Form of Work
Książki
(3)
Status
available
(5)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(3)
Wypożyczalnia Złotów
(3)
Author
Bartkowiak Ryszard
(2)
Ostaszewski Janusz
(2)
Awdziej Marcin
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
Marketing
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Odnawialne źródła energii
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Transport
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Alokacja
(1)
Badania marketingowe
(1)
Controlling
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomiści
(1)
Emerytura
(1)
Finanse
(1)
Finanse publiczne
(1)
Franchising
(1)
Fundusze hedgingowe
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Innowacje
(1)
Inwestycje alternatywne
(1)
Islam
(1)
Jakość
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Kryzys finansowy
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Menedżerowie
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Negocjacje
(1)
Obligacje
(1)
Oceny pracowników
(1)
Odpady
(1)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
Podatek
(1)
Produkt globalny
(1)
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Rachunkowość
(1)
Reklama
(1)
Rynek finansowy międzynarodowy
(1)
Schumpeter, Joseph Alois
(1)
Sektor publiczny
(1)
Sport
(1)
Spożycie
(1)
Starzenie się społeczeństwa
(1)
Służba zdrowia
(1)
Telemarketing
(1)
Transport powietrzny
(1)
Turystyka
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Ubezpieczenia osobowe
(1)
Ubóstwo
(1)
Usługi
(1)
Wierzytelność
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Własność państwowa
(1)
Zarządzanie
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Książka zawiera 76 referatów podzielonych na trzy grupy tematyczne. W grupie pierwszej, poświęconej problemom tożsamości marketingu znalazły się opracowania dotykające fundamentalnych pytań o istotę marketingu oraz jego miejsce we współczesnych przedsiębiorstwach i organizacjach. Grupa druga obejmuje referaty poruszające fundamentalne problemy etyczne. W opracowaniach grupy trzeciej autorzy podjęli istotne problemy przyszłości marketingu i jego rozwoju. W części 2, przygotowanej wspólnie z Centrum Etyki Biznesu, znalazły się m.in. takie artykuły jak: Wojciech Gasparski, Etyczność marketingu - marketingiem etyczności; Marta Hereźniak, Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w perspektywie zarządzania marką - dlaczego warto uczynić z etyki fundament biznesu?; Anna Lewicka-Strzałecka, W poszukiwaniu nowych instrumentów społecznej legitymizacji firmy; Anna Olejniczuk-Merta, Etyka w badaniach i działaniach marketingowych (na przykładzie rynku młodych konsumentów); Jan W. Wiktor, Reklama - między perswazją a manipulacją. Etyczne kontrowersje wokół komunikacji marketingowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 104041 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 46756 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again