Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
dostępne
(14)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(3)
Wypożyczalnia Czarnków
(3)
Wypożyczalnia Trzcianka
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(2)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Autor
Karwatowska Małgorzata
(2)
Tymiakin Leszek
(2)
Chmiel Sylwia
(1)
Danilewicz Wioleta
(1)
Dudek Sandra
(1)
Gałązka Alicja
(1)
Nocoń Jolanta
(1)
Sobecki Mirosław
(1)
Sosnowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Język polski
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Uczniowie
(3)
Język
(2)
Języki
(2)
Drama (pedagog.)
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Język angielski
(1)
Kultura
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Mowa
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagogika społeczna
(1)
Pszczoły
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
(1)
Wieś
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wychowanie w szkole
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
2001-
(1)
Gatunek
Opowiadanie dziecięce polskie
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wielowymiarowość współczesnego świata, pluralizm i relatywizm wartości, ekspansja kultury popularnej, zmieniający się model szkoły i edukacji to tylko niektóre z kwestii podjętych przez autorów. Praca jest niezwykle udaną próbą charakterystyki wybranych, bardzo różnych problemów związanych ze współczesnym uczniem postrzeganym jako odbiorca kultury, osoba komunikująca się oraz zanurzona we wszechogarniającej rzeczywistości medialnej. Monografia stanowi przykład spójnego opracowania, osadzonego w bogatym i złożonym kontekście filozoficznym, społeczno-kulturowym i lingwistycznym. Zarówno podjęty temat, jak i znakomite jego omówienie zapewni książce szerokie grono odbiorców, wśród których znajda się z pewnością naukowcy (językoznawcy i dydaktycy), nauczyciele różnych typów szkół oraz studenci kierunków humanistycznych. Ponadto należy podkreślić, że praca została napisana wzorcową polszczyzną, co dodatkowo podnosi jej wartość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108626 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49286 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40577 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33561 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65590, 65655 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wielowymiarowość współczesnego świata, pluralizm i relatywizm wartości, ekspansja kultury popularnej, zmieniający się model szkoły i edukacji to tylko niektóre z kwestii podjętych przez autorów. Praca jest niezwykle udaną próbą charakterystyki wybranych, bardzo różnych problemów związanych ze współczesnym uczniem postrzeganym jako odbiorca kultury, osoba komunikująca się oraz zanurzona we wszechogarniającej rzeczywistości medialnej. Monografia stanowi przykład spójnego opracowania, osadzonego w bogatym i złożonym kontekście filozoficznym, społeczno-kulturowym i lingwistycznym. Zarówno podjęty temat, jak i znakomite jego omówienie zapewni książce szerokie grono odbiorców, wśród których znajda się z pewnością naukowcy (językoznawcy i dydaktycy), nauczyciele różnych typów szkół oraz studenci kierunków humanistycznych. Ponadto należy podkreślić, że praca została napisana wzorcową polszczyzną, co dodatkowo podnosi jej wartość. Z recenzji dr. hab. Artura Rejtera, prof. nadzw. UŚ.
Książka
W koszyku
„Motywacyjna rola dramy w glottodydaktyce” to próba nowego spojrzenia na proces uczenia się języka angielskiego perspektywy psychopedagogicznej, a także inną analizę motywacji wewnętrznej, która jest przedmiotem wielu publikacji czysto psychologicznych. Prowadząc badania nad motywacją wewnętrzną, w książce tej uwzględniono również taką właściwość jak poczucie kontroli jednostki oraz typ osobowości ucznia. Książka jest próbą odpowiedzi na pytanie: jak stymulować motywację do nauki języka obcego, jak rozbudzić rzeczywiste zainteresowanie językiem obcym. Drama będąca głównym zagadnieniem niniejszej pozycji wydaje się odpowiedzią na postawione pytania. Drama to niekonwencjonalny, twórczy sposób nauki poprzez aktywną identyfikację z wyobrażonymi rolami i sytuacjami. Drama to metoda nauczanie, która uwzględnia wiedzę o uczącym się, procesie uczenia się oraz rzeczywistości społecznej, w jakiej żyjemy. Nauka języka obcego to proces interakcji i komunikacji pomiędzy nauczycielem a uczniem, będący odbiciem zróżnicowanych stanów emocjonalnych i intelektualnych wobec konkretnych sytuacji. Wiele osób niechętnie konwersuje w języku obcym, bo brak wiedzy i świadomość popełnionych błędów wprawiają je w zakłopotanie. Zaletą dramy jest to, że nadaje ona sytuacji dynamiczne, interpersonalne tło, które wymaga od uczestnika natychmiastowej odpowiedzi. Uczestnicząc w niej, uczniowie często zapominają o brakach językowych, przełamują lęk i optymalnie wykorzystują posiadane wiadomości. Niniejsza książka to próba twórczego spojrzenia na proces uczenia się języków obcych oraz propozycje praktycznych rozwiązań pedagogiczno-metodycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40673 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30618 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43073 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Język a Edukacja, ISSN 2299-5528 ; 4.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65811 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Płynne i potknięte przygody pszczółki Basi” to 13 opowiadań logopedycznych skierowanych do dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym mających problemy z niepłynnością mowy. Ćwiczenia zawarte w tekście mogą wykorzystywać nauczyciele przedszkoli i szkół, logopedzi oraz rodzice. Zajęcia mogą mieć formę indywidualną lub grupową, w zależności od inwencji osoby prowadzącej zabawę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50116 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46584 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkoła-Kultura-Tożsamość)
W dynamicznie zmieniającym się świecie współczesnym występują zjawiska życia społecznego, które wcześniej miały zupełnie inny wymiar. Jak piszą redaktorzy naukowi tej pracy, pedagogika społeczna jest tą subdyscypliną naukową, która w szczególnie aktywny sposób reaguje na otaczającą nas przestrzeń społeczną. Towarzyszy praktyce i teorii naukowej od ponad stu lat. Na różne sposoby pomaga opanować otaczający człowieka świat rzeczy i zjawisk, zrozumieć go i uczynić przyjaznym. W tej zbiorowej monografii naukowej zebrano teksty dotyczące przestrzeni życia społecznego skupionych wokół trzech kategorii: szkoły - kultury - tożsamości. Zgromadzone artykuły odnoszą się do aktualnych zjawisk społecznych oraz kulturowych. Książka jest adresowana do szerokiego grona odbiorców, szczególnie studiów pedagogicznych i kierunków społecznych, którzy poszukują odpowiedzi na pytania dotyczące współczesności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109009 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49139 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39587 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej