Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(1)
Autor
Mączyńska-Ziemacka Elżbieta
(1)
Orzeszko Teresa
(1)
Sosnowska Alicja
(1)
Łobejko Stanisław
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(2)
nieznany (po)
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(3)
Bezrobocie
(1)
Biura podróży
(1)
Emisja papierów wartościowych
(1)
Kadry
(1)
Konkurencja
(1)
Marketing
(1)
Młodzież
(1)
Nadzór bankowy
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Nieruchomości
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Pomoc publiczna
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Płynność finansowa
(1)
Ryzyko
(1)
Ryzyko upadłości
(1)
Transfer technologii
(1)
Upadłość
(1)
Usługi
(1)
Zdolność kredytowa
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Polskie przedsiębiorstwa po wejściu do UE stanęły przed nowymi wyzwaniami wynikającymi z przystąpienia do wspólnego, europejskiego rynku. Skuteczne konkurowanie na współczesnym, zglobalizowanym rynku wymaga od przedsiębiorców stałego podnoszenia innowacyjności produktów i technologii połączonej z wnikliwą oceną potrzeb odbiorców. Zespół pracowników naukowych Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej zrealizował w latach 2004-2006 w ramach badań statutowych temat badawczy: "Kształtowanie konkurencyjności przedsiębiorstw w Polsce". Przedmiotem obserwacji były wybrane małe i średnie przedsiębiorstwa, ich strategie i zachowania w drodze na rynek europejski i światowy. W badaniach zidentyfikowano najważniejsze czynniki decydujące o sukcesie firmy na rynku krajowym i zagranicznym. Są nimi: kreatywność przedsiębiorcy, permanentne wprowadzanie innowacji oraz wybór strategii pozwalającej na dostosowywanie się firmy do zmiennych warunków na rynku europejskim i globalnym. Najważniejsze wyniki uzyskane w badaniach przedstawiono w publikacji. Zawiera ona opracowania teoretyczne, rezultaty badań ankietowych oraz studia dziewięciu najciekawszych przypadków firm sukcesu. Książka jest adresowana zarówno do studentów studiujących nauki o zarządzaniu, jak i menedżerów zarządzających małymi i średnimi firmami, którzy znajdą w niej nie tylko wiedzę, ale także dobre wzorce do naśladowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107516, 107515 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111130 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60109 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej