Form of Work
Książki
(24)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
available
(40)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(14)
Wypożyczalnia Chodzież
(5)
Wypożyczalnia Czarnków
(3)
Czytelnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(3)
Wypożyczalnia Złotów
(8)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(5)
Czytelnia Wągrowiec
(2)
Author
Rymarczyk Jan
(3)
Michalczyk Wawrzyniec
(2)
Schroeder Jerzy
(2)
Zorska Anna
(2)
Bartkowiak Ryszard
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna
(1)
Czupiał Jerzy
(1)
Galloway Scott
(1)
Gardawski Juliusz
(1)
Grądalski Feliks
(1)
Janus Agnieszka
(1)
Jarczewska-Romaniuk Aleksandra
(1)
Karwacki Dariusz
(1)
Krajka Jarosław
(1)
Kreft Jan
(1)
Kubiak Jolanta
(1)
Mackiewicz Maciej
(1)
Murdoch Anna
(1)
Najlepszy Eugeniusz
(1)
Ochodek Bolesław
(1)
Ostaszewski Janusz
(1)
Peno Michał
(1)
Polcyn Jan
(1)
Przytuła Sylwia
(1)
Staszczak Dariusz Eligiusz
(1)
Wach Krzysztof
(1)
Wilczyńska Weronika
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Yip George S
(1)
Year
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(3)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(25)
Language
Polish
(22)
unknown (po)
(2)
Audience Group
Nauczyciele języków
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(24)
Globalizacja
(6)
Zarządzanie
(4)
Inwestycje zagraniczne
(3)
Marketing
(3)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(2)
Internet
(2)
Kadry
(2)
Konkurencja
(2)
Mleczarstwo
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Unia Europejska
(2)
Współpraca gospodarcza
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Alians strategiczny (ekon.)
(1)
Amazon.com
(1)
Apple Inc
(1)
Bank centralny
(1)
Biopaliwa
(1)
Controlling
(1)
Cudzoziemcy
(1)
Drób
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Ekonomia
(1)
Elektroenergetyka
(1)
Emerytura
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Europejskie rady zakładowe
(1)
FADN
(1)
Facebook
(1)
Finanse
(1)
Finanse międzynarodowe
(1)
Finanse publiczne
(1)
Franchising
(1)
Fundacja
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Google Inc
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Grunty rolne
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Holdingi
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Informatyka medyczna
(1)
Innowacje
(1)
Inwestycje alternatywne
(1)
Islam
(1)
Język
(1)
Kapitał obcy przedsiębiorstwa
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kredyt rolny
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kultura
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Menedżerowie
(1)
Monopole
(1)
NAFTA (organizacja)
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Negocjacje
(1)
Obligacje
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Odpady
(1)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
Piwowarstwo
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Podatek
(1)
Podatek od nieruchomości
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Polska
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwa wielonarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo jednoosobowe
(1)
Przedsiębiorstwo państwowe
(1)
Przedsiębiorstwo prywatne
(1)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Reklama
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rolnictwo ekologiczne
(1)
Rośliny energetyczne
(1)
Rynek finansowy międzynarodowy
(1)
Samorząd gospodarczy
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Spożycie
(1)
Spółki kapitałowe
(1)
Statystyka
(1)
Stereotyp (psychol., socjol.)
(1)
Służba zdrowia
(1)
Transfer technologii
(1)
Transport powietrzny
(1)
Subject: time
1989-
(2)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
Polska
(3)
Chiny
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(2)
Podręczniki
(2)
Czasopisma naukowe polskie
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
25 results Filter
Book
In basket
Przedsiębiorstwa międzynarodowe / Aleksandra Jarczewska-Romaniuk. - Bydgoszcz ; Warszawa : "Branta", 2004. - 214, [2] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 99472 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, ISSN 1641-2168 ; 66.)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 98557 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 30005 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 113005 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 111877 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 82155, 80009, 80008 (3 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 39874 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 59660, 55674 (2 egz.)
Book
In basket
(Skrypty Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.)
Książka stanowi kompendium wiedzy dotyczącej przedsiębiorstw międzynarodowych i zarządzania międzynarodowego. Jest przeznaczona zarówno dla studentów, doktorantów, jak i dla pracowników naukowych uczelni ekonomicznych, którzy są zainteresowani problematyką funkcjonowania przedsiębiorstw międzynarodowych, pełnią one bowiemobecnie coraz ważniejsze funkcje – są producentami, dostawcami i nabywcami, pracodawcami, płatnikami podatków i sponsorami ważnych celów społecznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 45692 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 50081 (1 egz.)
Book
In basket
Rozdział 1: Miejsce i rola zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie; Rozdział 2: Planowanie i strategie doboru kadry na zagraniczne stanowiska; Rozdział 3: Źródła pozyskiwania kadry międzynarodowej; Rozdział 4: Selekcja kandydatów do pracy za granicą; Rozdział 5: Szkolenie i rozwój kadry międzynarodowej; Rozdział 6: Proces oceny międzynarodowych menedżerów; Rozdział 7: Kształtowanie zagranicznych wynagrodzeń pracowników przedsiębiorstwa; Rozdział 8: Społeczne aspekty międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi; Rozdział 9: Zarządzanie zasobami ludzkimi w aliansach międzynarodowych; Rozdział 10: Wpływ globalizacji na funkcję międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi. [AW]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 116146 (1 egz.)
Book
In basket
(Przedsiębiorczość / przew. kom. red. Jerzy Dietl)
Treść: Globalizacja działalności gospodarczej; Wybrane teorie i koncepcje ekonomiczne a międzynarodowa działalność przedsiębiorstw; Ewolucja międzynarodowej ekspansji KTN; strategie globalnej działalności KTN; Synteza, implikacje i perspektywy globalizacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 112014, 105565 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 40768 (1 egz.)
Book
In basket
Tematyka monografii (…) dotyczy niezwykle ważnego aspektu, jakim jest problem ekspansji międzynarodowej przedsiębiorstw. Choć w literaturze przedmiotu można spotkać wiele tytułów dotyczących internacjonalizacji przedsiębiorstw, problem ten nie jest często omawiany w kontekście przedsiębiorczości międzynarodowej. Jest to element wyróżniający recenzowaną publikację na rynku wydawniczym. Stanowi o jej oryginalności, aktualności, a także aplikacyjności prowadzonych rozważań. Książka bowiem może być niezwykle użyteczna zarówno dla studentów uczelni ekonomicznych, badaczy zajmujących się omawianą problematyką, jak i dla przedsiębiorstw funkcjonujących na rynkach zagranicznych i tych, które dopiero zamierzają rozpocząć działania tego typu. Dr hab. Małgorzata Bartosik-Purgat
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 42052 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 111305 (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa, ISSN 0867-7727 ; 568.)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw współcześnie jest procesem bardzo intensywnym, przy czym różne motywy skłaniają przedsiębiorstwa do umiędzynarodowienia, różny jest sposób ich zaangażowania na rynkach zagranicznych, zakres geograficzny powiązań z partnerami zagranicznymi oraz sposób konkurowania na rynkach zagranicznych. Ważnym obszarem badań stał się również proces umiędzynarodowienia przedsiębiorstw funkcjonujących w branżach wysokich technologii, w przypadku których zaobserwowano nietypowy przebieg procesu umiędzynarodowienia, co skutkowało opracowaniem teorii wczesnej internacjonalizacji przedsiębiorstw. Krytyka teorii etapowego umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa oraz innych teorii internacjonalizacji doprowadziła do opracowania alternatywnych teorii uwzględniających m.in. analizę procesu podejmowania decyzji o umiędzynarodowieniu oraz analizę otoczenia międzynarodowego. Wymienione teorie podejmują m.in. następujące zagadnienia teoretyczne odnoszące się do międzynarodowej działalności przedsiębiorstw: przebieg procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, proces podejmowania decyzji o umiędzynarodowieniu działalności przedsiębiorstwa, wybór form internacjonalizacji, motywy eksportu, bezpośrednich inwestycji zagranicznych i innych form umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, cechy przedsiębiorstw, które internacjonalizują swoją działalność, a także lokalizację zagranicznej działalności przedsiębiorstw. Tematyka umiędzynarodowienia przedsiębiorstw jest również od lat przedmiotem zainteresowania badaczy zajmujących się zarządzaniem biznesem międzynarodowym, zarządzaniem strategicznym oraz marketingiem międzynarodowym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 107186 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 111999 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 65229 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 34757 P (25) (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 48746 (1 egz.)
Book
In basket
Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli. Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć.
Bestseller „New York Timesa”. Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli. Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 115915 (1 egz.)
Book
In basket
Recenzowana praca stanowi pod względem merytorycznym wartościowy przyczynek do badań nad międzynarodową kadrą menedżerską i z pewnością jej opublikowanie przyczyni się do upowszechnienia wiedzy z tego zakresu zarówno wśród studentów, jak i przedstawicieli praktyki gospodarczej, ale także nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia na kierunku międzynarodowe stosunki gospodarcze z takich przedmiotów, jak zarządzanie międzynarodowe, międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi, międzynarodowe negocjacje handlowe, komunikacja międzykulturowa itp.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 45746 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 60098 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 60096 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again