Form of Work
Książki
(19)
Poradniki i przewodniki
(5)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
available
(38)
unavailable
(5)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(10)
Wypożyczalnia Chodzież
(7)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(6)
Wypożyczalnia Trzcianka
(7)
Czytelnia Trzcianka
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(6)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(1)
Czytelnia Wągrowiec
(2)
Author
Bacon Terry R
(2)
Błaż Agata
(2)
Dziewońska Dorota
(2)
Gordon Jon
(2)
Ryde Robin
(2)
Witkowska Magda
(2)
Aniszewska Grażyna
(1)
Aronson Elliot
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Bird Jenny
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Crisp Richard J
(1)
Czajkowska Anna
(1)
Dweck Carol S
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Gocłowska Małgorzata
(1)
Gornall Sarah
(1)
Grzesiuk Lidia
(1)
Holdenmajer Marcin
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jachnis Anna
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Johnson Spencer
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Kossowska Małgorzata
(1)
Krzyżanowski Krzysztof
(1)
McGinnis Alan Loy
(1)
Merritt James
(1)
Morreale Sherwyn P
(1)
Rożnowski Bohdan
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Smith Mike
(1)
Spitzberg Brian H
(1)
Wojciechowski Władysław
(1)
Wojciszke Bogdan
(1)
Zych Agnieszka
(1)
Zych Robert
(1)
Łukomska Barbara
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(6)
Country
Poland
(20)
Language
Polish
(19)
unknown (po)
(1)
Demographic Group
Literatura amerykańska
(1)
Subject
Przywództwo
(19)
Zarządzanie
(7)
Stosunki interpersonalne
(6)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Agresywność
(3)
Atrakcyjność interpersonalna
(3)
Kadry
(3)
Konformizm
(3)
Motywacja
(3)
Motywacja pracy
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Rozmowa
(3)
Sukces
(3)
Zachowanie prospołeczne
(3)
Decyzje
(2)
Grupy społeczne
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Miłość
(2)
Mobbing
(2)
Organizacja
(2)
Perswazja
(2)
Poczucie własnej wartości
(2)
Postawy
(2)
Praca
(2)
Praca zespołowa
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Psychologia
(2)
Samopoznanie
(2)
Uczucia
(2)
Uprzedzenia
(2)
Współdziałanie
(2)
Alkohol
(1)
Aspiracje
(1)
Autoprezentacja
(1)
Autorytaryzm
(1)
Coaching
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Cynizm (postawa)
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Egoizm
(1)
Empatia
(1)
Etyka
(1)
Heteroseksualizm
(1)
Heurystyka
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Internet
(1)
Język
(1)
Kara (psychol.)
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Konflikt
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Menedżerowie
(1)
Nagrody
(1)
Negocjacje
(1)
Patologia
(1)
Pracoholizm
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przyjaźń
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Psychologia poznawcza
(1)
Psychologia pracy
(1)
Psychologia stosowana
(1)
Public relations
(1)
Płeć
(1)
Reklama
(1)
Samoakceptacja
(1)
Samobójstwo
(1)
Samokontrola (psychol.)
(1)
Samopostrzeganie
(1)
Samorealizacja
(1)
Smith, Mike
(1)
Spostrzeganie
(1)
Spostrzeganie interpersonalne
(1)
Stereotyp (psychol., socjol.)
(1)
Stosunki rasowe
(1)
Stres
(1)
Szczęście
(1)
Sądy (psychol.)
(1)
Słuchanie
(1)
Tożsamość społeczna
(1)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(1)
Wiedza
(1)
Więź społeczna
(1)
Wrażliwość
(1)
Wykluczenie społeczne
(1)
Władza
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zaufanie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Poradniki
(9)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Domain
Psychologia
(5)
Rozwój osobisty
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
20 results Filter
Book
In basket
Sztuka coachingu : zbiór narzędzi i wskazówek / Jenny Bird, Sarah Gornall ; przekł. Barbara Łukomska. - Łódź : Galaktyka, copyright 2017. - [2], IX, [1], 228 stron : ilustracje ; 25 cm.
Sztuka coachingu ma na celu zmianę twojego sposobu myślenia, otwarcie przed tobą nowych możliwości oraz pokazanie świeżych rozwiązań. Jest idealnie dostosowana do potrzeb coacha lub menedżera i może być kreatywnie wykorzystywana w praktyce. Jej autorki – specjalistki od coachingu i superwizorki światowej sławy – przedstawiają wiele twórczych pomysłów, które można wykorzystać w różnych sytuacjach związanych z coachingiem, takich jak przywództwo, podejmowanie decyzji, wspomaganie zmian i superwizja.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently on loan: sygn. 113690 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 51530 (1 egz.)
Book
In basket
(Biznes.)
Przywództwo i zmiany organizacyjne zaczynają się od myślenia o problemach i możliwościach ich rozwiązania. Każdy zainteresowany zmianami lub rozwijaniem cech przywódczych powinien zrozumieć, czym jest proces myślenia. Warto pamiętać o tym, że myślenie nie odbywa się w próżni, lecz w otoczeniu społecznym. Przywództwo polega zatem na kształtowaniu grupowego procesu myślenia i budowania strategii oraz wspólnym podejmowaniu decyzji. Zmiana czyjegoś sposobu myślenia i nastawienia wymaga od menedżerów doskonałego opanowania procesu aktywizacji myślenia w pracy zespołowej. Ta książka wskazuje przywódcom, jak mogą wpływać na sposób myślenia personelu. Pokazuje powiązania leżące u podstaw procesu zmian oraz normy i nawyki rządzące rozmowami biznesowymi. Zawiera przykłady mechanizmów podejmowania decyzji i usprawniania procesu wprowadzania zmian organizacyjnych. Odpowiada na wiele pytań nurtujących menedżerów: Dlaczego zebrania rzadko przynoszą oczekiwane efekty? Czemu propozycje zmian zwykle napotykają opór i wywołują niepokój? Dlaczego czasami, gdy jesteśmy w grupie, tworzymy wielkie rzeczy, a innym razem tracimy tylko czas, pieniądze i energię?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 49664 (1 egz.)
Book
In basket
(Biznes)
Przywództwo i zmiany organizacyjne zaczynają się od myślenia o problemach i możliwościach ich rozwiązania. Każdy zainteresowany zmianami lub rozwijaniem cech przywódczych powinien zrozumieć, czym jest proces myślenia. Warto pamiętać o tym, że myślenie nie odbywa się w próżni, lecz w otoczeniu społecznym. Przywództwo polega zatem na kształtowaniu grupowego procesu myślenia i budowania strategii oraz wspólnym podejmowaniu decyzji. Zmiana czyjegoś sposobu myślenia i nastawienia wymaga od menedżerów doskonałego opanowania procesu aktywizacji myślenia w pracy zespołowej. Ta książka wskazuje przywódcom, jak mogą wpływać na sposób myślenia personelu. Pokazuje powiązania leżące u podstaw procesu zmian oraz normy i nawyki rządzące rozmowami biznesowymi. Zawiera przykłady mechanizmów podejmowania decyzji i usprawniania procesu wprowadzania zmian organizacyjnych. Odpowiada na wiele pytań nurtujących menedżerów: Dlaczego zebrania rzadko przynoszą oczekiwane efekty? Czemu propozycje zmian zwykle napotykają opór i wywołują niepokój? Dlaczego czasami, gdy jesteśmy w grupie, tworzymy wielkie rzeczy, a innym razem tracimy tylko czas, pieniądze i energię?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 110463 (1 egz.)
Book
In basket
Dzięki tej książce dowiesz się, jak jedno proste przekonanie na swój własny temat w dużej mierze kontroluje twoje życie. Ba, w istocie rzeczy przenika ono wszystkie jego obszary. Większość naszych wyobrażeń o własnej osobowości wyrasta z tego podstawowego nastawienia. I jest ono również źródłem wielu tendencji, które mogą uniemożliwiać ci realizację własnego życiowego potencjału.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 51019 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41340 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 47720 (1 egz.)
Book
In basket
Nie wszyscy ludzie dążą do takiej władzy, która pozwala rządzić całym światem, chociaż zdecydowana większość z nas chętnie wprowadziłaby jakieś zmiany w swoim otoczeniu, zwłaszcza w pracy. Aby jednak świadomie kształtować swoją ścieżkę kariery i skutecznie osiągać kolejne cele, być liderem, który wywiera pozytywny wpływ na innych ludzi, czy wnosić nową jakość do swojej firmy, potrzebna jest nam... władza. Terry R. Bacon rozumie władzę jako siłę oddziaływania, zatem każdy z nas, niezależnie od zajmowanego stanowiska czy pełnionej funkcji, już ma albo może dopiero odkryć zakres swojej władzy i różne jej źródła. Zdaniem Bacona jest ich aż jedenaście - wszystkie opisuje on w kolejnych rozdziałach książki, dzieląc je na osobiste i systemowe oraz wyróżniając jedno metaźródło, czyli siłę woli. Autor pokazuje jaki jest mechanizm władzy w organizacjach; jak rozpoznać własne źródła władzy, aby kształtować siłę oddziaływania i stawać się wpływowym liderem w swoim miejscu pracy oraz - na przykładach historii znanych osobistości - w jaki sposób wzmacniać swoje źródła władzy, a czego unikać, by ich nie osłabiać. Pomostem, który łączy teoretyczne rozważania nad przywództwem i wywieraniem wpływu z codzienną praktyką, jest zamykający książkę kwestionariusz Źródła władzy - samoocena. Pomoże on wszystkim faktycznym i potencjalnym liderom, którzy chcą pozytywnie oddziaływać na swoje otoczenie, precyzyjnie określić punkt wyjścia i wyznaczyć kierunki rozwoju.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 33541 (1 egz.)
Book
In basket
Umiejętność motywowania ludzi do efektywnej i twórczej pracy, z której będą zarazem czerpać zadowolenie i satysfakcję. Lektura obowiązkowa każdego szefa, rodzica, nauczyciela. "Sztuka motywacji" uczy, jak wydobyć z ludzi to, co w nich najlepsze. Formułuje 12 zasad, które mają to umożliwić, m.in.: zauważaj potrzeby drugiego człowieka, wysoko ustawiaj poprzeczkę doskonałości, okazuj uznanie i chwal osiągnięcia, potrzebę współzawodnictwa wykorzystuj w sposób umiarkowany.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 32182 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 45350 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Ludzie w grupie działają często zupełnie inaczej niż w pojedynkę. To, że ktoś jest ekstrawertyczny, uśmiechnięty i skory do pomocy w relacji jeden na jeden, nie oznacza jeszcze, że zachowa się tak samo jako członek teamu stojącego wobec wspólnego wyzwania. Każda grupa osób przebywających ze sobą dłużej niż dwa do trzech dni jest poddawana automatycznie procesom rozwojowym, które zbiór indywidualności zmieniają w zespół. Jest to zjawisko naturalne, a rządzące nim mechanizmy powinien poznać każdy szef. Powinien je poznać, zrozumieć i nauczyć się tak je modyfikować, by umieć przekształcić swoich ludzi w dynamiczną drużynę, pracującą razem tak sprawnie jak piłkarze na boisku. Celem tej książki jest przekazanie Ci wiedzy na temat mechanizmów procesu grupowego, czyli faz rozwoju, przez które przechodzi każdy zespół — i w sporcie, i w biznesie. Autorzy mają dwudziestoletnie doświadczenie w działaniu z różnymi teamami. Przez ten czas wypracowali własne sposoby świadomego ich prowadzenia. Co robić, gdy Twoim ludziom brakuje energii? Jak bronić się przed zbiorowym atakiem ze strony podwładnych? Jak motywować zespół, żeby jego członkowie potrafili się wzajemnie inspirować? I jak rozpoznać moment, w którym dla dobra wszystkich należy rozwiązać zespół i z każdym pracować indywidualnie?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 51836 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 33758 (1 egz.)
Book
In basket
NOWE wydanie, oparte na ponadczasowym biznesowym klasyku - zaktualizowane tak, aby współczesny czytelnik mógł szybciej odnieść sukces w szybko zmieniającym się świecie. Jednominutowy Menedżer to książka, która pomogła milion ludziom osiągnąć sukces w życiu zawodowym i osobistym. Choć ogólne zasady w niej przedstawione mają charakter ponadczasowy, nasz świat bardzo się zmienił, odkąd została ona wydana po raz pierwszy. W związku z dynamicznym rozwojem technologii, globalizacją rynków, usprawnieniem komunikacji, a także rosnącą presją na pracowników korporacji, od których oczekuje się coraz lepszych wyników przy coraz niższym nakładzie środków - zasobów, pieniędzy czy czasu pracy - w naszym świecie dokonała się prawdziwa rewolucja. Ken Blanchard i Spencer Johnson przedstawiają zatem Nowego Jednominutowego Menedżera, czyli te same cenne i ważne wnioski w ujęciu bliższym nowemu pokoleniu. Jest to zwięzła i przystępna opowieść, dzięki której czytelnik poznaje trzy praktyczne tajniki przewodzenia innym - a jednocześnie dowiaduje się, dlaczego one cały czas tak dobrze się sprawdzają. Tę klasyczną opowieść o młodym pracowniku, który szuka wzoru efektywnego menedżera, czyta się równie ciekawie jak trzydzieści lat temu, tym bardziej że dziś jej przesłanie wydaje się szczególnie aktualne i pomocne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 52605 (1 egz.)
Book
In basket
Nie od dziś wiadomo, że silne relacje międzyludzkie opierają się przede wszystkim na dobrej komunikacji. Nie inaczej jest w środowisku zawodowym. Atmosfera w miejscu pracy często przekłada się na wyniki i wizerunek firmy. W szczególności relacja przełożony - podwładny jest relacją skomplikowaną i trzeba nad nią pracować, aby opierała się na wzajemnym szacunku, zaufaniu i wspólnym dążeniu do celu. Pierwsze pytanie, jakie powinien zadać sobie dobry menedżer, może się wydawać banalnie proste: „Czego potrzebują moi podwładni?”. Okazuje się jednak, że potrzeby pracowników są przez przełożonych spychane na dalszy plan, co według Terry’ego R. Bacona jest poważnym błędem. Jego książka pomoże Ci zmienić swoje przyzwyczajenia dotyczące pracy z grupą i stworzyć zespół, który będzie chciał razem działać na rzecz firmy. Dzięki wskazówkom Bacona dowiesz się, co robić, aby stać się autorytetem i partnerem dla podwładnych. Jeśli zmienisz swoje dotychczasowe nawyki i zastosujesz się do jego rad, przekonasz się, o ile lżej pracuje się Tobie i Twoim pracownikom.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently on loan: sygn. 108992 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 32712 (1 egz.)
Book
In basket
Odkryj sposób na życie pełne pozytywnego wpływu. Twój charakter określa wpływ, jaki masz na innych ludzi. W książce Sztuka wywierania wpływu na innych, dr James Merritt, uznany głos w dziedzinie przywództwa, wyróżnia dziewięć prostych cech, które czynią z liderów ludzi bardziej wpływowych, kształtują naturalny autorytet, i sprawiają, że stają się mniej zestresowani. Po przeczytaniu tej pozycji będziesz zmotywowany, aby zostawiać po sobie niezatarty ślad w każdym miejscu, do którego się udasz, wykorzystując do tego metody omówione w niniejszej książce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 114106 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 34106 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 115117 (1 egz.)
Book
In basket
W niniejszej książce dzieli się z czytelnikami tym, czego się w ten sposób dowiedział. Kreśli przy tym kompleksowy model pozytywnego przywództwa, oparty na sprawdzonych zasadach, przekonujących historiach, praktycznych pomysłach oraz konkretnych działaniach, dzięki którym każdy może stać się pozytywnym liderem. Budowa globalnej organizacji wymaga dużego wysiłku. Nie jest też łatwo stworzyć zespół, który osiąga sukcesy. Jako lider niejednokrotnie będziesz się stykał z różnymi przeszkodami i z negatywnym nastawieniem. Nieraz zostaniesz wystawiony na próbę. Czasami będziesz miał wrażenie, że cały świat sprzysiągł się przeciwko tobie i że nie ma najmniejszych szans na urzeczywistnienie twoich wizji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 34505 (1 egz.)
Book
In basket
Mecz wygrywa się w szatni! to zapis bezcennych doświadczeń Mike’a Smitha - trenera drużyny NFL Atlanta Falcons i Jona Gordona - wybitnego konsultanta wielu uczelnianych i profesjonalnych drużyn sportowych, ukazujący siedem fundamentalnych zasad, dzięki którym liderzy każdej instytucji, firmy, jednostki oświatowej czy drużyny sportowej mogą zdopingować swój zespół. Ich błędy i niepowodzenia, tak jak i zwycięstwa, stanowią bezcenne lekcje, z których możemy czerpać, by wzbogacać własne organizacje. Krok po kroku autorzy wprowadzają nas w tajniki budowania dobrze prosperującej organizacji, oferując jasną strategię działania oraz praktyczne narzędzia, dzięki którym zwierzchnicy mogą stworzyć doskonałą kulturę organizacyjną, inspirować swoją postawą, wzmacniać relacje, usprawniać pracę zespołową, osiągać imponujące wyniki oraz unikać błędów, które nazbyt często paraliżują organizacje i niweczą działania ich liderów. Bez względu na charakter grupy - czy jest to drużyna sportowa, kierownictwo najwyższego szczebla, jednostka wojskowa, grono pedagogiczne, czy szpitalny oddział ratunkowy - skuteczni liderzy to ci, którzy szkolą, motywują, służą radą i wspierają rozwój członków swojego zespołu. Dzięki takiej postawie umacnia się nie tylko zespół, ale również sam lider, jego relacje zawodowe i cała organizacja. Mecz wygrywa się w szatni! to książka, która nie tylko oferuje nieoceniony wgląd za kulisy jednej z najbardziej stresujących i obciążonych największą presją funkcji kierowniczych na świecie, ale również podpowiada, jak każdy lider może wykorzystać opisane w niej doświadczenia, by doprowadzić swój własny zespół do zwycięstwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 113363 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 98944 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 42313 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 42843 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40395 (1 egz.)
Czytelnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 29702 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 65249, 65248 (2 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 31062 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 43245 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently on loan: sygn. 100671 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 36373 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 42685 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 6 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 96360 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 48381 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 36366 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
All copies are currently on loan: sygn. 30119 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 43563 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
All copies are currently on loan: sygn. 63982 P 5,6 (1 egz.)
Book
In basket
Psychologia społeczna / Bogdan Wojciszke. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR, 2011. - 635 s. : wykr. ; 31 cm.
Temat: Psychologia społeczna - podręczniki akademickie ; Wykluczenie społeczne - psychologia - podręczniki akademickie ; Psychologia poznawcza ; Zachowanie prospołeczne - psychologia - podręczniki akademickie ; Świadomość społeczna - psychologia - podręczniki akademickie ; Heurystyka - psychologia - podręczniki akademickie ; Sądy (psychol.) - podręczniki akademickie ; Zaufanie - psychologia - podręczniki akademickie ; Cynizm (postawa) - psychologia - podręczniki akademickie ; Manipulacja (psychol.) ; Autorytaryzm - psychologia - podręczniki akademickie ; Zachowanie - psychologia - podręczniki akademickie ; Spostrzeganie interpersonalne - psychologia - podręczniki akademickie ; Samopostrzeganie - psychologia - podręczniki akademickie ; Autoprezentacja - psychologia - podręczniki akademickie ; Samokontrola (psychol.) ; Poczucie własnej wartości - psychologia - podręczniki akademickie ; Samoakceptacja - psychologia - podręczniki akademickie ; Perswazja - psychologia - podręczniki akademickie ; Stosunki interpersonalne - psychologia - podręczniki akademickie ; Postawy - psychologia - podręczniki akademickie ; Reklama - psychologia - podręczniki akademickie ; Etyka - psychologia - podręczniki akademickie ; Szczęście - psychologia - podręczniki akademickie ; Konformizm - psychologia - podręczniki akademickie ; Samobójstwo - psychologia - podręczniki akademickie ; Atrakcyjność interpersonalna - psychologia - podręczniki akademickie ; Płeć - psychologia - podręczniki akademickie ; Miłość - psychologia - podręczniki akademickie ; Nagrody - teoria - psychologia - podręczniki akademickie ; Kara (psychol.) ; Heteroseksualizm - psychologia - podręczniki akademickie ; Egoizm - psychologia - podręczniki akademickie ; Agresywność - psychologia - podręczniki akademickie ; Władza - psychologia - podręczniki akademickie ; Negocjacje - psychologia - podręczniki akademickie ; Cyberprzemoc - psychologia - podręczniki akademickie ; Alkohol - wpływ na zdrowie - psychologia ; Przywództwo - psychologia ; Stosunki interpersonalne - psychologia ; Stereotyp (psychol., socjol.) ; Płeć - psychologia ; Kobieta - psychologia
Książka obejmuje wszystkie klasyczne zagadnienia składające się na tę dyscyplinę oraz zagadnienia relatywnie nowe, takie jak kwestie różnic płci, nowych mediów, miłości i władzy. Napisana jasnym i barwnym językiem skupia się na prawidłowościach rządzących ludzką psychiką i postępowaniem. Pokazuje, w jak fascynujący sposób psychologia społeczna odpowiada na pytanie, kim jest człowiek i na czym polega jego społeczna natura. Bogdan Wojciszke - profesor psychologii, dziekan sopockiego wydziału Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, fellow (z wyboru) Association of Psychological Science, członek korespondent PAN. Jego zainteresowania badawcze obejmują zagadnienia psychologii społecznej - spostrzeganie i ocenianie ludzi, oceny moralne, dynamika bliskich związków uczuciowych, kultura narzekania, następstwa sprawowania władzy i treść poglądów na świat społeczny.
This item is available in 6 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 103695, 103694 (2 egz.)
Czytelnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 47544 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 38110 (1 egz.)
Czytelnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 31663 P (1 egz.)
Czytelnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 44289 p (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 63390 P 5,6 (1 egz.)
E-book
In basket
Jak wspierać pracowników w rozwoju zawodowym? Czy istnieje idealny model przywódcy? W jaki sposób można unikać błędów w pracy? Jakie reguły obowiązują psychologa zatrudnionego w biznesie? Jak dbać o dobrostan zespołu i wzmacniać motywację pracowników? Co o tym wszystkim mówi naukowa psychologia? Psychologia biznesu pod redakcją Bohdana Rożnowskiego i Pawła Fortuny jest zbiorem specjalistycznych tekstów przygotowanych przez polskich psychologów pracy, organizacji oraz zachowań konsumenckich. To rezultat współdziałania ekspertów z wielu dziedzin, których łączy ciekawość zachowań ludzkich w przestrzeni biznesu. Publikacja prezentuje psychologię biznesu szeroko, zgodnie z aktualnymi programami kształcenia w prestiżowych ośrodkach, ale zakorzenia ją w polskich realiach, uwzględniając pokaźny dorobek polskich teoretyków i badaczy. Treści publikacji zorganizowane są w ośmiu częściach: • Historia psychologii biznesu – autorzy przedstawili tu zarys zmian głównych podejść i paradygmatów w obrębie tej dyscypliny, opisując także dokonania polskich naukowców. • Kwestie etyczne – psycholog, realizując zawód zaufania publicznego, ponosi w przestrzeni biznesu szczególną odpowiedzialność. W tej części Czytelnik znajdzie informacje na temat obowiązujących psychologa norm i kodeksów etycznych. • Kwestie metodologiczne – przedstawiono tu pełen zakres metod badawczych stosowanych w psychologii organizacji, umożliwiających diagnozę, a także – przydatną w procesie rekrutacji – prognozę zachowań i zjawisk w organizacji. • Kariera zawodowa – Czytelnik znajdzie tu informacje na temat wzorów karier, indywidualnego rozwoju pracownika, bezrobocia i powrotu na rynek pracy oraz psychologii przedsiębiorczości. • Psychologia pracy – przedstawiono tu zagadnienia związane z analizą pracy, doborem i oceną personelu oraz błędami popełnianymi w pracy. • Organizacja – najbardziej obszerna grupa zagadnień dotyczy m.in. prawidłowej komunikacji, wielokulturowego środowiska pracy, modeli przywództwa, sprawiedliwości w organizacji oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. • Człowiek w organizacji – autorzy przybliżyli tu problematykę dobrostanu pracownika oraz motywacji do pracy. Osobny rozdział został poświęcony zachowaniom organizacyjnym „poza rolą”. • Psychologia konsumpcji – ostatnia część podręcznika została poświęcona zastosowaniom psychologii w obszarze marketingu i analizie zachowań konsumenckich. Psychologia biznesu pod redakcją Bohdana Rożnowskiego i Pawła Fortuny jest ciekawą i ważną propozycją wydawniczą, dostarczającą szerokiej, wielotematycznej i usystematyzowanej wiedzy. (…) Jest to publikacja niezwykle potrzebna, gdyż brakuje na rynku wydawniczym szerokozakresowych opracowań, obejmujących najświeższe doniesienia z literatury zarówno obcej, jak i rodzimej w dziedzinie psychologii organizacji i pracy. Większość istniejących propozycji wielotematycznych z zakresu pracy i organizacji to książki pisane z perspektywy nauk o zarządzaniu, a książki psychologiczne dotyczą wybranych obszarów psychologii pracy bądź organizacji. Co należy podkreślić, autorami poszczególnych rozdziałów są badacze polscy, znawcy tematyki, którzy mają znaczące dorobki w podjętych w podręczniku tematach. Książka dostarcza wiedzy zarówno teoretycznej, jak i praktycznych wskazówek pochodzących z badań i doświadczeń z praktyki w biznesie autorów publikacji. Publikacja będzie użyteczna dla szerokiego grona użytkowników, począwszy od naukowców zajmujących się psychologią i zarządzaniem, pedagogiką, prawem czy ekonomią, poprzez studentów, skończywszy na prezesach i kadrze kierowniczej firm i przedsiębiorstw, uczelni i szkół, służb publicznych i innych organizacji, które chcą nie tylko trwać na rynku, lecz także wzmacniać się i rozwijać. Z recenzji prof. UG dr hab. Anny Zawadzkiej
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again