Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Złotów
(2)
Autor
Lehmann Krzysztof
(2)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(2)
Reklamacja
(2)
Rękojmia za wady rzeczy
(2)
Umowa kupna i sprzedaży
(2)
Gwarancja jakości
(1)
Sprzedaż konsumencka
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka UOKiK.)
Niniejszy poradnik stanowi podstawowe kompendium wiedzy na temat najważniejszych obowiązków przedsiębiorców przy zawieraniu umów z konsumentami, zarówno tych w formie tradycyjnej, jak i poza lokalem przedsiębiorstwa oraz na odległość. Opisane w nim zostały również najistotniejsze uprawnienia konsumentów, takie jak prawo do odstąpienia od umowy czy możliwość złożenia reklamacji wadliwego towaru na podstawie rękojmi lub gwarancji. Należy jednak pamiętać, że zasady przedstawione w poradniku mają zastosowanie do umów zawartych od 25 grudnia 2014 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46521 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka UOKiK.)
Kupując warzywa na bazarze lub bilet w kiosku czy zamawiając usługi telekomunikacyjne, każdorazowo zawierasz umowę z przedsiębiorcą. Jeśli robisz to wyłącznie w celach prywatnych, jesteś konsumentem. W takiej sytuacji przysługują Ci liczne prawa, które umożliwiają ochronę Twoich interesów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46519 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej