Form of Work
Książki
(7)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Publikacje
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(12)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(3)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(4)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Author
Awdziej Marcin
(1)
Bieńkowska Jolanta
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Domański Tomasz
(1)
Dziadkiewicz-Ilkowska Anna
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Karwowski Jan
(1)
Kowalski Paweł
(1)
Król Małgorzata
(1)
Lipka Anna
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Waszczak Stanisław
(1)
Winnicka-Wejs Alicja
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Year
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Country
Poland
(9)
Language
Polish
(9)
Audience Group
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Wizerunek przedsiębiorstwa
(7)
Marketing
(3)
Badania marketingowe
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Menedżerowie
(2)
Public relations
(2)
Reklama
(2)
Zarządzanie
(2)
Atak słowny
(1)
Autoprezentacja
(1)
Ceny
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Event marketing
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Grupy nacisku
(1)
Informacja wizualna
(1)
Informatyka
(1)
Internet
(1)
Jakość produktu
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama radiowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Reklama zewnętrzna
(1)
Sport
(1)
Stereotyp (psychol., socjol.)
(1)
Służba zdrowia
(1)
Targi i wystawy
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Telemarketing
(1)
Transport
(1)
Turystyka
(1)
Ubezpieczenia osobowe
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Znaki towarowe
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Podręczniki akademickie
(2)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
9 results Filter
Book
In basket
(Monografie i Opracowania Naukowe / Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu ; nr 1.)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 111227 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 65939 (1 egz.)
Book
In basket
W publikacji przedstawiono zarządzanie wiedzą jako nowoczesną metodę zarządzania umożliwiającą przedsiębiorstwom uzyskiwanie przewagi konkurencyjnej poprzez grę na zasobach niematerialnych oraz wykorzystywanie jego kluczowych kompetencji.Rozważono w niej m.in. takie zagadnienia, jak: ontologiczno-epistemologiczne podstawy diagnozowania i projektowania przedsiębiorstw sieciowych, istota tzw. drgającej ekonomii, dyfuzja wiedzy w przedsiębiorstwach sieciowych, mechanizmy przekształcania się tradycyjnych przedsiębiorstw w sieciowe organizacje gospodarcze, pracownicy wiedzy jako podstawowe ogniwo sukcesu przedsiębiorstw sieciowych, szczegółowe metody diagnozowania potencjału wiedzy w przedsiębiorstwie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 45695 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing dla menedżerów / Tomasz Domański, Paweł Kowalski. - Wyd. 2. - Warszawa, Łódź : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 359, [2] s. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / przew. kom. red. Jerzy Dietl)
Opracowanie jest pomyślane jako praktyczne kompendium wiedzy koniecznej do podejmowania konkretnych decyzji marketingowych. Materiał zawarty w publikacji opiera się na wiedzy o funkcjonowaniu polskich przedsiębiorstw, stąd różnorodność rynków marketingowych, sytuacji decyzyjnych, skali działania prezentowanych firm. Ukazuje czytelnikowi możliwości zastosowania zdobytej wiedzy teoretycznej do podejmowania konkretnych decyzji: przygotowania działań rynku, strategii cenowej, polityki dystrybucyjnej i promocyjnej, wyboru strategii marketingowej.
This item is available in 5 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 111203, 111202 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 50210 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 33326 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 46752, 40884 (2 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 65938 (1 egz.)
Book
In basket
„Podjęty problem ma dwojakiego charakteru znaczenie. Z jednej strony stricte indywidualny: kompletne jego skutki ujawniają się wyłącznie w sferze jednostkowej. Z drugiej zaś strony - poprzez ten wątek indywidualny - wpływa na kondycję organizacji, obniżając wartość pozostającego w jego gestii kapitału ludzkiego. Wywołuje to dalsze konsekwencje - w funkcjonowaniu organizacji na rynku, jej konkurencyjnej pozycji, jej wizerunku i empoloyer brandzie. (...) Przedstawiona do recenzji książka ma szereg walorów stanowiących o jej wartości. Z punktu widzenia poznawczego prezentuje rozwijające się zjawisko dyskredytowania pracowników organizacji z wykorzystaniem mediów internetowych. Istniejąca na ten temat literatura, szczególnie wziąwszy pod uwagę perspektywę nauk o zarządzaniu jest zdecydowanie uboga, a wobec skutków jakie tak wyrażana agresja przynosi - nie pozwala na skuteczne jej ograniczenie. Tu Autorzy mają ogromną zasługę w przybliżeniu i wyjaśnieniu omawianego zjawiska. Z punktu widzenia metodologicznego w książce zaprezentowano sposób badania relacji pomiędzy atakami cyberdyskredytacyjnymi a pozycją konkurencyjną organizacji. W warstwie praktycznej - zawarte w książce propozycje pozwalają na wybór instrumentów oddziaływania (zmniejszenie lub eliminowanie) na zakres natężenia agresji, tym samym poprawiając dobrostan organizacji. Atutem pracy jest przystępnie napisana treść: bogactwo zagadnień, próby ich porządkowana, terminologia zupełnie różnych dyscyplin naukowych (psychologia, zarządzanie, socjologia) stanowiły bowiem realne wyzwanie. (...) Bez wątpienia mogę powiedzieć, że monografia stanowi kompendium wiedzy o cyberdyskredytacji pracowników traktowanych jako kapitał współczesnych organizacji. Kompendium o charakterze nowatorskim z zamiarem usatysfakcjonowania czytelnika poszukującego wiedzy i/lub rozwiązań praktycznych w omawianym zakresie". Z recenzji dr hab. Alicji Miś, prof. UEK
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41904 (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywność)
Autorka książki Monika Bronowicz absolwentka Akademii Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku, specjalista w dziedzinie komunikacji medialnej w swojej książce postanowiła przybliżyć czytelnikom trudną sztukę kreowania wizerunku osób, przedsiębiorstw i produktów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Czytelnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 109107 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
All copies are currently unavailable
Book
In basket
Książka zawiera 76 referatów podzielonych na trzy grupy tematyczne. W grupie pierwszej, poświęconej problemom tożsamości marketingu znalazły się opracowania dotykające fundamentalnych pytań o istotę marketingu oraz jego miejsce we współczesnych przedsiębiorstwach i organizacjach. Grupa druga obejmuje referaty poruszające fundamentalne problemy etyczne. W opracowaniach grupy trzeciej autorzy podjęli istotne problemy przyszłości marketingu i jego rozwoju. W części 2, przygotowanej wspólnie z Centrum Etyki Biznesu, znalazły się m.in. takie artykuły jak: Wojciech Gasparski, Etyczność marketingu - marketingiem etyczności; Marta Hereźniak, Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w perspektywie zarządzania marką - dlaczego warto uczynić z etyki fundament biznesu?; Anna Lewicka-Strzałecka, W poszukiwaniu nowych instrumentów społecznej legitymizacji firmy; Anna Olejniczuk-Merta, Etyka w badaniach i działaniach marketingowych (na przykładzie rynku młodych konsumentów); Jan W. Wiktor, Reklama - między perswazją a manipulacją. Etyczne kontrowersje wokół komunikacji marketingowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 104041 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 46756 (1 egz.)
E-book
In basket
Kreatywność, leżąca podstaw innowacyjności, stała się istotną determinantą sukcesu współczesnych organizacji. Druga Ogólnopolska Konferencja Naukowa „CREATIVE VIBES Kreatywnością rozwijamy biznes” była okazją do dzielenia się przykładami efektywnego wykorzystania kreatywności w doskonaleniu różnorodnych przedsięwzięć biznesowych. Monografia składa się z kilkunastu opracowań, które mogą zainspirować Czytelników do podejmowania oryginalnych i skutecznych działań w praktyce.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Oddajemy w Państwa ręce kolejny numer czasopisma „Man-agement Forum”. Jak zawsze proponowana problematyka jest zróżnicowana – podejmuje zagadnienia dotyczące zarządzania w ujęciu teoretycznym, a także przedstawia wyniki badań empirycznych. Innowacyjność przedsiębiorstw w dzisiejszym świecie ma kluczowe znaczenie dla rozwoju ich samych, ale także gospodarki. W pierwszym artykule zaprezentowano wyniki badań przeprowadzonych w przedsiębiorstwach high-tech, które po¬kazały, że im bardziej zróżnicowany podmiotowo jest ich potencjał relacyjny oraz im bardziej korzystne są poszczególne relacje, tym silniej firmy współpracują z podmiotami zewnętrznymi w zakresie tworzenia nowych technologii oraz tym większa jest ich zdolność do tworzenia, wdrażania i komercjalizacji innowacji. Tematem kolejnego opracowania jest zmienność modelu biznesowego. Przedstawiono w nim propozycję – będącą efektem badań empirycznych – czynników ilościowych i jakościowych umożliwiających określenie zmienności modelu. Zaprezentowana w artykule koncepcja powinna ułatwić planowanie i wdrażanie zmian w modelu biznesowym innowacyjności.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again