Form of Work
Książki
(23)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(57)
unavailable
(11)
unknown
(3)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(15)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(13)
Wypożyczalnia Czarnków
(12)
Wypożyczalnia Trzcianka
(6)
Wypożyczalnia Złotów
(11)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(6)
Czytelnia Wągrowiec
(6)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(1)
Author
Dymara Bronisława
(6)
Babiuch Małgorzata
(2)
Balińska Hanna
(1)
Breidenbach Stephan
(1)
Bronk Dorota
(1)
Chrost Marzena
(1)
Denek Kazimierz
(1)
Domagała Dorota
(1)
Dzielnicka Ewa
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Jagielska Katarzyna
(1)
Klus-Stańska Dorota
(1)
Korzeniowska Wiesława
(1)
Królikowska Anna
(1)
Kujawiński Jerzy
(1)
Malenda Anna
(1)
Mikina Agnieszka
(1)
Niemierko Bolesław
(1)
Pawlak Bożena
(1)
Pietruszka Lidia
(1)
Polska Akcja Humanitarna
(1)
Polska Akcja Humanitarna. ...wolność wypowiedzi
(1)
Polska Akcja Humanitarna. Bezdomni
(1)
Polska Akcja Humanitarna. Dokumenty dotyczące praw człowieka
(1)
Polska Akcja Humanitarna. Kształcenie obywatelskie w szkole samorządowej
(1)
Polska Akcja Humanitarna. Nie jestem ruski
(1)
Polska Akcja Humanitarna. Niepełnosprawni
(1)
Polska Akcja Humanitarna. Rasizm - problem codzienny
(1)
Polska Akcja Humanitarna. Zrównoważony rozwój
(1)
Polska Akcja Humanitarna. dyskryminacja
(1)
Rasfeld Margaret
(1)
Rokoszewski Konard
(1)
Skowrońska Emilia
(1)
Solecki Roman
(1)
Spitzer Manfred
(1)
Strycharska-Gać Berta
(1)
Witek Anna
(1)
Zając Bożena
(1)
Łukasik Izabella Maria
(1)
Łukasik Joanna Małgorzata
(1)
Year
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(1)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(23)
Language
Polish
(23)
Audience Group
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Subject
Współdziałanie
(22)
Wychowanie
(9)
Nauczanie
(8)
Integracja społeczna
(7)
Rodzice
(7)
Nauczanie początkowe
(5)
Nauczyciele
(4)
Stosunki interpersonalne
(4)
Uczenie się
(4)
Dziecko
(3)
Praca zespołowa
(3)
Uczniowie
(3)
Dojrzałość szkolna
(2)
Dziecko trudne
(2)
Motywacja uczenia się
(2)
Nagrody
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Ocenianie kształtujące
(2)
Oceny szkolne
(2)
Szkolnictwo
(2)
Uczniowie klas początkowych
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Agresywność
(1)
Artmann, Nicolai
(1)
Czytanie
(1)
Dokumenty
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko z ADHD
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Egzaminy
(1)
Etnografia
(1)
Geografia
(1)
Gimnazja
(1)
Godzina wychowawcza
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Happening
(1)
Hipokamp
(1)
Innowacje
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Język polski
(1)
Kara (psychol.)
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Konflikt
(1)
Krajoznawstwo
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura
(1)
Logopedia
(1)
Lęk
(1)
Matematyka
(1)
Metoda projektów
(1)
Mowa
(1)
Muzyka
(1)
Muzykoterapia
(1)
Mózg
(1)
Młodzież trudna
(1)
Nauczanie wiedzy o społeczeństwie
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Odpowiedzialność
(1)
Ojczyzna
(1)
Oświata
(1)
PISA (program)
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Pedagogika zabawy
(1)
Plan daltoński
(1)
Pomieszczenia dydaktyczne
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Prawa człowieka
(1)
Przemoc
(1)
Przemoc w szkole
(1)
Psychofizjologia
(1)
Regionalizm
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Religia
(1)
Rodzina
(1)
Rodzina a szkoła
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Samodzielność
(1)
Samodzielność (psychol.)
(1)
Sen
(1)
Socjalizacja
(1)
Starość
(1)
Stres
(1)
Strony WWW
(1)
Telewizja
(1)
Turystyka
(1)
Twórczość dzieci i młodzieży
(1)
Uczniowie gimnazjów
(1)
Wartość
(1)
Współdziałanie społeczne
(1)
Wychowanie do wartości
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wychowawstwo
(1)
Zabawa
(1)
Zachowanie
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Subject: place
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Genre/Form
Bajki i baśnie
(1)
Dokument elektroniczny
(1)
Karty pracy ucznia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Programy nauczania dla gimnazjów
(1)
Raport z badań
(1)
Scenariusz lekcji
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(3)
23 results Filter
Book
In basket
(Nauczyciele - Nauczycielom ; t. 10)
Autorzy poszukują podstaw samorządności, współdziałania, demokracji. Dokonują wieloaspektowej interpretacji samego pojęcia współdziałania umieszczając je w kontekście wielu pojęć pokrewnych i przeciwstawnych (współdziałanie a rywalizacja). Współdziałanie nie jest tu tylko teoretycznym problemem, ale wyrasta z przezwyciężenia podziałów między nauczycielami różnych typów szkół. Książka składa się z trzech rozdziałów, połączonych myślą Dalajlamy "Wykorzystamy każdą nadarzającą się okazję do przyniesienia pożytku innym, zamiast myśleć tylko o własnych, wąskich interesach". W części pierwszej autorzy dążą do wyostrzenia pojęcia współdziałania i rywalizacji, samorządności i demokracji uczestniczącej oraz pojęcia liberalizmu. Część druga akcentuje znaczenie nauczycielskich kompetencji dla rozwoju umiejętności współdziałania uczniów oraz ich kreatywności; ukazuje kształtowanie się partnerskich i samorządnych zachowań zarówno w rodzinie, jak też w domu dziecka i szeroko rozumianym środowisku społecznym. Część trzecia ukazuje historyczne korzenie oraz kulturowe, prawne i gospodarcze uwarunkowania idei samorządności.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 107845/Cz.1 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 65548 P 3,2 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 47455 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 43515 (1 egz.)
Book
In basket
(Nauczyciele - Nauczycielom; 19.)
W tomie tym jest wiele promyków i nadziei na lepszą edukację. Pierwsza część (rozdziały I-II) to opowieść o sztuce uczenia się i zmaganiach mających na celu ocalenie w ludziach współczesnych istoty człowieczeństwa. Zostały tu także, jak wiele znaczeń mieści się w słowie „pomiędzy”. Tworzy ono przestrzenie obojętne, wrogie, życzliwe, pełne nadziei. Bywa niekiedy wytrychem, ale częściej kluczem do serc i umysłów innego człowieka, do dziecięcej wrażliwości. Dalsza część główna (rozdziały III-VI) przybliża życzliwe przestrzenie interpersonalne współtworzone wraz z uczniami w kompleksowej edukacji w szkole podstawowej, gimnazjum, liceum i na uniwersytecie. Ukazano, że dzięki różnorodnym, a zarazem innowacyjnym działaniom najbardziej z pozoru przeciętna szkoła, może stać się przestrzenią tworzenia kultury. Uzasadniono również, że innowacyjnie prowadzona edukacja kompleksowa nie tylko dostarcza uczniom wiedzy przedmiotowej, strategicznej i autokreacyjnej, lecz także pobudza rożne sfery aktywności. Bywa źródłem fascynacji, radości i poszukiwania sensów życia oraz wartości wykonywanej pracy.
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 101888, 99944 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 47310 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40191 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 65616 (1 egz.)
Book
In basket
(Nauczyciele - Nauczycielom; 18)
W książce: "Dziecko w świecie edukacji - Podstawy uczenia się kompleksowego", (XVIII tom serii Nauczyciele-Nauczycielom) autorka prezentuje sprawdzoną, innowacyjną, spójną koncepcję pracy, zwaną uczeniem się - nauczaniem kompleksowym. Książka dotyczy nie tylko cech dobrej edukacji, ale stanowi opis przyjaznych relacji pomiędzy osobami, które ją tworzą. Jest klarownym, wielorako uzasadnionym wykładem o procesie tworzenia więzi i wspólnoty w szkole z ludzką twarzą, a więc przestrzeni kultury, pozbawionej przemocy, opartej na współdziałaniu, tolerancji, poczuciu swobody i zaangażowaniu. W części pierwszej (r. I-II) ukazano krótką historię długich prób i badań (1966-2006), bogactwo form współudziału uczniów w procesie tworzenia cykli zajęć (od 5-15 lekcji), a więc sztukę przekładu idei pedagogicznych na konkretne działania edukacyjne. W części drugiej (r. III-VII) opisano strukturę kompleksów, ich zróżnicowanie, cechy lekcji projektujących, ćwiczeniowo-badawczych i kontrolno-oceniających; stosowany system oceny i samooceny, warsztat pracy ucznia i nauczyciela. Także nowatorskie techniki pracy, oparte na znajomości dziecka oraz synektyki i heurystyki, a więc: techniki działań równoległych twórcze formy wyzwalania talentów, indywidualizacji pracy i jej dokumentowania (system fiszek, klasowe księgi wypracowań itd.).
This item is available in 5 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 101887, 99942 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40190 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 30834 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 43316 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
All copies are currently on loan: sygn. 65066 P 3,2 (1 egz.)
Book
In basket
(Nauczyciele - Nauczycielom ; t. 11)
Tom stanowi kontynuację treści zawartych w tomie 10. Zawarte są tu teksty ujmujące problematykę współdziałania poprzez pewne interpretacje teoretyczne i ich odniesienia do praktyki, wzbogacone często opisem konkretnych technologii działania. Książka ta cechuje się żarliwością i zaangażowaniem autorów w sprawy dziecka. Rozdział I zajmuje się analiza tytułowego pojęcia współdziałania oraz pojęcia dialogu, samorządności i demokracji w wybranych koncepcjach edukacyjnych (c. Frieneta, J.Deweya). Rozdział II eksponuje interakcje pomiędzy dzieckiem a nauczycielem, mówi o integracji uczniów niepełnosprawnych w przeciętnej klasie szkolnej, o komunikacji interpersonalnej. Rozdział III zawiera głównie rozprawy, w których dąży się do "wyostrzenia" pojęcia integracji - jej form i nowych przestrzeni współdziałania jako drogi poszukiwania wartości, omawia następujące obszary integracji: tematyczno-problemową, czynnościowo-strukturalną, czasoprzestrzenno-interpesonalną, autokreacyjną. Publikacja wzbogaca wiedzę o nowych przestrzeniach, metodach i formach współdziałania. Ukazuje potrzebę więzi, dialogu, bezpiecznej współpracy i przyjaźni. Wskazuje, że waloryzacja międzyosobowej przestrzeni odbywa się poprzez uznanie ponadkulturowych wymiarów dobra, piękna i prawdy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 107844/Cz.2 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 48883 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 64815 P 2,6 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 101176 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 46199 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 37367 (1 egz.)
Book
In basket
(Psychologia, Pedagogika.)
Książka jest przewodnikiem dla nauczycieli, którzy nie mają jeszcze dużego doświadczenia we współpracy z rodzicami i trochę się jej obawiają. Może też być użyteczna dla tych pedagogów, którzy nie są zadowoleni ze swoich dotychczasowych prób, zwłaszcza z rodzicami tzw. trudnych uczniów. Autorka przedstawia typowe problemy w relacjach między nauczycielami a rodzicami, wskazując ich przyczyny, mechanizmy utrwalania się oraz sposoby pokonywania barier. Sporo miejsca poświęca kwestii zapobiegania trudnościom przez formułowanie realistycznych oczekiwań wobec rodziców, jasne ich wyrażanie oraz doskonalenie nauczycielskich umiejętności sprawnego porozumiewania się i rozwiązywania konfliktów. Opisuje też kategorie rodziców dzieci "trudnych", z którymi szczególnie ciężko nawiązuje się efektywną i zadowalającą obie strony współpracę.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 105487 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 64206 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 99943 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 43422 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 33857 (1 egz.)
Book
In basket
Ocenianie osiągnięć uczniów jest najtrudniejszym zadaniem nauczyciela. Oczekiwania co do jakości oceniania w szkole są bardzo wysokie. Uczniowie, ich rodzice, władze szkolne i opinia publiczna chcą wierzyć, że nauczyciel uznaje wartość wszystkich swoich obowiązków, potrafi zdobyć pełną informację o wynikach nauczania i skutecznie unika jakichkolwiek uprzedzeń wobec uczniów. Niełatwo sprostać tym oczekiwaniom. Ocena szkolna powinna być jednoznaczna dla wszystkich jej odbiorców. W ich poczuciu to symbol słowny lub liczbowy mówi jasno, czy cel został osiągnięty, natomiast potok słów ukrywa wartość uzyskanego wyniku.
This item is available in 6 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 115469 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
All copies are currently on loan: sygn. 51702 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41819 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 34898 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
All copies are currently on loan: sygn. 48090 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 66922 (1 egz.)
Book
In basket
(Kontrasty i Kontrowersje)
Dlaczego dzieci po przekroczeniu szkolnego progu z czasem tracą ochotę do nauki i przestają zauważać ogromne bogactwo otaczającego je świata? Dlaczego rozpoczęcie edukacji dla wielu z nich oznacza utratę spontaniczności i otwartości na współpracę? Co dzieje się z ich naturalną ciekawością wobec wszystkiego, co nowe? Co sprawia, że szkoła staje się dla nich symbolem przymusu, wypełniania narzucanych obowiązków, konieczności zaliczania życiowych etapów, których znaczenia z reguły nie rozumieją i z którymi się nie identyfikują? Współinicjatorzy niemieckiego projektu edukacyjnego „Budząca się szkoła” - prof. Stephan Breidenbach i dyrektorka berlińskiej szkoły Margret Rasfeld - uważają, że tę sytuację można zmienić. W swojej książce udzielają odpowiedzi na powyższe pytania i opisują szkołę, w której uczniowie sami przejmują odpowiedzialność za tempo uczenia się i kolejność przerabianych tematów. Rozbudza to w nich silne poczucie sprawczości, odpowiedzialności za własny sukces edukacyjny i odwagę w stawianiu czoła życiowym wyzwaniom.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 110264 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 49797 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 39814 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 42686 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
All copies are currently on loan: sygn. 41295 (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
All copies are currently unavailable
Book
In basket
Priorytet współpracy jest zgodny z krytyczno-kreatywną doktryną oświaty i ideą podmiotowego uczestnictwa w edukacji (i jej współtworzenia) dzieci, młodzieży i dorosłych. Można przyjąć, że możliwość dostrzegania wzajemnych zależności buduje w instytucjach edukacyjnych nowego ducha, który zachęca członków społeczności do realizacji wspólnych planów, rozważnego i pokojowego rozwiązywania nieuniknionych często konfliktów. Nie będzie przesady w stwierdzeniu, że współpraca stanowi dla współczesnej szkoły nowy imperatyw - lepszego rozumienia innych, lepszego rozumienia świata, konieczność wzajemnego zrozumienia, pokojowej wymiany idei, czy wręcz jedności. Autorki [...] mają pełną świadomość, że osiągnięcie takiego stanu jest możliwe, jeśli się będzie łączyć umacnianie odpowiedzialności osobistej z kształtowaniem zbiorowego losu w codziennych sytuacjach edukacyjnych. W tym przypadku zgromadzone teksty są wyrazem namysłu nie tylko nad uwarunkowaniami współpracy w zespole, przebiegiem w gruncie rzeczy skomplikowanych procesów interpersonalnych, lecz także wskazują na możliwości ich doskonalenia, czym wpisują się w aktualny dyskurs oświatowy na temat jakości pracy szkoły. Z recenzji dr hab. Inetty Nowosad, prof. nadzw. UZ
This item is available in 5 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently on loan: sygn. 110887 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 50168 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
All copies are currently unavailable
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 46569 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 65174 P 1,5 (1 egz.)
Book
In basket
Rozdział I Podstawowe środowiska wychowawcze 1. Wokół podstawowych pojęć: środowisko wychowawcze, współpraca, integracja, dezintegracja 2. Rodzina jako podstawowe środowisko wychowawcze 3. Szkoła jako środowisko wychowawcze 3.1. Rola nauczyciela-wychowawcy 3.2. Uczniowie w środowisku społeczno-wychowawczym szkoły Rozdział II Współpraca nauczycieli-wychowawców z rodzicami w procesie wychowania 1. Warunki skuteczności współpracy rodziców i nauczycieli 1.1. Model partnerskich stosunków rodziny i szkoły 2. Formy współpracy środowisk wychowawczych 2.1. Zbiorowe formy współpracy rodziców i nauczycieli 2.1.1. Spotkania robocze (wywiadówki) 2.1.2. Spotkania towarzyskie 2.1.3. Spotkania poświęcone pedagogizacji rodziców 2.1.4. Spotkania dotyczące trudności wychowawczych 2.2. Indywidualne formy współpracy rodziców i nauczycieli 2.2.1. Spotkania indywidualne 2.2.2. Wizyty domowe 2.2.3. Kontakty korespondencyjne 2.2.4. Rozmowy telefoniczne 3. Relacja nauczyciele - rodzice w świetle dotychczasowych badań Rozdział III Podstawy metodologiczne własnych badań empirycznych 1. Cel i przedmiot badań oraz problemy badawcze 2. Metody stosowane w pracy 3. Charakterystyka terenu badań i grupy badawczej 4. Organizacja badań własnych Rozdział IV Współpraca nauczycieli-wychowawców z rodzicami w świetle wyników własnych badań empirycznych 1. Oczekiwania rodziców i nauczycieli wobec wzajemnej współpracy 2. Formy współpracy rodziców i nauczycieli 3. Ocena wzajemnej współpracy 4. Trudności dostrzegane przez rodziców i nauczycieli we wzajemnej współpracy Rozdział V Współpraca rodziców i nauczycieli w kontekście dobra dziecka - przykłady dobrych praktyk, implikacje pedagogiczne 1. Rodzice i nauczyciele jako sojusznicy 2. Zachowania utrudniające wzajemną współpracę 2.1. Zachowania rodziców utrudniające współpracę 2.2. Zachowania nauczycieli utrudniające wzajemną współpracę 3. Scenariusz zajęć do wykorzystania podczas spotkań z rodzicami
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 114139 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
All copies are currently on loan: sygn. 41381 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Book
In basket
This item is available in 6 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 51918, 51917, 51914 (3 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 28754, 28753 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 24316, 24315, 20065 (3 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 26312, 23429, 23428 (3 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 25292, 25291 (2 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 54474 (1 egz.)
Book
In basket
Daltońskie drogowskazy : samodzielność / Dorota Domagała. - [Grabina] : Sor-Man, copyright [2019]. - 102, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Autorka przedstawia początkowo słowa Helen Parkhurst, wskazuje plan daltoński jako naszą drogę - drogę nauczycieli, a następnie wyjaśnia czym jest samodzielność. Kwintesencją tej książki są inspirujące karty pracy podzielone ze względu na miejsce ich wykonania - kącik tematyczny oraz realizujące treści podstawy programowej. Zadania, które stworzyła Pani Dorota pokazuje sytuację, kiedy dziecko nie wypełnia jak leci rubryczek, linijek. Ono myśli, działa, próbuje, tworzy swój proces edukacyjny.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently on loan: sygn. 115732 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 6 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 107902, 107901 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 49339, 49338 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 39415, 39414 (2 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 32557, 32556 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 45600, 45599 (2 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 64383 P 2,6 (1 egz.)
Book
In basket
(Pedagogika, Logopedia, Glottodydaktyka)
Niniejsza monografia (…) stanowi prezentację refleksji nad wybranymi obszarami edukacji dziecka. Pierwsza jej część dotyczy podmiotów edukacji oraz różnych obszarów edukacyjnych: edukacji polonistycznej, matematycznej, estetycznej, etycznej, a także zagadnień związanych z diagnozą gotowości szkolnej. Druga część pracy jest poświęcona problematyce wychowania i kształcenia dzieci z różnymi dysfunkcjami: autyzm, problemy logopedyczne, upośledzenie umysłowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 46215 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again