Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(3)
Wypożyczalnia Złotów
(2)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(1)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(1)
Autor
Bednarz Marzena
(1)
Bladowska Joanna
(1)
Buchnat Marzena
(1)
Czopińska Małgorzata
(1)
Grzyb Barbara
(1)
Hinz Magdalena
(1)
Krefft Anna
(1)
Leśniewska Katarzyna
(1)
Ludkiewicz Eliza
(1)
Miłosz Angelika
(1)
Okoniewska Małgorzata
(1)
Piotrowska Magdalena
(1)
Puchała Ewa
(1)
Szczepańska Lidia
(1)
Szumilas Ewa
(1)
Zaremba Lilianna
(1)
Żmuda-Trzebiatowska Marzena
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(5)
Dziecko niepełnosprawne
(2)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko trudne
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Młodzież niepełnosprawna
(1)
Nauczyciele
(1)
Partnerstwo lokalne
(1)
Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne
(1)
Praca zespołowa
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Socjologia edukacji
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
Gatunek
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Piosenka dziecięca polska
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół specjalnych
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107199 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64528 P 3,5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Umieszczenie dziecka niepełnosprawnego w szkole specjalnej, wynikające z rekwalifikacji, staje się porażką decyzyjną. Mam tu na myśli przede wszystkim rodziców, ale też nauczycieli i dyrektorów szkół integracyjnych, którzy przyjmując dziecko ze zróżnicowanymi zaburzeniami funkcjonalnymi, decydują się na zadanie przekraczające ich możliwości dydaktyczno-wychowawcze. Należy jednak zauważyć, że uczniowie zmieniający placówkę (z integracyjnej na specjalną) to również absolwenci gimnazjów niepodejmujący dalszego kształcenia w systemie edukacji integracyjnej. Sygnalizowana w książce problematyka zwraca uwagę na fakt selekcji "niewygodnej" dla ogólnej idei edukacji integracyjnej. Wielu jej zwolenników uważa, że wszyscy niepełnosprawni, bez względu na rodzaj i stopień niepełnosprawności, powinni być objęci nauczaniem ogólnodostępnym. Mając wątpliwość, czy integracja jest możliwa dla ogólnej populacji dzieci z niepełnosprawnością, szczególnie ze sprzężonymi zaburzeniami rozwoju i upośledzeniem umysłowym w stopniu znacznym, postanowiłam zająć się tą problematyką. Podjęty temat jest wyrazem wieloletniego zainteresowania zagadnieniem rekwalifikacji uczniów z niepełnosprawnością, którzy zmieniają szkołę często w trakcie roku szkolnego. Badania dały mi okazję do rozmów z nauczycielami szkół integracyjnych na temat sytuacji dzieci z niepełnosprawnością w byłych placówkach, ich możliwości i trudności, jakie napotykają w codziennej pracy. Istotna była ocena tej sytuacji przez rodziców, którzy podejmowali decyzję o edukacji dziecka w kształceniu integracyjnym. Interesowały mnie opinie, czy wybór szkoły integracyjnej spełnił ich oczekiwania. Przeprowadzone badania wydają się kluczowe dla całego systemu edukacji obejmującego kształcenie dzieci niepełnosprawnych, ale też umożliwiają wyznaczenie bardziej szczegółowych kierunków badawczych i szerszego poznania procesów selekcji międzyszkolnej tej grupy uczniów. Tematem niniejszej rozprawy stały się uwarunkowania rekwalifikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107084 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48066 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65153 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111034 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Piosenki i zabawy są jedną z części publikacji Ja i mój świat 3. W teczce znajdująW komplecie znajduje się płyta CD z piosenkami w wersjach: wokalno-instrumentalnej i instrumentalnej.Proponowane zabawy i piosenki są ściśle związane z treścią podręcznika Ja i mój świat 3 i w najbardziej naturalny sposób pomogą dzieciom utrwalić zdobytą wiedzę. Rozwijają kompetencje społeczne: komunikację, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji, szczególnie istotne w nauczaniu dzieci z autyzmem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. GF. 603 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praca zespołu nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych i specjalistów prowadzacych zajęcia z uczniem w przedszkolach, szkołach i placówkach. Poradnik przybliżający nauczycielom i specjalistom zadania Zespołu, sposób organizacji jego pracy, z uwzględnieniem najważniejszych aspektów, które należy wziąć pod uwagę, by zaplanowane dla ucznia formy wsparcia były rzeczywiście najlepsze. Znajdują się tam praktyczne podpowiedzi, w jaki sposób opracować kartę indywidualnych potrzeb ucznia, plan działań wspierających oraz indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 46363 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej