Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(7)
Forma i typ
Książki
(6)
Artykuły
(1)
Dostępność
dostępne
(13)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(3)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(4)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Autor
Awdziej Marcin
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Hołyst Brunon
(1)
Kamińska-Radomska Irena
(1)
Kanarek Piotr
(1)
Kosiewicz Jerzy
(1)
Kowalczyk Stanisław
(1)
Lis Jan
(1)
Olszański Tadeusz
(1)
Sowiński Sławomir
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(3)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Lekarze
(1)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(1)
Sportowcy
(1)
Temat
Sport
(7)
Zarządzanie
(2)
Administracja
(1)
Alkoholizm
(1)
Antydoping
(1)
Asertywność
(1)
Autoprezentacja
(1)
Badania marketingowe
(1)
Chorzy
(1)
Dokumenty
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko seksualnie wykorzystywane
(1)
Etyka
(1)
Etyka biznesu
(1)
Etyka lekarska
(1)
Etyka społeczna
(1)
Etykieta językowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Handel ludźmi
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Korupcja
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Ludzie starzy
(1)
Marketing
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Menedżerowie
(1)
Mobbing
(1)
Narkomania
(1)
Nauka
(1)
Nałóg
(1)
Negocjacje
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Ofiary przestępstw
(1)
Osoba wiktymna
(1)
Palenie tytoniu
(1)
Partie polityczne
(1)
Poczta elektroniczna
(1)
Policja
(1)
Policjanci
(1)
Polityka
(1)
Pracoholizm
(1)
Prawa człowieka
(1)
Prawo
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przemoc w szkole
(1)
Przestępczość narkotykowa
(1)
Przestępczość terrorystyczna
(1)
Przyjęcia okolicznościowe
(1)
Reklama
(1)
Rodzina
(1)
Samobójstwo
(1)
Sekretarki i sekretarze
(1)
Sekty
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Subkultura blokersów
(1)
Subkultury
(1)
Służba zdrowia
(1)
Technologia
(1)
Telegrafia kopiowa
(1)
Telemarketing
(1)
Terroryzm
(1)
Transport
(1)
Turystyka
(1)
Ubezpieczenia osobowe
(1)
Unia Europejska
(1)
Usługi
(1)
Utonięcie
(1)
Uzależnienia od hazardu
(1)
Uzależnienie od komputera i Internetu
(1)
Wartość
(1)
Wiktymizacja klienta
(1)
Wiktymologia
(1)
Wiktymologia penitencjarna
(1)
Wiktymologia społeczna
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wojsko
(1)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(1)
Wypalenie emocjonalne
(1)
Władza
(1)
Zachowania nieumyślne
(1)
Zagrożenia cywilizacyjne
(1)
Zagrożenia ekonomiczne i społeczne
(1)
Zagrożenia wewnętrzne człowieka
(1)
Zaproszenia
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Tytuł czasopisma
Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53787 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38296 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42788 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja została podzielona na trzy zasadnicze części. Pierwsza z nich jest próbą przypomnienia i ustalenia formalnego statusu etyki i moralności. Część druga opracowania problem etyki w polityce odnosi po kolei do współczesnego prawa, administracji, gospodarki, polityki, programów i statutów partii politycznych, nauki i sportu. Trzecia część natomiast problematykę etyki próbuje odnieść do praktyki życia publicznego współczesnego świata i współczesnej Polski.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105107 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38712 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32096 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44670 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63651 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultura biznesu : normy i formy / Irena Kamińska-Radomska. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 381, [1] s. : il. kolor. ; 24 cm.
Kultura biznesu jest szerokim zagadnieniem dotyczącym zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych. Jest pojęciem rozleglejszym niż etykieta. Etykieta to jedynie zbiór zasad, właściwych zachowań w życiu zawodowym i społecznym. Jest międzynarodowo uznanym systemem kurtuazji, który służy tworzeniu, utrzymaniu i normowaniu stosunków międzyludzkich w sytuacjach służbowych. Kultura w biznesie obejmuje natomiast i same zasady, ich opis, i zastosowanie tych zasad w życiu zawodowym. Ujmując to inaczej, etykieta to... czytaj więcej zasady, które mówią, jak powinno być, a kultura biznesu to stan faktyczny, zarówno obecnie, jak i w przeszłości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104732 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44438 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera 76 referatów podzielonych na trzy grupy tematyczne. W grupie pierwszej, poświęconej problemom tożsamości marketingu znalazły się opracowania dotykające fundamentalnych pytań o istotę marketingu oraz jego miejsce we współczesnych przedsiębiorstwach i organizacjach. Grupa druga obejmuje referaty poruszające fundamentalne problemy etyczne. W opracowaniach grupy trzeciej autorzy podjęli istotne problemy przyszłości marketingu i jego rozwoju. W części 2, przygotowanej wspólnie z Centrum Etyki Biznesu, znalazły się m.in. takie artykuły jak: Wojciech Gasparski, Etyczność marketingu - marketingiem etyczności; Marta Hereźniak, Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w perspektywie zarządzania marką - dlaczego warto uczynić z etyki fundament biznesu?; Anna Lewicka-Strzałecka, W poszukiwaniu nowych instrumentów społecznej legitymizacji firmy; Anna Olejniczuk-Merta, Etyka w badaniach i działaniach marketingowych (na przykładzie rynku młodych konsumentów); Jan W. Wiktor, Reklama - między perswazją a manipulacją. Etyczne kontrowersje wokół komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104041 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46756 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej