Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(17)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Artykuły
(11)
Książki
(6)
E-booki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(13)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(5)
Wypożyczalnia Chodzież
(3)
Wypożyczalnia Trzcianka
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(2)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(1)
Autor
Bonstingl John Jay
(2)
Brzoza Mieczysława
(1)
Dziedziczak - Foltyn Agnieszka
(1)
Godzwon Zofia
(1)
Grońska-Turnunen Joanna
(1)
Jeruszka Urszula
(1)
Kabaj Mieczysław
(1)
Karpińska-Musiał Beata
(1)
Klus-Stańska Dorota
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Lempa Cezary
(1)
Nowak Małgorzata
(1)
Otręba Rafał
(1)
Sarnat-Ciastko Adrianna
(1)
Sujak-Cyrul Barbara
(1)
Umińska Marta
(1)
Urbanikowa Jolanta
(1)
Wlazło Stafan
(1)
Wolińska Grażyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Odbiorca
Dyrektorzy szkół
(7)
Nauczyciele
(4)
Pracownicy oświaty
(2)
Doradcy metodyczni (pedagogika)
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Temat
Jakość kształcenia
(13)
Szkolnictwo
(12)
Szkolnictwo wyższe
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Ewaluacja
(3)
Kształcenie ustawiczne
(2)
Zarządzanie oświatą
(2)
Dokumentacja szkolna
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Egzaminy gimnazjalne
(1)
Indywidualizacja (pedagogika)
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody badawcze
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Nauczyciele
(1)
Oceny szkolne
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Prawo
(1)
Szkolnictwo w Polsce
(1)
Tutoring akademicki
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Finlandia
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(8)
Praca zbiorowa
(4)
Artykuł z czasopisma ekonomicznego
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Opracowanie
(2)
Raport z badań
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(1)
Poradnik
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(10)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Językoznawstwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Tytuł czasopisma
Dyrektor Szkoły
(3)
Polityka Społeczna
(3)
Nowe w Szkole
(2)
Języki Obce w Szkole : czasopismo dla nauczycieli
(1)
Oświata Mazowiecka
(1)
21 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85583, 85582 (2 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33420 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58862 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100482, 100481 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46150, 45735 (2 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30609 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43266 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41723 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40507 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Polecana publikacja przybliża problematykę tutoringu i jego aplikacji w rzeczywistości akademickiej w Polsce i pokazuje kierunki działań dla polityki edukacyjnej, definiując przy okazji rolę uniwersytetu we współczesnej rzeczywistości społeczno-kulturowej uwarunkowanej przez ekspansję edukacji. Tekst jest efektem współpracy trzech badaczek z różnych nurtów badań edukacyjnych, dzięki czemu możliwe stało się wieloaspektowe oświetlenie pola problemowego z tutoringiem jako centralną kategorią. W warstwie merytorycznej opracowanie jest na wysokim poziomie i autorki dowodzą w tym tekście szerokiej wiedzy na temat omawianego problemu...
Opisywane na łamach tej książki ujęcia teoretyczne i przykłady empirycznego uchwycenia i dookreślenia wartości tutoringu akademickiego pozwalają na zarysowanie możliwych kierunków dalszej naukowej eksploracji zjawiska edukacyjnego, jakim jest tutoring. Nie jest to bowiem temat, który wyczerpuje swój potencjał w ramach wąskiego spektrum badań nad dydaktyką akademicką z perspektywy stricte pedagogicznej i socjologicznej, choć w obecnym punkcie transformacji są to najbardziej oczywiste pola dla badania tej formy kształcenia. Nie ulega jednak wątpliwości, że tutoringiem zajmować się mogą również psychologowie, językoznawcy, kulturoznawcy, ekonomiści i przedstawiciele nauk o zarządzaniu czy marketingu, reprezentanci nauk politycznych i prawnych oraz zapewne jeszcze kilku innych dyscyplin naukowych, także spoza dziedziny nauk społecznych czy nauk humanistycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116361 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza monografia jest prezentacją wybranych, gotowych do realizacji w szkole i innych placówkach oświatowych oraz w domu - indywidualnych projektów o tematyce projakościowej - stanowiących część dorobku uczestników studiów podyplomowych "Szkolny doradca zawodowy" realizowanych przez Centrum Edukacji Nauczycielskiej Uniwersytetu Wrocławskiego, wypracowanych w ramach bloku zajęć "Przygotowanie do pracy w organizacjach objętych systemami zarządzania jakością, środowiskiem, bhp". Ponadto monografia zawiera materiały dydaktyczne ułatwiające przyszłym szkolnym doradcom zawodowym pogłębienie wiedzy z zakresu zarządzania jakością oraz jej wykorzystanie do pracy w szkole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116615 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja poświęcona jest zagadnieniu oceniania wspierającego, jego obecności we współczesnej dydaktyce i metodyce kształcenia, a także jego wielowymiarowym i zróżnicowanym aspektom oddziaływań, skupionym głównie na budowaniu jakości praktyki edukacyjnej szkoły.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117357 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53224 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
OD REDAKCJI JAK KSZTAŁCIĆ SOCJOLOGÓW? Niniejszy zeszyt Przeglądu Socjologicznego jest poświęcony problemom dydaktycznym. Jakkolwiek dydaktyka dominuje w codziennej działalności nauczycieli akademickich, rzadko jest przedmiotem debaty ponadlokalnej (czyli dotyczącej bieżących spraw organizacyjnych), analizującej sens i charakter studiów socjologicznych. Jesteśmy w trakcie przemian szkolnictwa wyższego ze względu na nowe Ustawy oraz wdrażanie doświadczeń i ustaleń Unii Europejskiej (proces boloński, krajowe ramy kwalifikacyjne). Przemiany te są odpowiedzią na wyzwania współczesności. Są też przedmiotem dyskusji w środowisku socjologów, w ramach Konferencji Instytutów Socjologii, na konferencjach (m.in. w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej – listopad 2010) i na Zjeździe w Krakowie (wrzesień-2010). Takie właśnie są źródła prezentowanych tekstów.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Od Redakcji Niniejszy tom zawiera teksty dotyczące szerokiego spectrum zjawisk i procesów związanych z funkcjonowaniem systemu edukacji w nowym typie społeczeństwa i gospodarki opartej na wiedzy. Większość artykułów dotyczy szkolnictwa wyższego, które zarówno w Strategii Lizbońskiej, jak i w Procesie Bolońskim, zostało uznane za główny motor rozwoju społeczno-ekonomicznego. W nurcie tych rozważań mieszczą się teksty następujących Autorów: M. Wójcickiej, J. Kochanowskiego, K. Karczmarczuka, A. Boczkowskiego. Z kolei K. Musiał i A. Dziedziczak-Foltyn opisują próby wprowadzenia zmian w różnych systemach szkolnictwa wyższego. Tym niemniej jakość szkolnictwa wyższego i jego rola w modernizacji społecznej zależy od wcześniejszych etapów kształcenia, stąd też reformy dotyczą także innych elementów systemu edukacji. Dobitnie pokazuje to artykuł M. Zahorskiej omawiający przebieg i rezultaty reformy oświatowej w Polsce. W tym kontekście interesujący wydaje się tekst E. Wejbert-Wąsiewicz i E. Pęczkowskiej opisujący wydawałoby się uboczny problem (z punktu widzenia modernizacji społecznej), ale faktycznie dość kluczowy, gdyż pokazujący społeczno-kulturowe bariery wprowadzania zmian w systemie edukacji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zeszyt jest dziełem pracowników naukowo-dydaktycznych naszej Uczelni oraz pracowników z innych szkół wyższych i ośrodków naukowych w kraju, tj. Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu, Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych oraz Centralnego Instytutu Ochrony Pracy – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. Problematyka tekstów składających się na niniejszy Zeszyt koncentruje się głównie wokół zagadnień zarządzania zasobami pracy, kultury bezpieczeństwa pracy, efektywności procesu nauczania studentów w szkolnictwie wyższym, skuteczności mechanizmów zarządzania aktywami organizacji i nadzoru właścicielskiego oraz postrzegania marki jako czynnika procesu nabywczego na rynku dóbr konsumpcyjnych, wykorzystania e-learningu w procesie zarządzania wiedzą i innowacjami w przedsiębiorstwach nowoczesnej gospodarki.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej