Form of Work
Książki
(25)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(35)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(13)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(5)
Wypożyczalnia Złotów
(9)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(6)
Czytelnia Wągrowiec
(2)
Author
Rogoziński Kazimierz
(3)
Orzeszko Teresa
(2)
Awdziej Marcin
(1)
Bangs David H
(1)
Baran Radosław
(1)
Bartkowiak Ryszard
(1)
Beech Nic
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Bobrowska Agnieszka
(1)
Cottam Angela
(1)
Dobroszek Justyna
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(1)
Gołembska Elżbieta
(1)
Gołembski Marcin
(1)
Grynkiewicz Tomasz
(1)
Górska Grażyna
(1)
Jedlińska Maja
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Krzyżanowska Magdalena
(1)
Machalska Marta
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
McKenna Eugene
(1)
Mudie Peter
(1)
Naumowicz Krystyna
(1)
Nicholls Katarzyna
(1)
Nicholls Richard Floyd
(1)
Olszewska Krystyna
(1)
Ostaszewski Janusz
(1)
Payne Adrian
(1)
Stanulewicz Danuta
(1)
Styś Aniela
(1)
Urban Wiesław
(1)
Wiścicki Mateusz
(1)
Wrzosek Wojciech
(1)
Zaremba-Warnke Sabina
(1)
Łangowska-Szczęśniak Urszula
(1)
Year
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(7)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(25)
Language
Polish
(19)
unknown (po)
(6)
Audience Group
Menedżerowie
(3)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Usługi
(20)
Marketing
(6)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Reklama
(3)
Turystyka
(3)
Zarządzanie
(3)
Banki
(2)
Biura podróży
(2)
Controlling
(2)
Hotelarstwo
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Internet
(2)
Kadry
(2)
Konkurencja
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Sport
(2)
Służba zdrowia
(2)
Administracja
(1)
Adresy domenowe
(1)
Agroturystyka
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bankowy Fundusz Gwarancyjny
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Bezrobocie
(1)
Branża TSL
(1)
Ceny
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Dane osobowe
(1)
E-learning
(1)
Ekonomia
(1)
Emerytura
(1)
Emisja papierów wartościowych
(1)
Facebook
(1)
Farmacja
(1)
Finanse
(1)
Finanse publiczne
(1)
Forum (informat.)
(1)
Franchising
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Globalizacja
(1)
Google
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Hosting
(1)
Innowacje
(1)
Inwestycje alternatywne
(1)
Islam
(1)
Jakość usług
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Katastrofy ekologiczne
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Leasing
(1)
Logistyka
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing ekologiczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Menedżerowie
(1)
Metody nauczania
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Młodzież
(1)
Nadzór bankowy
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Nieruchomości
(1)
Obligacje
(1)
Ochrona konsumenta
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Odpady
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Osoby bezdzietne
(1)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
Podatek
(1)
Popyt
(1)
Produkty ekologiczne
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Public relations
(1)
Rachunek kosztów
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rynek
(1)
Rynek finansowy międzynarodowy
(1)
Ryzyko
(1)
Samorząd gospodarczy
(1)
Sektor publiczny
(1)
Spożycie
(1)
Strony WWW
(1)
Subject: time
1989-
(3)
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Blogi
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(4)
Transport i logistyka
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
25 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 33966 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 104877 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 41280 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 32550 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 83255, 83254, 83253 (3 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 42561 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 98532 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 98596 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 82474, 82473, 82472 (3 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 55083 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu.)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 111647 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 60090 (1 egz.)
Book
In basket
W miarę komplikowania się warunków rynkowych, w których funkcjonują przedsiębiorstwa, rośnie znaczenie strategii marketingowych. W publikacjach wydanych dotychczas strategie były prezentowane przede wszystkim z uwzględnieniem kolejnych instrumentów marketingu. W tym podręczniku autorzy odchodzą od klasycznej konwencji, proponując odmienną strukturę strategii marketingowych. Omawiają oni:istotę oraz procesy formułowania i wyboru strategii przez przedsiębiorstwa,strategie wobec konkurentów oraz wobec dostawców i pośredników, strategie w różnych fazach rozwojowych rynku,strategie produktowo-rynkowe,strategie komunikacji marketingowej,strategie marketingowe w działalności usługowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 47245 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 84245, 84244 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 32187, 32011 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 58607, 58606 (2 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 82846 (1 egz.)
Book
In basket
W książce autor uczy "krok po kroku", jak sporządzać najbardziej optymalny plan marketingowy w istniejących warunkach i dzięki temu doprowadzić do tego, aby firma osiągnęła sukces na rynku. Nie są to rozważania teoretyczne - po przeczytaniu każdego rozdziału Czytelnik może sprawdzić, czy zrozumiał przedstawione w nim problemy, realizując postawione zadania i wypełniając odpowiednie tablice. Dla ułatwienia w aneksie podano dwa przykłady gotowego planu marketingowego firm polskiej i amerykańskiej. Na zakończenie zamieszczono podręczny słowniczek terminów niezbędnych do zrozumienia omawianych w książce problemów.
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 84247, 84246 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 46741 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 59657 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 60883 P 16,2 (1 egz.)
Book
In basket
Fenomen gwałtownego rozwoju usług w XXI w. pojawił się w gospodarce światowej równolegle z kreowaniem nowoczesnej logistyki w przedsiębiorstwach jako ogniwach międzynarodowego łańcucha dostaw. W książce przedstawiono, na podstawie najnowszych wyników badań empirycznych oraz w kontekście literatury przedmiotu, takie metody i techniki zarządzania logistycznego usługami, które warunkują uzyskanie przewagi konkurencji na rynkach globalnych. Publikacja jest nowatorskim podejściem do międzynarodowej wymiany usług i przepływów gospodarczych. Szczególną wagę przypisano hybrydyzacji usług masowych specjalistycznych oraz centrów usług wspólnych, a także nowoczesnej infrastrukturze, niezbędnej do logistycznej obsługi usług. Książka przeznaczona jest zarówno dla pracowników naukowych, doktorantów oraz studentów, jak i dla menedżerów w praktyce gospodarczej. Książka może stanowić znaczącą pozycję w literaturze, wnosząc nowe elementy poznawcze i metodyczne zarówno do teorii, jak i do praktycznych wdrożeniowych aspektów logistyki. (…) Dzięki swoim walorom poznawczym, nawiązującym szeroko do najnowszych światowych trendów i standardów w dziedzinie globalizacji i internacjonalizacji usług związanych ściśle z rozwojem i globalizacją procesów logistycznych oraz wzrastającą rolą biznesu międzynarodowego zyska duży rezonans w nauce oraz przyczyni się do wzbogacenia i urealnienia internacjonalizacji procesu kształcenia akademickiego w polskich uczelniach. Podstawową grupę odbiorców powinni stanowić studenci kierunków ekonomicznych, zwłaszcza logistyki, a także zarządzania i ekonomii. Publikacja może również zainteresować praktyków - menedżerów odpowiedzialnych za doskonalenie i sprawną realizację procesów logistycznych w sferze transportu, magazynowania, funkcjonowania sieci gospodarczych, obsługi klienta, produkcji, handlu zagranicznego. Z recenzji prof. zw. dra hab. Piotra Blaika prof. dr hab. Elżbieta Gołembska - kierownik Katedry Logistyki Międzynarodowej, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu dr Zbigniew Bentyn - adiunkt w Katedrze Logistyki Międzynarodowej, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu dr Marcin Gołembski - adiunkt w Katedrze Zarządzania i Analizy Zasobów Przedsiębiorstwa, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40836 (1 egz.)
Book
In basket
Książka zawiera 76 referatów podzielonych na trzy grupy tematyczne. W grupie pierwszej, poświęconej problemom tożsamości marketingu znalazły się opracowania dotykające fundamentalnych pytań o istotę marketingu oraz jego miejsce we współczesnych przedsiębiorstwach i organizacjach. Grupa druga obejmuje referaty poruszające fundamentalne problemy etyczne. W opracowaniach grupy trzeciej autorzy podjęli istotne problemy przyszłości marketingu i jego rozwoju. W części 2, przygotowanej wspólnie z Centrum Etyki Biznesu, znalazły się m.in. takie artykuły jak: Wojciech Gasparski, Etyczność marketingu - marketingiem etyczności; Marta Hereźniak, Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w perspektywie zarządzania marką - dlaczego warto uczynić z etyki fundament biznesu?; Anna Lewicka-Strzałecka, W poszukiwaniu nowych instrumentów społecznej legitymizacji firmy; Anna Olejniczuk-Merta, Etyka w badaniach i działaniach marketingowych (na przykładzie rynku młodych konsumentów); Jan W. Wiktor, Reklama - między perswazją a manipulacją. Etyczne kontrowersje wokół komunikacji marketingowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 104041 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 46756 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 107187 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 45429 (1 egz.)
Book
In basket
(Finanse / [Uniwersytet Łódzki])
Logistyka, uważana przez wielu analityków za „barometr” lub „krwiobieg gospodarki”, rozwija się w ostatnich latach bardzo dynamicznie w ramach działalności biznesowej. Punktem wyjścia była techniczna strona procesów transportu, przeładunku i magazynowania, która przejawiała się zastosowaniem odpowiednich innowacji technologicznych. Z upływem czasu pojawiła się w logistyce perspektywa zarządzania, która obecnie osiągnęła stopień rozwoju określany zarządzaniem łańcuchem dostaw. Z perspektywy zarządzania logistyka postrzegana jest poprzez wdrożone w przedsiębiorstwie określone struktury, instrumenty i procesy zarządzania, które - aby mogły poprawnie funkcjonować - powinny być wspierane przez system dostarczający informacje, którym jest controlling logistyki. Analiza procesów logistycznych pod kątem ich pomiaru oraz oceny kosztów i wyników, a następnie optymalizacja tych procesów, stały się istotne, ponieważ zwiększyła się nie tylko liczba działań logistycznych, lecz także poszerzył się ich zakres. Powodem takiego stanu rzeczy był transfer logistyki na rynek i w ten sposób stopniowe wyodrębnianie się na nim podmiotów gospodarczych specjalizujących się w świadczeniu usług logistycznych iw rezultacie powstanie sektora Transport - Spedycja - Logistyka
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 42199 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 68014 P 16,5 (1 egz.)
Book
In basket
Książka Digital learning to przede wszystkim świetna lektura dla wszystkich, którzy zastanawiają się nad przyszłością narzędzi edukacyjnych. To przyczynek do istotnej zmiany edukacyjnego światopoglądu. Warto się na te możliwości otworzyć. Książka zawiera przegląd nowoczesnych metod uczenia się i podnoszenia kompetencji. Autorka radzi, jak w czasach nieustannie zmieniających się realiów rynkowych wykorzystać nowe technologie szkoleniowe w cyfrowej i wirtualnej rzeczywistości, aby stworzyć środowisko sprzyjające wymianie wiedzy i współpracy. Z publikacji można dowiedzieć się m.in.: jak zaplanować i zaprojektować nowoczesny program szkoleniowy i wdrożyć go w organizacji, jakie technologie i narzędzia szkoleniowe warto stosować, co to jest adaptive learning, machine learning, blended learning, micro-learning, AI, czy m-learning jak ocenić efektywność szkolenia e-learningowego.Opracowanie jest przeznaczone dla menedżerów każdego szczebla, osób zatrudnionych w działach kadr i administracji zainteresowanych rozwojem pracowników w kontekście realizacji i nowych wyzwań zgodnych z realizacją celów biznesowych firmy. Będzie stanowiło cenne źródło wiedzy i inspiracji dla pracowników naukowych szukających nowych sposobów oddziaływania dydaktycznego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 116048 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 60108 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
All copies are currently unavailable
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again