Form of Work
Książki
(6)
Status
available
(8)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(1)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(2)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Author
Bronowicz Monika
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Kowal-Orczykowska Anna
(1)
Lewiński Piotr H
(1)
Orżewski Wojciech
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(2)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(5)
unknown (po)
(1)
Subject
Reklama prasowa
(5)
Reklama
(4)
Reklama telewizyjna
(3)
Reklama internetowa
(2)
Reklama radiowa
(2)
Reklama zewnętrzna
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Agencje prasowe
(1)
Autoprezentacja
(1)
Edytorstwo
(1)
Event marketing
(1)
Grupy nacisku
(1)
Informacja wizualna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
Perswazja
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo handlowe
(1)
Prawo prasowe
(1)
Public relations
(1)
Retoryka
(1)
Stereotyp (psychol., socjol.)
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Znaki towarowe
(1)
Genre/Form
Podręczniki
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
6 results Filter
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 36510 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 62848 (1 egz.)
Book
In basket
Praca pana Kamila Łuczaja jest oryginalnym i ważnym wkładem w rozwój badań nad reklamą w naszym kraju (...). Zapoznanie czytelników i zaprezentowanie na polskim rynku najnowszych opracowań poświęconych tematyce reklamy w perspektywie kulturowej, socjologicznej czy biologicznej również stanowi atrybut tej pracy. Autor zaproponował podejście interdyscyplinarne, które zawsze jest obarczone większym ryzykiem niż pozostanie w jednym ściśle określonym paradygmacie badawczym. Jednak postawa interdyscyplinarna rodzi się zazwyczaj z ciekawości poznawczej i często też dostarcza inspirujących heurystycznych wyników. Jestem przekonana, że dla czytelników, ekspertów, nauczycieli, badaczy, ale także zwykłych odbiorców mediów, obrazów i reklam praca pana Kamila Łuczaja będzie ważną lekturą. Lekturą, która pozwoli zrozumieć lepiej odbiorcę reklam przez twórcę, twórcę przez odbiorców. (...) Profesjonaliści znajdą w niej wiele cennych informacji, które pozwolą lepiej przygotowywać i projektować kampanie reklamowe. Lektura obowiązkowa dla teoretyków, praktyków oraz osób zainteresowanych rozumieniem świata, w którym przyszło nam żyć ! Fragment recenzji dr hab. Małgorzaty Boguni-Borowskiej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40649 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 46925 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 65089 P 1,1 (1 egz.)
Book
In basket
Retoryka reklamy / Piotr H. Lewiński. - Wrocław : Wydaw. Uniwersytetu Wrocławskiego, 1999. - 254, [1] s. : il. ; 23 cm.
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; 2113)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 59612 (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywność)
Autorka książki Monika Bronowicz absolwentka Akademii Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku, specjalista w dziedzinie komunikacji medialnej w swojej książce postanowiła przybliżyć czytelnikom trudną sztukę kreowania wizerunku osób, przedsiębiorstw i produktów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Czytelnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 109107 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
All copies are currently unavailable
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 111736 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again