Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(1)
Autor
Jakimiuk Beata
(1)
Kwiatkowska-Ciotucha Dorota
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Satysfakcja zawodowa
(2)
Europejski Fundusz Społeczny
(1)
Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL
(1)
Kadry
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Nauczyciele
(1)
Pracownicy wysoko kwalifikowani
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Sektorowy Program Operacyjny Rozwój Zasobów Ludzkich
(1)
Siła robocza
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Ze spisu treści: Wstęp Rozdział I Funkcjonowanie zawodowe nauczyciela 1. Rola i znaczenie pracy nauczyciela 2. Wartości jako podstawa działalności zawodowej pedagoga 3. Kwalifikacje nauczyciela w przepisach i uregulowaniach prawnych 4. Zadania zawodowe nauczyciela 5. Kompetencje zawodowe nauczyciela 6. Tożsamość zawodowa nauczyciela 7. Warunki pracy nauczycieli 8. Zagrożenia psychospołeczne związane z wykonywaniem zawodu nauczyciela i ich konsekwencje Rozdział II Satysfakcja z pracy w literaturze przedmiotu 1. Satysfakcja z pracy - zarys problematyki 2. Teorie i koncepcje satysfakcji z pracy 3. Czynniki kształtujące satysfakcję zawodową związane z miejscem pracy 4. Indywidualne uwarunkowania satysfakcji z pracy 5. Interdyscyplinarny charakter badań satysfakcji z pracy 6. Satysfakcja z pracy a jakość życia człowieka 7. Osiągnięcia osobiste jako źródło satysfakcji z pracy nauczyciela Rozdział III Relacje między ludźmi 1. Człowiek jako istota społeczna 2. Wywieranie wpływu na innych 3. Podmiotowość w relacjach interpersonalnych 4. Wychowanie jako dialog 5. Komunikacja interpersonalna 6. Relacje interpersonalne jako wsparcie w pracy zawodowej nauczyciela Rozdział IV Relacje w pracy nauczyciela i ich własności 1. Charakterystyka relacji zawodowych 2. Warunki prawidłowych relacji interpersonalnych 3. Konflikty w relacjach międzyludzkich 4. Charakterystyka uczniów na kolejnych etapach edukacyjnych 5. Środowisko zawodowe nauczycieli 6. Rodzic jako partner nauczyciela 7. Dyrektorzy szkół - liderzy, menedżerowie i nauczyciele
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114384 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41380 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / [Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu], ISSN 2084-6193 ; nr 235.)
Podjęty w pracy problem zewnętrznych instrumentów wspomagających rozwój kompetencji pracowników jest ważny dla teorii i praktyki zarządzania. Pokazuje komplementarne względem wewnętrznych działań przedsiębiorstw możliwości zapewnienia właściwego rozwoju zawodowego wszystkich pracowników przedsiębiorstw. Konieczność istnienia tych możliwości jest mocno akcentowana w obowiązujących w XXI wieku teoriach zarządzania kapitałem ludzkim. Wykorzystanie funduszy strukturalnych oraz europejskich programów edukacyjnych w obszarze rozwoju kompetencji pracowników było dotychczas prezentowane jedynie w ujęciu informacyjnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45736 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej