Form of Work
Książki
(29)
Publikacje naukowe
(8)
E-booki
(3)
IBUK Libra
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Status
available
(61)
unavailable
(7)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(17)
Wypożyczalnia Chodzież
(11)
Wypożyczalnia Czarnków
(11)
Wypożyczalnia Trzcianka
(6)
Wypożyczalnia Złotów
(12)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(6)
Czytelnia Wągrowiec
(3)
Informatorium
(3)
Author
Afanasjew Wiktor
(2)
Bartkowiak Ryszard
(2)
Espinoza Chip
(2)
Guzowska Małgorzata
(2)
Ostaszewski Janusz
(2)
zbiorowa Praca
(2)
Arcimowicz Jolanta
(1)
Banaszak Sławomir
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Chałupczak Henryk
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czaputowicz Jacek
(1)
Giszterowicz Agnieszka
(1)
Glinka Beata
(1)
Gumieniak Agata
(1)
Górska Grażyna
(1)
Haber Lesław Henryk
(1)
Iwan Stanisław
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Kamińska Małgorzata
(1)
Koziński Bartosz
(1)
Krajka Jarosław
(1)
Król Małgorzata
(1)
Kuciński Mariusz
(1)
Leszczyński Marek
(1)
Lipka Anna
(1)
Maciołek Dominika
(1)
Mackiewicz Maciej
(1)
Marcinkowski Adam
(1)
Materska Katarzyna
(1)
Mierzejewski Donat
(1)
Mochocki Ryszard
(1)
Nowicki Adam
(1)
Owczarek Lidia
(1)
Pająk Kazimierz
(1)
Paszek Alfred
(1)
Ploch Leszek
(1)
Polcyn Jan
(1)
Popiołek Malwina
(1)
Przastek-Samokowa Maria
(1)
Płuska Katarzyna
(1)
Rutkiewicz Małgorzata
(1)
Sadler Philip
(1)
Schwarzbart Joel
(1)
Skrzypczak Andrzej
(1)
Sosińska-Kalata Barbara
(1)
Sroczyński Wojciech
(1)
Trajer Jędrzej
(1)
Ukleja Mick
(1)
Waszczak Stanisław
(1)
Wilczyńska Weronika
(1)
Zenderowski Radosław
(1)
Żołędowska-Król Beata
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(1)
Time Period of Creation
2001-
(11)
Country
Poland
(32)
Language
Polish
(31)
unknown (po)
(1)
Audience Group
Pracodawcy
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Subject
Społeczeństwo informacyjne
(9)
Zarządzanie
(5)
Marketing
(4)
Menedżerowie
(4)
Praca
(4)
Społeczeństwo obywatelskie
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Kadry
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Pokolenie Y
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Rynek pracy
(3)
Społeczeństwo
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Administracja
(2)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(2)
Bezpieczeństwo publiczne
(2)
Controlling
(2)
Informatyka
(2)
Internet
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Konflikt
(2)
Metodologia
(2)
Metody badawcze
(2)
Negocjacje
(2)
Odmienność kulturowa
(2)
Odnawialne źródła energii
(2)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Public relations
(2)
Starzenie się społeczeństwa
(2)
Suwerenność państwa
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Uczenie się
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Action Research
(1)
Aktywizacja społeczna
(1)
Alokacja
(1)
Analiza danych jakościowych
(1)
Ankieta
(1)
Asertywność
(1)
Badania jakościowe
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bibliotekarze
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Ekonomiści
(1)
Emerytura
(1)
Etyka biznesu
(1)
Facebook
(1)
Finanse
(1)
Finanse publiczne
(1)
Franchising
(1)
Fundusze hedgingowe
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Informacja
(1)
Informacja naukowa
(1)
Innowacje
(1)
Integracja europejska
(1)
Integracja społeczna
(1)
Inwestycje alternatywne
(1)
Islam
(1)
Jakość
(1)
Język
(1)
Języki informacyjne
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Korupcja
(1)
Kreatywność
(1)
Kryzys finansowy
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura
(1)
Ludzie w wieku średnim
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing polityczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Michejda, Zbigniew
(1)
Ministerstwo
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Motywacja pracy
(1)
Młodzież niepełnosprawna
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Subject: time
2001-
(5)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
Subject: place
Polska
(3)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(7)
Raport z badań
(3)
Poradnik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Domain
Socjologia i społeczeństwo
(12)
Zarządzanie i marketing
(9)
Edukacja i pedagogika
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
32 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently unavailable
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 18453, 12856 (2 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 18898 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 17981 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 15949 (1 egz.)
Book
In basket
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 94)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 45188 (1 egz.)
Informatorium
There are copies available to loan: sygn. 96831 BL (1 egz.)
Book
In basket
We współczesnej gospodarce o sukcesie rynkowym przedsiębiorstwa często przesądza wiedza zgromadzona przez jego pracowników oraz zawarta w danych przez nie gromadzonych. W podręczniku została zawarta wiedza dotycząca umiejętności formułowania problemów i wykorzystania metod zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie. Autorzy przedstawili: podstawowe informacje dotyczące zasobów wiedzy w przedsiębiorstwie, wybrane narzędzia zarządzania wiedzą (logika rozmyta, systemy eksperckie, drążenie danych), konkretne przypadki zastosowań biznesowych. Szczególny nacisk autorzy położyli na przekazanie praktycznych umiejętności projektowania i efektywnego wykorzystania informatycznych systemów analityki biznesowej do wspierania analiz finansowych, marketingowych i rynkowych w celu zwiększenia wartości przedsiębiorstwa oraz podniesienia jego konkurencyjności. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach rożnych typów.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 105198 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 38764 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 44793 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 81255 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 66648 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Informatorium
There are copies available to loan: sygn. 96832 BL (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 58605 (1 egz.)
Book
In basket
Milenialsi zarządzają to trzecia, po Milenialsach w pracy i Zarządzaniu milenialsami książka Espinozy poświęcona pracownikom z generacji Y. Tym razem, wspólnie z Joelem Schwarzbartem, Espinoza pomaga odnaleźć się milenialsom w świecie po awansie. By to zrobić, wykorzystuje lata doświadczeń, badań i rozmów z pracownikami i pracodawcami. To wymarzony poradnik dla milenialsów, którzy chcą sprawdzić się w roli menedżerów i szefów oraz zastanawiają się nad powierzeniem młodszym podopiecznym poważniejszych zadań. Podobnie jak w przypadku pojawienia się pokolenia Y na rynku pracy, również w ich awansach autorzy dopatrują się szansy na pojawienie się nowej jakości w zarządzaniu. Połączenie ich ambicji, młodego wieku i życiowej postawy – innej niż w przypadku poprzednich szefów – może sprawić, że rola i pozycja menedżera mogą ulec zmianie. Zdaniem pracowników liderzy z pokolenia Y są pełni energii, dysponują świeżym spojrzeniem, mają otwarte umysły, są wyrozumiali i pomocni i skupiają się na budowaniu relacji. Jednak by uwolnić ten potencjał, milenialsi muszą poradzić sobie z ogromną presją – zarówno ze strony przełożonych, jak i swoich rówieśników. Z jednej strony milenialsi chcą za wszelką cenę spełnić oczekiwania tych, którzy im zaufali i powierzyli nowe obowiązki. Z drugiej – próbują pozostać utrzymać relacje z kolegami, którzy pozostali niżej od nich w hierarchii służbowej. Wszystko to oddziałuje jeszcze na system wartości milenialsów, którzy przede wszystkim cenią sobie m.in. niezależność, autentyczność i pozostawanie w zgodzie ze sobą. Espinoza i Schwarzbart pokazują nie tylko, jak poradzić sobie z tym wszystkim, lecz także, jak mimo początkowych przeszkód, porozumieć się ze starszymi pracownikami, zdobyć zaufanie innych milenialsów i zostać świetnym szefem.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 116201 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 42239 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
All copies are currently on loan: sygn. 49131 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 46893 (1 egz.)
Informatorium
There are copies available to loan: sygn. 101201 BL (1 egz.)
Book
In basket
Niepokorne pokolenie milenium : czego pragnie na rynku pracy? / Dominika Maciołek. - Warszawa : Difin, 2019. - 205, [3] strony : ilustracje ; 22 cm.
Książka wyczekiwana przez liderów, którzy zarządzają pokoleniem milenium, czyli pracownikami w wieku 22–33 lata. Z jednej strony jest to generacja najlepiej zbadana, jednak z drugiej najmniej odkryta w biznesowej rzeczywistości. Milenialsi, zwani też pokoleniem Y są oceniani jako generacji roszczeniowych pracowników, niepokornych buntowników. Nielojalni i niezaangażowani w pracy, nieuznający autorytetów. Burzą status quo w firmach i przedsiębiorstwach. …ale czy tak jest naprawdę? Czy to jest prawdziwe oblicze polskiego pokolenia milenium?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 52220 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41992 (1 egz.)
Book
In basket
Żyjemy w czasach, w których dostęp do Internetu przestał być wyborem. W dobie sieciowego społeczeństwa informacyjnego niekorzystanie z sieci może skutkować wykluczeniem z wielu sfer życia, zarówno prywatnego, jak i publicznego. Rozwój i upowszechnienie dostępu do Internetu, a także pojawienie się narzędzi Web 2.0 początkowo spowodowały wybuch entuzjazmu. Internet stał się symbolem demokratyzacji, postrzegany był jako remedium na wiele bolączek współczesnego świata. Niektórzy w rozwoju ICT, powszechnej komputeryzacji i informatyzacji dopatrywali się potencjalnego źródła zrównoważonego rozwoju i narzędzi pozwalających redukować nierówności społeczne. Szybko jednak okazało się, że przestrzeń internetowa została zdominowana przez duże firmy świadczące usługi informacyjno-komunikacyjne, a ich działania budzą coraz więcej obaw.
Książka przedstawia kompletny obraz dylematów stojących przed osobami decydującymi się na zrezygnowanie z korzystania z Facebooka. Można ją określić jako ambitną i interdyscyplinarną próbę analizy zjawiska w kategoriach jakościowych, rozszerzoną o osadzenie omawianej problematyki w kontekście rozwoju społeczeństwa informacyjnego, społeczeństwa sieciowego i mediów społecznościowych. Badanie empiryczne to nadzwyczaj udana jakościowa analiza przyczyn dołączenia i „wypisywania się” ze społeczności FB oraz dyskomfortu i niepokoju z tym związanego (głównie obawy przed missing out, charakterystycznej dla strategii pokolenia FB i konieczności doinformowania się w dobie nadmiaru informacji). Z recenzji prof. dr. hab. Bohdana Junga
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently on loan: sygn. 116032 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 52433 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
All copies are currently on loan: sygn. 35253 (1 egz.)
Book
In basket
W książce został podjęty problem konceptualizacji e-kultury i jej związków z wirtualnością. Tematyka badawcza wydaje się zasadna ze względu na nowość zagadnienia i możliwość eksploracji naukowej niedostatecznie zbadanych dotąd wątków. E-kultura stanowi istotne zagadnienie powiązane ze zmianą paradygmatów zarządzania w XXI wieku. Innowacyjność problematyki dotyczy przede wszystkim poruszanych w badaniach nowych zagadnień, takich jak analiza koncepcji e-kultury i budowy empirycznego modelu e-kultury, weryfikacja związków wirtualności z e-kulturą oraz diagnoza skutecznych praktyk dotyczących zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 115100 (1 egz.)
Book
In basket
Roszczeniowi, leniwi, niecierpliwi i nielojalni – milenialsi nie cieszą się popularnością wśród pracodawców. Stopniowo przejmują jednak rynek pracy i już niedługo stanowić będą najliczniejszą grupę pracowników na świecie. Już niebawem szefowie staną więc przed wyborem: dogadać się z milenialsami albo co kilka miesięcy otwierać nowe rekrutacje w oczekiwaniu na pokolenie myślące podobnie do nich, które może nigdy nie nadejść. Zarządzanie milenialsami to drugie wydanie klasycznej pozycji Espinozy i Ukleji. Korzystając z literatury, kontaktów z firmami oraz własnych, poszerzonych badań autorzy pokazują, że problem może nie tkwić w milenialsach, lecz w menedżerach i tym, w jaki sposób podchodzą do pracowników. Roszczeniowi? Cóż, tylko wtedy, kiedy odpowiednie wynagrodzenie potraktujemy jako niezwykły przywilej. Leniwi? Jeśli tylko uwierzą w znaczenie tego, co robią, będą w stanie pracować dniami i nocami – ale niech nikt nie oczekuje od nich, że będą zadowoleni z siedzenia w biurze przez osiem godzin. Nieposłuszni? Szef to ktoś, komu wyjątkowy szacunek należy się z powodu jego stanowiska, a polecenie, jeśli nie ma sensu, nie stanowi wartości samo w sobie. Główny trzon książki stanowi przewodnik po wartościach szczególnie ważnych dla milenialsów, a które często stają się punktami zapalnymi konfliktów w firmie: chęć elastycznego łączenia pracy z życiem osobistym, potrzeba wyrażania siebie i kreatywności, samodzielność oraz dążenie do budowania relacji. Na podstawie odpowiednio dobranych przykładów autorzy pokazują, w jaki sposób załagodzić spór i wykorzystać każdą z tych cech do skutecznego zmotywowania milenialsów do pracy. Ich zdaniem to nie tylko możliwość, ale przede wszystkim konieczność: menedżerowie, którzy zdecydują się okopać na swoich pozycjach i zrezygnować z porozumienia, narażą swoje firmy na ogromne straty.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 116040 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 52616 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 42205 (1 egz.)
Book
In basket
Wręczenie kwiatów w nieodpowiednim kolorze, podarowanie Chińczykowi zegarka, czy kompletu srebrnych łyżeczek Arabowi - czynności z pozoru niewinne, które my Europejczycy uznalibyśmy za sympatyczne i stanowiące wyraz przyjaźni, w niektórych kulturach mogą zostać odebrane jako obraźliwe i świadczące o braku dobrych manier. Ta książka umożliwia znalezienie trafnych i przekonujących odpowiedzi na następujące pytania: - Czym są i jakie są najważniejsze różnice kulturowe? - Jakie mają one znaczenie dla procesu komunikowania w biznesie i nie tylko? - Jaki związek ma religia z biznesem? - Czym jest szok kulturowy i jak go przezwyciężać? - Czym różnią się od siebie protransakcyjne i propartnerskie kultury biznesu? - Gdzie „czas to pieniądz", a gdzie wszyscy mają czasu pod dostatkiem? - Dlaczego kciuk uniesiony ku górze w Grecji jest znakiem obraźliwym, a w innych krajach gestem akceptacji? - Czy wypada Japończykowi wręczyć podarunek składający się z czterech części? - Dlaczego w krajach Dalekiego Wschodu nie numeruje się niektórych pięter? - Dlaczego Arabowie uwielbiają utrzymywać intensywny kontakt wzrokowy w czasie rozmowy? - W jakich państwach kobieta nie jest równorzędnym partnerem biznesowym? - Gdzie rozmowy biznesowe obficie „podlewa się" alkoholem, a gdzie obowiązuje wstrzemięźliwość? - Czy prezent otrzymany od Chińczyka należy rozpakować w jego obecności? - Jakich kwiatów nie wręczać na powitanie w poszczególnych państwach?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 42097 (1 egz.)
Book
In basket
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 292)
Książka stanowi empiryczne studium menedżerów z wykorzystaniem strategii badań jakościowych. Teoretyczną osią pracy jest socjologia edukacji i socjologia zróżnicowania społecznego. Autor przystosował do badania nowoczesnych zjawisk i procesów społecznych ekonomiczno-socjologiczną teorię własności. Jej zasadniczym składnikiem i zarazem obiektem własności jest wykształcenie oraz wychowanie. Wydobycie oraz uczynienie tych elementów empirycznym narzędziem badania najwyższych rangą menedżerów stanowi wkład autora w rozwój teorii własności, jak również postępowania badawczego. Dodatkowo, przyjęta w analizach teoretycznych oraz planie badawczym perspektywa makro- oraz mikrospołeczna pozwala na uchwycenie zjawisk i procesów edukacyjnych przebiegających zarówno w obrębie systemów, jak i poszczególnych organizacji. Połączenie tych perspektyw jest również pewną nowością w badaniach edukacyjnych i - szerzej - społecznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 115714 (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy badań jakościowych / Beata Glinka, Wojciech Czakon. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2021. - 204 strony : ilustracje ; 24 cm.
W ostatnich latach w polskich i światowych badaniach prowadzonych w obszarze nauk o zarządzaniu i obszarach pokrewnych wyraźnie zauważalny jest wzrost popularności metod jakościowych. Coraz szersze grono badaczy dochodzi do wniosku, że do opisu i zrozumienia dynamicznego, często niejednoznacznego świata konieczne jest wyjście poza ramy istniejących teorii i hipotez. Taką właśnie możliwość oferują badania jakościowe, które ze swej natury dobrze nadają się do opisu tego, co zmienne, a także tego, co subiektywne. Badania jakościowe w wielu środowiskach ciągle jeszcze nie są uznawane i legitymizowane na równi z badaniami ilościowymi. Ta sytuacja zmienia się, ale nadal pokutuje wiele stereotypów, które umniejszają postrzeganą wartości badań jakościowych. Prezentowana publikacja ma się przyczynić do upowszechniania wiedzy na temat prowadzenia badań jakościowych oraz doskonalenia praktyki badań jakościowych, a przez to do zmiany tych stereotypów. Książka składa się z siedmiu rozdziałów ukazujących najważniejsze aspekty badań jakościowych. Autorzy podążają za logicznym przebiegiem procesu badawczego: począwszy od rozstrzygnięcia, co ma być badane i zaplanowania badania, poprzez wybór podejścia, dobór próby, zbieranie i analizę danych, aż do interpretacji tych danych i oceny jakości przeprowadzonego badania. Rozdział pierwszy poświęcono szeroko pojętej przydatności badań jakościowych w naukach o zarządzaniu. Drugi rozdział zawiera prezentację czterech najbardziej rozpowszechnionych w naukach o zarządzaniu konwencji badań jakościowych: teorii ugruntowanej, studium przypadku, etnografii i badań w działaniu (action research). Trzeci rozdział został poświęcony próbie badawczej. W rozdziale czwartym podjęto problematykę gromadzenia danych w badaniach jakościowych. Rozdział piąty poświęcony jest analizie zebranego materiału empirycznego. Poddane analizie dane stają się przedmiotem interpretacji, tworzenia teorii oraz prezentacji wyników i wniosków w tekście naukowym. Tym zagadnieniom poświęcony jest szósty rozdział publikacji. Ostatni, siódmy rozdział poświęcono ocenie badań jakościowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 42584 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 49933 (1 egz.)
Book
In basket
Publikacja we wszechstronny, interdyscyplinarny sposób wprowadza czytelnika w problematykę komunikacji interkulturowej, naświetlając kwestię od strony teoretycznej i odnosząc ją do różnych sfer życia społecznego i zawodowego. Stanowi przekrojowo ujęte kompendium wiedzy dla osób zaangażowanych w kształcenie obcojęzyczne oraz wszystkich tych, którzy na co dzień utrzymują kontakty interkulturowe w życiu prywatnym lub zawodowym.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 116132 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 52080 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 48217 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 6 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 102596 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 47197 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 37824 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 31446 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 43921 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 62983 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again