Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(40)
Forma i typ
Książki
(40)
Dostępność
dostępne
(91)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(28)
Czytelnia Piła
(4)
Wypożyczalnia Chodzież
(15)
Wypożyczalnia Czarnków
(17)
Wypożyczalnia Trzcianka
(9)
Wypożyczalnia Złotów
(11)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(8)
Czytelnia Wągrowiec
(4)
Autor
Krawczyk Anna
(2)
Lisicki Michał
(2)
Skura Małgorzata
(2)
Sumińska Dorota
(2)
Łęga Aniceta
(2)
Beda Karolina
(1)
Bieńko Mariola
(1)
Braun Katarzyna
(1)
Bębas Sylwester
(1)
Będzieszak Marcin
(1)
Błaszczyk Klaudia
(1)
Błędowski Piotr
(1)
Chałas Krystyna
(1)
Cęcelek Grażyna
(1)
Domagała-Zyśk Ewa
(1)
Ferenz Krystyna
(1)
Gajdamowicz Halina
(1)
Gutowska Antonina
(1)
Górniewicz Józef
(1)
Ilnicka Renata Małgorzata
(1)
Janicka Iwona
(1)
Jurczak Adam
(1)
Kamińska Krystyna
(1)
Karwatowska Małgorzata
(1)
Kiereś Henryk
(1)
Kobes Paweł
(1)
Kowalska Samanta
(1)
Kwak Anna
(1)
Kądziołka Władysław
(1)
Leżańska Wiesława
(1)
Lipczyńska Anna
(1)
Marzec Helena
(1)
Maćkowicz Jolanta
(1)
Nowak-Łojewska Agnieszka
(1)
Obuchowska Irena
(1)
Olczak Agnieszka
(1)
Olszewska Ewelina
(1)
Pańczyk Władysław
(1)
Poćwiardowska Blanka
(1)
Rudek Iwona
(1)
Rynio Alina
(1)
Stępień Katarzyna
(1)
Szlendak Tomasz
(1)
Szymczyk Leokadia
(1)
Tokarz Monika
(1)
Warchoł Krzysztof
(1)
Wiśniewski Czesław
(1)
Wojciechowski Franciszek
(1)
Wypych Jerzy
(1)
Śliwerski Bogusław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(15)
Kraj wydania
Polska
(40)
Język
polski
(40)
Temat
Wychowanie przedszkolne
(11)
Wychowanie w rodzinie
(11)
Dziecko
(9)
Rodzina
(9)
Nauczanie początkowe
(7)
Młodzież
(6)
Rodzice
(4)
Rodzina zastępcza
(4)
Uczniowie
(4)
Wychowanie
(4)
Komunikacja społeczna
(3)
Niepowodzenia szkolne
(3)
Pedagogika
(3)
Rozwód
(3)
Socjalizacja
(3)
Szkolnictwo
(3)
Wychowanie do wartości
(3)
Adopcja
(2)
Alkoholizm
(2)
Bezrobocie
(2)
Diagnoza pedagogiczna
(2)
Dojrzałość szkolna
(2)
Fundacja
(2)
Fundacja Rozwoju Dzieci im. Jana Amosa Komeńskiego
(2)
Kobieta
(2)
Konkubinat
(2)
Kuratorzy (prawo)
(2)
Małżeństwo
(2)
Młodzież trudna
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Nauczyciele szkół podstawowych
(2)
Niedostosowanie społeczne
(2)
Oświata
(2)
Postawy
(2)
Przemoc w rodzinie
(2)
Przestępczość nieletnich i młodocianych
(2)
Sztuka
(2)
Wychowanie estetyczne
(2)
Zdolności
(2)
Aborcja
(1)
Agresywność
(1)
Altruizm
(1)
Aspiracje edukacyjne
(1)
Aspiracje zawodowe
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Chrześcijaństwo
(1)
Cudzoziemcy
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Doktor honoris causa
(1)
Dorosłe dzieci rozwiedzionych rodziców
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Emigracja zarobkowa
(1)
Empatia
(1)
Eurosieroctwo
(1)
Eutanazja
(1)
Gimnazja
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Homoseksualizm
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Kara (prawo)
(1)
Ludzie starzy
(1)
Macierzyństwo
(1)
Majątek wspólny małżonków
(1)
Małżeńska umowa majątkowa
(1)
Mediacja (prawo)
(1)
Migracje
(1)
Mężczyzna
(1)
Młodość
(1)
Młodzież niepełnosprawna
(1)
Nadzór pedagogiczny
(1)
Narkomania
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nieletni przestępcy
(1)
Obowiązek szkolny
(1)
Oceny szkolne
(1)
Odpowiedzialność karna
(1)
Ojcostwo
(1)
Patriotyzm
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Polityka społeczna
(1)
Postępowanie w sprawach nieletnich
(1)
Praca socjalna
(1)
Praktyki studenckie
(1)
Prawa człowieka
(1)
Prawo międzynarodowe
(1)
Prostytucja nieletnich
(1)
Przedszkola
(1)
Przemoc
(1)
Przemoc seksualna wobec dziecka
(1)
Przestępczość
(1)
Przysposobienie do życia w rodzinie
(1)
Płeć
(1)
Rodzicielstwo
(1)
Temat: czas
2001-0
(29)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1945-
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Chocznia (woj. małopolskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Mazowieckie, województwo (od 1999)
(1)
Małopolskie, województwo
(1)
Wadowice (woj. małopolskie)
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Felieton polski
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Pamiętniki polskie
(1)
Poradniki
(1)
Publicystyka polska
(1)
40 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103373 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104704 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem pracy jest ukazanie zmian zachodzących pod wpływem programu autorskiego Wychowanie prorodzinne w zakresie więzi małżeńskiej, w postawach rodzicielskich, a także w postawach rodziców wobec problemu wychowania seksualnego i prorodzinnego oraz w nastawieniach prorodzinnych dzieci w wieku przedszkolnym. Tematyka rozważań teoretycznych i badań empirycznych dotyczy możliwości wpływania na relacje rodzinne, kształtowania postaw i poglądów w zakresie wychowania seksualnego i prorodzinnego dziecka w wieku przedszkolnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105905 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem książki jest zaakcentowanie znaczenia wychowawczego umowy społecznej, co ukazuje potrzebę wczesnej obecności dzieci w grupie rówieśniczej, bogatej w uporządkowane, pozytywne bodźce społeczne, wychowawcze, edukacyjne. Przedmiotem rozważań Autorki jest umowa zawierana między dorosłym a dzieckiem w wieku przedszkolnym oraz między samymi dziećmi, przy czym postrzega ją jako płaszczyznę poszukiwania sposobów porozumienia drogą demokratycznych relacji, z uwrażliwieniem na potrzeby drugiego człowieka, z poszanowaniem jego zdania. Umowę społeczną wiąże wprost z wychowaniem ku demokracji, a główną tezą tej książki są założenia, iż umowa z dzieckiem może stanowić skuteczny środek przygotowujący je do funkcjonowania w społeczeństwie demokratycznym - początkowo w rodzinie, później w grupie rówieśniczej, następnie w społeczności lokalnej i w końcu w państwie. Aby w pełni zrozumieć i docenić możliwości stosowania umowy w pracy wychowawczej w przedszkolu, szkole, rodzinie, należy łączyć treści zawarte w tej książce z danymi zamieszczonymi w drugiej przygotowanej przez Autorkę monografii "Umowa w edukacji dzieci : studium metodyczno-praktyczne", traktującej o umowie społecznej w pracy nauczyciela przedszkola; w pracy tej ukazuje też możliwości zmian w formule edukacji najmłodszych. Adresatami książki są nauczyciele akademicy kształcący nauczycieli różnego stopnia, studenci przygotowujący się do pracy z najmłodszymi oraz nauczyciele przedszkolni, którzy na co dzień uczą dzieci budowania relacji z rówieśnikami. Autorka ma nadzieję, że lektura tego opracowania zainspiruje ich do zwrócenia szczególnej uwagi na trudne zagadnienie, jakim jest przygotowanie dziecka do życia w demokratycznym społeczeństwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105155 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47906 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104941 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47826 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38420 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104202 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96757 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmiotem pracy jest koncepcja wykorzystania badań ewaluacyjnych w planowaniu wydatków publicznych na zadania oświatowe, dzięki której uzyskujemy informację o efektywności wykorzystania funduszy publicznych przeznaczonych na zadania oświatowe oraz o skuteczności realizacji tych zadań. Budowie koncepcji wykorzystania ewaluacji posłużyły: omówienie kluczowych aspektów mechanizmów finansowania zadań publicznych, w szczególności oświatowych, przedstawienie tradycyjnych i nowoczesnych metod planowania budżetowego i zakresu informacji w nich wykorzystywanych. Dokonano także typologii ewaluacji, przedstawienia celów i metod jej wykorzystania w planowaniu zadań publicznych oraz przeglądu doświadczeń zagranicznych w zakresie wykorzystania ewaluacji w planowaniu zadań publicznych. W ostatniej części dokonano analizy i oceny doświadczeń polskiego podsektora samorządowego i rządowego w zakresie wykorzystania ewaluacji, w szczególności w aspekcie badania skuteczności realizacji zadań i efektywności wykorzystania funduszy publicznych w procesie planowania wydatków oświatowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104699 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94184, 94185 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Głównym przedmiotem pracy jest refleksja i propozycje sposobów doskonalenia funkcjonowania ośrodków szkolnych. Temat książki doskonale wpisuje się w aktualny dyskurs oświatowy. Autorzy poszczególnych tekstów skupiają swoją uwagę na szkole i jej znaczeniu we współczesnej strukturze społecznej, jej potrzebach i problemach. Tym samym opracowanie staje się diagnozą postawioną polskiej szkole. Treść książki podzielona jest ze względu na obszar analizy na trzy rozdziały. Pierwszy rozdział składa się z tekstów, których myślą przewodnia są wyzwania przed jakimi stoi obecnie polskie szkolnictwo. Mowa tu między innymi o zmianach w sposobie realizacji funkcji dydaktycznej szkoły i konieczność jej otwarcia na wielokulturowość. Artykuły zebrane w drugiej części dotyczą roli szkoły w środowisku lokalnym i stawianych wobec niej oczekiwaniom i postulatom. Trzeci rozdział poświęcony jest wybranym problemom dotykającym współczesną szkołę m.in.: wciąż kontrowersyjnym kwestiom edukacji seksualnej, edukacji uczniów z tzw. obszarów ryzyka, integracji uczniów pełnosprawnych z niepełnosprawnymi, czy często pomijana w literaturze rola samorządu szkolnego. Lektura książki pozwala zorientować się wśród najważniejszych zagadnień dotyczących współczesnej szkoły. Nawet jeśli nie dostarczy czytelnikowi konkretnych odpowiedzi na nurtujące pytania, z pewnością pobudzi do refleksji nad wielością obszarów funkcjonowania szkoły i różnorodnością wyzwań przed jakimi stoi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103532 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31661 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak świat światem, dorośli narzekają na młodzież: że niefrasobliwa, nieodpowiedzialna, a nade wszystko - że źle wychowana... Przepraszam za moje naiwne pytanie: a kto tę naszą młodzież wychowuje? Czyżby jakieś "niezidentyfikowane obiekty latające"? Otóż nie! To każdy z nas jest wychowawcą dla każdego, na kogo ma jakikolwiek wpływ. Anna Lipczyńska - absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od 1971 roku pracowała jako nauczycielka historii w kilku poznańskich szkołach; w roku 1992 zorganizowała od podstaw XXV Liceum Ogólnokształcące im. Generałowej Jadwigi Zamoyskiej w Poznaniu. Jako pierwsza dyrektorka tej placówki, będącej szkołą publiczną, zainicjowała w niej autorski program wychowawczy, jednoznacznie akcentujący wartości chrześcijańskie. Po przejściu na emeryturę podjęła współpracę z poznańskim radiem diecezjalnym (Radio Emaus - Dobre Radio), przygotowując cotygodniowe felietony, zatytułowane "Wszyscy jesteśmy wychowawcami". Niniejsza publikacja jest zbiorem wybranych felietonów Anny Lipczyńskiej z lat 2007-2010.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103466 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47119 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38123 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44023 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmiotem opracowania jest wiedza społeczna uczniów, rodzaj wiedzy jednostki, jaką konstruuje ona w interakcjach i współdziałaniu z innymi tj. dziećmi i dorosłymi, co stwarza warunki do budowania obrazu siebie, innych i otaczającego świata w realnym kontekście społeczno-kulturowym. Zakres tematyczny tak pojmowanej wiedzy społecznej rozszerza się i nie jest kojarzony wyłącznie z treściami dawnego środowiska społeczno-przyrodniczego, lecz wyraźnie poza nie wykracza. Miejsce "starej", programowej tematyki, sprowadzającej aktywność dziecka wyłącznie do sfery rodzinnych obowiązków i klasowych powinności, zastępują aktualne problemy, ujęte z perspektywy dziecka żyjącego w wielowymiarowym i skonfliktowanym świecie. Realne stają się wówczas szanse na podejmowanie tematów dotyczących życia codziennego dzieci, problemów egzystencjalnych, rasowych, demograficznych, kwestii religijnych czy aspektów politycznych. Punktem odniesienia w przyjęciu takiego rozumienia wiedzy społecznej jest osadzenie rozważań w kontekście paradygmatu konstrukcjonizmu poznawczego i społecznego. Oba odsłaniają mechanizm tworzenia się wiedzy społecznej uczniów, wskazują na potrzebę poszerzania tematyki społecznej z racji dokonujących się przemian społeczno-kulturowych i zmieniających się potrzeb rozwojowych dzieci. Próba oglądu praktyki szkolnej wydaje się z tej perspektywy ciekawa i ważna. W opracowaniu została ona dokonana z perspektywy nauczycieli klas I-III, by poznać, jakie znaczenia nadają oni pojęciu "wiedza społeczna" i w jaki sposób mogą one rzutować na charakter znaczeń nadawanych przez uczniów. Z badań nad osobistymi teoriami pedagogicznymi wynika wyraźnie, że rzutują one na charakter edukacji uprawianej przez nauczycieli. Celem opracowania nie jest jednak zrekonstruowanie nauczycielskich ideologii, lecz jedynie odsłonięcie jednego z jej elementów, tj. tworzonych przez pedagogów koncepcji wiedzy, w tym społecznej. Zadaniem publikacji nie jest również ukazanie poprawnego modelu wiedzy społecznej, lecz raczej jego rekonstrukcja, polegająca na wydobywaniu sensów i wymiarów, które mogą być znaczące dla lepszego i głębszego rozumienia wiedzy społecznej przez uczniów wczesnej edukacji, a w przyszłości stanowić podstawę do redefiniowania pojęcia. Z uwagi na takie założenia koncepcja badań osadzona została w paradygmacie interpretatywnym, upatrując w nim możliwości zdobycia nowej wiedzy, nowego poznania, a nie wyłącznie sprawdzania już istniejących teorii. W ramach paradygmatu interpretatywnego zdecydowano się na perspektywę fenomenograficzną, uznając ją za najlepszą formę legitymizacji myślenia jednostkowego i kolektywnego nauczycieli wczesnej edukacji o wiedzy społecznej uczniów. W efekcie podstawą prowadzonej analizy, a następnie interpretacji były wyłonione w toku badań kategorie opisu odzwierciedlające nauczycielskie widzenie świata i rozumienie wiedzy (społecznej) uczniów i jej źródeł. Uzyskane kategorie opisu pozwoliły odsłonić jakościowo różne sposoby doświadczania przez nauczycieli edukacji i związanych z nią procesów. W pierwszej kolejności odzwierciedlany był świat bezpośrednio postrzegany przez badanych, a potem świat widziany przez badacza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105150 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92942 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praca została napisana z pozycji pedagogiki resocjalizacyjnej i społecznej. Przyczynkiem do napisania książki stała się chęć znalezienia odpowiedzi na pytanie: Jaki obraz rodziny pojawia się w retrospekcji młodych mężczyzn nieskazanych i skazanych prawomocnym wyrokiem sądu? Tekst ukazuje, w jaki sposób osoby z obu grup postrzegają swój dom rodzinny w kontekście warunków kulturalnych, społeczno - ekonomicznych, funkcji rodziny, postaw rodzicielskich, stylów wychowawczych oraz systemów rodzinnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105049 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38613 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32123 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Katedry Pedagogiki Chrześcijańskiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II ; 3.)
Wolontariat w pierwszej kolejności kojarzymy z pomocą, którą ochotnicy niosą potrzebującym. W tej perspektywie jawi się nam zjawisko niezmiernie pożądane społecznie. Prezentowana książka, nie pomijając aspektu wkładu wolontariuszy w zaspokajanie potrzeb korzystających z pomocy, podejmuje analizę zjawiska wolontariatu w aspekcie podmiotowym. Przeprowadzone analizy teoretyczno-empiryczne starają się znaleźć odpowiedź na pytania: Czy i w jaki sposób zaangażowanie zmienia samych wolontariuszy? Czy można aktywność wolontarystyczną młodzieży potraktować jako element wychowania prospołecznego? Zawarte w książce wnioski mogą stanowić praktyczne wskazówki, które warto uwzględnić na etapie tworzenia i prowadzenia młodzieżowych grup wolontariackich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44845 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99539 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45752 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38417 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis terści: Rola rodziny w wychowaniu młodego pokolenia; Zmieniające się konteksty współczesnej rodziny polskiej; Problematyka i wymiar społeczny ubóstwa; Uwarunkowania dostępu młodego pokolenia do edukacji; Sytuacja szkolna ucznia z rodziny z problemem ubóstwa materialnego niezawinionego i zawinionego; Profilaktyka i kompensacja skutków socjalizacji dziecka w rodzinie z problemem ubóstwa materialnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103336 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47304 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37903 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31553 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44090 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63225, 63224 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46891 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32214 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63880 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej