Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(38)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(32)
Artykuły
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(4)
E-booki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(70)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(16)
Czytelnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(4)
Czytelnia Chodzież
(2)
Wypożyczalnia Czarnków
(15)
Wypożyczalnia Trzcianka
(6)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(15)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(6)
Czytelnia Wągrowiec
(3)
Informatorium
(1)
Autor
Dietl Jerzy
(2)
Gasparski Wojciech
(2)
Klimek Jan
(2)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Arcimowicz Jolanta
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bednarska-Wnuk Izabela
(1)
Bodnar Adam
(1)
Bojanowska Antonina
(1)
Bolkowska Zofia
(1)
Borys Tadeusz
(1)
Bucholska Katarzyna
(1)
Bugdalski Bogdan
(1)
Błachnio Aleksandra
(1)
Chmielewski Sławomir
(1)
Ciesiołkiewicz Konrad
(1)
Czaputowicz Jacek
(1)
Elsner Danuta
(1)
Galata Stanisław
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gałęski Jerzy
(1)
Geryk Marcin
(1)
Gitling Maciej
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Haber Lesław Henryk
(1)
Handzlik-Rosuł Marta
(1)
Jarco Jerzy
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Kamińska-Radomska Irena
(1)
Kanarek Piotr
(1)
Kardas Jarosław Stanisław
(1)
Katana Katarzyna
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Konopczyński Marek
(1)
Kostera Monika
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kołodziejczak Małgorzata
(1)
Kryza Joanna
(1)
Kulik Monika
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Madalińska-Michalak Joanna
(1)
Madej Zbigniew
(1)
Michalak Marek
(1)
Ochnik Dominika
(1)
Oleksyn Tadeusz
(1)
Ratajczak Zofia
(1)
Rusiński Michał
(1)
Rękas Agnieszka
(1)
Serkowska Wiesława
(1)
Simbierowicz Hanna
(1)
Sroka Robert
(1)
Stiglitz Joseph E
(1)
Strzelczak Marzena
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Szewczyk Agnieszka
(1)
Sztucki Tadeusz
(1)
Wood Wendy
(1)
Wzorek Marek
(1)
Wójcik-Augustyniak Marzena
(1)
Zbiegień-Maciąg Lidia
(1)
Zieliński Tomasz
(1)
Ścibiorek Zbigniew
(1)
Śliwa Martyna
(1)
Świątek-Barylska Ilona
(1)
Żołędowska-Król Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(40)
Język
polski
(37)
nieznany (po)
(2)
angielski
(1)
Odbiorca
Dyrektorzy szkół
(4)
Coachowie
(2)
Psychoterapeuci
(2)
Nauczyciele
(1)
Temat
Zarządzanie
(21)
Etyka biznesu
(16)
Kadry
(10)
Etyka
(9)
Przedsiębiorstwo
(9)
Zarządzanie jakością
(9)
Kultura organizacyjna
(7)
Menedżerowie
(7)
Organizacja
(6)
Organizacje
(6)
Globalizacja
(5)
Kariera
(5)
Innowacje
(4)
Marketing
(4)
Motywacja
(4)
Motywacja pracy
(4)
Negocjacje
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Zatrudnienie
(4)
Etyka zawodowa
(3)
Handel
(3)
Jakość
(3)
Konflikt
(3)
Praca
(3)
Przywództwo
(3)
Public relations
(3)
Płaca
(3)
Zarządzanie oświatą
(3)
Analiza SWOT
(2)
Ankieta
(2)
Asertywność
(2)
Badania marketingowe
(2)
Benchmarking
(2)
Controlling
(2)
Decyzje
(2)
Dyrektorzy szkół
(2)
Empatia
(2)
Finanse
(2)
Internet
(2)
Jakość życia
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kontrola
(2)
Kryzys gospodarczy
(2)
Kultura
(2)
Logistyka
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Mindfulness
(2)
Nauczyciele
(2)
Oceny pracowników
(2)
Outsourcing
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Psychologia pracy
(2)
Psychologia zarządzania
(2)
Reklama
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Rodzina
(2)
Rozwój zawodowy
(2)
Sport
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Współczucie
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zarządzanie międzykulturowe
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Adaptacja kulturowa
(1)
Administracja
(1)
Agencje reklamowe
(1)
Akwizycja
(1)
Alberti, Leon Battista 1404 1472
(1)
Argumentacja
(1)
Autoprezentacja
(1)
Banki
(1)
Barwy
(1)
Bibliotekarze
(1)
Bierdiajew,A.
(1)
Budownictwo
(1)
Ceny
(1)
Cyganie
(1)
Czas
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Demokracja
(1)
Dowodzenie (wojsko)
(1)
Działalność charytatywna
(1)
ESG
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Emerytura
(1)
Emigracja
(1)
Energetyka
(1)
Etyka (przedmiot szkolny)
(1)
Etykieta językowa
(1)
Facebook
(1)
Filozofia
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Kłodzko
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(6)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(4)
Artykuł problemowy
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(2)
Opracowanie
(2)
Antologia
(1)
Encyklopedie
(1)
Fotografia
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Edukacja i pedagogika
(4)
Filozofia i etyka
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Psychologia
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Tytuł czasopisma
Charaktery : magazyn psychologiczny
(2)
Dyrektor Szkoły
(2)
Dyrektor Szkoły : miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej
(1)
Dyrektor Szkoły: miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej
(1)
40 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Książka podzielona jest na pięć części uzupełnionych bardzo obszernym wyborem opublikowanej na świecie literatury przedmiotu. Część I poświęcona jest w większym stopniu etyce biznesu jako takiej niż etycznej refleksji nad działalnością gospodarczą. Część II książki zdaje sprawę z systemów wartości występujących w świecie biznesu. W części III znajduje się praca Moniki Kostery i Andrzeja Koźmińskiego o czterech typach zachowań organizacyjnych. Część IV łączy refleksje autorów z osobistych doświadczeń aplikacyjnych z propozycjami rozwiązań sugerowanych do wprowadzenia. Kształcenie z zakresu etyki i biznesu jest przedmiotem prac składających się na część V tej książki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111234, 111233, 111232 (3 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46751 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65232 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Aspekt etyczny, moralny stanowi integralny element treści pojęcia zarządzanie, wymagający uwzględniania we wszystkich działaniach gospodarczych. W prezentowanej publikacji czytelnik nie tylko znajdzie odpowiedź na pytanie, co to jest etyka biznesu, ale przede wszystkim dowie się: czy i w jakim zakresie moralność ma zastosowanie w zabieganiu o to, by gospodarka dobrze służyła tym, co ją uprawiają i tym, do których mają być kierowane efekty działalności gospodarczej, na jakiej drodze cel ten osiągnąć, jak rozpoznać, co jest a co nie jest dobrym stosowaniem zasad etycznego biznesu, co jest w tym zakresie iluzją, a co rzeczywistą możliwością, pozostającą w zasięgu realnego działania i oddziaływania firm, na ile rynek jest bezwzględnym władcą wszystkiego i wszystkich, dyktującym postępowanie biznesowe, na ile zaś i w jakich obszarach to my jesteśmy współkreatorami praw, jakie nim kierują, tworzą jego kształt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33478 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50209 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34871, 34872 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40889 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112939 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34792 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nakładem Oficyny Wydawniczej SGH w Warszawie ukazała się monografia kanclerza Wyższej Szkoły Zarządzania w Gdańsku i Wyższej Szkoły Infrastruktury i Zarządzania w Warszawie. Monografia opiera się na analizie teoretycznej światowych źródeł literaturowych oraz wynikach badań nad społeczną odpowiedzialnością uczelni. Autor podjął próbę oceny, na ile stosowanie zasad społecznej odpowiedzialności może wpłynąć na poprawę efektywności zarządzania. Jest to pierwsze opracowanie przedstawiające w sposób kompleksowy zagadnienie społecznej odpowiedzialności uczelni. Autor wyraża przy tym nadzieję, że istota i znaczenie problemu wzbudzą żywe zainteresowanie i uwagę zarządzających uczelniami i przyczynią się do podniesienia poziomu wrażliwości społecznej instytucji edukacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107143, 109619 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie przez miłość czyli Ekonomia dobra / Agnieszka Szewczyk. - Wyd. 2. - Pelplin : Bernardinum, 2015. - 169, [2] s. : il. ; 20 cm.
Problemy poruszone w książce „Zarządzanie przez miłość czyli ekonomia dobra” nie dają się ująć w zamknięte kręgi. Zawsze zostaje furtka, którą zamyka w konkretnej sytuacji - życie. I wcale to nie jest tak, że tylko ordynator ma być wdzięczny, a sportowiec - hojny, dyrektor zakładu karnego - życzliwy, prezes firmy - łagodny, a dziekan - sprawiedliwy... Właściwie, byłoby wspaniale, gdyby każdy szef... Ale - Drogi Czytelniku - wierzę, że dobrze dokończysz to zdanie. Wydaje Ci się to niemożliwe? Bo owszem, możesz być sprawiedliwy czy życzliwy w stosunku do Tego czy Tamtego, ale nie do Tamtej, bo Ona... A pokora i radość to wcale do Ciebie nie pasują... Nie wierzysz, że miłość może przetrzymać wszystko... Mam nadzieję, że po lekturze tych listów zmienisz zdanie! Nie są one adresowane bezpośrednio do Ciebie, ale zarówno nadawcy, jak i adresaci, pragną się z Tobą podzielić radością odkrywania prawdy, że „największa jest miłość!”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 112124 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Negocjacje / Krzysztof Kałucki. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 238 strony ; 22 cm.
Książka odnosi się do jednego z najpopularniejszych działań, którego jesteśmy uczestnikami każdego dnia. We współczesnym świecie (nie tylko biznesu) skuteczne negocjacje nie są oparte na wykorzystaniu spektakularnego wachlarza wielu technik negocjacyjnych, ale na komunikacji i zarządzaniu emocjami. Zawodowi negocjatorzy nie skupiają się na atakowaniu drugiej strony poprzez wyrafinowane techniki perswazyjne, ale na poszukiwaniu i szybkim dochodzeniu do obustronnie korzystnych rozwiązań. Dlaczego warto przeczytać tę publikację? 1. Książka zawiera informacje i źródła publikacji dotyczących prowadzenia nowoczesnych procesów negocjacyjnych. 2. Jest uniwersalna w swoim przekazie, tak jak uniwersalne są negocjacje. 3. Odnosi się do publikacji, których autorami są zawodowi negocjatorzy z obszaru biznesu i służb specjalnych. 4. Zawiera wyniki autorskich badań dotyczących negocjacji i kompetencji na stanowisku zawodowego negocjatora. 5. Zawiera wywiady z osobami, które reprezentują różne obszary życia społecznego i w swojej pracy wykorzystują zasady negocjacji. 6. Prowokuje do dyskusji na temat przyszłości prowadzenia procesów negocjacyjnych przy udziale sztucznej inteligencji. 7. Opisuje elementy dotyczące zaawansowanych procesów negocjacyjnych, jak profilowanie behawioralne i wykrywanie kłamstwa. 8. Może być wykorzystana jako poradnik negocjacji w życiu prywatnym, jak i podręcznik akademicki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35977 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka posłuży Ci do przeprowadzenia skutecznej zmiany w swojej organizacji, w swoim zespole, a może nawet w społeczności, w której żyjesz. Dowiesz się, jak do tej pory się organizowaliśmy, jak ewoluowały metody zarządzania wraz z jednym z ciekawszych jego rodzajów - zarządzaniem turkusowym. Poznasz konkretne organizacje i firmy, które już teraz wykorzystują zmiany zachodzące w świecie, żeby lepiej współpracować, szybciej kreować nowe usługi i produkty, skuteczniej się komunikować oraz tworzyć efektywniejsze i szczęśliwsze miejsca pracy. Nowe metody zarządzania możesz też łatwo wprowadzić w Twojej firmie, by obniżyć poziom swojego stresu, doświadczyć dobrostanu oraz pozytywnych efektów wprowadzenia zmian.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42074 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podejmowana problematyka książki ma charakter interdyscyplinarny, występuje w niej bowiem problematyka socjologiczna, psychologiczna, ekonomiczna czy nauk o zarządzaniu. Opracowanie adresowane jest zarówno do kadry menedżerskiej, zajmującej różne szczeble zarządzania we współczesnych organizacjach gospodarczych, instytucjach administracji rządowej i samorządowych, jak i studentów nauk społecznych i humanistycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106133 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48508 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38984 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32526 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45083 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64059 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100828 (1 egz.)
Czytelnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46586 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43573 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kształcenie osób związanych z szeroko rozumianym zarządzaniem, w tym dowódców, w zakresie logiki jest szczególnie uzasadnione. Procesy te (tj. zarządzanie i dowodzenie) wymagają bowiem precyzyjnego, zwięzłego języka, nie dopuszczającego luzów semantycznych. Umiejętność prawidłowej analizy sytuacji, jednoznacznego formułowania zarządzeń czy rozkazów oraz poprawnego ich uzasadniania wymaga znajomości logiki zarówno w aspekcie formalnym, jak i w zakresie jej zastosowania do języka naturalnego. Jest to tym bardziej istotne, że poziom edukacji w tym zakresie wyraźnie się obniżył, zaś wymagania rosną. Powstająca luka jest coraz większa, co rzutuje na jakość życia społecznego w wielu dziedzinach. Wystarczy bliżej przyjrzeć się tworzonym dokumentom lub też prześledzić uważnie dyskurs społeczny na dowolny temat, by natychmiast zauważyć niepoprawne rozumowania, wadliwe argumentacje i brak merytorycznej polemiki. Stan ten ma oczywiście rozmaite przyczyny, ale jest niewłaściwy, a czasem nawet szkodliwy dla funkcjonowania państwa czy też jego podsystemów – takich jak np. wojsko. Decyzje podejmowane bez uwzględnienia zasad logicznego rozumowania są zazwyczaj gorsze niż mogłyby być, a zatem najczęściej oznaczają stratę (w sensie braku odpowiedniej korzyści) ze społecznego punktu widzenia. W obszarze zarządzania ma to głównie skutki finansowe, choć np. nieprzemyślane zamknięcie fabryki ma również oczywisty wymiar społeczny. Z kolei w warunkach działań zbrojnych błędna decyzja przynosi zbyteczne straty również w ludziach, a więc ma zupełnie dosłownie wymiar życia lub śmierci. Zatem optymalizacja takich decyzji jest zasadniczym wyzwaniem stającym przed dowódcą. Wybór właściwej, wspomagany przez odpowiednie narzędzia, staje się jednym z istotnych wyznaczników sprawnego dowodzenia. Dodatkowym czynnikiem wpływającym w istotny sposób na procesy dowodzenia jest masowe wprowadzenie zautomatyzowanych systemów wspomagania decyzji. Systemy te dają dowódcy nowe możliwości, ale jednocześnie wymagają zrozumienia sposobu ich działania, u podstaw którego leży klasyczna logika formalna. Znajomość tej ostatniej jest zatem niezbędna dla umiejętności jak najlepszego wykorzystania informacji przekazywanych przez taki system. Wchodzenie w szczegóły logicznej struktury odpowiednich programów wymagałoby wykładu wykraczającego poza zamiar autorski, natomiast poznanie zamieszczonych tu praw logiki i reguł wnioskowania pozwoli na zrozumienie podstaw działania tych systemów, co może mieć wpływ na lepsze ich wykorzystanie w praktyce. Praca ta ma również na celu przybliżenie czytelnikom zastosowań logiki w kwestii tworzenia aktów prawnych. Krytyczna analiza tego aspektu w odniesieniu do wybranych dokumentów z tego obszaru może pozwolić osobom takie dokumenty tworzącym na uniknięcie błędów w zakresie legislacji. Wreszcie pewne uwagi dotyczące definicji w nauce pokażą je z logicznej perspektywy, co może przyczynić się do uniknięcia tworzenia nieuzasadnionych hipostaz i bytów naruszających regułę Ockhamowskiej brzytwy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42023 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46893 (1 egz.)
Informatorium
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101201 BL (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101823 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43612 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inteligentny rozwój firmy rodzinnej a współczesne wartości / Jan Klimek. - Wydanie pierwsze. - [Warszawa] : Difin, [2019]. - 296 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
akie wartości etyczne powinny być elementem strategii nowoczesnych odpowiedzialnych społecznie przedsiębiorców? Czy w obecnej dobie jest miejsce na etykę w biznesie? W książce została poruszona problematyka innowacyjności oraz zarządzania talentami w firmach rodzinnych. Autor podjął zagadnienie przemysłu – jako gałęzi inteligentnego rozwoju – i kwestię jego wpływu na wartości na poziomie firmy rodzinnej. Publikacja zainteresuje menedżerów firm rodzinnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42050 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technologicznym, większym nasyceniem informacji docierających każdego dnia do konsumentów. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencjału zawartego w potrzebach konsumentów, organizowania procesu komunikacji marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wykorzystania działań i zasad marketingowych do motywowania pracowników, skutecznego budowania długofalowych relacji z klientami oraz organizowania działań odpowiedzialnych społecznie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115158 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36163 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62211 P 16,4 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60060 P 15,2 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej