Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(3)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Autor
Bodak Andrzej
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Buczyńska Barbara
(1)
Butkiewicz Ewa
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Gratton Chris
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Jung Bohdan
(1)
Kaczyński Krzysztof
(1)
Marciniak Stanisław
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Ostaszewski Janusz
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Urban Wiesław
(1)
Widelska Urszula
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo usługowe
(6)
Zarządzanie
(3)
Kadry
(2)
Marketing
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Benchmarking
(1)
Coaching
(1)
Controlling
(1)
Decyzje
(1)
Dobra osobiste pracowników
(1)
Ekonomia
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Jakość usług
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Krajowy Rejestr Długów Biuro Informacji Gospodarczej
(1)
Kultura
(1)
Moda
(1)
Oceny pracowników
(1)
Odpoczynek
(1)
Organizacja
(1)
Pracodawcy
(1)
Prawo pracy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Rynek ubezpieczeniowy
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Transport pasażerski
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zatrudnienie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Dolnośląskie, województwo
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Część I: Skuteczne zarządzanie małymi firmami usługowymi. Efektywny marketing małych firm usługowych. Rozwój regionalny sektora małych i średnich przedsiębiorstw (ujęcie modelowe). Nazwa marki a pozycjonowanie firmy na rynku. Część II: Zarządzanie personelem i klientem. Motywowanie pracowników a personalizacja usług w sektorze administracji publicznej. Psychologiczne aspekty potzreb konsumenckich w odniesieniu do klientów małych firm. Wywieranie wpływu na konsumentów przez przedstawicieli handlowych małych firm. Część III: Rodzaje, funkcje i cechy usług w turystyce. Funkcjonowanie usług agroturystycznych. Promocja w małych i średnich firmach turystycznych. Część IV: Marketing handlu artykułami gospodarstwa domowego. Lokalny obrót nieruchomościami. Merchendsing apteczny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111992 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40413 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68014 P 16,5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzięki badaniom podjętym przez zespół pod kierownictwem prof. M. Gablety powstała bardzo ważna dokumentacja stanu świadomości pracowników w polskiej gospodarce [...]. Na uwagę zasługuje wszechstronna analiza bogatego materiału badawczego, umiejętność jego selekcji, a następnie opracowanie formuły respektowania interesów pracowniczych - narzędzia użytecznego, z którego mogą korzystać zarządzający [...].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45710 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40357 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przyszłość Zarządzania)
Nowoczesne instrumenty zarządzania prezentowane w książce wpisują się w nowe orientacje w zarządzaniu, np.: zarządzanie zmianami, organizacja ucząca się, zarządzanie wartością firmy, zarządzanie procesowe, zarządzanie wartością klienta, zarządzanie wiedzą i potencjałem społecznym organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104421, 105549 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45434 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej