Form of Work
Książki
(12)
Status
available
(27)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(8)
Czytelnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(3)
Wypożyczalnia Trzcianka
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(6)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(3)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Author
Ociepka Beata
(2)
Aniszewska Grażyna
(1)
Barłowska Maria
(1)
Budzyńska-Daca Agnieszka
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Górska Grażyna
(1)
Haber Lesław Henryk
(1)
Kowalik Stanisław
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Olędzki Jerzy
(1)
Payne Adrian
(1)
Przybylski Henryk
(1)
Szocki Józef
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Wilczek Piotr
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(12)
Language
Polish
(11)
unknown (po)
(1)
Subject
Public relations
(12)
Firma (nazwa)
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konflikt
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing polityczny
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Ankieta
(1)
Demokracja
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Etyka biznesu
(1)
Fundamentalizm
(1)
Grupy nacisku
(1)
Homiletyka
(1)
Integracja europejska
(1)
Internet
(1)
Kadry
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunizm
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Konserwatyzm
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Liberalizm
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Maoizm
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Metodologia
(1)
Mobbing
(1)
NATO
(1)
Nauczyciele
(1)
Negocjacje
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
Oceny szkolne
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Organizacja
(1)
Partie polityczne
(1)
Państwo
(1)
Polityka
(1)
Polityka międzynarodowa
(1)
Praca
(1)
Propaganda
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Retoryka
(1)
Rodzice
(1)
Rynek pracy
(1)
Socjaldemokratyzm
(1)
Socjalizacja
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Szkolnictwo
(1)
Trockizm
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie
(1)
Unia Europejska
(1)
Usługi
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Wyszukiwanie informacji
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zatrudnienie
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Podręczniki akademickie
(5)
12 results Filter
Book
In basket
Public relations w teorii i praktyce / red. Beata Ociepka. - Wyd.2 popr. i uzup. - Wrocław : Wydaw. Uniwersytetu Wrocławskiego, 2003. - 147 s. : wykr. ; 24 cm.
(Acta Universitatis Wratislaviensis ISSN 0239-6661 ; 2347)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 92266, 92265 (2 egz.)
Czytelnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 92267 P (1 egz.)
Book
In basket
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 2347)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 58233 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 85358, 85357 (2 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 63639 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 30033 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 42095 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 84245, 84244 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 32187, 32011 (2 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 44393 (1 egz.)
Book
In basket
Książka pokazuje, w jaki sposób wykorzystać i powiązać siłę zgodności zewnętrznej pomiędzy środowiskiem rynkowym i zasobami, kompetencjami firmy oraz oferowanymi produktami i zgodności wewnętrznej pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy trwałą przewagę konkurencyjną. Przedstawia sposoby ilościowego wyrażania czy szacowania wartości reputacji - kardynalny wymóg jej efektywnego zarządzania. Odpowiada na pytanie, ile jest warta reputacja firmy poprzez określenie relacji pomiędzy nią a wartością finansową akcji korporacji. W jednym z rozdziałów publikacji skupiono uwagę na koncepcji marketingu reputacji firmy znacznie różniącej się od tradycyjnej koncepcji marketingu reputacji produktu czy usługi. Przedstawione w nim pojęcia, zasady, procesy i strategie mają wartość poznawczą nie tylko dla zarządów firm amerykańskich, kadry naukowej i studentów szkół biznesowych czy zarządzania tego kraju, lecz dla zarządów firm, organizacji i uczelni wyższych każdego kraju, w tym także polskich, przed którymi stoi pilne wyzwanie tworzenia czy odbudowy i ochrony dobrej reputacji firm czy organizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 105533 (1 egz.)
Book
In basket
(Podręczniki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu.)
Wizerunek firmy to całokształt odczuć, wrażeń i przekonań posiadanych o niej - o jej pozycji i ofercie przez otoczenie. Jednoczy on pracowników w dążeniu do osiągania celów i realizacji zadań firmy. Uzasadnia to potrzebę przekazywania wiedzy i doskonalenia się w umiejętności jego kształtowania przez media masowe - czytane, słuchane i oglądane przez miliony osób. Podręcznik ten systematyzuje wiedzę o wizerunku firmy w mediach. Może służyć jako pomoc dydaktyczna nie tylko studentom kierunków zarządzania i marketingu, ale także pracownikom public relations. Dodatkową zaletą publikacji jest zaprezentowanie wiedzy o mediach jako instytucjach i jako sztuce, o ich walorach przydatnych do kształtowania wizerunku firmy, o reklamie upowszechnianej za ich pośrednictwem. Może być przez to pomocna w studiach dziennikarskich i pracy agencji reklamowych, szczególnie media plannerów i media buyerów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 104015 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 98944 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 42313 (1 egz.)
Book
In basket
Pierwszy od dwudziestu lat, nowoczesny podręcznik podejmujący całościowo problematykę psychologii kształcenia w odniesieniu do polskiego systemu edukacji modelowy program nauczania psychologii - systematycznie weryfikowany i doskonalony w praktyce. Zawiera podstawową wiedzę z zakresu psychologii rozwoju dzieci i młodzieży, dobraną pod kątem potrzeb nauczycieli kształcących w szkołach podstawowych, gimnazjach i szkołach średnich różnego typu; omówienie najważniejszych i najtrudniejszych problemów edukacyjnych wg wspólnego schematu teoretycznego: prezentacja konkretnego przypadku ilustrującego konkretny problem edukacyjny, wszechstronne i pogłębione naukowe wyjaśnienie problemu, ukazanie praktycznych implikacji wynikających z przedstawionej wiedzy i dotyczących praktycznych działań nauczycieli służących rozwiązaniu określonego problemu edukacyjnego; propozycje praktycznych działań i zastosowania wiedzy psychologicznej w praktyce edukacyjnej; elementy ułatwiające przyswojenie wiedzy: schematy, wykresy, ramki, wyróżnienia definicji i najważniejszych pojęć. Podręcznik przeznaczony dla studentów pedagogiki i kierunków nauczycielskich, studentów innych kierunków, którzy starają się o uzyskanie uprawnień pedagogicznych, nauczycieli, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę, pedagogów i psychologów szkolnych, wychowawców.
This item is available in 8 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 108210 (1 egz.)
Czytelnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 103817 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 47593 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 38111 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 31665 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 44320 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 63381 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 63382 P 2,5 (1 egz.)
Book
In basket
Politologia : zarys problematyki / Henryk Przybylski. - Wyd. 2 popr. i poszerz. - Katowice : "Śląsk", 2004. - 444, [1] s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Powodzenie pierwszego wydania Politologii skłania do ponownej publikacji tego podręcznika. Drugie wydanie zostało uzupełnione przez autora o badania dotyczące działalności public relations w strukturach władzy politycznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Czytelnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 43249 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 45416 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 104183 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 38180 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 44361 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again