Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(3)
Katalog główny
(2)
Forma i typ
E-booki
(3)
Książki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(1)
Autor
Gontarek Krystian
(1)
Gontarek Krzysztof
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Matysek-Jędrych Anna
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(4)
angielski
(1)
Odbiorca
Specjalista ds. marketingu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Start-up
(2)
Content marketing
(1)
Copywriting
(1)
Dziecko
(1)
E-mail marketing
(1)
Gontarek, Krystian
(1)
Gontarek, Krzysztof
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing mobilny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Obsługa klienta
(1)
Omnichannel
(1)
Promocja sprzedaży
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Reklama
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Gotowi na zabawę w biznes? : startup! / Krystian Gontarek, Krzysztof Gontarek. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2017. - 198, [17] stron : fotografie ; 21 cm.
Jeśli jesteś nastolatkiem, który uwielbia gry komputerowe i ma głowę pełną marzeń…. Jeśli jesteś rodzicem, który chce pomóc dziecku rozwijać pasje w świecie nowych technologii… ….ta książka jest dla Ciebie! Książka napisana przez ojca i syna. Dwa punkty widzenia, jeden cel – wykorzystać internet, komputer, smartfona do mądrej, twórczej i wspólnej zabawy. Moja przygoda opisana w tej książce zaczęła się, gdy miałem 10 lat. Uwielbiałem wtedy jeździć na deskorolce i grać na komputerze. Miałem różne marzenia. Jednym z nich było to, żeby stworzyć swoją własną grę komputerową. Kiedyś tata opowiedział mi o startupach. Na początku nie rozumiałem, o co w tym chodzi. Zapytałem tatę, czy startup to może być też gra. Okazało się, że tak. Po kilku latach zabawy w startupowanie już wiem, że startup to projekt związany z nowoczesnymi technologiami – internetem, smartfonami, komputerami – który kiedyś może stać się prawdziwą firmą. Krystian, 15 lat Czy zabawa w biznes jest tematem zbyt poważnym dla dzieci? Według niektórych opinii dzieci nie powinny zaprzątać sobie głowy pieniędzmi i sposobami ich zarabiania. Jednak czy nam się to podoba, czy nie, pieniądze przewijają się w większości obszarów naszego życia – pośrednio lub bezpośrednio, i to niezależnie od wieku. Od małego uczymy się, że za wszystko trzeba płacić. Skoro dzieci mogą bawić się w wojnę (sic!), to dlaczego nie mogą pobawić się w biznes? Dzięki temu mogą rozwinąć kreatywność, lepiej przygotować się do wejścia w dorosłe życie oraz stać się świadomymi konsumentami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41039 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wydanie 2 - 4 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 543, [6] stron : ilustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca i żyjąca w symbiozie z nowoczesnymi technologiami, to inspirator nowych pomysłów, kreator nietuzinkowych rozwiązań oraz przede wszystkim specjalista potrafiący wybrać skuteczną metodę realizacji skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyslany. Ksiązka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których Internet jest miejscem, gdzie chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 48815 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Artykuł dotyczy transformacji strategii zarządzania innowacjami w dużych przedsiębiorstwach – stopniowym wdrażaniu opisanego przez Henry’ego Chesbrougha mechanizmu otwartych innowacji, polegającego na ich swobodnym transferze pomiędzy organizacją a jej otoczeniem. Jedną z konsekwencji przyjęcia omawianego paradygmatu jest kooperacja start-upów, które potrafią generować nowatorskie rozwiązania biznesowe, z dużymi przedsiębiorstwami, posiadającymi zasoby do wprowadzania innowacyjnych produktów na rynek. Celem artykułu jest prezentacja mechanizmów takiej współpracy oraz przedstawienie czynników determinujących ją w warunkach polskich. Przeprowadzone badania metodą studium przypadku skłaniają do stwierdzenia, iż opisywany mechanizm zaczyna być wykorzystywany w Polsce, choć jego skala wciąż jest niewielka. Rolę pozytywnego moderatora w tym aspekcie zdają się pełnić instytucje publiczne oraz firmy z kapitałem zagranicznym.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Oddajemy w ręce Czytelników kolejny numer czasopisma „Informatyka Ekonomiczna”. Jak każdy wcześniejszy zeszyt również ten ma unikatowy charakter. Głównymi przesłankami dla stworzenia tego zbioru była chęć zaprezentowania różnorodności poglądów oraz przemyśleń Autorów, wynikających z doświadczeń zdobytych w trakcie wieloletniej praktyki związanej z tworzeniem, doskonaleniem oraz implementacją nowoczesnych technologii w organizacjach. Wybrane do opublikowania w aktualnym numerze „Informatyki Ekonomicznej” opracowania otrzymały pozytywne recenzje. Redaktor niniejszego wydania pragnie wyrazić wdzięczność wszystkim Autorom, którzy zechcieli podzielić się swoimi doświadczeniami oraz poglądami. Ponadto składa podziękowania Recenzentom za wnikliwe i rzeczowe oceny przedkładanych prac. Iwona Chomiak-Orsa
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
The book contains a series of eight long case studies on various business issues in emerging markets (for instance Polish, Chinese, Nigerian). The authors focus on a variety of topics from marketing, through business operations, finance, leadership, innovation, business development, internationalization and decisions to human resources management. Also, the perspective of the analyzed issues is varied, in the initial case studies, the microeconomic approach dominates, then the mezoeconomic and macroeconomic approach. The team of authors included both academics, with extensive teaching experience in English-speaking studies, and business practitioners whose practical knowledge allows them to explore contemporary business challenges in emerging markets. We are putting this book in the hands of lecturers and students of economics, finance, and management, believing that it will be a source of inspiration, discussion and will allow to better explore contemporary business. At the same time, we hope that by offering this book, we are filling a gap in the publication market, which has been dominated by case studies dedicated to well-known companies, well-known brands, and mature markets.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej