Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(16)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(3)
Wypożyczalnia Chodzież
(3)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(7)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(1)
Autor
Burlita Augustyna
(1)
Górnik-Durose Małgorzata
(1)
Gąsior Marcin
(1)
Jachnis Anna
(1)
Kaden Robert J
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Siemieniako Dariusz
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Terelak Jan Feliks
(1)
Urban Wiesław
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Satysfakcja konsumentów
(7)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing
(2)
Motywacja
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Zachowanie
(2)
Ankieta
(1)
Aspiracje zawodowe
(1)
Badania marketingowe
(1)
Dochód
(1)
Ekonomia
(1)
Friedman, Milton
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Jakość życia
(1)
Katona, Gábor
(1)
Keynes, John Maynard
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kultura
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marshall, Alfred
(1)
Moda
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Obsługa klienta
(1)
Organizacja
(1)
Pieniądz
(1)
Postawy
(1)
Praca
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Reggae
(1)
Reklama
(1)
Religijność
(1)
Rynek ubezpieczeniowy
(1)
Samuelson, Paul Anthony
(1)
Simon, Herbert Alexander
(1)
Spożycie
(1)
Statystyka
(1)
Szczęście
(1)
Uczucia
(1)
Veblen, Thorstein
(1)
Wywiad socjologiczny
(1)
Wzmocnienie pozytywne (psychol.)
(1)
Zakupoholizm
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zogniskowany wywiad grupowy
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(2)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji między wybranymi wymiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oprócz przeglądu najważniejszych koncepcji dotyczących wspomnianych zjawisk, a także związków je łączących, zaprezentowano wyniki badań własnych, na podstawie których przygotowany został model prezentujący postulowaną zależność występującą między procesami pracowniczymi a mechanizmami powstawania zadowolenia i lojalności klientów. Pokazano, jak zmiany zaobserwowane w obszarze pracowniczym wpływają na zmiany postaw klientów w ujęciu bezpośrednim i przy założeniu upływu czasu pomiędzy jednym a drugim zjawiskiem. Takie podejście stało się możliwe dzięki przeprowadzeniu badania w trzech okresach sprawozdawczych następujących po sobie z rocznym odstępem czasu. [ksiegarnia.difin.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52070 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41211 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33992 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię marketingową i programy lojalnościowe w swoich firmach. Zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Autorzy przedstawiają zarówno podstawy teoretyczne, jak i liczne przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce. W książce omówiono kolejno: istotę i rodzaje lojalności, modele lojalności, motywacje klientów, typologię lojalności, dynamikę zmian postaw klientów, pomiar lojalności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44859 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67648 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja przeznaczona dla osób zajmujących się problematyką zachowań konsumentów i wykorzystaniem wiedzy z tego zakresu w działaniach marketingowych organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49211 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40599 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98929 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45245 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43607 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor widząc ogromną rolę konsumpcji we współczesnej gospodarce, omawia m.in. potrzeby konsumenta i sposoby ich zaspokajania, cechy gospodarstwa domowego, uwarunkowania konsumpcji, nowe trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów, teorie konsumpcji oraz mierniki pomiaru konsumpcji. Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów kierunków ekonomicznych i socjologicznych, ale może być również przydatna studentom psychologii, dziennikarstwa, politologii, kulturoznawstwa, a także prawa i administracji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106055 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44960 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ma na celu analizę konsekwencji, jakie dla jakości życia i poczucia szczęścia ma codzienne życie w kulturze zdominowanej przez konsumpcję. Odbiorcami książki mogą być psychologowie, pedagodzy, socjologowie, ekonomiści, rodzice, wychowawcy, terapeuci, ludzie mediów, politycy oraz wszyscy ci, dla których ważna jest problematyka konsumpcji jako zjawiska głęboko zakorzenionego we współczesnej kulturze, oddziałującego na dobrostan jednostek i społeczeństwa jako całości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106145 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48962 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45010 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej