Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(52)
IBUK Libra
(10)
Forma i typ
Książki
(50)
E-booki
(10)
Artykuły
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(74)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(27)
Czytelnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(4)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(13)
Wypożyczalnia Trzcianka
(3)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(19)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(5)
Autor
Kozioł Leszek
(6)
Griffin Ricky W
(2)
Albigowski Marek
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Bartkowiak Ryszard
(1)
Bessant John
(1)
Blajer-Gołębiewska Anna
(1)
Bogdanienko Jerzy
(1)
Bojewska Barbara
(1)
Brdulak Jakub
(1)
Clarke Liz
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czaja Izabela
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Czerwonka Leszek
(1)
Domański Tomasz
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Egeman Marian
(1)
Engelhardt Juliusz
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Fazlagić Amir Jan
(1)
Gospodarowicz Andrzej
(1)
Górzyński Michał
(1)
Haffer Mirosław
(1)
Herman Andrzej
(1)
Hryniewicz Janusz T
(1)
Huk Katarzyna
(1)
Ishikawa Akihiro
(1)
Jajuga Krzysztof
(1)
Janasz Władysław
(1)
Jankiewicz Joanna
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Jaremczuk Kazimierz
(1)
Jasiński Andrzej Henryk
(1)
Kaczmarek Tadeusz Teofil
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kardas Jarosław Stanisław
(1)
Kim W. Chan
(1)
Klimek Jan
(1)
Kochalski Cezary
(1)
Komorowski Jan
(1)
Kostowska-Watanabe Elżbieta
(1)
Kozień Ewa
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Kupidura Tomasz
(1)
Maige Christian
(1)
Marcinkowski Adam
(1)
Michalik Andrzej
(1)
Miklaszewski Stanisław
(1)
Mikuła Bogusz
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Morawski Mieczysław
(1)
Muller Jean-Louis
(1)
Nowacki Robert
(1)
Ochodek Bolesław
(1)
Ostaszewski Janusz
(1)
Popławski Wojciech
(1)
Poznańska Krystyna
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Prudzienica Maja
(1)
Rogalska Elżbieta
(1)
Rundo Agata
(1)
Rusiński Michał
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Różański Jerzy
(1)
Sosnowska Alicja
(1)
Strużycki Marian
(1)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(1)
Szostak Józef
(1)
Sztucki Tadeusz
(1)
Teczke Janusz
(1)
Tidd Joseph
(1)
Tomczyńska Joanna
(1)
Voytovych Nataliya
(1)
Wawrzyniak Adam
(1)
Waćkowski Kazimierz
(1)
Weresa Marzenna
(1)
Woodward Richard
(1)
Wójcik-Augustyniak Marzena
(1)
Zastempowski Maciej
(1)
Łobejko Stanisław
(1)
Ściborek Zbigniew
(1)
Żebrowski Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(62)
Język
polski
(56)
nieznany (po)
(3)
angielski
(2)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Temat
Innowacje
(49)
Przedsiębiorstwo
(34)
Zarządzanie
(13)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(12)
Zarządzanie strategiczne
(7)
Kadry
(6)
Przedsiębiorczość (postawa)
(6)
Zarządzanie wiedzą
(6)
Marketing
(5)
Menedżerowie
(5)
Controlling
(4)
Finanse
(4)
Fuzja przedsiębiorstw
(4)
Globalizacja
(4)
Jakość produktu
(4)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(4)
Klastry (ekon.)
(4)
Konkurencja
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Motywacja pracy
(4)
Planowanie strategiczne
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Banki
(3)
Franchising
(3)
Leasing
(3)
Motywacja
(3)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(3)
Rynek
(3)
Spożycie
(3)
Ceny
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(2)
Decyzje
(2)
Ekonomia
(2)
Etyka
(2)
Etyka biznesu
(2)
Finanse publiczne
(2)
Informatyka
(2)
Inkubatory przedsiębiorczości
(2)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(2)
Jakość życia
(2)
Jednolity rynek UE
(2)
Kontrola
(2)
Kredyt
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Logistyka
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Odnawialne źródła energii
(2)
Organizacja i zarządzanie
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(2)
Planowanie
(2)
Postęp techniczny
(2)
Produkcja
(2)
Przywództwo
(2)
Twórczość
(2)
Unia Europejska
(2)
Wiedza
(2)
Współpraca gospodarcza
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
5 Program Ramowy Unii Europejskiej Badań, Rozwoju Technologicznego oraz Prezentacji
(1)
Agencje reklamowe
(1)
Agroturystyka
(1)
Akwizycja
(1)
Alians strategiczny (ekon.)
(1)
Alienacja
(1)
Analiza SWOT
(1)
Autostrady
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki internetowe
(1)
Barwy
(1)
Biura podróży
(1)
Bogactwo
(1)
Budżety gminne
(1)
Budżety terenowe
(1)
Czas pracy
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Dotacja
(1)
Dług
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonometria
(1)
Ekoturystyka
(1)
Ekspedytorzy sprzedaży wysyłkowej
(1)
Elementy struktury organizacyjnej
(1)
Emerytura
(1)
Energia elektryczna
(1)
Etyczny kontekst zarządzania
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Ewolucja zarządzania
(1)
Factoring
(1)
Forfaiting
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fundusze wspierania przedsiębiorczości
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Globalny kontekst zarządzania
(1)
Gorzelnictwo
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarowanie zasobami ludzkimi
(1)
Handel
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Temat: czas
1989-
(6)
2001-0
(4)
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(6)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Podręczniki
(2)
Encyklopedie
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Tytuł czasopisma
Dyrektor Szkoły
(1)
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(1)
62 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzględniające najnowsze badania z zakresu innowacyjności przedsiębiorstw, które wypełnia lukę poznawczą dotyczącą rozpoznania wzajemnych relacji, jakie zachodzą pomiędzy innowacyjnością a konkurencyjnością przedsiębiorstwa. Zespół autorów skoncentrował swoją uwagę na zagadnieniach związanych z innowacyjnością w czterech obszarach zarządzania przedsiębiorstwem: marketingiem, finansami, zasobami ludzkimi i wiedzą, jako czynnikach, które w sposób istotny determinują konkurencyjność organizacji. Zawarte w publikacji rozważania obejmują zarówno zagadnienia teoretyczne poświęcone innowacjom, konkurencyjności, jak i praktyczne nawiązujące do szeroko zakrojonych badań empirycznych polskich przedsiębiorstw. Niezwykle ważnym walorem tej monografii jest przywołanie i analiza wyników badań empirycznych przeprowadzonych w 2009 r. na grupie ponad 600 przedsiębiorstw, a dotyczących ich zachowań innowacyjnych w zakresie zarządzania zasobami marketingowymi, finansowymi, ludzkimi i wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103356 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Onepress VIP.)
W długim okresie tylko innowacyjność zapewnia firmie wzrost i przetrwanie. Dlaczego? Otóż gdy innowacyjność zamiera, na rynku robi się coraz ciaśniej - konkurowanie ogranicza się do podstawowych wymiarów: obniżania cen i podnoszenia jakości. Tymczasem rozwijanie firmy polega na eksperymentowaniu i otwieraniu nowych przestrzeni rynkowych. Chcesz mieć dużo dobrych pomysłów? Stwórz organizację, która potrafi przejmować wiedzę od innych, sprawnie generować nowe idee i testować rozwiązania szybko i tanio. Nie szukaj magicznej formuły gwarantującej sukcesy innowacyjnych pomysłów. Szukaj systematycznych metod -- mechanizmów tworzenia innowacyjnych rozwiązań. Książka stanowi zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej zostały opublikowane w Harvard Business Review, czasopiśmie cenionym przez menedżerów, zarządzających, przedsiębiorców i elity naukowe na całym świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów należą do najbardziej twórczych umysłów i najbardziej doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania innowacją. Skorzystaj z ich wiedzy i umiejętności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104056 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112979 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41418 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jaki jest przepis na sukces przedsiębiorstwa? Jak osiągnąć znakomite wyniki? Odpowiedź tkwi w magicznym słowie "innowacja". To przedsiębiorstwa podążające z duchem czasu zostawiają konkurencję w tyle. Skuteczne wdrożenie innowacji wymaga jednak ponadprzeciętnej wiedzy, wieloaspektowego zarządzania przedsiębiorstwem, umiejętności korzystania z różnych metod oraz otwartości na niekonwencjonalne sposoby rozwiązywania problemów. Autorzy książki, cenieni brytyjscy naukowcy, prowadzą czytelnika przez wyzwania związane z zarządzaniem innowacjami. Dzielą się swoją wiedzą, którą popierają: - przedstawieniem uwarunkowań globalnych i lokalnych, - obszernym przeglądem literatury przedmiotu, - prezentacją praktycznych, sprawdzonych procesów, modeli i narzędzi oraz relacjami menedżerów projektów innowacyjnych o wyzwaniach, z którymi muszą się mierzyć, - studiami przypadków opisujących procesy innowacji w przemyśle i usługach w sektorach prywatnym i państwowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39666 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107484/T.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W przekonaniu Autorów niniejszego opracowania zawarte w nim spostrzeżenia, propozycje i rozwiązania mogą okazać się przydatne tym przedsiębiorcom i menedżerom, którzy - w sposób mniej lub bardziej uświadomiony - chcą osiągnąć sukces we wdrażaniu strategii wzrostu produktywności wykorzystywanej wiedzy organizacyjnej poprzez ciągłe procesy innowacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45693 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w firmie przyszłości / Franciszek (Frank) Krawiec. - Warszawa : Difin, 2006. - 243 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
Celem niniejszej książki jest przedstawienie miejsca i roli marketingu w koncepcji przedsiębiorstwa przyszłości. Praca ta jest przeznaczona dla menedżerów, którzy są lub będą odpowiedzialni za transformację swoich firm w rodzącej się nowej gospodarce sieciowej, studentów zarządzania strategicznego i marketingu, a także dla pracowników naukowych zajmujących się problematyką zarządzania strategicznego w ogóle, a marketingu w szczególności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109595 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104894 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Postęp naukowo-techniczny, w szczególności technologie informacyjno-komunikacyjne przełomu XXI wieku, oraz przemiany społeczno-gospodarcze zmieniają w sposób istotny metody, sposoby oraz formy prowadzenia działalności gospodarczej, umożliwiając powstawanie przedsiębiorstw sieciowych, stanowiących nową formę organizacyjną przedsiębiorstw działających według nowych zasad i wymagających odmiennego podejścia do zarządzania opartego na orkiestracji, tworząc równocześnie podwaliny dla rozwoju globalnej gospodarki sieciowej. 1. W przedsiębiorstwie sieciowym metodą zarządzania jest orkiestracja procesów. Tradycyjne zarządzanie jest realizowane na poziomie niezależnych podmiotów tworzących przedsiębiorstwo sieciowe, a na poziomie przedsiębiorstwa sieciowego rolę tę pełni orkiestracja procesów. 2. Współczesne przedsiębiorstwa stoją w obliczu konieczności zmiany dotychczasowego firmocentrycznego podejścia na nowe podejście sieciocentryczne. Rozwój sieci oraz sieciowych form współpracy przedsiębiorstw powoduje, że w coraz większym stopniu ich działalność gospodarcza jest prowadzona w sieci. To sprawia, że muszą one zmienić wewnętrzny klimat z ukierunkowanego na indywidualizm działania na współpracę z otoczeniem. Myślenie w kategoriach osiągania jak największych korzyści dla firmy musi zostać zastąpione myśleniem o korzyściach dla sieci, a perspektywa widzenia z ograniczonej do przedsiębiorstwa na rozszerzoną, obejmującą sieć. 3. W procesie tworzenia wartości dokonuje się przejście od łańcucha wartości do sieci wartości. Wartość powstaje jako efekt wykorzystania zasobów znajdujących się w otoczeniu przedsiębiorstwa oraz współpracy wielu niezależnych podmiotów połączonych ze sobą relacjami sieciowymi. Wartość wielu współczesnych produktów jest sumą cząstkowych wartości dodawanych w sieciowym procesie produkcji przez współpracujących ze sobą partnerów sieciowych i w ten sposób nabiera nowego kolektywnego charakteru. 4. Następuje zmiana lokalizacji wiedzy oraz wyróżniających umiejętności i kluczowych kompetencji z przedsiębiorstwa do sieci. Szybkie tempo rozwoju nauki i techniki oraz technologii produkcyjnych, wysoka specjalizacja, powstawanie nowoczesnych dziedzin łączących w sobie osiągnięcia wielu różnych dyscyplin nauki sprawiają, że przedsiębiorstwa nie są w stanie samodzielnie rozwijać potrzebnej im wiedzy, wyróżniających umiejętności oraz kluczowych kompetencji. Dlatego też, korzystając z możliwości, jakie oferuje nowoczesna technologia informacyjno-komunikacyjna, poszukują potrzebnych im zasobów w sieci. 5. Innowacje otwarte stają się nowym, sieciowym źródłem przewagi konkurencyjnej. Od dawna były one wskazywane jako jeden z najważniejszych czynników przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku globalnym. Informatyzacja oraz usieciowienie społeczeństwa i gospodarki stworzyły możliwość włączenia do procesu kreowania innowacji intelektualnych zasobów znajdujących się na zewnątrz przedsiębiorstwa. Proces kreacji i rozwoju innowacji z zamkniętego we wnętrzu przedsiębiorstwa otwiera się na zewnętrznych partnerów (firmy, organizacje, klienci), traktując ich jako kokreatorów innowacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107546 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111107 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60168 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 7/2010.)
Tom zawiera opisy wybranych problemów funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw. Opisy te koncentrują się w trzech obszarach: zagadnienia strategiczne w przedsiębiorstwach, innowacyjność w funkcjonowaniu przedsiębiorstw, kultura we współczesnych organizacjach. Przedstawione wyniki badań naukowych mogą przyczynić się do rozwiązania wielu problemów powstających w trakcie funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw. Książka stanowi istotną pomoc dla menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami, bowiem zaprezentowane wyniki są poparte ugruntowanymi badaniami teoretycznymi i praktycznymi, zaś w formułowaniu wniosków Autorzy wykorzystali niejednokrotnie swoje doświadczenie biznesowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107153, 112003 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40388 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały i Prace. T. 85 / Instytut Funkcjonowania Gospodarki Narodowej.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105979 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kapitał ludzki to temat szeroko dziś omawiany. Wspomina się o nim w kontekście rozważań na temat zasobów przedsiębiorstwa, zarządzania, rozwoju, budowania wartości i inwestycji. Opracowanie ma za zadanie przybliżyć przedsiębiorcom oraz zainteresowanym tematykę i znaczenie kapitału ludzkiego w zarządznaiu innowacyjnością w sposób kompleksowy oraz pokazać, że dzięki wykorzystaniu modeli i dostępnych narzędzi można wpływać na innowacyjność zarządzanych organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45282 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46637 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82845 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111637 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113049, 104549 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47842 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38577 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32010 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44744 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63627 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112748 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej