Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(10)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(10)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(12)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(2)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(8)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Autor
Bronowicz Monika
(1)
Chomiak-Orsa Iwona
(1)
Czerwiński Adam
(1)
Gospodarowicz Andrzej
(1)
Grynkiewicz Tomasz
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Waćkowski Kazimierz
(1)
Zieliński Michał A
(1)
Świerczyńska-Kaczor Urszula
(1)
Żebrowski Michał
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(9)
angielski
(1)
nieznany (po)
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(6)
Przedsiębiorstwo internetowe
(4)
Informatyka
(3)
Banki internetowe
(2)
Facebook
(2)
Innowacje
(2)
Internet
(2)
Marketing sieciowy
(2)
Portale internetowe
(2)
Reklama internetowa
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Wyszukiwarki internetowe
(2)
Adresy domenowe
(1)
Autoprezentacja
(1)
Banki
(1)
Dane osobowe
(1)
Digitalizacja
(1)
Event marketing
(1)
Forum (informat.)
(1)
Fundusze wspierania przedsiębiorczości
(1)
Globalizacja
(1)
Google
(1)
Google AdWords
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Grupy nacisku
(1)
Hosting
(1)
Informacja
(1)
Informacja wizualna
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Organizacje
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama radiowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Reklama zewnętrzna
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Stereotyp (psychol., socjol.)
(1)
Strony WWW
(1)
Twitter
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wyszukiwanie informacji
(1)
You Tube
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Znaki towarowe
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Gatunek
Poradniki
(3)
Podręczniki akademickie
(2)
Blogi
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, ISSN 2084-6193 ; nr 239.)
Monografia ma na celu identyfikację, analizę i zaprojektowanie procesowych narzędzi zarządzania kapitałem relacyjnym w wirtualizujących się organizacjach oraz stworzenie wielowymiarowego modelu zarządzania tym kapitałem w organizacjach wirtualizujących swoje procesy biznesowe. Rozważania teoretyczne wsparto studiami przypadków z kancelarii doradztwa podatkowego i biur rachunkowych, gdzie zanalizowano stymulanty i destymulanty rozwoju kapitału relacyjnego. Autorka prezentuje także wielowarstwowy model , z założeniem że może być wykorzystany w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45747 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski, ISSN 1233-6408 ; nr 456.)
W książce poruszono zagadnienia i problemy, które rysują się w związku ze zmianami w uwarunkowaniach i funkcjonowaniu rynków informacji w kontekście ogólnych trendów i przeobrażeń występujących we współczesnej gospodarce. Skoncentrowano się przy tym na ukazaniu najważniejszych mechanizmów oraz uwarunkowań i przyczyn prowadzących do określonych przemian i skutków na współczesnych rynkach informacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45848 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce omówiono podstawowe zasady funkcjonowania w Polsce bankowych usług elektronicznych. W szczególności uwzględniono tu nowoczesne formy obsługi przedsiębiorstwa, dla którego nowe możliwości kontaktowania się z bankiem istotnie wpływają na skuteczność zarządzania środkami pieniężnymi. Wiadomo bowiem, że utrzymanie płynności finansowej jest w przedsiębiorstwie podstawowym warunkiem funkcjonowania, istotne znaczenie ma również możliwość efektywnego zagospodarowania czasowo wolnych nadwyżek pieniężnych. Uzasadniony zatem wydaje się przegląd możliwości, jakie stwarzają nowoczesne technologie informatyczne w bieżącej obsłudze finansowej jednostek gospodarczych oraz uwarunkowań wpływających na skuteczne wykorzystywanie oferowanych przez banki systemów. Celem opracowania jest wskazanie sposobów komunikowania się z bankiem przy wykorzystaniu nowoczesnych technik oraz pomoc w przeprowadzaniu obiektywnej oceny proponowanych przez banki rozwiązań służących zarządzaniu środkami pieniężnymi. Sprawy te mają istotne znaczenie dla przedsiębiorstw i osób indywidualnych, ponieważ wiążą się bezpośrednio z efektywnością operacji przeprowadzanych za pośrednictwem rachunku bankowego. Na wstępie opracowania wyjaśniono istotę bankowości elektronicznej oraz szczegółowo scharakteryzowano specyfikę poszczególnych systemów, wynikającą z różnorodności stosowanych przez banki rozwiązań. Omówiono tu zasady funkcjonowania systemu home/office banking, zwrócono również uwagę na możliwości korzystania z operacji finansowych przeprowadzanych za pośrednictwem tzw. bankowości mobilnej. Następnie podkreślono w książce potrzebę efektywnego zarządzania własnymi finansami przez przedsiębiorstwo i wykorzystywania w tym celu nowoczesnych technik, oferowanych również przez banki. Wskazano na znaczenie utrzymania w jednostce odpowiedniego poziomu płynności finansowej i potrzebę racjonalizacji poziomu środków pieniężnych. Z problemem tym wiąże się bezpośrednio zagadnienie dotyczące oferowanych przez banki systemów office banking, wspierających procesy decyzyjne przedsiębiorców. Temu poświęcona jest kolejna część opracowania, w której zwrócono uwagę m.in. na możliwości stwarzane przez elektroniczne systemy obsługi. W szczególności omówiono znaczenie usług bankowych funkcjonujących w ramach systemu cash management, podkreślono również różnorodność ofert przedstawianych przez banki, w tym uwzględniających także Internet.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107496, 107495 (2 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63465 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji przedstawiono zarządzanie wiedzą jako nowoczesną metodę zarządzania umożliwiającą przedsiębiorstwom uzyskiwanie przewagi konkurencyjnej poprzez grę na zasobach niematerialnych oraz wykorzystywanie jego kluczowych kompetencji.Rozważono w niej m.in. takie zagadnienia, jak: ontologiczno-epistemologiczne podstawy diagnozowania i projektowania przedsiębiorstw sieciowych, istota tzw. drgającej ekonomii, dyfuzja wiedzy w przedsiębiorstwach sieciowych, mechanizmy przekształcania się tradycyjnych przedsiębiorstw w sieciowe organizacje gospodarcze, pracownicy wiedzy jako podstawowe ogniwo sukcesu przedsiębiorstw sieciowych, szczegółowe metody diagnozowania potencjału wiedzy w przedsiębiorstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45695 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach. Niniejsza publikacja oferuje teoretyczne ujęcie przebiegu procesów marketingowych zachodzących w społecznościach wirtualnych oraz dostarcza przykładów konkretnych implementacji działań marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 45457 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest praktycznym przewodnikiem dla szefów i menedżerów w małych i średnich firmach, który pomoże odpowiedzieć na pytania, czy reklama w Google się opłaca, jakie korzyści może osiągać firma dzięki Google AdWords i czy warto zlecić taką reklamę specjaliście. W książce zostały opisane różne formy reklamy internetowej, ze szczególnym uwzględnieniem reklam w wyszukiwarce. Publikacja obala mity o reklamie w sieci i radzi, czy warto robić marketing internetowy z firmą zewnętrzną czy samodzielnie, jak wybrać rzetelnego partnera i jak się z nim rozliczać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Br 1810 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Znajdź się w sieci : internetowa rewolucja w twojej firmie / Tomasz Grynkiewicz. - Warszawa : Agora, 2012. - 93, [3] s. : il. (w tym kolor.) ; 21 cm.
Czytelnicy znajdą w książce odpowiedzi na pytania: jak stawiać pierwsze kroki w Internecie, jak założyć własną stronę www, jak wybrać domenę, gdzie ją rejestrować oraz jakie koszty są z tym związane. Autor poruszył też temat pozycjonowania oraz skutecznego promowania firm w serwisach społecznościowych. Na końcu książki znajduje się przydatny słownik pojęć internetowych (m.in. seo, ctr, domena, hosting).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 45035 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na znaczny potencjał rozwoju polskiego rynku informatycznego wpływają zarówno wysokie kompetencje naszych specjalistów IT, jak i liczebność małych i średnich firm IT. Informatyka jest wskazywana jako jeden ze strategicznych kierunków rozwoju Polski. Z jednej strony uważa się, że kluczem rozwoju konkurencyjnego rynku IT jest innowacyjność przedsiębiorstw, a z drugiej - brak badań i publikacji w języku polskim poświęconych problematyce strategii konkurowania małych i średnich przedsiębiorstw IT. Książka odpowiada na potrzeby praktyki w tym zakresie, uwzględniając specyfikę mniejszych firm i charakter polskiego rynku IT. Autorzy, stosując podejście inżynierskie (systemowe), proponują oryginalne rozwiązania metodyczne do analizy strategicznej i zarządzania innowacjami w firmach IT. Autorzy opierają się na obszernej literaturze tematu oraz na własnych badaniach empirycznych dotyczących przedsiębiorstw IT. Taki sposób ujęcia tematu ułatwia zastosowanie proponowanych rozwiązań metodycznych w rzeczywistych projektach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104197 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38725 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44465 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60168 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Autorka książki Monika Bronowicz absolwentka Akademii Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku, specjalista w dziedzinie komunikacji medialnej w swojej książce postanowiła przybliżyć czytelnikom trudną sztukę kreowania wizerunku osób, przedsiębiorstw i produktów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109107 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46006 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
The issue consists of articles containing a great deal of cognitively and practically interesting information. For the most part, they regard: methods of estimation of human capital as well as productivity of work, survey on absenteeism from work and arduousness in work, research on digital capital of the websites of local governments, methods of advancement in international accounting systems, forming of principles of fair value as a measure of value of financial instruments. The content of subsequent papers allows perceiving strategic aspects of the management process, among which: management through creating values for the customer in a local tourist economy, strategic planning of rural tourism development, and strategies of the decision making process by representatives of trade unions as well as other social organizations.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej