Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(20)
Forma i typ
Książki
(18)
Artykuły
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(44)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(12)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(4)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(5)
Czytelnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(3)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(13)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(3)
Czytelnia Wągrowiec
(5)
Autor
Améry Jean
(1)
Bakiera Lucyna
(1)
Baran Bogdan
(1)
Bielska-Krawczyk Joanna
(1)
Bilewicz Michał
(1)
Całbecki Marcin
(1)
Cyrański Bohdan
(1)
Drogosz Marek
(1)
Hockuba Jadwiga
(1)
Kofta Mirosław
(1)
Krakowiak Józef Leszek
(1)
Krzychała Sławomir
(1)
Lipski Piotr
(1)
Mocarska-Tycowa Zofia
(1)
Nalaskowski Aleksander
(1)
Olczak Agnieszka
(1)
Oleś Piotr K
(1)
Orłowska Beata A
(1)
Papież Jan
(1)
Pietrasik Zdzisław
(1)
Smykowski Błażej
(1)
Stelter Żaneta
(1)
Szerląg Alicja
(1)
Szymański Mirosław Józef
(1)
Walasek Stefania
(1)
Witkowski Lech
(1)
Żardecka-Nowak Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(20)
Język
polski
(20)
Odbiorca
Filozofowie
(2)
Nauczyciele etyki
(2)
Nauczyciele filozofii
(2)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Klasa 4.
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Przedszkola
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Temat
Tożsamość (filoz.)
(17)
Socjalizacja
(4)
Psychologia rozwojowa
(3)
Rodzina
(3)
Sens życia
(3)
Wartość
(3)
Wychowanie
(3)
Erikson, Erik H. (1902-1994)
(2)
Filozofia (przedmiot szkolny)
(2)
Husserl, Edmund
(2)
Indywidualizm (filoz.)
(2)
Jung, Carl Gustav (1875-1961)
(2)
Kształcenie
(2)
Marx, Karl
(2)
Osobowość
(2)
Platon (427-347 p.n.e.)
(2)
Postawy
(2)
Przyjaźń
(2)
Psychoanaliza
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Starość
(2)
Starzenie się
(2)
Tożsamość (filozofia)
(2)
Vygotskij, Lev Semenovič
(2)
Śmierć
(2)
Świadomość społeczna
(2)
Antropologia filozoficzna
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Aristoteles
(1)
Artaud, Antonin
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Autorytet
(1)
Barwy
(1)
Beckett, Samuel
(1)
Bezdomność
(1)
Biblioterapia
(1)
Broch, Hermann
(1)
Camus, Albert
(1)
Chałasiński, Józef
(1)
Choroby psychiczne
(1)
Cioran, Emil
(1)
Czas
(1)
Czynności
(1)
Dojrzałość emocjonalna
(1)
Dostoevskij, Fëdor Mihajlovič
(1)
Durkheim, Émile
(1)
Dyskurs (filoz.)
(1)
Dystans społeczny
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko maltretowane
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Egalitaryzm
(1)
Egzystencjalizm
(1)
Erikson, Erik H.
(1)
Esencjalizm
(1)
Etyka (przedmiot szkolny)
(1)
Fenomenologia
(1)
Filozofia
(1)
Freud, Sigmund
(1)
Freud, Sigmund (1856-1939)
(1)
Fromm, Erich
(1)
Gauguin, Paul (1848-1903)
(1)
Giddens, Anthony (1938- )
(1)
Giroux, Henry A.
(1)
Globalizacja
(1)
Glokalizacja
(1)
Godzina wychowawcza
(1)
Godła państwowe
(1)
Grupy nacisku
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Grupy społeczne
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Herbart, Johann Friedrich
(1)
Herbert, Zbigniew
(1)
Hermeneutyka
(1)
Hipisi
(1)
Humanizm (postawa)
(1)
Ingarden, Roman Stanisław
(1)
Interakcjonizm symboliczny
(1)
Język
(1)
Kara cielesna
(1)
Kierkegaard, Soren
(1)
Kieślowski, Krzysztof (1941-1996)
(1)
Kolektywizm (filoz., socjol.)
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konflikt rodzinny
(1)
Kosmetyki
(1)
Kott, Jan
(1)
Kozłowski, Leon
(1)
Kryzys
(1)
Kultura
(1)
Kundera, Milan
(1)
Lacan, Jacques
(1)
Ludzie
(1)
Ludzie w wieku średnim
(1)
Lukács, György
(1)
Lukšienė, Meilė
(1)
Luther, Martin (1483-1546)
(1)
Temat: czas
1901-
(2)
2001-
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma filozoficznego
(2)
Artykuł z czasopisma popularnonaukowego
(2)
Esej
(2)
Film
(1)
Gazety brukowe
(1)
Literatura
(1)
Literatura polska
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Filozofia i etyka
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Tytuł czasopisma
Filozofuj! : magazyn popularyzujący filozofię
(2)
20 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111563 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46975 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65292 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka "Polityki")
Zdzisław Pietrasik, wytrawny krytyk filmowy i teatralny, był przede wszystkim autorem recenzji i wnikliwych komentarzy dotyczących świata kultury. Wybrane do tego tomu eseje analizujące rozmaite zjawiska społeczne, polityczne i kulturalne tworzą rodzaj nowoczesnej kroniki myślenia polskiego inteligenta. Niby banalne spostrzeżenia na temat zmian w języku, mentalności, rytuałach prowadzą go do niemożliwych do rozstrzygnięcia kwestii. Zaskakują rozległością horyzontów, oryginalnością i niezależnością sądów, a także osobistym, a zarazem barwnym stylem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114933 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treść publikacji podzielona została na sześć rozdziałów: Uwagi dotyczące pojęć wartość i aksjologia, Interpretacja hermeneutyczna, Dyskurs jako obszar badań, Tożsamość interpretatora, Aksjologiczne podstawy pedagogiki społecznej, System wartości pedagogiki społecznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107309 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45122 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64112 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedstawione Czytelnikom opracowanie składa się z dwóch części. W pierwszej, przedstawione zostało przedszkole jako instytucja uzupełniająca funkcje rodziny, a szczególnie funkcję edukacyjną, ukazując przy tym dziecko jako zaciekawionego badacza, który w swoisty dla siebie sposób - bada, bawi się, pyta. Podjęto tu także próbę ukazania znaczenia przedszkola dla dziecka, społeczeństwa i państwa, podkreślając tym samym jego wartość ogólnospołeczną, a chcąc przełamać, dość powszechny jeszcze, sposób patrzenia na przedszkole jedynie jako miejsce będące swoistą "przechowalnią" dzieci, w czasie pracy ich rodziców. Podkreślono także rolę nauczyciela i wskazano jak dużo może pomóc, w odkrywaniu świata przez dziecko, mądry, dobrze wykształcony i przygotowany do pracy pedagog. W drugiej części opracowania podjęta została natomiast problematyka kształtowania się tożsamości dziecka w przedszkolu oraz podjęto zagadnienie edukacji wielokulturowej w edukacji najmłodszych. Autorka ukazała, w jaki sposób dziecko odkrywa odpowiedź na pytanie "Kim jestem?". Ukazuje, jak buduje ono własną tożsamość, mierzy się ze stereotypami i uprzedzeniami, wskazuje też rolę nauczyciela, który może mu w zdobywaniu tej trudnej wiedzy pomóc.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108961 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39791 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43785 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W ciągu ostatnich dziesięcioleci psychologowie dostrzegli, że kategorie społeczne postrzegane są nie tylko jako zbiór jednostek, lecz czasem jako realnie istniejące byty, połączone trudną do dostrzeżenia więzią, a nawet obdarzone zbiorową intencjonalnością. Grupy czasem postrzegane są jako podobne gatunkom biologicznym, a ich członkowie jako bardziej bądź mniej obdarzeni ludzkimi właściwościami. Każdy z tych sposobów postrzegania ma też specyficzne następstwa emocjonalne oraz behawioralne ľ co znajduje odzwierciedlenie w rozdziałach przedstawianej czytelnikowi książki, które pokazują funkcje, jakie dehumanizacja, esencjalizm i bytowość mogą pełnić w konfliktach międzygrupowych, represjach, wojnach, a nawet ludobójstwie. Mamy nadzieję, że nasza książka rozszerzy refleksję czytelników nad złożonością postrzegania międzygrupowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44867 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63713 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115142 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praca składa się z trzech części. Pierwsza część pt. Pytania o teoretyczność teorii wychowania zawiera artykuły: Bogusława Śliwerskiego, Mirosławy Nowak-Dziemianowicz, Marii Czerepaniak-Walczak, Lucyny Kopciewicz, Piotra Baucia, Mariusza Zawodniaka, Ewy Muszyńskiej i Jana Papieża. Autorzy ci wskazują na otwartość myślenia krytycznego o wychowaniu. Ukazują wielość poglądów odnoszących się do teoretyczności (objaśniają istotę wychowania) i praktyczności (diagnozują i wyjaśniają codzienne praktyki wychowawcze, konstruują strategie wychowawcze) teorii wychowania. Zastanawiają się nad jej tożsamością, pytając jednocześnie o to, co jest jej specyfiką jako subdyscypliny pedagogiki. Podejmują próby odkrywania na nowo, czym jest teoria wychowania w obecnej rzeczywistości społeczno-polityczno-kulturowej, a przede wszystkim edukacyjnej, pokazując jej pluralizm w różnych wymiarach. Dyskutują o kondycji teorii wychowania dziś, rozbieżności (konfliktem) między teorią a praktyką wychowania. Wskazują, które obszary rzeczywistości wychowawczej nie znajdują miejsca w teorii, są pomijane i odwrotni. Jako rodzice, nauczyciele akademiccy, reprezentanci także innych dyscyplin naukowych z dystansem stawiają zasadnicze pytanie: czy rzeczywiście nastąpił kryzys teoretyczności teorii wychowania?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 105121 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47997 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44680 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Socjologia edukacji : zarys problematyki / Mirosław J. Szymański. - Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2013. - 218 s. : il. ; 22 cm.
(Pedagogika Nauce i Praktyce)
Autor charakteryzuje socjologię edukacji jako dziedzinę wiedzy. Omawia edukacyjne znaczenie takich procesów społecznych, jak: stratyfikacja społeczna, zmiana społeczna, socjalizacja, współczesne kształcenie i wychowanie. Przedstawia analizy dotyczące jednostki i społeczeństwa. Charakteryzuje funkcje edukacyjne instytucji: rodziny, szkoły, zakładu pracy, ośrodków władzy. Ukazuje tworzące się w społeczeństwie współczesnym napięcia między indywidualizmem a wspólnotowością, wartościami i antywartościami, dążeniami do równości społecznej i narastającymi nierównościami, reprodukcją społeczną a emancypacją jednostek i grup społecznych. Końcowa część pracy dotyczy kształtowania tożsamości, procesu będącego jednym z najważniejszych wyzwań socjalizacyjnych i wychowawczych naszych czasów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106572 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48539 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39396 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32346 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45257 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64135 P 2,5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka „Zapośredniczona tożsamość. Tematy środkowoeuropejskie a polska literatura współczesna jest próbą takiego ujęcia wybranych dzieł współczesnej literatury polskiej, aby kluczowym zagadnieniem dochodzącym do głosu w rozprawie był problem tożsamości środkowoeuropejskiej.Na tożsamość środkowoeuropejską wpływają dwie wielkie tradycje europejskie: Zachodu i Wschodu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45933 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tajemnice i inne historie to scenariusze zajęć, które mogą być wykorzystane na lekcjach etyki, ale także wychowawczych i biblioterapeutycznych, w szkole lub innych placówkach opiekuńczo-wychowawczych. Warsztaty są przeznaczone przede wszystkim dla uczniów klas 0–IV szkoły podstawowej, ale niektóre z nich można zaproponować także starszym dzieciom. Celem prezentowanego programu edukacyjnego jest wszechstronny rozwój osobowości ucznia – wspieranie umiejętności samodzielnego, krytycznego myślenia, pobudzanie otwartości poznawczej, rozwijanie zainteresowań, a także wrażliwości moralnej i estetycznej. Program ten wspiera też rozwijanie umiejętności myślowo-językowych, takich jak czytanie ze zrozumieniem, pisanie twórcze, formułowanie pytań i zagadnień, wykrywanie błędów w rozumowaniu i porównywanie różnych stylów myślenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112859 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50869 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41089 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 34006 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48881 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65862 P 1,5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 173)
Autor z dużym znawstwem i wnikliwością analizuje, a także porównuje i zestawia ze sobą dwie koncepcje rozwoju: koncepcje L.S. Wygotskiego i E.H. Eriksona. Choć powstawały one w różnych okresach historycznych i w różnych warunkach społecznych, ich wspólną cechą jest uwypuklenie roli kontekstu historycznego w rozwoju człowieka, a także wskazanie na szczególną rolę kryzysów rozwojowych. Autor - nie gubiąc tego, co jest w każdej z koncepcji specyficzne i odmienne - buduje model przebiegu rozwoju w okresie dzieciństwa i młodości, integrując wiedzę pochodzącą z dzieł wspomnianych psychologów. W modelu tym zostały zestawione wszystkie kryzysy rozwojowe (zarówno kryzysy strukturalne opisane przez L.S. Wygotskiego, jak i funkcjonalne, wskazywane przez E.H. Eriksona) na tle okresów rozwoju stabilnego. Autor w sposób bardzo uporządkowany, wręcz metodyczny, scharakteryzował znaczenie każdego wyodrębnionego etapu w linii rozwoju, wskazał na problemy i niebezpieczeństwa związane z nieumiejętnym odczytywaniem możliwości jednostki lub pozostawianiem dziecka bez potrzebnej mu pomocy. Pokazuje z jednej strony różnicowanie się funkcji psychicznych, wzrost świadomości działań i samoświadomości niezbędnych dla tworzenia się autonomii jednostki, z drugiej zaś - wyłaniające się nowe jakości ego, które nakładają się na rozwój opisywanych funkcji psychicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108937 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 44869 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 87522, 94635 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44501 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 59425 P 4,6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wychowanie w Rodzinie = Family Upbringing, ISSN 2082-9019 ; t. 5.)
Niniejsza pozycja proponuje Czytelnikom spojrzenie na rodzinę z perspektywy doświadczeń badaczy zagadnienia z różnych krajów Europy Środkowej i Wschodniej. Przedmiotem zainteresowania uczyniono następujące zagadnienia: społeczno-polityczny kontekst funkcjonowania rodziny w wybranych krajach, dom rodzinny a kreowanie tożsamości dziecka, dysfunkcje w przestrzeniach życia rodzinnego, sylwetki wybitnych uczonych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45148 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesny podręcznik poświęcony zagadnieniom psychologii rozwojowej dorosłych. Przedstawia całościowe ujęcie tematyki dotyczącej zmian w funkcjonowaniu człowieka w okresie dorosłości. Zawiera wszystkie treści objęte minimum programowym studiów magisterskich z psychologii w zakresie psychologii ogólnej i rozwojowej z elementami psychologii osobowości. Jest to podręcznik dla studentów psychologii, pedagogiki i dyscyplin pokrewnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 103192 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47135 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37838 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31768 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44017 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 63221 P 5,2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Publikacja stanowi uporządkowany zbiór terminów stosowanych w psychologii rozwoju człowieka. Leksykon obejmuje ponad tysiąc haseł, które zostały opracowane w oparciu o długotrwałą i wnikliwą analizę literatury naukowej z zakresu psychologii. Oprócz wyjaśnień i niezbędnych komentarzy praca zawiera etymologię oraz tłumaczenie terminów na język angielski. Zamieszczone w opracowaniu ryciny stanowią uzupełnienie wyjaśnianych pojęć.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103901/T.2 P (1 egz.)
Czytelnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47293 (1 egz.)
Czytelnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38503 P (42) (1 egz.)
Czytelnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31629 P (1 egz.)
Czytelnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44457 p (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63800 P 5,2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor porusza problem tragizmu ludzkiej egzystencji, sytuując go we współczesnej antymetafizycznej perspektywie - odsłanianej dezintegracji bytu w ogóle oraz coraz bardziej dotkliwego rozpadu jedności ludzkiego życia. W ten już egzystencjalistyczny sposób analizowany problem tragizmu ukazany został w oparciu o największe dzieła literackie XX wieku oraz egzystencjalizujący nurt filozofii współczesnej, który ewokował wręcz ideę absurdu egzystencji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104100 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38294 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44347 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej