Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(1)
Autor
Chrząszcz Wacław
(1)
Kuchciak Iwa
(1)
Szostak Ludwik
(1)
Woźniakowski Mariusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Banki
(1)
Banki internetowe
(1)
Blog
(1)
Facebook
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Gaz ziemny
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Instagram
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
LinkedIn
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mikroblog
(1)
Newsletter
(1)
Pressroom
(1)
Public relations
(1)
Ropa naftowa
(1)
Usługi finansowe
(1)
Wykluczenie finansowe
(1)
YouTube
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Wykluczenie bankowe w Polsce w aspekcie ekonomicznym i społecznym / Iwa Kuchciak. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; [Kraków] : Agent PR, copyright 2020. - 226, [1] strona, [1] karta tablic złożona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Ekonomia / [Uniwersytet Łódzki])
W monografii podjęta została polemika na temat pojęcia wykluczenia bankowego i finansowego prowadząca do konceptualizacji pojęcia wykluczenia bankowego. Zagadnienie wykluczenia bankowego rozpatrywane jest w odniesieniu do gospodarstw domowych w kontekście podmiotowym i przedmiotowym, łącząc wymiar społeczny, ekonomiczny oraz prawny. Biorąc pod uwagę przyjęty punkt widzenia, ubankowienie jest analizowane i oceniane równolegle w aspekcie dostępności, możliwości i wykorzystania systemu bankowego. W świetle przeprowadzonej diagnozy skali wykluczenia bankowego w polskim społeczeństwie, jej przyczyn, konsekwencji oraz narzędzi i metod mogących służyć ograniczeniu zjawiska ekskluzji bankowej, stwierdzić należy, iż na przestrzeni ostatnich lat nastąpił szereg zmian i przeobrażeń w postawach gospodarstw domowych, które sprawiły, iż coraz większe grono osób decyduje się na korzystanie z produktów bankowych, jednak całkowita eliminacja ekskluzji bankowej nie jest obecnie możliwa. Zakres poruszanych w monografii zagadnień sprawia, iż może być wykorzystana zarówno przez świat nauki, jak i studentów oraz zainteresowane instytucje finansowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42344 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing / [Uniwersytet Łódzki])
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne, stawiają na autentyczny dialog, a jednocześnie z punktu widzenia działań marketingowych zachowują charakter promocyjny. W taki schemat komunikacji marketingowej wpisują się działania z zakresu public relations prowadzone z wykorzystaniem Internetu. Ich głównym celem jest kreowanie pozytywnego wizerunku marki w odbiorze klienta, co w konsekwencji ma się przełożyć nie tylko na pozytywne postrzeganie i zajęcie istotnej pozycji w świadomości konsumenta, ale głównie na wzrost sprzedaży. Podstawowym celem monografii jest przedstawienie potencjału narzędzi internetowego public relations w komunikacji marketingowej marek/przedsiębiorstw z otoczeniem rynkowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49295 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98277, 98278 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej