Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(15)
Forma i typ
Książki
(15)
Dostępność
dostępne
(29)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(11)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(2)
Wypożyczalnia Czarnków
(4)
Wypożyczalnia Trzcianka
(4)
Wypożyczalnia Złotów
(4)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(5)
Autor
Orłowska Małgorzata
(2)
Binder Piotr
(1)
Błeszyński Jacek
(1)
Górniak Katarzyna
(1)
Kantowicz Ewa
(1)
Kawula Stanisław
(1)
Kępski Czesław
(1)
Leszczyńska-Rejchert Anna
(1)
Marzec Helena
(1)
Mendel Maria
(1)
Mierzejewski Donat Jerzy
(1)
Morawska Elżbieta
(1)
Możdżyńska Marzena
(1)
Panek Tomasz
(1)
Polcyn Jan
(1)
Sokołowska Jolanta
(1)
Szpunar Małgorzata
(1)
Tarkowska Elżbieta
(1)
Warzywoda-Kruszyńska Wielisława
(1)
Wojciechowska Jolanta
(1)
Wóycicka Irena
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(14)
nieznany (po)
(1)
Temat
Ubóstwo
(15)
Wykluczenie społeczne
(7)
Bezrobocie
(3)
Rodzina
(3)
Bezdomność
(2)
Czas wolny od pracy
(2)
Dziecko
(2)
Jakość życia
(2)
Nierówności społeczne
(2)
Opieka społeczna
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
AIDS
(1)
Agresywność
(1)
Aspiracje edukacyjne
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko ulicy
(1)
Emerytura
(1)
Globalizacja
(1)
Glokalizacja
(1)
Głód
(1)
Homoseksualizm
(1)
Kuratorzy (prawo)
(1)
Metoda DEA
(1)
Młodzież
(1)
Młodzież wiejska
(1)
Nauczanie
(1)
Organizacje charytatywne
(1)
Patologia społeczna
(1)
Pedagogika opiekuńcza
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna
(1)
Pedagogika społeczna
(1)
Pieniądz
(1)
Polityka społeczna
(1)
Prawa człowieka
(1)
Produktywność pracy
(1)
Readaptacja społeczna
(1)
Regionalizm
(1)
Renty
(1)
Rodzina dysfunkcyjna
(1)
Rolnictwo
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Samorząd gminny
(1)
Siła robocza
(1)
Stereotyp (psychol., socjol.)
(1)
Subkultury młodzieżowe
(1)
Transport
(1)
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
(1)
Uzależnienia
(1)
Wsparcie społeczne
(1)
Wychowanie
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zakłady karne
(1)
Zakłady poprawcze
(1)
Zatrudnienie
(1)
Zatrudnienie elastyczne
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Świadczenia społeczne
(1)
Życzliwość
(1)
Temat: czas
2001-0
(9)
1989-
(3)
Temat: miejsce
Kostroma (Rosja)
(1)
Lipieck (Rosja ; okręg)
(1)
Polska
(1)
Warmińsko-mazurskie, województwo
(1)
15 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka ta wyrasta z wieloletnich zainteresowań naukowych pracowników Katedry Socjologii Stosowanej i Pracy Socjalnej Uniwersytetu Łódzkiego. Odkrycie "dzieci" jako szczególnej kategorii społecznej zostało dokonane przez nas przypadkiem. Punktem wyjścia badań realizowanych na początku lat 90. przez pracowników dzisiejszej KSSiPS były przemiany w strukturze społecznej po restytucji kapitalizmu w Polsce w roku 1989. Chcieliśmy ustalić i zrozumieć, co dzieje się z lawinowo zwiększającą się liczbą bezrobotnych, którzy z członków "przodującej klasy robotniczej" stawali się z dnia na dzień "ludźmi zbędnymi". Interesowali nas dorośli, którzy tracili dotychczasowy status społeczno-ekonomiczny, a nie ich dzieci, których nie uwzględnia się przecież w badaniach struktury społecznej. Dzieci, podobnie jak inni niepracujący członkowie rodziny, mają status społeczny zależny od głowy rodziny. Kiedy bezrobotni zaczęli stopniowo przekształcać się w kategorię społeczną świadczeniobiorców pomocy społecznej, której status jest także zależny, ale od państwa, sytuacja statusowa ich dzieci stała się jeszcze bardziej rozmyta, a ich obecność w przestrzeni społecznej jeszcze bardziej niezauważalna. I wtedy przypadkowo odkryliśmy, że bieda wśród dzieci ma większy zasięg niż wśród dorosłych, a więc, że dzieci stanowią liczną zbiorowość wśród ludności biednej. Okazało się także, że miejsca dużej koncentracji ludności biednej, które nazwaliśmy "enklawami biedy", ujawniły się przede wszystkim dlatego, że tam właśnie bieda wśród dzieci była najbardziej nasilona. Opracowania koleżanek i kolegów z innych ośrodków naukowych wzbogacają wyniki naszych badań, wskazują na zagadnienia uwzględniane przez nas w mniejszym stopniu lub sugerują możliwość zastosowania innego podejścia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108901, 107237 (2 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64198 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem pracy jest przedstawienie metod ilościowej analizy ubóstwa, wykluczenia społecznego i nierówności. Badania nad ubóstwem mają już ponad stuletnią historię. Po raz pierwszy badanie tego zjawiska przeprowadził w swoim rodzinnym mieście Yorku S. Rowntree już w 1899 r. Wprowadził on pojęcie granicy ubóstwa, której poziom ustalił w oparciu o wycenę normy żywnościowej zapewniającej możliwość przeżycia, zwiększając ją o koszty mieszkania i odzieży. O powszechnym zainteresowaniu analizami ubóstwa można jednak mówić dopiero od połowy ubiegłego wieku. Znaczenie prac badawczych dotyczących ubóstwa i wykluczenia społecznego gwałtownie wzrosło w latach dziewięćdziesiątych, czego wyrazem są z jednej strony priorytety badawcze instytucji UE (zwłaszcza Biura Statystycznego UE-Eurostatu) oraz organizacji międzynarodowych (przede wszystkim Organizacji Narodów Zjednoczonych i Banku Światowego), z drugiej zaś Nagroda Banku Szwecji im. Alfreda Nobla w dziedzinie ekonomii przyznana A. Senie. W Polsce problematyka ubóstwa i wykluczenia społecznego zarówno w teorii, jak i w praktyce, nabrała nowego znaczenia wraz z odchodzeniem od gospodarki centralnie planowanej. Członkostwo Polski w UE narzuciło nowe wymagania w zakresie organizacji badań ubóstwa i wykluczenia społecznego oraz nierówności, jak i wszechstronności prowadzonych analiz, szczególnie w związku z wdrażaniem unijnej Strategii Spójności Społecznej i walki z ubóstwem. Książka została przygotowana z myślą o studentach przede wszystkim ekonomicznych kierunków studiów, tak dziennych, jak i zaocznych. Jest także przeznaczona dla pracowników instytucji zajmujących się polityką społeczną oraz osób zatrudnionych w urzędach statystycznych. Ułatwi ona czytelnikowi nie tylko ocenę ubóstwa, wykluczenia społecznego i nierówności, która wymaga umiejętności stosowania odpowiednich metod ilościowych, lecz również ocenę efektywności prowadzonej polityki społecznej nakierowanej na przeciwdziałanie tym zjawiskom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107154 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, dotyczy problematyki ważnej, choć niezbyt często w Polsce podejmowanej, a przy tym podejmowanej w sposób wyrywkowy i fragmentaryczny: jej przedmiotem jest to, co znana brytyjska badaczka Ruth Lister określiła mianem niematerialnych "relacyjno-symbolicznych aspektów biedy". [fragment wprowadzenia]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106532 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści: Wstęp; Cz.I. Ubogie i głodne dzieci w Polsce (Czesław Kępski - Głodne dzieci w Polsce; Ireneusz Pyrzyk - System opieki nad dzieckiem w Polsce w okresie transformacji systemowej; Dorota Kornas-Biela - Psychopedagogiczne aspekty niedożywienia dziecka w prenatalnym okresie rozwoju; Ks. Andrzej Łuczyński - Dzieciństwo w kryzysie a wspierająca rola rodzicielstwa zastępczego; Barbara Wojciechowska-Charlak - Pozycja socjometryczna uczniów z rodzin ubogich; Ilona Kożuch - Opieka matek samotnie wychowujących dzieci w wieku przedszkolnym; Wiesława Walc - "Emocjonalnie głodne" dzieci w Polsce; Anna Marzec-Tarasińska - Bezrobocie jako czynnik zaburzający funkcjonowanie dziecka w szkole - potrzeba wspierania funkcji opiekuńczej współczesnej rodziny; Katarzyna Targońska - Przygotowanie młodzieży Lubelszczyzny do aktywności zawodowej przez ich bezrobotnych i pracujących rodziców; Tomasz Wach - Wykluczenie społeczne a jakość wychowania rodzinnego młodzieży; Marta Markiewicz - Wpływ patologii w rodzinie na sytuację szkolną dzieci; Lidia Pietruszka - Rola matki w wychowaniu rodzinnym oraz Sukces szkolny dziecka i jego uwarunkowania; Piotr Magier - Naturalizm a pojęcie dziecka w pedagogice; Katarzyna Zaremba - Opieka w domu dziecka w świetle potrzeb wychowanków; Lilianna Klimek - Opinie wychowanków domów dziecka o własnej rodzinie; Jolanta Barszcz-Skowronek - Żywienie dzieci we współczesnym przedszkolu) Cz. II. Dzieci ubogie i głodne w Polsce i na ziemiach polskich w przeszłości (Marian Surdacki - Początki opieki nad dziećmi w Europie i w Polsce; Anna Szylar - Działalność wychowawczo-edukacyjno-opiekuńcza sióstr augustianek w Krakowie do schyłku XIX w.; Piotr Paweł Gach - Głodne dzieci polskie w Królestwie Polskim pod koniec XIX w.; Małgorzata Stawiak-Ososińska - Obraz głodnego dziecka polskiego z początku XX w. w pracach Eugeniusza Sokołowskiego; Małgorzata Lis - Walka z głodem w powiecie tarnobrzeskim w latach 1914-1915; Olga Krasuska - Przemiany w prawie rodzinnym i w prawie opiekuńczym w Polsce w latach 1918-2007; Jolanta Mazur - Głodne dzieci polskie podczas drugiej wojny światowej; Ks. Edward Walewander - Ubogie i głodne dzieci potrzebujące pomocy na Lubelszczyźnie podczas drugiej wojny światowej; Adam Winiarz - Polonia mandżurska wobec biednych i opuszczonych dzieci; Helena Komaryńska - Formy pomocy udzielane "dzieciom ulicy" na przykładzie pracy świetlicy socjoterapeutycznej sióstr albertynek w Usolu Syberyjskim; Maria Barbara Styk - Literatura i teatr wobec dzieci głodnych i potrzebujących pomocy. Wybrane przykłady; Elżbieta Stoch - Kościół a dziecko potrzebujące pomocy - realia a literackie egzemplifikacje; Maria Hawrylak - Rodziny zastępcze w powiecie Łęczyńskim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104528 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38501 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rodzina pełni misję społeczną. Wyraża się ona przede wszystkim w tym, że stanowi fundament, warunek i wzorzec ładu społecznego oraz wspólnotę (jedność) leżącą u podstaw rozwoju kultury w ogóle. Rodzina (w zależności od społeczeństwa, w którym występuje) posiada różne formy, różny zakres i kształt, ale zawsze stanowi swoistą całość, swoistą jedność, o wyraźnie określonych cechach, które decydują o jej wewnętrznej spoistości i odrębności. Ta wspólnotowa jedność rodzinna obejmuje biologiczne, psychiczne, kulturowe i społeczne aspekty życia. Jest to wspólnota, w której przychodzi się na świat, uzyskuje tożsamość oraz kształtuje podmiotowość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107120 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113588 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W pracy zaakcentowano z jednej strony ograniczenia młodzieży ponadgimnazjalnej warunkami ekonomicznymi i kulturalnymi najbliższego otoczenia, a z drugiej strony - rysującą się u niej podmiotowość (istotną przesłankę rozwoju osoby), dążenie do autonomii w decyzjach, stawianie sobie wartościowych celów. Autorka przekonuje, że mimo funkcjonowania w bardzo trudnych okolicznościach młodzież całkowicie nie poddaje się środowisku, ma swoje ambicje i pragnienia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35071 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66909 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57897 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie radzenia sobie w doświadczeniu młodego pokolenia wsi pokołchozowych i popegeerowskich. Książka powstawała i ewoluowała w duchu krytycznego stosunku do szeregu kategorii teoretycznych zajmujących ważne miejsce w analizach z dziedziny socjologii ubóstwa, socjologii wsi, a także w pracach zajmujących się transformacją systemu komunistycznego i jej skutkami w szerokim społeczno-kulturowym kontekście.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110624 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101547, 101548 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45330, 47584 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42626 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst nawiązuje do nowatorskiej metody pracy socjalnej - asystentury rodzin, pokazuje efekty pracy z rodzinami z wieloma problemami, wskazuje na możliwości jej realizacji w mieście. Jest próbą spojrzenia na pojawiającą się w naszym kraju ideę streetworkingu jako metodę pracy socjalnej i edukacyjnej skierowaną do osób i grup podlegających szybkiemu procesowi marginalizacji. Poruszona została specyfika potrzeb osób żyjących z HIV/AIDS, rola i zadania pracownika socjalnego, a także edukacja, jako społeczna szczepionka przeciw dyskryminacji osób żyjących z HIV/AIDS.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109106 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
"(...) praca przedłożona do recenzji posiada walory poznawcze i inspirujące do dalszych studiów i badań nad czasem wolnym w dobie współczesnych przemian stylów życia będących konsekwencją procesów globalizacji, zmian ekonomicznych i procesów społeczno-kulturowych. Książka z pewnością może służyć animatorom czasu wolnego a także być wykorzystana w procesie dydaktycznym kształcenia studentów na kierunkach przygotowujących do pracy edukacyjno-pedagogicznej i pracy socjalnej". Prof. dr hab. Ewa Syrek
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35367 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 47318 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65757 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108767 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49227 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 39544 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32692 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45965 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64539 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na zawartość książki prof. Stanisława Kawuli zatytułowanej "Pedagogika społeczna dzisiaj i jutro" oprócz obszernego "Wprowadzenia" składa się jedenaście rozdziałów ujętych w dwie części: I "Podstawy teoretyczne", II "Obszary diagnozy i działania". Jak stwierdza recenzent prezentowanej tu pracy prof. dr hab. Wojciech Sroczyński - "można uznać, że Autor książki, profesor zwyczajny piastujący przez długi okres stanowisko kierownika Katedry Pedagogiki Społecznej w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim, włącza się rekomendowaną przez Wydawnictwo Edukacyjne "Akapit" pracą w tok toczącej się wśród teoretyków dyskusji o: 1) statusie samej pedagogiki społecznej; 2) przedmiocie, zakresie i problemach badawczych tej nauki, a także obszarów, którymi się interesuje (rodzina, środowisko życia jako przestrzeń wychowania, środowisko młodzieży; 3) kwestiach socjalnych, zagrożeniach, dysfunkcjonalności i patologiach, jakie mają miejsce w życiu publicznym, rodzinnym, rówieśniczym i wymagają rozpoznania i prowadzenia działalności ratowniczej, profilaktycznej, kompensacyjnej, wsparcia i wspomagania: 4) działaniu (pracy) pedagogicznym o charakterze edukacyjnym, wychowawczym, opiekuńczym, kulturalnym, socjalnym w środowisku lokalnym." Warto odnotować, co też podkreśla Recenzent, książka S. Kawuli nie tylko umożliwia czytelnikowi zapoznanie się z teorią pedagogiki społecznej, ale podaje też przykłady rozwiązywania problemów społeczno-wychowawczych w praktyce. (...). Zamieszczone w książce studia były już wprawdzie wcześniej publikowane o czym Autor wyraźnie informuje czytelników, zebrane w osobnym tomie nabierają jednak innego charakteru autorskiego poglądu na współczesną pedagogikę społeczną, co zainicjuje zapewne szerszą dyskusję wśród jej przedstawicieli. Rekomendując książkę potencjalnym Czytelnikom: pedagogom zarówno teoretykom, jak i praktykom, pracownikom socjalnym, socjologom należy jeszcze raz przywołać opinię Recenzenta, który wyraża przekonanie, że publikacja äspotka się z zainteresowaniem profesjonalnych badaczy z kręgu nie tylko pedagogiki społecznej , a także i tych, którzy dobrze znają z wcześniejszych prac stanowisko prof. Stanisława Kawuli odnośnie do metodologicznych podstaw pedagogiki społecznej, roli środowiska społecznego w wychowaniu, zagrożeń wynikających z przemian społeczno-ekonomicznych towarzyszących globalizacji, znaczenia rodziny i dokonujących się w niej przemian.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105131, 105132 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39291 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32220 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46449 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia jest egzemplifikacją badań teoretyczno-empirycznych nad zjawiskiem stereotypizacji i stygmatyzacji w kontekście pedagogiki, socjologii, pracy socjalnej i resocjalizacji, będąc ważnym wyzwaniem dla profesjonalistów społecznych w kreowaniu świadomości społecznej, dotyczącej mechanizmów naznaczania osób lub grup charakteryzujących się jakąś odmiennością oraz poszerzania wiedzy w tym obszarze. Niewątpliwie obydwa analizowane zjawiska (pojęcia - stereotypizacja i stygmatyzacja), choć są, przez autorów tekstów niejednokrotnie używane zamiennie, posiadają nieco odmienny kontekst semantyczny. (...) Oddając w ręce Czytelnika monografię mamy nadzieję, że zainteresuje ona tych, którym procesy wykluczenia i stereotypizacji są bliskie oraz będzie ważnym drogowskazem dla pedagogów i innych profesjonalistów społecznych w kreowaniu nowej świadomości społecznej dotyczącej stereotypów. Ewa Kantowicz i Anna Leszczyńska-Rejchert Autorki koncepcji książki podjęły ciekawy i stosunkowo rzadko eksplorowany problem jakim jest funkcjonowanie stereotypów w pedagogice, zwłaszcza w obszarze pedagogiki resocjalizacyjnej i społecznej. Problem ten jest o tyle ważki, że od jego uświadomienia i właściwej reakcji samych zainteresowanych, jak i wychowawców zależy sukces wychowawczy - zarówno w resocjalizacji, jak i w pracy socjalnej. Zwłaszcza w tej ostatniej, którą coraz rzadziej wiążemy z procesami wychowawczymi. A szkoda, tym bardziej, że bez odwołania się do aspektu wychowawczego nie możemy mówić w zasadzie o pracy socjalnej jako takiej, a jedynie o pewnych procesach zarządzania społecznego biedą czy wykluczeniem. Stąd chwała Redaktorom, jaki Autorom za podjęcie się tego problemu. [dr hab. Małgorzata Orłowska]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106837 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39296 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej