Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(4)
Forma i typ
Artykuły
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(1)
Autor
Kławsiuć-Zduńczyk Anna
(1)
Majorczyk Marta
(1)
Muchacka Agnieszka
(1)
Polak-Janik Ewelina
(1)
Tomaszek Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Klasa 4.
(1)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Klasa 7.
(1)
Klasa 8.
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
Wypalenie uczniowskie
(4)
Uczniowie
(3)
Dzieci
(1)
Pedagogika
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Studenci
(1)
Zmęczenie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(3)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(3)
Case study (studium przypadku)
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Psychologia
(2)
Tytuł czasopisma
Głos Pedagogiczny : czasopismo dla pedagogów i psychologów szkolnych, pedagogów specjalnych, wychowawców
(2)
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Zawarty w książce przegląd badań nad szkolnym wypaleniem u adolescentów budzi uznanie i podziw. Jest syntetyczny, autorsko skomponowany, przejrzysty, logiczny i spójny. Sprawia, że obie Autorki za pomocą swoich badań stają się częścią naukowej wspólnoty, dołączają do grupy osób zaangażowanych w poznawanie tego społecznie ważnego zjawiska. Mamy w tej książce pokaz warsztatu badawczego na najwyższym poziomie metodologii oraz samodzielności i kreatywnego podejścia do stawianych problemów…, książka jest nie tylko godna najwyższego uznania, nie tylko może stać się swoistym wzorem do naśladowania czy też pewnym standardem dla badań pedagogicznych… Może stać się ona naszym przewodnikiem po zawiłej, bardzo zróżnicowanej problematyce współczesnej szkoły… Brakuje w pedagogice takich zaangażowanych książek. Z tym większym przekonaniem rekomenduję tę znakomitą publikację do druku, gratulując jednocześnie obu Autorkom dojrzałości, wiedzy, opanowania warsztatu metodologicznego oraz precyzji i staranności w badaniach.Prof. zw. dr hab. Mirosław Nowak-Dziemianowicz
Bezsprzecznym walorem monografii jest porównawczy charakter zaprezentowanych w niej badań i analiz – w rodzimych realiach do rzadkości wciąż należą bowiem badania porównawcze, które pozwalają na wielostronne spojrzenie na rozpatrywane kwestie. Na tym większe uznanie zasługuje w związku z tym, podjęcie przez Autorki badań polsko-amerykańskich. W moim przekonaniu jest to praca oryginalna o dużych walorach poznawczych, która z pewnością wzbudzi zainteresowanie w szerokich kręgach odbiorców – przede wszystkim nauczycieli i rodziców, ale także nauczycieli akademickich (którzy mogą wykorzystać przedstawione wyniki badań w procesie przygotowania przyszłych nauczycieli do skutecznej pracy w zawodzie) oraz samych uczniów (którzy, dzięki lekturze, zyskać mogą świadomość istnienia zjawiska wypalenia szkolnego, jego przyczyn, symptomów i metod przeciwdziałania jego występowaniu, a gdyby to ostatnie zawiodło lub okazało się niemożliwe – jego negatywnym konsekwencjom). Dr hab. Stefan T. Kwiatkowski, prof. ChAT
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116389 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej