Form of Work
Książki
(82)
Publikacje naukowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Filmy i seriale
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(188)
unavailable
(12)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(43)
Czytelnia Piła
(3)
Wypożyczalnia Chodzież
(31)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(44)
Wypożyczalnia Trzcianka
(20)
Wypożyczalnia Złotów
(26)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(24)
Czytelnia Wągrowiec
(5)
Informatorium
(3)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(1)
Author
Chałas Krystyna
(7)
Dymara Bronisława
(5)
Tillman Diane
(4)
Zawadzki Roman
(4)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(3)
Szuścik Urszula
(3)
Bruchnalski Marcin
(2)
Gajdzica Anna
(2)
Karczewski Lech Tadeusz
(2)
Karwatowska Małgorzata
(2)
Kasprzyk Aleksander
(2)
Kostyło Piotr
(2)
Koźmińska Irena
(2)
Maciaszczyk Paweł
(2)
Nalaskowski Aleksander
(2)
Olszewska Elżbieta
(2)
Solarczyk-Szwec Hanna
(2)
Strzałkowska Małgorzata
(2)
Adamek Irena
(1)
Aftański Andrzej
(1)
Badora Sylwia
(1)
Baraniak Barbara
(1)
Basiak Marta
(1)
Bielecka-Prus Joanna
(1)
Bielicki Eugeniusz
(1)
Braun Katarzyna
(1)
Brezinka Wolfgang
(1)
Bronk Dorota
(1)
Brühlmeier Artur
(1)
Błasiak Anna
(1)
Cholewa-Gałuszka Bogusława
(1)
Ciosek Mieczysław
(1)
Colomina Pilar Quera
(1)
Czerepaniak-Walczak Maria
(1)
Denek Kazimierz
(1)
Dudzikowa Maria
(1)
Durkheim Émile
(1)
Dąbrowski Szymon
(1)
Fadecka Anna
(1)
Fedorowicz Dariusz
(1)
Frączek Zofia
(1)
Furmanek Waldemar
(1)
González Inés Luz
(1)
Grzybek Grzegorz
(1)
Harbatski Andrei
(1)
Hsu Diana
(1)
Jakubowicz-Bryx Anna
(1)
Janus-Sitarz Anna
(1)
Jegier Aneta
(1)
Jeziorański Marek
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Kasdepke Grzegorz
(1)
Kirenko Janusz
(1)
Klus-Stańska Dorota
(1)
Kochanowska Ewa
(1)
Kola Anna Maria
(1)
Konopnicka Iwona
(1)
Kopeć Urszula
(1)
Kowalczyk Stanisław
(1)
Kozłowski Paweł
(1)
Kołakowski Leszek
(1)
Krysztofik-Gogol Elżbieta
(1)
Kuras Leszek
(1)
Kwieciński Zbigniew
(1)
Kłosińska Tatiana
(1)
Machoń Henryk
(1)
Magda-Adamowicz Marzenna
(1)
Maj Adam
(1)
Majkowski Grzegorz
(1)
Malenda Anna
(1)
Mariański Janusz
(1)
Marzec Danuta Krystyna
(1)
Marzec Magdalena
(1)
Matthews Andrew
(1)
Mentzel Zbigniew
(1)
Michałowski Stanisław Czesław
(1)
Minczanowska Aleksandra
(1)
Mizak Jacek
(1)
Morszczyńska Urszula
(1)
Morszczyński Wojciech
(1)
Mucha Tomasz
(1)
Murzyn Andrzej
(1)
Nadolna Beata
(1)
Nowak Jolanta
(1)
Obrycka Małgorzata
(1)
Olbrycht Katarzyna
(1)
Opozda Danuta
(1)
Ostrowska Krystyna
(1)
Pabiasz Halina
(1)
Pabiasz Władysław
(1)
Pasterniak-Kobyłecka Ewa
(1)
Pańczakiewicz Iwona
(1)
Petkowicz Anna
(1)
Piwowarski Marcin
(1)
Piątek Monika
(1)
Popielski Kazimierz
(1)
Pujol i Pons Esteve
(1)
Pulinowa Maria
(1)
Regulska Agnieszka
(1)
Rybicka Dorota
(1)
Year
2020 - 2020
(1)
2010 - 2019
(51)
2000 - 2009
(28)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(1)
Time Period of Creation
2001-
(7)
Country
Poland
(83)
Language
Polish
(82)
unknown (po)
(1)
Audience Group
14-17 lat
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(2)
Subject
Wychowanie do wartości
(81)
Wartość
(21)
Wychowanie w rodzinie
(16)
Wychowanie
(13)
Dziecko
(12)
Nauczanie początkowe
(10)
Nauczyciele
(8)
Wartości
(8)
Wychowanie moralne
(8)
Osobowość
(6)
Pedagogika
(6)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(5)
Etyka
(5)
Godzina wychowawcza
(5)
Kształcenie
(5)
Rodzice
(5)
Wychowanie estetyczne
(5)
Wychowanie przedszkolne
(5)
Środki masowego przekazu
(5)
Młodzież
(4)
Patriotyzm
(4)
Przemoc w rodzinie
(4)
Rodzina
(4)
Samowychowanie
(4)
Szkolnictwo
(4)
Uczniowie
(4)
Wychowanie patriotyczne
(4)
Wychowanie religijne
(4)
Agresywność
(3)
Edukacja międzykulturowa
(3)
Edukacja zdrowotna
(3)
Kultura
(3)
Miłość
(3)
Niedostosowanie społeczne
(3)
Pedagogika rodziny
(3)
Personalizm
(3)
Religijność
(3)
Rozmowa
(3)
Tolerancja
(3)
Trening grupowy (psychol.)
(3)
Twórczość dzieci i młodzieży
(3)
Wychowanie seksualne
(3)
Alkoholizm
(2)
Autorytet
(2)
Choreoterapia
(2)
Czas wolny od pracy
(2)
Czas wolny od pracy ucznia
(2)
Dobro
(2)
Edukacja domowa
(2)
Etyka społeczna
(2)
Humanizm (postawa)
(2)
Interakcja wychowawcza
(2)
Jan Paweł II
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Korczak, Janusz
(2)
Literatura
(2)
Lęk
(2)
Matematyka
(2)
Mądrość
(2)
Młodzież trudna
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Nauka
(2)
Odpowiedzialność moralna
(2)
Oświata
(2)
Pedagogika kultury
(2)
Pedagogika pracy
(2)
Placówki opiekuńczo-wychowawcze
(2)
Postawy
(2)
Przysposobienie do życia w rodzinie
(2)
Reklama
(2)
Reklama telewizyjna
(2)
Samorealizacja
(2)
Socjalizacja
(2)
Solidarność (postawa)
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Strony WWW
(2)
Szczęście
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Sztuka
(2)
Telewizja
(2)
Uczenie się
(2)
Uczniowie klas początkowych
(2)
Uczucia
(2)
Wolontariusze
(2)
Wychowanie obywatelskie
(2)
Wychowawstwo
(2)
Zachowanie
(2)
Śmierć
(2)
Światopogląd
(2)
Adaptacja kulturowa
(1)
Aforyzmy
(1)
Aksjologia
(1)
Antropologia filozoficzna
(1)
Antysemityzm
(1)
Artmann, Nicolai
(1)
Autonomia (filoz.)
(1)
Bal maturalny
(1)
Benedykt XVI
(1)
Bezrobocie
(1)
Blogi
(1)
Subject: time
2001-
(7)
1901-2000
(5)
1989-2000
(4)
1945-1989
(2)
1701-1800
(1)
Subject: place
Polska
(3)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Genre/Form
Materiały konferencyjne
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Księgi pamiątkowe
(2)
Literatura dziecięca polska
(2)
Podręczniki
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Poezja dziecięca polska
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Szkice literackie
(2)
Dokumenty audiowizualne
(1)
Film edukacyjny
(1)
Film polski
(1)
Gry komputerowe
(1)
Literatura
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół podstawowych
(1)
Monografia
(1)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(8)
Filozofia i etyka
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Historia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
84 results Filter
Book
In basket
Każdy z nas żyje w przestrzeni sytuacji celowych, zaplanowanych, przemyślanych czasem w najdrobniejszych szczegółach oraz tych przypadkowych, zaskakujących nas, które zesłał los. Sytuacje tworzone celowo jako sytuacje wychowawcze znalazły swoje miejsce w szerokiej literaturze, natomiast sytuacjom niezamierzonym, sytuacjom przez uczestnictwo, sytuacjom życiowym w literaturze pedagogicznej nie poświęcono dotychczas należytej uwagi, choć przecież są również znaczące wychowawczo. Mają charakter efemeryczny, ale efekty są stałe, a niektóre przetrwały wieki: przypadkowe sytuacje stały się przecież źródłem odkryć światowych. Brak znaczącego miejsca dla tego typu sytuacji w literaturze pedagogicznej oraz ich aksjologiczne znaczenie w życiu człowieka uzasadnia podjęcie tych zagadnień. Główny problem badawczy prezentowanej publikacji zawiera się w pytaniu: W czym wyraża się moc wychowawcza przypadkowych zdarzeń w świetle introcepcji wartości?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 110271 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 100966/T.4 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, ISSN 0239-6025 ; nr 681.)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 49022 (1 egz.)
Book
In basket
Potrzeba szerokich badań i refleksji nad problematyką miłości wynika z założenia, iż misją działalności pedagogicznej jest wielorakie wspomaganie rozwoju człowieczeństwa w człowieku. Miłość jest zjawiskiem towarzyszącym człowiekowi od poczęcia do śmierci, dlatego owo wspomaganie powinno dotyczyć także wzrastania w miłości. Książka ta jest pierwszym tomem cyklu prac poświęconych niezbadanej wciąż tajemnicy miłości człowieka. Wychowanie jest dziełem miłości; dlatego powinno być przede wszystkim oparte na podwalinach prawdy i miłości (Marcelina Darowska). Treść książki stanowi swoistą podbudowę teoretyczną prezentowanych w kolejnych monografiach problemów. Na cały cykl prac z zakresu pedagogicznej problematyki miłości - obok tej monografii - składają się następujące książki: Rozwój rozumienia miłości; Meandry miłości; Deficyt miłości. Prof. zw. dr hab. Waldemar Furmanek jest autorem licznych opracowań dotyczących wartości w pedagogice. W wydanych pod jego redakcją pracach zbiorowych jest także tom Miłość jako wartość we współczesnej pedagogice (Rzeszów 2009), do którego nawiązuje treść prezentowanej książki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 112379, 104758 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 47321 (1 egz.)
Authority data
Wychowanie do wartości (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Wychowanie (hasło przedmiotowe)
zob. też Wartość (hasło przedmiotowe) ; Wychowanie estetyczne (hasło przedmiotowe) ; Wychowanie moralne (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Edukacja aksjologiczna ; Wartość - wychowanie ; Wychowanie ku wartości ; Wychowanie w duchu wartości
Book
In basket
Zamieszczone w tym tomie teksty składają się z trzech części: 1) z rozważań teoretycznych dotyczących konkretnych nazw wartości, 2) ich rozumienia w języku młodzieży, 3) propozycji rozwiązań praktycznych (przykłady ćwiczeń, scenariusze lekcji, zastosowania określonej metody i inne), których zadaniem jest pomoc nauczycielowi w rozmowie z uczniem na temat wybranych wartości. Teksty zostały pomyślane w ten właśnie sposób, aby mogli z nich skorzystać przede wszystkim nauczyciele na wszystkich szczeblach edukacyjnych, a także studenci oraz ci, którym bliska jest problematyka aksjologiczna.
This item is available in 5 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 101805 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 46496 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40581 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 31138 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 65798 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 37790 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 37191 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 37192 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Myśli Pedagogicznej.)
Wychowanie moralne jest zbiorem 18 wykładów wygłoszonych przez Durkheima w roku akademickim 1902-1903 na Sorbonie w ramach zajęć z socjologii. Émile Durkheim (1858-1917) był francuskim uczonym zajmującym się problematyką filozoficzną, pedagogiczną i socjologiczną. Do historii nauki przeszedł jako współtwórca socjologii, jego nazwisko jest w tym kontekście przywoływane najczęściej z nazwiskami Karola Marksa i Maxa Webera. Najważniejszą kategorią wprowadzoną przez Durkheima do nauk społecznych była kategoria faktów społecznych, niezależnych w swoim istnieniu od faktów organicznych i psychicznych, a także wymagających odrębnych metod badawczych. Naukowy dorobek Durkheima sytuowany jest dziś najczęściej w nurcie funkcjonalizmu, on sam zaś uznawany jest za twórcę socjologizmu - orientacji w naukach społecznych, zgodnie z którą społeczeństwo całkowicie determinuje życie psychiczne i kulturalne jednostek, zaś socjologia jako nauka badająca życie społeczne powinna zajmować najwyższe miejsce w hierarchii nauk. * * * Seria Biblioteka Myśli Pedagogicznej ma na celu wzmocnienie interdyscyplinarnego nurtu w namyśle nad problemami pedagogicznymi. W związku z postępującą specjalizacją w naukach pedagogicznych, wymuszaną przez wymagania rynku pracy, zagrożony jest namysł nad nauczaniem, wychowaniem i opieką jako procesami integralnymi, wypływającymi z kultury i oddziałującymi na nią.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40611 (1 egz.)
Book
In basket
Książka ma za zadanie wskazać istotne elementy wychowania do małżeństwa w odniesieniu do etosu życia. Dlaczego wychowanie do małżeństwa łączyć z etosem życia? Osoby decydujące się na małżeństwo mają swoje ideały i oczekiwania względem związku, który zamierzają zawrzeć. Właśnie ideały i oczekiwania stoją u podstaw życiowego etosu. Podstawowa teza publikacji opiera się na założeniu, że kobieta i mężczyzna posiadają odmienne etosy życiowe, które w małżeństwie muszą się spotkać. Od jakości owego spotkania i jakości owych etosów zależy trwałość i szczęśliwość pożycia małżeńskiego. Wychowanie do małżeństwa powinno przede wszystkim obejmować właściwie ukształtowane etosy życiowe. Warto podkreślić, że autor w refleksji naukowej odwołuje się do autorskiej teorii etyki rozwoju, potwierdzając jej szerokie możliwości aplikacyjne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 110284 (1 egz.)
Book
In basket
Książka "Wychowanie jednostki i wspólnoty do wartościowego życia" nie jest typową antologią pokonferencyjną. Niewątpliwą zaletą tego zbioru rozpraw jest różnorodność prezentowanych podejść do zagadnienia życia wartościowego – zarówno w warstwie metodologicznej, jak i w zasadniczym stosunku do zagadnienia wartości w życiu. Dzięki temu otrzymujemy tom, który prowokuje do refleksyjnego i krytycznego spojrzenia na sprawę wartości obecnych zarówno w sposobie, w jaki prowadzimy poszukiwania badawcze, jak i w ogóle w życiu każdego z nas.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 46939 (1 egz.)
Book
In basket
Książka "Wychowanie jednostki i wspólnoty do wartościowego życia" nie jest typową antologią pokonferencyjną. Niewątpliwą zaletą tego zbioru rozpraw jest różnorodność prezentowanych podejść do zagadnienia życia wartościowego – zarówno w warstwie metodologicznej, jak i w zasadniczym stosunku do zagadnienia wartości w życiu. Dzięki temu otrzymujemy tom, który prowokuje do refleksyjnego i krytycznego spojrzenia na sprawę wartości obecnych zarówno w sposobie, w jaki prowadzimy poszukiwania badawcze, jak i w ogóle w życiu każdego z nas.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 46938 (1 egz.)
Book
In basket
Czy kiedykolwiek wściekałeś się, że kanapka zawsze spada masłem na dół, wprost na twoją ulubioną koszulę? Jak to się dzieje, że od piętnastu lat jeździsz bezkolizyjnie starym gratem, a nowo odebrane z salonu auto od razu ma jakąś „przygodę”? Dlaczego jadąc na wakacje na drugi koniec świata spotykasz nagle swoją gadatliwą sąsiadkę? Na te i wiele innych pytań, odpowiada książka „Bądź szczęśliwy!” To książka, która pozwoli ci zrozumieć siebie, nauczy cię zdrowego dystansu do własnej osoby oraz swoich niepowodzeń, pokaże jak być dla siebie wyrozumiałym i jak radzić sobie z codziennością. To książka o prawach i regułach, które mają wpływ na jakość naszego życia. To książka o tym, jak być szczęśliwym człowiekiem. Nowa, rozszerzona edycja kolejnego bestsellerowego poradnika motywacyjnego znanego australijskiego autora, rysownika i karykaturzysty – Andrew Matthewsa. Jego książki - w tym „Jak działa życie” - sprzedały się w ponad 7 milionach egzemplarzy w 42 wersjach językowych i utrzymują się w czołówce najbardziej pożądanych lektur dotyczących rozwoju osobistego na świecie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40535 (1 egz.)
Book
In basket
(Nauczyciele - Nauczycielom ; t. 14)
Książka ujmuje problematykę wartości w szerokim zakresie. Ukazuje ich znaczenie dla edukacji, wydobywa istotne cechy samego pojęcia "wartości", przedstawia "typy omówień" funkcjonujące w literaturze i mowie potocznej, systematyzuje klasy wartości i przybliża, na podstawie wnikliwie opracowanych wyników badań, aksjologiczne barwy dziecięcego świata. To właśnie może stanowić o jej sile oddziaływania i użyteczności w wychowywaniu zarówno w szkole, jak i rodzinie. Końcowa część książki prezentuje sposoby wprowadzania dziecka w świat wartości rodzinnego domu, w którym stanowią one "nieodzowną busolę życia". Część pierwsza jest syntetycznym ujęciem dotyczącym sposobów definiowania pojęcia "wartości" i poszukiwania jego istotnych cech z punktu widzenie różnych dyscyplin naukowych. Akcentuje znaczenie rozpoznawania i wyjaśniania wartości za pomocą odpowiednio dobranych technik i narzędzi. Część druga akcentuje nieobecne jak dotąd w pedagogicznej aksjologii widzenie świata wartości przez dziecko. Część trzecia prezentuje cechy rodziny jako pierwotnego środowiska życia, w którym dziecko przyswaja pewne wartości, zaś wybory, których musi dokonywać dziecko, mogą być tylko wówczas korzystne, jeżeli będą prowadzić do samoakceptacji i więzi z podstawowymi wartościami: miłością, życzliwością i zrozumieniem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 105200/Cz.1 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 63587 (1 egz.)
Book
In basket
(Nauczyciele - Nauczycielom ; t. 15)
Książka jest drugą, obszerną częścią opracowania. Tom ten składa się z pięciu części prezentujących bogactwo spojrzeń na problematykę wartości i wartościową edukację. Poszukiwanie ładu umysłu i serca jako drogi do wartości nad wartościami, którą jest szczęście stanowi główny wątek całej książki, a zarazem podstawę dociekań w rozdziale pierwszym. Szczególne miejsce w książce zajmuje prezentacja tzw. "pedagogiki serca". Pozycja ta dowodzi, że pedagogika serca, oparta na miłości generuje wiele innych wartości takich jak: życzliwość, współdziałanie, tolerancja, prawdomówność. Część druga prezentuje istotę pedagogiki serca, określa jej program oraz relacje między dziećmi a dorosłymi, akcentuje, że analfabetyzm emocjonalny dorosłych stanowi wielkie zagrożenie dla wychowania dziecka w szacunku do wartości, zawiera także opisy działań wychowawczych nawiązujących do konkretnych sytuacji. Część trzecia odsłania głębszy wymiar edukacji i znaczenie humanistycznego kształcenia, ukazuje proces przezwyciężania instrumentalnego podejścia do przyrody i nauki o Ziemi na rzecz kształtowania całościowego obrazu świata. Część czwarta uzasadnia potrzebę humanizacji społeczeństwa informacyjnego, mówi o potrzebie odbudowy przystani, jaka jest rodzina, uzależnieniu od gazety, radia, telewizji i komputera. Część piąta kontynuuje tę tematykę w aspekcie informacyjnym i edukacyjnym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 105201/Cz.2 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 36890 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 47417 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 63945 (1 egz.)
Book
In basket
Współczesne dzieci cierpią na anemię emocjonalną. Zaspakajanie potrzeb fizycznych, psychicznych i duchowych dziecka w atmosferze bezwarunkowej miłości jest warunkiem jego zdrowia emocjonalnego i prawidłowego rozwoju. Jak to czynić? Jak uchronić, czego uczyć, co rozwijać w dziecku, by stało się stabilnym emocjonalnie, pełnowartościowym człowiekiem?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41933 (1 egz.)
Informatorium
There are copies available to loan: sygn. 98419 BL (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again