Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(1)
Autor
Będzieszak Marcin
(1)
Stróżyński Klemens
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Nadzór pedagogiczny
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Przedszkola
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
Poradniki
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
CD
W koszyku
W książce przedstawiono w sposób całościowy i praktyczny zagadnienie ewaluacji w przedszkolu oraz metodologię badań ewaluacyjnych w ścisłym powiązaniu z obowiązującym od 2009 r. rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej o nadzorze pedagogicznym. Liczne przykłady koncepcji działania, narzędzi badawczych i interpretacji danych czynią z tej publikacji niezastąpioną pomoc w pracy dyrektora przedszkola. Pozycja została wzbogacona o płytę CD zawierającą wszystkie narzędzia badawcze prezentowane i omawiane w książce oraz schematy do wykorzystania w prezentacjach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47157 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38160 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31610 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44035 (1 egz.)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103548, 103547 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmiotem pracy jest koncepcja wykorzystania badań ewaluacyjnych w planowaniu wydatków publicznych na zadania oświatowe, dzięki której uzyskujemy informację o efektywności wykorzystania funduszy publicznych przeznaczonych na zadania oświatowe oraz o skuteczności realizacji tych zadań. Budowie koncepcji wykorzystania ewaluacji posłużyły: omówienie kluczowych aspektów mechanizmów finansowania zadań publicznych, w szczególności oświatowych, przedstawienie tradycyjnych i nowoczesnych metod planowania budżetowego i zakresu informacji w nich wykorzystywanych. Dokonano także typologii ewaluacji, przedstawienia celów i metod jej wykorzystania w planowaniu zadań publicznych oraz przeglądu doświadczeń zagranicznych w zakresie wykorzystania ewaluacji w planowaniu zadań publicznych. W ostatniej części dokonano analizy i oceny doświadczeń polskiego podsektora samorządowego i rządowego w zakresie wykorzystania ewaluacji, w szczególności w aspekcie badania skuteczności realizacji zadań i efektywności wykorzystania funduszy publicznych w procesie planowania wydatków oświatowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104699 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej