Form of Work
Książki
(5)
Status
available
(10)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(4)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Author
Awdziej Marcin
(1)
Bobrowska Agnieszka
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(1)
Orzeszko Teresa
(1)
Urbańczyk Edward
(1)
Łangowska-Szczęśniak Urszula
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(3)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(4)
unknown (po)
(1)
Subject
Turystyka
(4)
Usługi
(4)
Marketing
(3)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Reklama
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Sport
(2)
Agroturystyka
(1)
Archeologia
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Bankowy Fundusz Gwarancyjny
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Biura podróży
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Ekorozwój
(1)
Farmacja
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Hotelarstwo
(1)
Internet
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Katastrofy ekologiczne
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Leasing
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Menedżerowie
(1)
Ochrona konsumenta
(1)
Osoby bezdzietne
(1)
Popyt
(1)
Produkty ekologiczne
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Rynek
(1)
Samorząd gospodarczy
(1)
Służba zdrowia
(1)
Tajemnica bankowa
(1)
Telemarketing
(1)
Terroryzm
(1)
Transport
(1)
Turystyka biznesowa
(1)
Turystyka kosmiczna
(1)
Turystyka kulturowa
(1)
Turystyka morska
(1)
Turystyka pielgrzymkowa
(1)
Turystyka polonijna
(1)
Turystyka socjalna
(1)
Turystyka zdrowotna
(1)
Ubezpieczenia osobowe
(1)
Unia Europejska
(1)
Urbanizacja
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zachowania zdrowotne
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Subject: time
1989-
(2)
Genre/Form
Podręczniki akademickie
(1)
5 results Filter
Book
In basket
Książka zawiera 76 referatów podzielonych na trzy grupy tematyczne. W grupie pierwszej, poświęconej problemom tożsamości marketingu znalazły się opracowania dotykające fundamentalnych pytań o istotę marketingu oraz jego miejsce we współczesnych przedsiębiorstwach i organizacjach. Grupa druga obejmuje referaty poruszające fundamentalne problemy etyczne. W opracowaniach grupy trzeciej autorzy podjęli istotne problemy przyszłości marketingu i jego rozwoju. W części 2, przygotowanej wspólnie z Centrum Etyki Biznesu, znalazły się m.in. takie artykuły jak: Wojciech Gasparski, Etyczność marketingu - marketingiem etyczności; Marta Hereźniak, Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w perspektywie zarządzania marką - dlaczego warto uczynić z etyki fundament biznesu?; Anna Lewicka-Strzałecka, W poszukiwaniu nowych instrumentów społecznej legitymizacji firmy; Anna Olejniczuk-Merta, Etyka w badaniach i działaniach marketingowych (na przykładzie rynku młodych konsumentów); Jan W. Wiktor, Reklama - między perswazją a manipulacją. Etyczne kontrowersje wokół komunikacji marketingowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 104041 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 46756 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 5 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 103217, 103216 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 47282 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 37993 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 44232 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 63244 (1 egz.)
Book
In basket
W publikacji zaprezentowano wybrane wyniki badań nad zachowaniami konsumentów. Poszczególne rozdziały dotyczą odrębnych problemów związanych z funkcjonowaniem konsumenta we współczesnej gospodarce, w szczególności: problemu gospodarowania czasem wolnym, konsumpcji Internetu, rozwoju produktów ekologicznych, zachowań prozdrowotnych i komunikacyjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 45850 (1 egz.)
Book
In basket
Turystyka / Władysław W. Gaworecki. - Wyd. 6. zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 421 s. : il. ; 24 cm.
Przedmiotem rozważań zawartych w książce jest turystyka, jej rodzaje, uwarunkowania cywilizacyjne, tendencje rozwoju i konsekwencje społeczno-ekonomiczne dla różnych dziedzin współczesnego życia. Turystyka bowiem stymuluje rozwój gospodarek krajów, dostarczając rozlicznych korzyści. Przynosi jednak także negatywne skutki społeczne i kulturowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 44622 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 60108 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
All copies are currently unavailable
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again