Form of Work
Książki
(23)
E-booki
(5)
IBUK Libra
(5)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(36)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(16)
Wypożyczalnia Chodzież
(3)
Wypożyczalnia Czarnków
(4)
Wypożyczalnia Trzcianka
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(8)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(3)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Author
Nalepka Adam
(2)
zbiorowa Praca
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Albigowski Marek
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Baran Radosław
(1)
Bogdanienko Jerzy
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Caputa Wiesława
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Górzyński Michał
(1)
Haffer Mirosław
(1)
Hamel Gary
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kim W. Chan
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kwiatkowska-Ciotucha Dorota
(1)
Macinkiewicz Henryk
(1)
Nogalski Bogdan
(1)
Nowacki Robert
(1)
Pierścionek Zdzisław
(1)
Piontek Franciszek
(1)
Popławski Wojciech
(1)
Prahalad C. K
(1)
Rapacz Andrzej
(1)
Rogalska Elżbieta
(1)
Rymarczyk Jan
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sitko-Lutek Agnieszka
(1)
Skuza Agnieszka
(1)
Szulce Halina
(1)
Szwajca Danuta
(1)
Urbanek Piotr
(1)
Wolak-Tuzimek Anna
(1)
Woodward Richard
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Year
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(28)
Language
Polish
(27)
unknown (po)
(1)
Subject
Przedsiębiorstwo
(22)
Innowacje
(5)
Globalizacja
(4)
Zarządzanie
(4)
Konkurencja
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Unia Europejska
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Instytucje nonprofit
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Rynek finansowy
(2)
Agroturystyka
(1)
Alians strategiczny (ekon.)
(1)
Analiza SWOT
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Banki
(1)
Benchmarking
(1)
Bilans płatniczy
(1)
Coaching
(1)
Dochód narodowy
(1)
Dotacja
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju
(1)
Europejski Fundusz Społeczny
(1)
Euroregiony
(1)
Franchising
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel hurtowy
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informacja naukowa
(1)
Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL
(1)
Integracja europejska
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Kadry
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kraje rozwijające się
(1)
Kredyt
(1)
Kryzys finansowy
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Marketing
(1)
Marketing partnerski
(1)
Meblarstwo
(1)
Medycyna
(1)
Merkantylizm
(1)
Migracje
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Międzynarodowy Bank Odbudowy i Rozwoju
(1)
Nieruchomości
(1)
Nowy produkt
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju
(1)
Polska
(1)
Praca
(1)
Pracownicy wysoko kwalifikowani
(1)
Produkt globalny
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Płynność finansowa
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Rynek pieniężny
(1)
Rynek walutowy
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Sektorowy Program Operacyjny Rozwój Zasobów Ludzkich
(1)
Siła robocza
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Turystyka
(1)
Tworzywa sztuczne
(1)
UNCTAD
(1)
Ubezpieczenia osobowe
(1)
Uchodźcy
(1)
Uczucia
(1)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(1)
Węgiel kamienny
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego
(1)
Światowa Organizacja Handlu
(1)
Subject: time
2001-0
(3)
1989-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
Polska
(2)
Genre/Form
Materiały konferencyjne
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Monografia
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
28 results Filter
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, ISSN 1641-2168 ; 108.)
Zdobycie, i co ważniejsze, utrzymanie dobrej pozycji konkurencyjnej na rynku jest dla każdego przedsiębiorstwa problemem pierwszorzędnej wagi. Jest to jednak niewątpliwie zadanie bardzo trudne. Na ową trudność wpływa zarówno zmieniająca się skuteczność działania instrumentów działań konkurencyjnych, jak i turbulentność otoczenia zmieniająca formy i natężenie konkurencji. Trudno zatem przypisać przedsiębiorstwom określony sposób postępowania po to, by mogło zachować lub zdobyć korzystną pozycję na rynku. Należy także podkreślić, że sprawdzająca się w danym momencie strategia działania konkurencyjnego firmy musi być ustawicznie monitorowana, gdyż jej skuteczność zmienia się w czasie. Wszystkie wspomniane okoliczności powodują, że mimo licznych teoretycznych opracowań dotyczących zasad i modelowych sposobów konkurowania, przedsiębiorstwa, realizując własną taktykę konkurencji, bardzo często wdrażają tylko wybrane instrumenty, modyfikując w praktyce owe teoretyczne modele działań, Zbiór opracowań stanowiących treść prezentowanego zeszytu stanowią przemyślenia i fragmentaryczne wyniki badań pracowników i doktorantów Katedry Handlu i Marketingu, które są prowadzone nad problematyką konkurowania przedsiębiorstw na rynku. Współautorami są także autorzy zagraniczni prowadzący wspólne badania nad problemami marketingu terytorialnego. Ścisłej wyniki te dotyczą znaczenia wybranych instrumentów w strategii konkurowania, a także sytuacji konkurencyjnych na różnych rynkach branżowych oraz możliwości konkurowania w różnych obszarach i skałach działania. Owa różnorodność, mimo że skupiona na podstawowym problemie, czyli konkurencji, powoduje trudności w logicznym ułożeniu kolejności poszczególnych artykułów
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 105972 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 97116 (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa, ISSN 0867-7727 ; 560.)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 107189 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress VIP.)
W długim okresie tylko innowacyjność zapewnia firmie wzrost i przetrwanie. Dlaczego? Otóż gdy innowacyjność zamiera, na rynku robi się coraz ciaśniej - konkurowanie ogranicza się do podstawowych wymiarów: obniżania cen i podnoszenia jakości. Tymczasem rozwijanie firmy polega na eksperymentowaniu i otwieraniu nowych przestrzeni rynkowych. Chcesz mieć dużo dobrych pomysłów? Stwórz organizację, która potrafi przejmować wiedzę od innych, sprawnie generować nowe idee i testować rozwiązania szybko i tanio. Nie szukaj magicznej formuły gwarantującej sukcesy innowacyjnych pomysłów. Szukaj systematycznych metod -- mechanizmów tworzenia innowacyjnych rozwiązań. Książka stanowi zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej zostały opublikowane w Harvard Business Review, czasopiśmie cenionym przez menedżerów, zarządzających, przedsiębiorców i elity naukowe na całym świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów należą do najbardziej twórczych umysłów i najbardziej doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania innowacją. Skorzystaj z ich wiedzy i umiejętności.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 104056 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 113121 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa, ISSN 0867-7727 ; 562.)
Przedstawiono problematykę efektywności działalności marketingowej przedsiębiorstwa. Zanalizowano stosunki między przedsiębiorstwem a dostawcami i odbiorcami oraz opisano ich istotę, scharakteryzowano współdziałanie i konflikt między tymi podmiotami. Sklasyfikowano koncepcje źródeł siły przetargowej przedsiębiorstwa, omówiono symetrię i asymetrię siły przetargowej przedsiębiorstwa wobec dostawców i odbiorców. Opisano zależności miedzy siłą przetargową przedsiębiorstwa a efektywnością jego działalności marketingowej. Przedstawiono także sposoby zwiększania efektywności działalności marketingowej przedsiębiorstwa związane z wykorzystaniem siły przetargowej wobec dostawców i odbiorców.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 107172 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 63481 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 113010 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 40690 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 111107 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 100922 (1 egz.)
Book
In basket
Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzględniające najnowsze badania z zakresu innowacyjności przedsiębiorstw, które wypełnia lukę poznawczą dotyczącą rozpoznania wzajemnych relacji, jakie zachodzą pomiędzy innowacyjnością a konkurencyjnością przedsiębiorstwa. Zespół autorów skoncentrował swoją uwagę na zagadnieniach związanych z innowacyjnością w czterech obszarach zarządzania przedsiębiorstwem: marketingiem, finansami, zasobami ludzkimi i wiedzą, jako czynnikach, które w sposób istotny determinują konkurencyjność organizacji. Zawarte w publikacji rozważania obejmują zarówno zagadnienia teoretyczne poświęcone innowacjom, konkurencyjności, jak i praktyczne nawiązujące do szeroko zakrojonych badań empirycznych polskich przedsiębiorstw. Niezwykle ważnym walorem tej monografii jest przywołanie i analiza wyników badań empirycznych przeprowadzonych w 2009 r. na grupie ponad 600 przedsiębiorstw, a dotyczących ich zachowań innowacyjnych w zakresie zarządzania zasobami marketingowymi, finansowymi, ludzkimi i wiedzy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 103356 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
All copies are currently unavailable
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 111362 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 60226 (1 egz.)
Book
In basket
Autorzy prezentują psychologiczne podejście do zarządzania organizacją. Problematyka rozpatrywana jest zarówno w aspekcie wewnętrznym, odnoszącym się do funkcjonowania człowieka w strukturach biznesowych oraz postrzegania ludzkiego aspektu organizacji, jak i zewnętrznym, budując wizerunek i markę przedsiębiorstwa. Podział książki na cztery części wynika z prezentowanej tematyki. W części pierwszej Autorzy koncentrują się na kwestiach ogólnych, takich jak kultura organizacyjna i wielokulturowość, część druga poświęcona jest zarządzaniu kompetencjami zawodowymi pracowników, motywowaniu i szkoleniom, w części trzeciej punkt centralny stanowi jednostka, jej zaangażowanie i emocje, natomiast w czwartej części poruszono kwestie wizerunku i utrzymania dobrej reputacji, a także kształtowania marki przedsiębiorstwa. Ta interdyscyplinarna publikacja jest ciekawą propozycją dla studentów i wykładowców kierunków psychologicznych i nauk o zarządzaniu, specjalizujących się w psychologii organizacji. Stanowi też cenne źródło wiedzy dla praktyków, którzy chcieliby spojrzeć na swoją organizację nie tylko z ekonomicznego, ale i z psychologicznego punktu widzenia.
This item is available in 7 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 102710, 102709 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 50409 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 38288 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
All copies are currently on loan: sygn. 31426 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 43757 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 63388 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 64082 P 16,5 (1 egz.)
Book
In basket
Podejmowane w zaprezentowanych na Seminarium referatach problemy dotyczyły następujących zagadnień: organizacje komercyjne i niekomercyjne jako obiekt badań naukowych, organizacje komercyjne i niekomercyjne w gospodarce rynkowej, organizacje komercyjne i niekomercyjne w kreowaniu rozwoju regionalnego, współczesne narzędzia zarządzania organizacjami komercyjnymi i niekomercyjnymi, finansowe aspekty zarządzania organizacjami komercyjnymi i niekomercyjnymi. Taka klasyfikacja zagadnień stanowi podstawę konstrukcyjną niniejszego opracowania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 45443 (1 egz.)
Book
In basket
W książce przedstawiono powstanie i rozwój koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR), jej wady i zalety wynikające z wdrożenia oraz obszary oddziaływania. Ponadto zaprezentowano aktualne kierunki badań dotyczące wpływu CSR na działalność przedsiębiorstw. Omówiono także problematykę związaną z konkurencyjnością przedsiębiorstw, wskazując, iż we współczesnej gospodarce cena przestała być jedynym czynnikiem decydującym o wyborze danego produktu przez klienta, a coraz częściej konsumenci nadają duże znaczenie czynnikom niezwiązanym bezpośrednio z wytworzeniem produktów, m.in. społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa. W części empirycznej książki zaprezentowano wyniki badań dotyczące wpływu koncepcji CSR na konkurencyjność przedsiębiorstw. Badaniami objęto ekspertów oraz menedżerów dużych przedsiębiorstw i na podstawie uzyskanych opinii opracowano cztery modele konkurencyjności oraz sformułowano wskazówki praktyczne dla menedżerów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41834 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 5 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 91911 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 42921 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 34198 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 30768 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 40726 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again