Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(3)
Wypożyczalnia Złotów
(3)
Autor
Bartkowiak Ryszard
(2)
Ostaszewski Janusz
(2)
Awdziej Marcin
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Marketing
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Odnawialne źródła energii
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Transport
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Alokacja
(1)
Badania marketingowe
(1)
Controlling
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomiści
(1)
Emerytura
(1)
Finanse
(1)
Finanse publiczne
(1)
Franchising
(1)
Fundusze hedgingowe
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Innowacje
(1)
Inwestycje alternatywne
(1)
Islam
(1)
Jakość
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Kryzys finansowy
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Menedżerowie
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Negocjacje
(1)
Obligacje
(1)
Oceny pracowników
(1)
Odpady
(1)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
Podatek
(1)
Produkt globalny
(1)
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Rachunkowość
(1)
Reklama
(1)
Rynek finansowy międzynarodowy
(1)
Schumpeter, Joseph Alois
(1)
Sektor publiczny
(1)
Sport
(1)
Spożycie
(1)
Starzenie się społeczeństwa
(1)
Służba zdrowia
(1)
Telemarketing
(1)
Transport powietrzny
(1)
Turystyka
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Ubezpieczenia osobowe
(1)
Ubóstwo
(1)
Usługi
(1)
Wierzytelność
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Własność państwowa
(1)
Zarządzanie
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Książka zawiera 76 referatów podzielonych na trzy grupy tematyczne. W grupie pierwszej, poświęconej problemom tożsamości marketingu znalazły się opracowania dotykające fundamentalnych pytań o istotę marketingu oraz jego miejsce we współczesnych przedsiębiorstwach i organizacjach. Grupa druga obejmuje referaty poruszające fundamentalne problemy etyczne. W opracowaniach grupy trzeciej autorzy podjęli istotne problemy przyszłości marketingu i jego rozwoju. W części 2, przygotowanej wspólnie z Centrum Etyki Biznesu, znalazły się m.in. takie artykuły jak: Wojciech Gasparski, Etyczność marketingu - marketingiem etyczności; Marta Hereźniak, Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w perspektywie zarządzania marką - dlaczego warto uczynić z etyki fundament biznesu?; Anna Lewicka-Strzałecka, W poszukiwaniu nowych instrumentów społecznej legitymizacji firmy; Anna Olejniczuk-Merta, Etyka w badaniach i działaniach marketingowych (na przykładzie rynku młodych konsumentów); Jan W. Wiktor, Reklama - między perswazją a manipulacją. Etyczne kontrowersje wokół komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104041 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46756 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej