Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(24)
Forma i typ
Artykuły
(17)
Publikacje informacyjne
(13)
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(4)
Wypożyczalnia Chodzież
(2)
Wypożyczalnia Czarnków
(2)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(1)
Autor
Wieczorek Łukasz
(4)
Dąbrowska Katarzyna
(3)
Badora Anna Karolina
(1)
Borowska Barbara
(1)
Bujalski Michał
(1)
Bąk Janina
(1)
Chodkiewicz Jan
(1)
Dzielska Anna
(1)
Dąbrowska Katarzyna (lekarz)
(1)
Goliński Michał
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Greń Janusz
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Kucharski Michał
(1)
Malczewski Artur
(1)
Modrzejewska Beata
(1)
Moskalewicz Jacek
(1)
Okulicz-Kozaryn Katarzyna
(1)
Ostaszewski Krzysztof
(1)
Pachciarek Magdalena
(1)
Pawelczak Katarzyna
(1)
Popiołek Malwina
(1)
Ruszpel Maja
(1)
Smugaj Beata
(1)
Sochocki Marcin J
(1)
Stefaniuk Joanna
(1)
Stokwiszewski Jakub
(1)
Wieczorek Łukasz (psychiatra)
(1)
Wójcik Magdalena
(1)
Żołędowska-Król Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(16)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Dorośli
(2)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Alkoholizm
(5)
Społeczeństwo informacyjne
(5)
Młodzież
(4)
Internet
(3)
Narkomania
(3)
Narkotyki
(3)
Substancje psychoaktywne
(3)
Badania naukowe
(2)
Dzieci
(2)
Marihuana
(2)
Napoje alkoholowe
(2)
Osoby w wieku starszym
(2)
Profilaktyka zdrowotna
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Zaburzenia psychiczne
(2)
Abstynencja
(1)
Alkoholizm dzieci i młodzieży
(1)
Analiza danych
(1)
Aplikacja internetowa
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Badania 2020-2021
(1)
Badania oświatowe i pedagogiczne
(1)
Bibliotekarze
(1)
COVID-19
(1)
Cyberseks
(1)
Depenalizacja
(1)
Dopalacze (substancje odurzające)
(1)
Dostępność produktów
(1)
Epidemie
(1)
Facebook
(1)
Gry hazardowe
(1)
Infotainment
(1)
Innowacje
(1)
Intymność
(1)
Języki informacyjne
(1)
Kampania społeczna
(1)
Kompetencje informacyjne
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Konferencja prasowa
(1)
Konopie indyjskie
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Leczenie
(1)
Legalność
(1)
Marginalizacja społeczna
(1)
Media społecznościowe
(1)
Motywacja
(1)
Młodzież - patologie
(1)
Nadużywanie alkoholu
(1)
Napoje energetyzujące
(1)
Nastolatki
(1)
Nauki społeczne
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Nikotynizm dzieci i młodzieży
(1)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Pokolenie Z
(1)
Profilaktyka - programy
(1)
Profilaktyka alkoholizmu
(1)
Profilaktyka narkomanii
(1)
Profilaktyka szkolna
(1)
Programy profilaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Samodzielność
(1)
Samoleczenie
(1)
Statystyka
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Technologie mobilne
(1)
Trzeźwość
(1)
Twórczość dzieci i młodzieży
(1)
Uczniowie
(1)
Uzależnienia behawioralne
(1)
Uzależnienie od hazardu
(1)
Użytkownicy informacji
(1)
Współpraca międzynarodowa
(1)
Wykluczenie cyfrowe
(1)
Zachowania ryzykowne
(1)
Zakupy
(1)
Zarządzanie informacją
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zdrowie psychiczne
(1)
Zwierzenia
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Życie towarzyskie
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Niemcy
(1)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Gatunek
Raport z badań
(18)
Artykuł z czasopisma informacyjnego
(15)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Opracowanie
(2)
Artykuł przeglądowy
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(1)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(21)
Medycyna i zdrowie
(16)
Psychologia
(9)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Edukacja i pedagogika
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Tytuł czasopisma
Serwis Informacyjny Uzależnienia
(14)
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(1)
Serwis Informacyjny Narkomania
(1)
Świat Problemów
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa, ISSN 0867-7727 ; 580.)
Tematem pracy jest analiza złożonej, wieloaspektowej, dynamicznej i multidy-scyplinarnej problematyki społeczeństwa informacyjnego, a szczególnie jej trzech kluczowych aspektów: genezy pojęcia SI, jego definicji i sposobów pomiaru. Zamiar ten jest realizowany poprzez wytyczenie i osiągnięcie trzech celów ogólnych: Celem pierwszym - o charakterze teoretycznym - jest całościowe przedstawienie genezy koncepcji społeczeństwa informacyjnego w ujęciu systemowym, w postaci modelu eksplanacyjnego (wyjaśniającego). Celem drugim - także o charakterze teoretycznym - jest analiza zagadnień związanych z definiowaniem i pomiarem społeczeństwa informacyjnego. Dla przeprowadzenia tej analizy przedstawione zostały najważniejsze wątki dotych czasowej dyskusji o koncepcjach społeczeństwa informacyjnego w literaturze światowej. Osiągnięcie tego celu oznacza spełnienie funkcji opisowych i aksjo logicznych (ocennych). Celem trzecim - o charakterze zarówno teoretycznym, jak i praktycznym - jest identyfikacja, usystematyzowanie, omówienie i ocena sposobów pomiaru społe czeństwa informacyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem indeksów złożonych jako narzędzi takiego pomiaru. Osiągnięcie tego celu oznacza spełnienie funkcji opisowych, ocennych i normatywnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107191 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka o statystyce (tak, o statystyce!), której lektura przyprawia o ból przepony (ze śmiechu. Nie trzeba od razu biec do lekarza). No i nawet można zrozumieć o co w niej (statystyce) chodzi. Ile trzeba zjeść czekolady, by dostać Nobla? Dlaczego koń i szop pracz nigdy nie dostali doktoratu? Czy język angielski powoduje zawały serca, a masło przedłuża życie? Czego statystyka nauczyła się od martwego łososia? A przede wszystkim: czy naukowcy są jak żony i nigdy się nie mylą? Dzięki setkom ciekawostek zobaczymy, że statystyka potrafi zmierzyć wszystko i – wbrew pozorom – przydaje się do wszystkiego, pozwala nawet oszacować matematyczny wzór na miłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117740 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46893 (1 egz.)
Informatorium
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101201 BL (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-konsumenci jutra : pokolenie Z i technologie mobilne / Barbara Grabiwoda. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2018. - 310 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6–23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych przez reprezentantów tego pokolenia w procesie podejmowania decyzji zakupowych oraz znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy i jak działania marketingowe przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych wpływają na przebieg tego procesu wśród młodych konsumentów. W książce przedstawiono odpowiedzi na następujące pytania: – Czy pokolenie Z jest jednorodne? Czy w ramach pokolenia Z można wyróżnić segmenty konsumentów ze względu na wiek, określone wzorce zachowań, kryteria psycho- i socjograficzne? – W jaki sposób pokolenie Z korzysta z technologii mobilnych? – Jak przebiegają poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych z wykorzystaniem technologii mobilnych? – Jakie preferencje w procesie podejmowania decyzji zakupowych wykazują przedstawiciele pokolenia Z w związku z używaniem technologii sieciowych i mobilnych? – Czy i w jaki sposób komunikaty marketingowe wysyłane przez firmy na urządzenia mobilne wpływają na zachowania konsumenckie reprezentantów pokolenia Z? – Jak i w jakim celu przedstawiciele pokolenia Z komunikują się z markami? – Czy i w jaki sposób reprezentanci pokolenia Z reagują na komunikaty marketingowe na urządzeniach mobilnych? – W jaki sposób firmy mogą wykorzystać technologie mobilne do komunikacji z konsumentami pokolenia Z?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41801 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47992 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Żyjemy w czasach, w których dostęp do Internetu przestał być wyborem. W dobie sieciowego społeczeństwa informacyjnego niekorzystanie z sieci może skutkować wykluczeniem z wielu sfer życia, zarówno prywatnego, jak i publicznego. Rozwój i upowszechnienie dostępu do Internetu, a także pojawienie się narzędzi Web 2.0 początkowo spowodowały wybuch entuzjazmu. Internet stał się symbolem demokratyzacji, postrzegany był jako remedium na wiele bolączek współczesnego świata. Niektórzy w rozwoju ICT, powszechnej komputeryzacji i informatyzacji dopatrywali się potencjalnego źródła zrównoważonego rozwoju i narzędzi pozwalających redukować nierówności społeczne. Szybko jednak okazało się, że przestrzeń internetowa została zdominowana przez duże firmy świadczące usługi informacyjno-komunikacyjne, a ich działania budzą coraz więcej obaw.
Książka przedstawia kompletny obraz dylematów stojących przed osobami decydującymi się na zrezygnowanie z korzystania z Facebooka. Można ją określić jako ambitną i interdyscyplinarną próbę analizy zjawiska w kategoriach jakościowych, rozszerzoną o osadzenie omawianej problematyki w kontekście rozwoju społeczeństwa informacyjnego, społeczeństwa sieciowego i mediów społecznościowych. Badanie empiryczne to nadzwyczaj udana jakościowa analiza przyczyn dołączenia i „wypisywania się” ze społeczności FB oraz dyskomfortu i niepokoju z tym związanego (głównie obawy przed missing out, charakterystycznej dla strategii pokolenia FB i konieczności doinformowania się w dobie nadmiaru informacji). Z recenzji prof. dr. hab. Bohdana Junga
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116032 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52433 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 35253 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 315)
Książka zawiera opis narzędzi pomiaru (Skala SelFind) i poszerzania sfer samodzielności i niezależności osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym. Omawiane narzędzia są już stosowane, publikacja zawiera między innymi charakterystykę ich podłoża metodologicznego oraz rezultaty badań nad nimi, z wyróżnieniem aspektów socjologicznych, jak czynniki upowszechniania technologii informacyjno-komunikacyjnych w środowisku życia osób z niepełnosprawnością czy samodzielność życiowa osób z niepełnosprawnością intelektualną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118103 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II ; 189)
Głównym celem publikacji jest analiza związków i zależności między działalnością twórczą młodzieży szkolnej w cyberprzestrzeni a jej osiągnięciami edukacyjnymi w świetle literatury i własnych badań empirycznych oraz opracowanie teoretycznych podstaw pedagogii twórczości w cyberprzestrzeni w kontekście teorii pedagogiki personalistycznej i praktycznych wskazań pedagogicznych. Praca wpisuje się w pedagogikę kultury, pedagogikę personalistyczną, pedagogikę twórczości, pedagogikę szkolną. Wybraną problematykę badań podjęto przez wzgląd na brak dotychczasowych badań w zakresie działalności twórczej młodzieży w cyberprzestrzeni. Internet i jego rozrastająca się przestrzeń towarzyszą kolejnym pokoleniom już od kilkunastu lat, a mimo to nadal jest to obszar w niedostatecznym stopniu zbadany przez psychologów i pedagogów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42768 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej