Form of Work
Książki
(9)
Status
available
(11)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(5)
Czytelnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Author
Altkorn Jerzy
(2)
Barber Benjamin R
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Dębski Maciej
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Górski Tadeusz II Piotr
(1)
Jankowska Hanna
(1)
Nikodemska-Wołowik Anna Maria
(1)
Ries Al
(1)
Ries Laura
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Wołowik Mirosław
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(2)
Country
Poland
(9)
Language
Polish
(9)
Subject
Znaki towarowe
(9)
Firma (nazwa)
(5)
Marketing
(5)
Autoprezentacja
(1)
Event marketing
(1)
Globalizacja
(1)
Grupy nacisku
(1)
Informacja wizualna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama radiowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Reklama zewnętrzna
(1)
Stereotyp (psychol., socjol.)
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Genre/Form
Wydawnictwa popularne
(2)
Poradniki
(1)
9 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 99480 (1 egz.)
Book
In basket
Strategia marki / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1999. - 194 s. : rys., wykr. ; 21 cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 48818 (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie, ISSN 1734-4468 ; nr 1/2005.)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 104055 (1 egz.)
Book
In basket
Strategia marki / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1999. - 194 s. : rys. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 84254 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 111823 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 65942 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 98530 P (1 egz.)
Book
In basket
Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji - nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkól wyższych - wciąż rośnie, Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki, ukierunkowanej na tworzenie i utrzymywanie jej kapitału, siły i wartości. Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia: definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji; elementy zarządzania marką, podejmowanie decyzji strategicznych z nią związanych; prawne aspekty zarządzania marką, w tym międzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne; narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki; proces kształtowania programu Iojalnościowego marki, rodzaje funkcjonujących programów; semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki; najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej. Książka została napisana przez wykładowców Podyplomowego Studium Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki Światowej SGH w Warszawie. Jest przydatnym źródłem wiedzy dla kadry zarządzającej wszelkiego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 103575 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 38568 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 62861 (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywność)
Autorka książki Monika Bronowicz absolwentka Akademii Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku, specjalista w dziedzinie komunikacji medialnej w swojej książce postanowiła przybliżyć czytelnikom trudną sztukę kreowania wizerunku osób, przedsiębiorstw i produktów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Czytelnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 109107 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
All copies are currently unavailable
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again