Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(3)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Artykuły
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Informatorium
(1)
Autor
Budrowska Wiesława
(1)
Obremski Krzysztof
(1)
Paul Magdalena
(1)
Szostkiewicz Alicja
(1)
Zawałkiewicz Aldona
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Literaturoznawcy
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Temat
Bibliotekarstwo
(1)
Czytelnictwo
(1)
Dorosłość
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Ludowość
(1)
Osoby w wieku średnim
(1)
Rytuały i ceremonie
(1)
Uczenie się
(1)
Użytkownicy bibliotek
(1)
Ślub i wesele
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Toruń (woj. kujawsko-pomorskie ; okolice)
(3)
Polska
(1)
Toruń (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Raport z badań
(2)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(1)
Artykuł z czasopisma literackiego
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Tytuł czasopisma
Pamiętnik Literacki
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tematyka książki oscyluje wokół andragogiki i zagadnień wpisujących się w obszar zainteresowania psychologii rozwojowej. Jej celem jest poznanie fenomenu uczenia się człowieka dorosłego w okresie średniej dorosłości, zwłaszcza uwarunkowań podejmowania przez niego aktywności edukacyjnej. Za fundament analizy uwarunkowań uczenia się oraz obszarów edukacyjnych przyjęto podejście fenomenograficzne, które zostało skonstruowane dla potrzeb prowadzenia badań nad procesami uczenia się. Przedmiotem badań w prezentowanej publikacji uczyniono doświadczenia edukacyjne osób znajdujących się w okresie średniej dorosłości. Postępowanie badawcze dążyło do ustalenia, w jaki sposób osoby dorosłe doświadczają uczenia się. Chodziło o dotarcie do istoty doświadczenia fenomenu uczenia się przez osoby w średniej dorosłości. Problematyka podjęta w publikacji ma charakter głosu w otwartej dyskusji na temat miejsc, sytuacji, okoliczności uczenia się osób w średniej dorosłości. Książka pozwala udoskonalić wiedzę na temat uczestnictwa osób dorosłych w całożyciowym uczeniu się. Stworzona w niniejszej publikacji matryca uwarunkowań uczenia się osób w średniej dorosłości jest znaczącym krokiem w kierunku budowania teoretycznego modelu uczenia się przez całe życie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42124 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka ; 199)
Kim są nieużytkownicy biblioteki? Nieuchwytni, niewidzialni, a niekiedy może po prostu zapomniani? Dlaczego nie odwiedzają biblioteki? Czy czytają książki, a jeśli tak, to z jakich źródeł je pozyskują? Jaką część (według większości danych statystycznych rosnącą…) publiczności bibliotecznej – grupy docelowej, do której biblioteka kieruje swoje działania, stanowią? Jak dużym wyzwaniem jest dotarcie do nich i poznanie powodów „nieużytkowania”? „Z biblioteką czy bez? Badanie nieużytkowników biblioteki”, publikacja odpowiadająca na powyższe pytania, posiada niezwykle praktyczny charakter. Prezentuje bardzo uniwersalne narzędzie badawcze, które może znaleźć zastosowanie w badaniach nieużytkowników wszystkich typów bibliotek. Inspiruje również do jego zastosowania i podjęcia próby przeprowadzenia badania, które może być ważnym krokiem w kierunku poszerzenia grona użytkowników biblioteki. Książka napisana jest przejrzystym i przystępnym językiem, a równocześnie zachowuje charakter pracy naukowej. „Naszpikowana” twardymi danymi, pochodzącymi z wielostronnych analiz, bogatym materiałem poglądowym, opisem realnych trudności w prowadzeniu badań oraz rzeczowymi próbami dociekania zaistniałego stanu rzeczy. Wypełnia widoczną lukę istniejącą na krajowym rynku wydawniczym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Informatorium
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116657 BL (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej