Form of Work
Książki
(8)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(11)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(3)
Wypożyczalnia Złotów
(4)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Author
Chałupczak Henryk
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Gracz Leszek
(1)
Ignatowski Grzegorz
(1)
Kostera Monika
(1)
Koziński Bartosz
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof
(1)
Krajka Jarosław
(1)
Mackiewicz Maciej
(1)
Magala Sławomir
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Peszko Kamila
(1)
Rosa Grażyna
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Wilczyńska Weronika
(1)
Wzorek Marek
(1)
Zenderowski Radosław
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Śliwa Martyna
(1)
Year
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(9)
Language
Polish
(9)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
Nauczyciele języków
(1)
Subject
Komunikacja międzykulturowa
(5)
Zarządzanie
(5)
Zarządzanie międzykulturowe
(5)
Globalizacja
(3)
Kultura
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Etyka
(2)
Jakość
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Odmienność kulturowa
(2)
Organizacja
(2)
Reklama
(2)
Savoir-vivre
(2)
Wielokulturowość
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Adaptacja kulturowa
(1)
Biurokracja
(1)
British Broadcasting Corporation
(1)
Chorzy
(1)
Czerwony Krzyż i Czerwony Półksiężyc
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Huntington, Samuel P.
(1)
Język
(1)
Kariera
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja w zarządzaniu
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Kraje rozwijające się
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Migracje
(1)
Nauczyciele
(1)
Negocjacje
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Organizacja i zarządzanie
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Postkolonializm
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Repatriacja
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Samorealizacja
(1)
Stereotyp (psychol., socjol.)
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zatrudnienie cudzoziemców
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
9 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 41287 (1 egz.)
Book
In basket
(Metody i Techniki Zarządzania)
Książka stanowi kolejny tom serii wydawniczej „Metody i techniki zarządzania”. Podjęto w nim problematykę metod, technik i narzędzi polityki społecznej w perspektywie wielokulturowości. Realizacja polityki społecznej nie jest zawężona do metod zaczerpniętych z nauk o zarządzaniu, chociaż z metodologii zarządzania wykorzystuje koncepcje strategii, zarządzania kadrami oraz teorii organizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41328 (1 egz.)
Book
In basket
Ta książka posłuży Ci do przeprowadzenia skutecznej zmiany w swojej organizacji, w swoim zespole, a może nawet w społeczności, w której żyjesz. Dowiesz się, jak do tej pory się organizowaliśmy, jak ewoluowały metody zarządzania wraz z jednym z ciekawszych jego rodzajów - zarządzaniem turkusowym. Poznasz konkretne organizacje i firmy, które już teraz wykorzystują zmiany zachodzące w świecie, żeby lepiej współpracować, szybciej kreować nowe usługi i produkty, skuteczniej się komunikować oraz tworzyć efektywniejsze i szczęśliwsze miejsca pracy. Nowe metody zarządzania możesz też łatwo wprowadzić w Twojej firmie, by obniżyć poziom swojego stresu, doświadczyć dobrostanu oraz pozytywnych efektów wprowadzenia zmian.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 42074 (1 egz.)
Book
In basket
Publikacja we wszechstronny, interdyscyplinarny sposób wprowadza czytelnika w problematykę komunikacji interkulturowej, naświetlając kwestię od strony teoretycznej i odnosząc ją do różnych sfer życia społecznego i zawodowego. Stanowi przekrojowo ujęte kompendium wiedzy dla osób zaangażowanych w kształcenie obcojęzyczne oraz wszystkich tych, którzy na co dzień utrzymują kontakty interkulturowe w życiu prywatnym lub zawodowym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 52080 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 48217 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 100828 (1 egz.)
Czytelnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 46586 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 43573 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 66935 P 1,1 (1 egz.)
Book
In basket
Wręczenie kwiatów w nieodpowiednim kolorze, podarowanie Chińczykowi zegarka, czy kompletu srebrnych łyżeczek Arabowi - czynności z pozoru niewinne, które my Europejczycy uznalibyśmy za sympatyczne i stanowiące wyraz przyjaźni, w niektórych kulturach mogą zostać odebrane jako obraźliwe i świadczące o braku dobrych manier. Ta książka umożliwia znalezienie trafnych i przekonujących odpowiedzi na następujące pytania: - Czym są i jakie są najważniejsze różnice kulturowe? - Jakie mają one znaczenie dla procesu komunikowania w biznesie i nie tylko? - Jaki związek ma religia z biznesem? - Czym jest szok kulturowy i jak go przezwyciężać? - Czym różnią się od siebie protransakcyjne i propartnerskie kultury biznesu? - Gdzie „czas to pieniądz", a gdzie wszyscy mają czasu pod dostatkiem? - Dlaczego kciuk uniesiony ku górze w Grecji jest znakiem obraźliwym, a w innych krajach gestem akceptacji? - Czy wypada Japończykowi wręczyć podarunek składający się z czterech części? - Dlaczego w krajach Dalekiego Wschodu nie numeruje się niektórych pięter? - Dlaczego Arabowie uwielbiają utrzymywać intensywny kontakt wzrokowy w czasie rozmowy? - W jakich państwach kobieta nie jest równorzędnym partnerem biznesowym? - Gdzie rozmowy biznesowe obficie „podlewa się" alkoholem, a gdzie obowiązuje wstrzemięźliwość? - Czy prezent otrzymany od Chińczyka należy rozpakować w jego obecności? - Jakich kwiatów nie wręczać na powitanie w poszczególnych państwach?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 42097 (1 egz.)
Book
In basket
Publikacja stanowi przewodnik po zagadnieniach związanych z kompetencjami międzykulturowymi, czyli umiejętnościami, które pozwalają efektywnie zarządzać organizacjami wielokulturowymi. Czytelnik dowie się: - jak traktować różnice kulturowe jako okazje do twórczego rozwoju, a nie przeszkody lub zagrożenia dla wysiłku zespołowego, - jak zwalczać uprzedzenia i stereotypy, które tworzą bariery w skutecznej komunikacji, jakie działania mogą ułatwić zrozumienie zachowań, kultury, konfliktów, rozwoju i zmian w organizacji, - jak rozwijać własne kompetencje międzykulturowe i tworzyć kreatywne społeczności w organizacjach. Rozważania te są kluczowym elementem zarządzania w globalnym środowisku biznesowym i warunkiem rozumienia współczesnych organizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 44360 (1 egz.)
E-book
In basket
Prezentujemy Państwu kolejny numer naszego czasopisma, który zgodnie z przyjętą przez nas koncepcją, jest bardzo zróżnicowany tematycznie i prezentuje różne aspekty zarządzania. Zależy nam na tym, by przedstawiać możliwie kompleksowo współczesne nauki o zarządzaniu i promować wyniki badań z różnych dziedzin, ilustrując złożoność dyscypliny naukowej, którą się zajmujemy. Tym razem polecamy Państwu między innymi dociekania naukowe na tak podstawowy dla współczesnego zarządzania problem, jak możliwość implementowania koncepcji zarządzania do instytucji publicznych. Fundamentów zarządzania dotyczą też artykuły poświęcone postawom przywódczym i kompetencjom społecznym. Żywimy nadzieję, że interesujące dla Czytelników okażą się też publikacje skoncentrowane na wybranych, ale w każdym przypadku kluczowych sferach i aspektach zarządzania. Dotyczy to zarządzania zarówno logistycznego, jak i marketingowego. Nie mniej istotne dla funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw wydają się zagadnienia zarządzania projektami oraz organizacja procesów informatycznych. Sądzimy, że zaprezentowane szerokie spektrum zagadnień dobrze ilustruje złożoność problematyki, przed jaką stają zarządzający współczesnymi organizacjami. Konsekwentnie i tym razem zamieszczamy artykuły teoretyczne, dotyczące rozważań modelowych, opartych na studiach literaturowych, a także te prezentujące wyniki badań empirycznych. Sądzimy, że to również przyczynia się do rozwoju nauk o zarządzaniu w różnych, wzajemnie dopełniających kierunkach. Zachęcając do publikowania na naszych łamach, w imieniu redakcji życzę Państwu interesującej, wartościowej lektury. Andrzej Kaleta
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again