Form of Work
Książki
(27)
E-booki
(6)
IBUK Libra
(6)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje fachowe
(2)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Status
available
(47)
unavailable
(7)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(13)
Wypożyczalnia Chodzież
(6)
Wypożyczalnia Czarnków
(9)
Wypożyczalnia Trzcianka
(4)
Wypożyczalnia Złotów
(13)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(5)
Czytelnia Wągrowiec
(2)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(1)
Author
zbiorowa Praca
(3)
Czerw Agnieszka
(2)
Lubrańska Anna
(2)
Marchlik Paulina
(2)
Acuff Jonathan
(1)
Bajcar Beata
(1)
Borkowska Anna
(1)
Dobelli Rolf
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Dąbrowska Justyna
(1)
Gordon Jon
(1)
Grynberg Mikołaj
(1)
Górnik-Durose Małgorzata
(1)
Gąsior Marcin
(1)
Gąsiorowska Agata
(1)
Jachnis Anna
(1)
Jakimiuk Beata
(1)
Jarvis Chase
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Kaden Robert J
(1)
Korczyński Stanisław
(1)
Kurkiewicz-Laskowska Jadwiga
(1)
Kwiatkowska-Ciotucha Dorota
(1)
Kwiecińska Roma
(1)
Mandrosz-Wróblewska Joanna
(1)
Michalak Robert
(1)
Mindewicz-Puacz Tatiana
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Ochnik Dominika
(1)
Padzik Kinga
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Puchalska-Kamińska Malwina
(1)
Ratajczak Zofia
(1)
Roczniewska Marta
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Siemieniako Dariusz
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Szymański Mirosław Józef
(1)
Terelak Jan Feliks
(1)
Urban Wiesław
(1)
Wawrzyniak-Beszterda Renata
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Wojnakowska-Jabłońska Paulina
(1)
Woźniak Jacek
(1)
Wyżga Olga
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
eSPe
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Łuczkowska Jolanta
(1)
Łądka-Barańska Agnieszka
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(30)
2000 - 2009
(3)
Time Period of Creation
2001-
(13)
Country
Poland
(34)
Language
Polish
(34)
Audience Group
Doradcy personalni
(1)
Menedżerowie
(1)
Psycholodzy
(1)
Subject
Satysfakcja zawodowa
(19)
Praca
(10)
Kadry
(6)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Satysfakcja konsumentów
(6)
Motywacja
(5)
Nauczyciele
(5)
Zarządzanie
(5)
Motywacja pracy
(3)
Organizacja
(3)
Sukces
(3)
Jakość życia
(2)
Kariera
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing
(2)
Mobbing
(2)
Postawy
(2)
Pracoholizm
(2)
Pracownicy naukowi
(2)
Produktywność pracy
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Satysfakcja (psychologia)
(2)
Stres
(2)
Stres zawodowy
(2)
Szczęście
(2)
Zachowanie
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Adaptacja zawodowa
(1)
Aktywność zawodowa
(1)
Ankieta
(1)
Artyści
(1)
Aspiracje zawodowe
(1)
Badania ilościowe
(1)
Bauman, Zygmunt
(1)
Bezrobocie
(1)
Biografie
(1)
Cirlić-Straszyńska, Danuta
(1)
Cyganie
(1)
Dane osobowe
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dochód
(1)
Dominik, Tadeusz
(1)
Doświadczenie zawodowe
(1)
Dyskusja
(1)
Dysonans poznawczy
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Ekonomia
(1)
Ergonomia
(1)
Europejski Fundusz Społeczny
(1)
Facebook
(1)
Fikus, Magdalena
(1)
Filozofowie
(1)
Friedman, Milton
(1)
Gomułka, Joanna
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Grywalizacja
(1)
Głowiński, Michał
(1)
Hausmanowa-Petrusewicz, Irena
(1)
Heurystyka
(1)
Horowitz, Ryszard
(1)
Humanizacja pracy
(1)
Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Internet
(1)
Intranet
(1)
Jasińska-Kania, Aleksandra
(1)
Jedlicki, Jerzy
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Katona, Gábor
(1)
Keynes, John Maynard
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Konkurencja
(1)
Kontrola społeczna (socjol.)
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kultura
(1)
Kupcy
(1)
Kutz, Kazimierz
(1)
Kwestionariusz osobowości
(1)
Lekarze
(1)
Lothane, Henry Z.
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marshall, Alfred
(1)
Matywiecki, Piotr
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mencwel, Andrzej
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Miłość
(1)
Moda
(1)
Model przywództwa
(1)
Modzelewski, Karol
(1)
Monopol
(1)
Monopole
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Subject: time
2001-
(8)
1501-1600
(1)
1901-2000
(1)
1914-1918
(1)
1945-1989
(1)
Subject: place
Polska
(4)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Genre/Form
Poradnik
(5)
Raport z badań
(4)
Opracowanie
(3)
Podręczniki akademickie
(2)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Książki mówione
(1)
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Słowniki angielsko-polskie
(1)
Słowniki polsko-angielskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Domain
Psychologia
(5)
Edukacja i pedagogika
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Rozwój osobisty
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
34 results Filter
Book
In basket
Psychologiczny model dobrostanu w pracy : wartość i sens pracy / Agnieszka Czerw. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 231, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Psychologia - Teoria Badania.)
roblematyka dobrostanu w sytuacji pracy, rozumianego jako coś więcej niż satysfakcja z pracy, jest stosunkowo nowym obszarem badań, który podejmowany jest w raczej nielicznych kręgach naukowych. Zagadnienie to stało się popularne na fali rozwoju psychologii pozytywnej, w ramach której pojawiło się pojęcie „pozytywnej psychologii organizacji”. Agnieszka Czerw uzasadnia w swojej książce, dlaczego psychologia pozytywna stanowi dobry kontekst analizy dobrostanu w sytuacji pracy. Omawia szczegółowo pojęcie dobrostanu i związane z nim teorie oraz pokazuje dwa punkty widzenia, z jakich można to zagadnienie analizować: hedonistyczny, rozumiany jako przyjemne życie, i eudajmonistyczny, oznaczający życie wartościowe. Przedstawia także autorską propozycję rozumienia eudajmonistycznego dobrostanu w sytuacji pracy oraz związane z nią nowe narzędzie kwestionariuszowe. Książkę wieńczy propozycja ogólnego modelu dobrostanu uwzględniającego różne jego typy i obszary oraz wskazującego rolę, jaką w budowaniu jakości życia człowieka odgrywa dobrostan doświadczany w kontekście pracy zawodowej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently on loan: sygn. 113682 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
All copies are currently on loan: sygn. 41345 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 67525 (1 egz.)
Book
In basket
(HR)
Job crafting jest metodą zwiększania zaangażowania pracowników i wspierania ich w budowaniu poczucia sensu pracy. Ta potwierdzona naukowo koncepcja zyskała w ostatnich czasach popularność wśród psychologów pracy i praktyków HR w krajach zachodnich, USA i Skandynawii. Autorki pokazują w książce, jak można adaptować sprawdzone już narzędzia job crafting do polskiej kultury i z sukcesem je wdrażać w firmach. W publikacji zaprezentowano m.in.: - zalecane działania sprzyjające tworzeniu kultury przekształcania pracy w organizacji, - wyniki badań prowadzonych przez uznanych na świecie ekspertów w dziedzinie zaangażowania, - przewodnik, jak krok po kroku przeprowadzić warsztaty job craftingowe, - przykłady praktycznego zastosowania narzędzi job crafting w polskich firmach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 52624 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 42129 (1 egz.)
Book
In basket
Co wpływa na poziom satysfakcji z pracy w zawodzie z misją społeczną? Jakie predyspozycje wykazują pracownicy tych zawodów? Czy można określić profil psychologiczny kandydatów na stanowiska w służbie zdrowia, pomocy społecznej, edukacji itp.? Autorki przedstawiają nowe ujęcie problematyki osiągania satysfakcji zawodowej z perspektywy psychologii pozytywnej. Ich analizy dotyczą nie tylko nie tylko osób pracujących w zawodach z misją (nauczyciele, pielęgniarki, lekarze, ratownicy medyczni, strażacy, policjanci). Lektura obowiązkowa dla osób zainteresowanych tematyką zarządzania zasobami ludzkimi, psychologią i socjologią pracy, studentów tych kierunków oraz pracowników zawodów z misją społeczną.
This item is available in 5 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 104161 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 47540 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 39094 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 44395 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
All copies are currently unavailable
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 40599 (1 egz.)
Book
In basket
Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta / Łukasz Skowron, Marcin Gąsior. - Warszawa : Difin, copyright 2017. - 238 stron : ilustracje ; 23 cm.
Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji między wybranymi wymiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oprócz przeglądu najważniejszych koncepcji dotyczących wspomnianych zjawisk, a także związków je łączących, zaprezentowano wyniki badań własnych, na podstawie których przygotowany został model prezentujący postulowaną zależność występującą między procesami pracowniczymi a mechanizmami powstawania zadowolenia i lojalności klientów. Pokazano, jak zmiany zaobserwowane w obszarze pracowniczym wpływają na zmiany postaw klientów w ujęciu bezpośrednim i przy założeniu upływu czasu pomiędzy jednym a drugim zjawiskiem. Takie podejście stało się możliwe dzięki przeprowadzeniu badania w trzech okresach sprawozdawczych następujących po sobie z rocznym odstępem czasu. [ksiegarnia.difin.pl]
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 52070 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41211 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 33992 (1 egz.)
Book
In basket
"Sztuka dobrego życia" to książka dla każdego, kto poszukuje mądrego, ale nienachalnego przewodnika na drodze do lepszego zrozumienia siebie. Książka była bestsellerem w krajach niemieckojęzycznych - przez kilka tygodni numerem 1 na liście „Spiegla”. Czerpiąc z dorobku nauk społecznych, głównie psychologii i antropologii, Dobelli pokazuje różne - często nieoczywiste - sposoby na poprawienie samopoczucia, podwyższenia samooceny, wzmocnienia relacji z innymi ludźmi, traktowanie siebie i innych z większym szacunkiem i życzliwością. 52 miniesje napisane są językiem prostym, zrozumiałym, pełnym dowcipnych porównań i odwołań.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 48463 (1 egz.)
Book
In basket
Nie jesteś skazany na bycie bezwolnym trybikiem w systemie albo przymieranie głodem! Naprawdę możesz w sposób twórczy oddawać się swoim pasjom, nie klepiąc przy tym biedy! Autor tej książki uważa, że wszyscy urodziliśmy się kreatywni. Kreatywność jest normalną ludzką cechą, która podtrzymuje nasze życie i jest tak naturalna jak oddychanie. Co jednak zrobić, aby przekuć pasję i pomysły w coś realnego, namacalnego lub, jeszcze lepiej, w coś, co zapewnia stały dochód? Chase Jarvis przeszedł wszystkie etapy tej podróży i w swojej niezwykle praktycznej książce opisuje kroki, które pomogły mu przekuć jego fotograficzną pasję w satysfakcjonującą pracę. Czerpie ze wszystkiego, czego nauczył się na temat kreatywności jako artysta i biznesmen. Pokazuje narzędzia, dzięki którym może prowadzić życie, o jakim marzył, ale też szczerze pisze o tym, jak radził sobie ze strachem przed robieniem czegoś zupełnie nowego. Niezależnie od tego, czy twórczość jest dla ciebie hobby, dodatkową pracą czy zajęciem w pełnym wymiarze czasu, ta książka pomoże Ci wykonać kolejny krok na Twojej własnej twórczej ścieżce. [dobreksiazki.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 35453 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 115106 (1 egz.)
Book
In basket
Książka traktuje o różnych aspektach związanych z działalnością nauczyciela w warunkach zróżnicowań społecznych. Autorzy poszczególnych artykułów omówili kilka ważnych elementów tej złożonej problematyki. W zbiorze piszą m.in.: M.J. Szymański ("Indywidualizacja i zróżnicowania społeczne w okresie późnej nowoczesności"), B. Śliwerski ("O (nie-)wymierności pracy nauczyciela"), J. Nikitorowicz ("Nauczyciel w dialogu kulturowym kreującym postawy obywatelskie w warunkach wielokulturowości").
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 105405 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 37458 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 66692 (1 egz.)
Book
In basket
Psychologia pracy : podstawowe pojęcia i zagadnienia / Anna Lubrańska. - Wydanie 2 rozszerzone. - Warszawa : Difin, 2017. - 224 strony ; 23 cm.
(Engram.)
Tematyka podjęta w publikacji obejmuje zróżnicowany zakres problemów związanych z aktywnością zawodową współczesnego człowieka, analizowaną przez pryzmat zasadniczych wątków teoretycznych i efektów empirycznych, reprezentatywnych dla obszaru psychologii pracy. W książce scharakteryzowano kluczowe zmienne psychologiczne, określające sprawność działania jednostki w sytuacji pracy, wyjaśnianej również z perspektywy założeń psychologicznych koncepcji człowieka. Znaczącym obszarem zagadnień prezentowanych w publikacji są zjawiska towarzyszące jednostce w wielowymiarowym, zmiennym środowisku pracy, m.in. stres zawodowy, bezrobocie, wypalenie zawodowe, mobbing czy pracoholizm. W obecnej rzeczywistości organizacyjnej istotnej roli nabierają rozwiązania grupowe, a współpraca zespołowa staje się ważnym elementem systemu pracy. Dlatego, odwołując się do prawidłowości formułowanych przez psychologów społecznych, przedstawiono warunki funkcjonowania człowieka w grupie społecznej, kryteria efektywności zespołów i roli kierownika. Omówiono poglądy na temat motywacji do pracy i satysfakcji z pracy. W treść książki włączono również zagadnienia dotyczące obserwowanych procesów demograficznych oraz silnego zróżnicowania generacyjnego populacji pracowniczej. W tym kontekście scharakteryzowano poszczególne pokolenia obecne na rynku pracy oraz zaprezentowano specyfikę zjawiska zarządzania wiekiem. Dopełnienie całości publikacji stanowi jej element końcowy, zawierający przykłady aktywności o charakterze dydaktycznym, będące swoistą formę rozszerzenia zagadnień omówionych we wcześniejszych rozdziałach. Tym samym, przygotowana propozycja książkowa łączy motywy teoretyczne z praktycznymi...(http://www.empik.com/psychologia-pracy-podstawowe-pojecia-i-zagadnienia-lubranska-anna,p1144350941,ksiazka-p)
This item is available in 5 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 50917 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
All copies are currently on loan: sygn. 41343 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
All copies are currently on loan: sygn. 34089 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 47768 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 66947 P 16,6 (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
Nie narzekaj! : pozytywne sposoby pozbycia się negatywnej energii w pracy / Jon Gordon ; [przekład Aleksandra Samson-Banasik]. - Warszawa : MT Biznes, 2018. - 1 płyta audio (CD) (2 godz. 44 min 22 s) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Prawdziwa historia o tym, jak dzięki pozytywnemu nastawieniu można obrócić niezadowolenie w skuteczne działanie, innowacje i sukces. Jon Gordon opowiada kolejną inspirującą i pouczającą historię walki z największą bolączką biznesu i życia w ogóle - z negatywnym nastawieniem, które pochłania miliardy dolarów, obniża morale, zmniejsza produktywność i osłabia kondycję nie tylko jednostek, ale i całych zespołów. Wszystkim osobom, które chcą przekształcić negatywną energię w pozytywne rozwiązania, Nie narzekaj! oferuje zestaw niezawodnych reguł oraz praktyczny plan działania, pozwalający stoczyć zwycięską walkę z szeroko pojętą negatywnością w organizacji. Kiedy ludzie przestają narzekać, poświęcają mniej czasu i energii na roztrząsanie problemów, a zdecydowanie więcej na znalezienie rozwiązań.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. CD. 3111 (1 egz.)
Book
In basket
(Engram)
Przedstawiono nowe zjawisko tzw. prokrastynacji, czyli działań podejmowanych w sytuacjach kryzysowych dla biznesu, działalność pomocową, rolę portalu społecznościowego, facebooka jako medium porozumiewania się w pracy, model formowania się kariery zawodowej, funkcjonowanie pracowników, którzy świadomie wybrali życie w modelu „singli”, analiza pracy trenerów, ale także zjawisko romansowania w pracy, mowa jest o rozwiązaniach systemowych w funkcjonowaniu działów kadr oraz rolach nowej techniki motywacyjnej, tzw. gamifikacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 46510 (1 egz.)
Book
In basket
We współczesnym świecie rośnie znaczenie kapitału ludzkiego w kreowaniu wartości firm i budowaniu długotrwałej przewagi konkurencyjnej, bez względu na dziedzinę i specyficzne warunki ich działania. Menedżerowie i eksperci poszukują więc sposobów podniesienia jakości kapitału ludzkiego, koncentrując swoje starania na kwalifikacjach pracowników i efektywności ich pracy. Ważnym czynnikiem, na podstawie którego kształtują się szczególnie dziś pożądane postawy, takie jak zaangażowanie, innowacyjność, chęć ustawicznego rozwoju, skłonność do dzielenia się wiedzą, aktywne uczestnictwo w procesie zmian, jest poziom satysfakcji zawodowej osiąganej przez pracownika. Istotna część zawartych w książce rozważań jest poświęcona okresowym badaniom i pomiarom poziomu satysfakcji zawodowej pracownika - kwestiom bardzo ważnym z punktu widzenia zarówno menedżera, jak i pracodawcy. Autorka przedstawia zweryfikowaną w praktyce, kompleksową metodę diagnozowania poziomu i czynników menedżerowie mają realny wpływ, dlatego w książce znalazły się także informacje na temat sposobów skutecznego kształtowania poziomu satysfakcji zawodowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 66950 (1 egz.)
Book
In basket
Książka ma na celu analizę konsekwencji, jakie dla jakości życia i poczucia szczęścia ma codzienne życie w kulturze zdominowanej przez konsumpcję. Odbiorcami książki mogą być psychologowie, pedagodzy, socjologowie, ekonomiści, rodzice, wychowawcy, terapeuci, ludzie mediów, politycy oraz wszyscy ci, dla których ważna jest problematyka konsumpcji jako zjawiska głęboko zakorzenionego we współczesnej kulturze, oddziałującego na dobrostan jednostek i społeczeństwa jako całości.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 106145 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 48962 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 45010 (1 egz.)
Book
In basket
Ze spisu treści: Wstęp Rozdział I Funkcjonowanie zawodowe nauczyciela 1. Rola i znaczenie pracy nauczyciela 2. Wartości jako podstawa działalności zawodowej pedagoga 3. Kwalifikacje nauczyciela w przepisach i uregulowaniach prawnych 4. Zadania zawodowe nauczyciela 5. Kompetencje zawodowe nauczyciela 6. Tożsamość zawodowa nauczyciela 7. Warunki pracy nauczycieli 8. Zagrożenia psychospołeczne związane z wykonywaniem zawodu nauczyciela i ich konsekwencje Rozdział II Satysfakcja z pracy w literaturze przedmiotu 1. Satysfakcja z pracy - zarys problematyki 2. Teorie i koncepcje satysfakcji z pracy 3. Czynniki kształtujące satysfakcję zawodową związane z miejscem pracy 4. Indywidualne uwarunkowania satysfakcji z pracy 5. Interdyscyplinarny charakter badań satysfakcji z pracy 6. Satysfakcja z pracy a jakość życia człowieka 7. Osiągnięcia osobiste jako źródło satysfakcji z pracy nauczyciela Rozdział III Relacje między ludźmi 1. Człowiek jako istota społeczna 2. Wywieranie wpływu na innych 3. Podmiotowość w relacjach interpersonalnych 4. Wychowanie jako dialog 5. Komunikacja interpersonalna 6. Relacje interpersonalne jako wsparcie w pracy zawodowej nauczyciela Rozdział IV Relacje w pracy nauczyciela i ich własności 1. Charakterystyka relacji zawodowych 2. Warunki prawidłowych relacji interpersonalnych 3. Konflikty w relacjach międzyludzkich 4. Charakterystyka uczniów na kolejnych etapach edukacyjnych 5. Środowisko zawodowe nauczycieli 6. Rodzic jako partner nauczyciela 7. Dyrektorzy szkół - liderzy, menedżerowie i nauczyciele
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 114384 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41380 (1 egz.)
Book
In basket
Zadowolenie nauczycieli z pracy edukacyjnej przejawia się w ocenie czerpanej z niej satysfakcji i świadomym docenianiu wartości z niej płynących, zarówno w wymiarze osobistym, jak i społecznym. Jest wynikiem swoistej równowagi między oczekiwaniami a osiągnięciami zawodowymi. W związku z tym, że satysfakcja jest stanem emocjonalnym powstałym w wyniku spełnienia oczekiwań związanych z pracą zawodową, kierujący szkołą oraz władze administracyjne, powinny stwarzać nauczycielom jak najdogodniejsze warunki do efektywnej pracy. Podjęta w książce problematyka satysfakcji zawodowej nauczycieli ma na celu bliższe poznanie tego zjawiska; zarówno źródeł satysfakcji jak i przyczyn jej obniżania się lub braku, a także wypracowanie wskazań zmierzających do przekształcenia niezadowolenia w zadowolenie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
All copies are currently on loan: sygn. 41484 (1 egz.)
Book
In basket
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. HR.)
W dzisiejszych czasach podstawą sukcesu każdej firmy są kompetencje i umiejętności ludzi w niej zatrudnionych. Dobrze zaprojektowane i realizowane systemy motywacyjne pozwalają na pozyskiwanie i utrzymywanie najlepszych pracowników, wpływając na uzyskiwanie przewagi konkurencyjnej przez firmy. Praca została podzielona na dwie części.W pierwszej z nich opisane zostały zagadnienia będące syntezą wiedzy dotyczącej teorii motywacji takie, jak: systemy motywacyjne, wskaźniki badania poziomu motywacji pracowników, związek motywowania i wynagradzania oraz kształtowanie motywacyjnego środowiska pracy. Druga część ma charakter praktyczny, autor omawia w niej sposoby motywowania trzech grup pracowników tzn. pracowników wiedzy, handlowców i menedżerów wyższego szczebla.
This item is available in 5 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 105741 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
All copies are currently on loan: sygn. 32745 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 45147 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
All copies are currently on loan: sygn. 64453 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 63843 P 16,3 (1 egz.)
Book
In basket
Ach! Korporacja / Jolanta Łuczkowska. - Warszawa : Difin, 2018. - 226 stron : ilustracje ; 20 cm.
Czy korporacja to „piękna” czy „bestia”? My sami decydujemy, na ile korporacja nas „przeżuje i wypluje”! Celem Autorki książki jest pomagać ludziom i firmom – osiągać cele biznesowe… i jednocześnie pozostawać w zgodzie ze sobą. Pracownicy firm – oprócz inspiracji – odkryją, że praca jest także czymś, z czego czerpiemy radość. Odkryją również, że możliwe jest zwiększenie poczucia własnego wpływu w pracy i w życiu prywatnym. A co jeśli straciliście, jak by się wydawało, pracę życia? Przelew na konto każdego miesiąca w określonej dacie? Czy to koniec świata? A może początek? Książka będzie inspiracją dla pracowników na rynku pracy, szukających drogi rozwoju, pracowników korporacji, coachów rozwoju zawodowego i rozwoju osobistego, psychologów pracujących z osobami wypalonymi, trenerów „zmiany”, menedżerów borykających się z „chorobami korporacyjnymi”.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41718 (1 egz.)
Book
In basket
Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię marketingową i programy lojalnościowe w swoich firmach. Zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Autorzy przedstawiają zarówno podstawy teoretyczne, jak i liczne przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce. W książce omówiono kolejno: istotę i rodzaje lojalności, modele lojalności, motywacje klientów, typologię lojalności, dynamikę zmian postaw klientów, pomiar lojalności.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 44859 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 67648 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again