Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(7)
Forma i typ
Gry i zabawki
(7)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(7)
Autor
Roubira Jean-Louis
(7)
Cardouat Marie
(1)
Collette Xavier
(1)
Coudray Marina
(1)
Dion Franck
(1)
Echegoyen Paul
(1)
Hinder Carine
(1)
Pélissier Jérôme
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
6-8 lat
(6)
9-13 lat
(6)
Dzieci
(6)
Młodzież
(5)
Gatunek
Gry edukacyjne
(6)
Gry i zabawy umysłowe
(6)
Gry planszowe
(6)
Gry w karty
(6)
7 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : Harmonia / Jean-Louis Roubira ; ilustracje Paul Echegoyen ; [tłumaczenie z języka francuskiego]. - Poitiers : Libellud ; Gdańsk : Rebel, 2018. - 1 gra (84 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 28x12x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 13 cm).
Odkryj nowe pokłady skojarzeń, daj ponieść się wyobraźni i wyrusz w niezwykłą podróż w celu odzyskania harmonii. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze. Dixit 8 to 84 nowe, świetnie narysowane karty z motywem harmonii bądź walki o jej utrzymanie. Karty te można łączyć ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit. Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywk
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 755 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : Marzenia / Jean-Louis Roubira, Franck Dion. - Poitiers : Libellud ; Gdańsk : Rebel, 2017. - 1 gra (84 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 28x12x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 13 cm).
Jest to gra w skojarzenia, w każdej z tur jeden z graczy staje się bajarzem. Wybiera jedną ze swoich kart i mówi zdanie, które do niej nawiązuje. Pozostali gracze wybierają jedną z własnych kart, która najlepiej pasuje do zdania bajarza. Następnie wszystkie wybrane karty są mieszane i zadaniem pozostałych graczy jest odgadnięcie, która z nich należała do bajarza
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 754 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : Wizje / Jean-Louis Roubira ; ilustracje Marina Coudray. - Poitiers : Libellud ; Gdańsk : Rebel, 2019. - 1 gra (84 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 28x12x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 13 cm).
Odkryj nowe pokłady skojarzeń, daj ponieść się wyobraźni i wyrusz na poszukiwanie wizji. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze. Dixit wizje to 84 nowe, świetnie narysowane karty, utrzymane w klimacie wielokulturowych wizji. Karty te można łączyć ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit. Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 751 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : Wspomnienia / Jean-Louis Roubira, Carine Hinder i Jérôme Pélissier. - Poitiers : Libellud ; Gdańsk : Rebel, 2018. - 1 gra (84 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 28x12x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 13 cm).
Udaj się w podróż do przeszłości i odkryj świat cudownych wspomnień. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze.Dixit 6: Wspomnienia to 84 nowe karty, których autorami są Carine Hinder i Jérôme Pélissier.Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki.Na czym to polega?Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów.Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza – to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty!Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej.Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów!Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi. Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 752 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit. 2 : Przygody / Jean-Louis Roubira, Marie Cardouat. - Poitiers : Libellud ; Gdańsk : Rebel, 2018. - 1 gra (84 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 28x12x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 13 cm).
Daj znów ponieść się wyobraźni i wyrusz na poszukiwanie nowych skojarzeń. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze. Dixit 2 to 84 nowe, świetnie narysowane karty, utrzymane w klimacie magicznego snu. Nowym ilustratorem został Clément Lefevre - ceniony francuski grafik i autor książek dla dzieci oraz młodzieży, rysujący dla wielu renomowanych wydawców. Karty te można łączyć ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit. Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 753 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit. 4, Początki / Jean-Louis Roubira, Clement Lefèvre. - Poitiers : Libellud ; Gdańsk : Rebel, 2015. - 1 gra (84 karty) karton, kolor ; w pudełku 5x28x12 cm + instrukcja ([6] s. ; 12 cm).
Dixit 4 wprowadza 84 nowe, przepiękne karty pełne zabawnych oraz enigmatycznych obrazów utrzymanych w klimacie serii. Karty te można łączyć ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit. Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki. Na czym to polega? Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów. Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza – to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty! Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej. Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów! Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi. Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 661 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit. 3, Podróże / autor Jean-Louis Roubir ; ilustrator Xavier Collette. - France : Libellud ; Gdańsk : Rebel, dystr., 2018. - 1 gra (84 karty) : karton, kolor ; w pudełku 5x28x12 cm + instrukcja ([6] stron : ilustracje kolorowe ; 12 cm)
Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 756 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej