Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
dostępne
(8)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(2)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(4)
Autor
Mazur Marek
(3)
Górski Jerzy Jan
(1)
Lis Tomasz
(1)
Michałowski Jerzy
(1)
Pattke Horst
(1)
Szymański Lech
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(1)
1970 - 1979
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
nieznany (po)
(4)
polski
(3)
Temat
Wybory prezydenckie
(7)
Marketing polityczny
(3)
Prezydentura (urząd)
(3)
Publicystyka niemiecka
(1)
Publicystyka polska
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone
(2)
Gatunek
Publicystyka polska
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11763 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55906, 55905 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43933 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41337 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ostatnie wybory parlamentarne w Polsce w 2001 roku potwierdzają działanie i znaczenie marketingu politycznego, tym samym dowodząc aktualności tej pracy. M.in. niespodziewany sukces "Samoobrony", zdaniem wielu obserwatorów, jest pochodną zastosowania metod marketingowych i technik perswazyjnych w oddziaływaniu wyborców. Książka ta traktuje właśnie o mechanizmach zdobywania władzy we współczesnych kampaniach wyborczych. Przedstawione jest w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego na podstawie kampanii prezydenckich w USA i w Polsce. Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, w celu kształtowania postaw wyborców i zdobycia ich głosów. Książka służyć będzie zarówno studentom kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistom zajmującym się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i politykom, a także osobom zainteresowanym mechanizmami rywalizacji podczas wyborów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102805 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42517 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60843 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77366 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej