dzięki praktycznemu woreczkowi możemy zabrać nasz egzemplarz gry absolutnie wszędzie i bawić się w każdych warunkach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 706 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rory's Story Cubes : Akcje / [Rory O'Connor]. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, cop. 2018. - 1 pudełko [9 kostek] : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 8x8x3 cm.
tory Cubes: Akcje są pierwszym rozszerzeniem kostek opowieści. Tym razem posiadają 54 unikalne ikonki opisujące większość najważniejszych słów związanych z wykonywaniem czynności, które mogą zostać wykorzystane przy snuciu opowieści.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 750 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rory's story Cubes : Fantasia / [Rory O'Connor]. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, 2016. - 1 pudełko [9 kostek] ; 8x8 cm.
Story Cubes: Fantazje są zestawem w którym odnajdziemy dodatki 3 kostkowe: Baśnie, Mity i Średniowiecze. Posiadają 54 ikonki opisujące większość najważniejszych słów związanych z popularnymi baśniami, grecką i rzymską mitologią oraz średniowieczem i etosem rycerskim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 668 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rory's story Cubes : Muminki / [Rory O'Connor]. - Gdańsk: Wydawnictwo Rebel, [2015]. - Pudełko [9 kostek] ; 8x8 cm.
Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy Wam masę radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes to dziewięć ładnie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Na czym to polega? Rzuć 9 kostkami, na których znajdziesz 54 obrazki ściśle powiązane ze światem Muminków: Muminka, Małą Mi, Mamę Muminka i wiele innych. Przyjrzyj się im i zacznij snuć opowieść, zaczynając od słów "Pewnego dnia w Dolinie Muminków..." Historię opowiedz w oparciu o dziewięć obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od dowolnego z nich, najlepiej od tego, który jako pierwszy przykuł Twoją uwagę. Nie ma złych odpowiedzi, jedyne co cię ogranicza, to Twoja własna wyobraźnia. Obudź ją w sobie i daj się jej ponieść, a fantastyczne opowieści same zrodzą się w Twojej głowie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 669 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rory's Story Cubes : Podróże / [Rory O'Connor]. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, cop. 2018. - 1 pudełko [9 kostek] ; 8x8x3 cm.
Story Cubes: Podróże są drugim rozszerzeniem kostek opowieści. Tym razem posiadają 54 unikalne ikonki opisujące większość najważniejszych słów związanych z podróżowaniem, które mogą zostać wykorzystane przy snuciu opowieści.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 749 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rory's Story Cubes : Sekrety / [Rory O'Connor]. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, cop. 2018. - 1 pudełko [9 kostek] : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 8x8x3 cm.
Story Cubes: Sekrety są zestawem w którym odnajdziemy dodatki 3-kostkowe: Strachy, Poszlaki i Tajemnice. Posiadają 54 ikonki opisujące większość najważniejszych słów związanych z tym co nas przeraża, tropami zjawisk nadprzyrodzonych i tajemnicznych zjawisk. na czym to polega? Rzuć wszystkimi kostkami. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu..." lub, jeśli wolisz, "Pewnego razu...". Następnie opowiedz historię w oparciu o 9 obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od dowolnego z nich, najlepiej od tego, który jako pierwszy przykuł Twoją uwagę. Nie ma złych odpowiedzi, jedyne co Cię ogranicza, to Twoja własna wyobraźnia. Obudź ją w sobie i daj się jej ponieść, a fantastyczne opowieści same zrodzą się w Twojej głowie! nieograniczone możliwości Im więcej będziesz grać w Story Cubes, z tym większą łatwością będzie Ci przychodziło budowanie fascynujących, coraz bardziej rozbudowanych historii. Możesz swoją wyobraźnię ćwiczyć samodzielnie, możesz także zaprosić grupę znajomych do wspólnej zabawy. Możecie grać indywidualnie lub drużynowo. Story Cubes zawiera wiele wariantów rozgrywki, dzięki którym doskonale sprawdza się w grupach o różnej liczebności i w różnym wieku. Kto w waszym gronie najbardziej zaimponuje pozostałym pomysłowością, wyobraźnią i umiejętnością snucia pasjonujących opowieści? kreatywna rozrywka dla każdego Story Cubes stworzył Rory O'Connor z Irlandii, trener kreatywności i twórczego rozwiązywania problemów. Ta niewielka gra szybko okazała się nieocenioną pomocą dla nauczycieli, trenerów, terapeutów, jak również znakomitą, ćwiczącą kreatywność i wyobraźnię grą dla całej rodziny lub grona przyjaciół. Niepozorny zestaw Story Cubes gwarantuje wiele godzin rozrywki praktycznie każdej grupie wiekowej. Zaimponuj znajomym swoją opowieścią, pozwól ponieść się fantazji przyjaciołom, daj się zaskoczyć własnemu dziecku. Szybko przekonasz się, że Story Cubes to pasjonująca rozrywka, do której chętnie i regularnie będziecie powracać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 798 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej