Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(2)
Autor
Baranowski Maciej
(1)
Battelle John
(1)
Brdulak Jakub
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Przedsiębiorstwo
(2)
Google
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Autor książki stara się odpowiedzieć na następujące pytania: Jakie są główne założenia koncepcji zarządzania wiedzą? Co możemy zaliczyć do głównych narzędzi zarządzania wiedzą? Jak wykorzystać dorobek zarządzania wiedzą w konkretnym procesie w organizacji - procesie innowacji produktu? Jakie warunki muszą zostać spełnione, aby szybko i skutecznie wprowadzać nowe produkty? Publikacja poświęcona jest jednemu z najważniejszych procesów w organizacji - innowacji produktu. Dzięki sprawnemu tworzeniu nowych produktów przedsiębiorstwo jest w stanie przetrwać na konkurencyjnym i coraz bardziej nasyconym rynku. Jednocześnie, zdaniem autora, teoria niepoparta konkretnymi przykładami jest w dużym stopniu niefunkcjonalna. Z tego powodu w książce można znaleźć pięć przykładów organizacji polskich oraz pięć amerykańskich wykorzystujących niektóre narzędzia zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu. Stany Zjednoczone są jednym z miejsc narodzin koncepcji zarządzania wiedzą. Było to inspiracją dla autora do przeprowadzenia badań w ramach uzyskanego stypendium na University of Denver w Kolorado. Przykłady dobrze obrazują stopień zaawansowania polskich i amerykańskich organizacji w zarządzaniu wiedzą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107518, 107519 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Główną osią książki "Szukaj" jest powstanie i rozwój rynku wyszukiwarek. Obecnie jest to rynek wiodący pod względem dochodów w sieci, a króluje na nim znane wszystkim Google. Historia wyszukiwania wartego dziś miliardy dolarów, jak wszystkie wielkie historie, rozpoczęła się skromnie. Alan Emtage, student Uniwersytetu McGill, stworzył mały programik o nazwie Archie, którego zadaniem było wyszukiwanie plików w Internecie. W tych czasach Internet był zamknięty i korzystały z niego wyłącznie upoważnione osoby, najczęściej naukowcy. Na bazie Archiego powstawały kolejne programy ułatwiające naukowcom i technikom odnajdywanie potrzebnych rzeczy w Internecie. Czując duże pieniądze, firmy komercyjne zainteresowały się technologią wyszukiwania, ale mimo sukcesów to wciąż nie było coś, co mogło zmienić świat. Dopiero dwóch studentów Uniwersytetu Stanford stworzyło rewolucyjny sposób przeszukiwania Internetu i udostępniania wyników szukania. Tak powstało Google. Od tego momentu książka skupia się na historii firmy Google. W jaki sposób ta firma przezwyciężyła problem braku dochodów z działalności? Dlaczego wejście Google na giełdę było tak nerwowe, wręcz dramatyczne? Z czego wynikają zarzuty wobec Google oskarżające firmę o łamanie praw człowieka i obywatela? Czy grozi nam powstanie globalnego Wielkiego Brata, który wie wszystko i w każdej chwili może to ujawnić? Autor w książce udzielił odpowiedzi na te pytania, przeplatając poważne informacje anegdotkami i interesującymi, a nieznanymi szerzej szczegółami. Dzięki temu książka zainteresuje nie tylko fanów Internetu, ale wszystkich których fascynuje gospodarcza rzeczywistość dzisiejszego globalnego świata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109612 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej