Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(1)
Autor
Majorek Czesław
(2)
Głażewski Michał
(1)
Kardel Telse
(1)
McKeen Claudia
(1)
Patzlaff Rainer
(1)
Saßmannshausen Wolfgang
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
1980 - 1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(2)
nieznany (po)
(1)
Temat
Wychowanie
(3)
Dojrzałość szkolna
(2)
Pedagogika
(2)
Sieroctwo społeczne
(2)
Domy kultury
(1)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Matematyka
(1)
Nauczanie
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Pedagogika waldorfska
(1)
Psychologia
(1)
Steiner, Rudolf (1861-1925)
(1)
Sztuka
(1)
Temat: czas
1801-
(1)
1901-
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42896 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29706 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika Waldorfska)
Czy słuszne są postulaty pojawiające się często w środowiskach pedagogicznych i realizowane w projektach reform oświatowych o konieczności wczesnej stymulacji intelektualnej oraz o potrzebie wprowadzania przedszkolnych programów dydaktycznych? Czy ograniczanie zakresu swobodnej zabawy i jednostronne przyspieszanie rozwoju kognitywnego rzeczywiście optymalnie pomagają w zdobywaniu przez dziecko podstawowych kompetencji prospołecznych? Jakie to może mieć konsekwencje dla sensoryczno-motorycznego rozwoju małego dziecka? Kiedy dziecko jest dojrzałe do podjęcia nauki w szkole? Grupa wybitnych pedagogów niemieckich prezentuje waldorfską wizję takich kwestii, jak: dojrzałość szkolna, harmonijny rozwój dziecka, specyfika uczenia się w wieku przedszkolnym oraz w pierwszych latach nauki szkolnej. W publikacji znajdujemy obszerne omówienie celów, zakresów i metod pracy z dziećmi na tym etapie kształcenia. Wiele miejsca poświęca się także takim zagadnieniom, jak salutogeneza (zdolność osobowości do samouzdrawiania) i rezylencja (umiejętność zwycięskiego przechodzenia przez kryzysy życiowe), oraz sposobom odpowiedniego kierowania procesami wychowawczymi, aby te cechy mogły się u dziecka ukształtować. Książka jest napisana przystępnym językiem i ma przejrzystą strukturę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104264 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38318 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31789 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej