Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(2)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Autor
Lamri Jérémy
(1)
Plopa Mieczysław
(1)
Zręda Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Administracja
(1)
Asertywność
(1)
Bezdomność
(1)
Bezrobocie
(1)
Chorzy po udarze mózgu
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Dogoterapia
(1)
Dziecięce porażenie mózgowe
(1)
Emigracja zarobkowa
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Kadry
(1)
Kompetencje emocjonalne
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kreatywność
(1)
Kultura
(1)
Mobbing
(1)
Myślenie
(1)
Młodzież
(1)
Narkomania
(1)
Nauczanie
(1)
Niepełnosprawność
(1)
Ojcostwo
(1)
Pedagogika społeczna
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Rodzice
(1)
Rodzina
(1)
Rozwód
(1)
Rynek pracy
(1)
Ryzyko
(1)
Socjalizacja
(1)
Szkolnictwo
(1)
Wartość
(1)
Wychowanie
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Autor w ciekawy sposób prezentuje pełną złożoność zjawisk, które obecnie zachodzą w coraz bardziej zautomatyzowanym świecie biznesu: zmian gospodarczych, technologicznych i społecznych, oraz podpowiada, jakie działania można podjąć, aby za tymi zmianami nadążyć i odnaleźć się w nieustannie ewoluującej rzeczywistości. Kluczową rolę Jérémy Lamri przypisuje kształtowaniu nowych kompetencji. Umiejętności, które gwarantują sukces zawodowy w XXI w., różnią się znacznie od tych, które były pożądane jeszcze niedawno. Podczas gdy profesjonaliści XX w. stosowali tzw. kompetencje rutynowe, ostatnie dwie dekady pokazały, że wzrosło zapotrzebowanie na umiejętności interakcji i analizy. Pracodawcy cenią obecnie osoby potrafiące się uczyć i adaptować do nowych ról w organizacji, kreatywne i wykazujące inicjatywę. W obliczu szybkości i różnorodności informacji, aby osiągać ponadprzeciętne rezultaty, powinniśmy nauczyć się efektywnej komunikacji oraz sprawnej pracy zespołowej. Autor nakreśla kierunek działania, który ułatwi zarówno pracownikom, jak i pracodawcom sprostać wyzwaniom XXI wieku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116659 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52747 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42558 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 35723 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48990 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej