Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(21)
Forma i typ
Książki
(21)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(28)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(9)
Wypożyczalnia Chodzież
(3)
Wypożyczalnia Czarnków
(6)
Wypożyczalnia Trzcianka
(3)
Wypożyczalnia Złotów
(6)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Autor
Blajer-Gołębiewska Anna
(1)
Bodak Andrzej
(1)
Brdulak Jakub
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Czerwonka Leszek
(1)
Czyrka Krzysztof
(1)
Dec Tomasz
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Gardawski Juliusz
(1)
Glinkowska-Krauze Beata
(1)
Ickiewicz Janina
(1)
Ignacy Jarosław
(1)
Jankowska Małgorzata
(1)
Klimek Jan
(1)
Konieczny Małgorzata
(1)
Kwiatkowska-Ciotucha Dorota
(1)
Lichtarski Jan
(1)
Maniak Grażyna
(1)
Mierzejewski Donat Jerzy
(1)
Pavlov Pavel
(1)
Polcyn Jan
(1)
Sadowski Tomasz
(1)
Sokół Aneta
(1)
Staśkiewicz Anna
(1)
Strzyżewska Marianna
(1)
Szpakowski Mirosław K
(1)
Wrońska-Bukalska Elżbieta
(1)
Zelek Aneta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Temat
Przedsiębiorstwo
(9)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(7)
Fundusze strukturalne UE
(3)
Kadry
(3)
Innowacje
(2)
Praca
(2)
Alians strategiczny (ekon.)
(1)
Benchmarking
(1)
Bogactwo
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Dobra osobiste pracowników
(1)
Dotacja
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomiści
(1)
Elektroenergetyka
(1)
Energia elektryczna
(1)
Etyka biznesu
(1)
Europejski Fundusz Społeczny
(1)
Europejskie rady zakładowe
(1)
Fundusz emerytalny
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Jakość życia
(1)
Jednolity rynek UE
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Kobieta
(1)
Kryzys finansowy
(1)
Kryzys finansowy 2007 r.
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Marketing partnerski
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Obsługa klienta
(1)
Otwarte fundusze emerytalne
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Polska
(1)
Pracownicy wysoko kwalifikowani
(1)
Prawo pracy
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo jednoosobowe
(1)
Przedsiębiorstwo prywatne
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Przedsiębiorstwo społeczne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(1)
Reklama
(1)
Rodzina
(1)
Rynek finansowy
(1)
Rynek pracy
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Sektor publiczny
(1)
Sektorowy Program Operacyjny Rozwój Zasobów Ludzkich
(1)
Siła robocza
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Spółki
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szczepański, Jan (1933- )
(1)
Szyszko, Lech (1934- )
(1)
Służba zdrowia
(1)
Turystyka
(1)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(1)
Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarności
(1)
Wolność ekonomiczna
(1)
Wykształcenie
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie talentami
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zatrudnienie
(1)
Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego
(1)
Temat: czas
2001-0
(13)
2001-
(3)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Dolnośląskie, województwo
(1)
Ukraina
(1)
Wielkopolska
(1)
Zachodniopomorskie, województwo
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
21 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107506 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka UOKiK.)
Celem opracowania jest podjęcie próby odpowiedzi na pytanie, czy fuzje i przejęcia w sektorze elektroenergetycznym mogą w praktyce stanowić czynnik wzrostu efektywności ekonomicznej przedsiębiorstw. Opracowanie opiera się w tym zakresie na analizie dostępnej literatury oraz badaniach własnych, przeprowadzonych w odniesieniu do polskiego sektora elektroenergetycznego według przyjętej metody badawczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46523 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Publikacja, która umiejętnie łączy elementy teoretyczne z przyziemną, niezbędną wiedza praktyczną, począwszy od założenia przedsiębiorstwa, po bardziej złożone zagadnienia strategii czy zarzadzania zasobami ludzkimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53085 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50635 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37010 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32229 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Prace Wydziału Ekonomicznego / Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim ; nr 3)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39507 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32680 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesne przedsiębiorstwa konkurują na wielu rynkach. Najważniejszy z nich to rynek klientów. Klienci bowiem dostarczają przedsiębiorstwu różnych wartości, wśród których najważniejsze są wpływy. Wpływy przyciągają uczestników innych rynków, takich jak akcjonariusze, dostawcy oraz potencjalni pracownicy. Obszar tworzący wartość w firmie migruje ze sfery technologiczno-produkcyjnej opartej na majątku trwałym w stronę relacji z klientami. Umiejętne zarządzanie wartością klienta poprzez rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi determinantę wzrostu wartości firmy oraz poziomu jej zysku. Książka kierowana jest do szerokiego grona odbiorców, w szczególności: Ľmenedżerów i specjalistów zajmujących się rozwojem relacji z klientami i innymi obszarami w przedsiębiorstwach (finanse, zarządzanie zasobami ludzkimi, IT); Ľkadry akademickiej i badaczy zajmujących się zarządzaniem i ekonomią; Ľstudentów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz doktorantów kierunków ekonomicznych (fragment przedmowy) Opracowanie to, składające się z dwóch integralnych i dopełniających się części, dowodzi, że problem wartości dla klienta można przedstawiać w rożnych obszarach tematycznych, które się wzajemnie przenikają. Przedstawione wyniki badań mogą być pożyteczne dla szerokiego grona czytelników, zarówno dla praktyki gospodarczej, jak i dla osób chcących rozszerzyć wiedzę na temat zachowań przedsiębiorców, szczególnie w czasach kryzysu. Jest to także materiał, który może służyć studentom do pisania prac dyplomowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107159 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111305 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mimo dynamicznego wzrostu liczby polskich przedsiębiorstw oraz rozwoju polskiej gospodarki, także eksportu, udział polskich podmiotów w procesach internacjonalizacji - jakkolwiek brak dokładnych statystyk - można określić jako niewielki. Zastanawiające są przyczyny tego stanu. Ograniczone zasoby polskich przedsiębiorstw, które na ogół należą do grupy małych i średnich (MSP), oraz brak doświadczenia biznesowego w warunkach rynkowych tylko częściowo wyjaśniają to zjawisko. Studia nad kapitalizmem aliansowym i nowymi formami organizacji przedsiębiorstw utwierdziły mnie w przekonaniu, że w ostatnich kilku dekadach potężną dźwignią rozwoju przedsiębiorstw i ich internacjonalizacji stała się współpraca między przedsiębiorstwami krajowymi oraz między przedsiębiorstwami z różnych krajów. Doniesienia z literatury (USA, Europa) oparte zarówno na badaniach ilościowych, jak i analizach przypadków, wskazywały na dodatni wpływ dobrze układającej się współpracy na osiąganie znacznych korzyści współpracujących jednostek. Podkreślam, że chodzi o wpływ udanej współpracy, ponieważ sygnalizowane są także przypadki współpracy nieudanej, prowadzącej do powstawania szkód w przedsiębiorstwach. Konfrontacja potrzeby współpracy między polskimi MSP oraz procesów współpracy zachodzących w gospodarce światowej skłoniły mnie do postawienia wielu pytań dotyczących współpracy między polskimi przedsiębiorstwami oraz ich współpracy z przedsiębiorstwami zagranicznymi. Przede wszystkim chodziło o ustalenie, jaki jest stan współpracy między polskimi przedsiębiorstwami. Informacje na ten temat znalazłam częściowo w literaturze, częściowo zaś prowadząc badania wśród polskich przedsiębiorstw, które należały do grupy MSP. Okazało się, że współpraca jest raczej rzadkim zjawiskiem w sektorze MSP. Dominującą relacją między firmami jest intensywna konkurencja, łącznie z nieuczciwą. Stwierdziłam, że współpraca nie jest postrzegana przez polskie przedsiębiorstwa jako narzędzie pomocne w ich rozwoju na rynkach zagranicznych i na rynku polskim. Powstało zatem pytanie dotyczące przyczyn tego stanu rzeczy. Dlaczego występuje niski poziom współpracy i niska skłonność do jej podejmowania? Problem okazał się złożony. Literatura polska nie odpowiada nań w całościowy sposób. Literatura zagraniczna podejmowała pewne wątki trudności współpracy poszczególnych podmiotów, ale nie całej grupy przedsiębiorstw o określonych cechach. Brak więc było odpowiedzi na gruncie teorii. W wyniku dalszych studiów literaturowych nad współpracą i konfrontacji ich wyników z sytuacją polskich przedsiębiorstw nabierałam przekonania o wielkim znaczeniu tego problemu, nie tylko dla teorii, ale także dla praktyki polskich MSP. Waga problemu skłoniła mnie do napisana tej książki. Mam nadzieję, że okaże się ona interesująca dla badaczy i dla przedsiębiorców, dla instytucji rządowych i biznesowych, dla organizatorów edukacji i dla studentów. Do tych grup osób i instytucji adresowana jest ta książka. Praca skonstruowana jest z czterech zasadniczych części: kwestii metodologicznych, odniesień do literatury, badań empirycznych oraz konstatacji konsumujących zarówno studia nad różnymi teoriami, jak i wyniki badań praktyki. Książkę rozpoczyna krótki wstęp, kończy - podsumowanie wyników badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107169 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość i Zarządzanie / Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi, ISSN 1733-2486 ; t. 11 z. 8.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112012 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111800 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzięki badaniom podjętym przez zespół pod kierownictwem prof. M. Gablety powstała bardzo ważna dokumentacja stanu świadomości pracowników w polskiej gospodarce [...]. Na uwagę zasługuje wszechstronna analiza bogatego materiału badawczego, umiejętność jego selekcji, a następnie opracowanie formuły respektowania interesów pracowniczych - narzędzia użytecznego, z którego mogą korzystać zarządzający [...].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45710 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / [Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu], ISSN 2084-6193 ; nr 235.)
Podjęty w pracy problem zewnętrznych instrumentów wspomagających rozwój kompetencji pracowników jest ważny dla teorii i praktyki zarządzania. Pokazuje komplementarne względem wewnętrznych działań przedsiębiorstw możliwości zapewnienia właściwego rozwoju zawodowego wszystkich pracowników przedsiębiorstw. Konieczność istnienia tych możliwości jest mocno akcentowana w obowiązujących w XXI wieku teoriach zarządzania kapitałem ludzkim. Wykorzystanie funduszy strukturalnych oraz europejskich programów edukacyjnych w obszarze rozwoju kompetencji pracowników było dotychczas prezentowane jedynie w ujęciu informacyjnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45736 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.)
Książka stanowi wyjątkową pozycję literatury z zakresu zarządzania strategicznego, której unikalnym atutem jest prezentacja w formie case study poszczególnych etapów procesu zarządzania strategicznego. Zawiera przykłady z praktyki gospodarczej opracowane głównie na podstawie informacji udostępnionych przez prezentowane firmy oraz wywiadów z przedstawicielami kadry zarządczej. Autorzy poruszają w niej newralgiczne problemy rozwojowe głównie polskich firm dokonujących wyborów strategicznych i osiągających sukcesy w trudnych warunkach kryzysu czy stagnacji. Ich analiza uczy sposobów wykorzystania wiedzy teoretycznej w praktyce gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45694 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111383 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41888 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67144 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / [Uniwersytet Łódzki])
Monografia zawiera analizę teoretyczną problemów internacjonalizacji o charakterze poznawczym i utylitarnym, a także prezentację badań przeprowadzonych w polskich i ukraińskich mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w związku ze sposobami ich internacjonalizacji. Oparcie rozważań na wynikach przeprowadzonych badań oraz zamieszczenie studiów przypadków daje możliwość konfrontacji dróg internacjonalizacji polskich i ukraińskich przedsiębiorstw ze znanymi w świecie modelami. Zasadniczą treścią publikacji jest opis i analiza internacjonalizacji przedsiębiorstw w kontekście jej modeli. Autorka wychodzi poza konwencjonalny opis, dodając nowe zagadnienia i wątki, podkreślając rosnącą rolę procesu internacjonalizacji w zarządzani u przedsiębiorstwami oraz dla gospodarki. Zasadniczym atutem książki jest wypełnienie luki w zakresie prezentacji sposobów internacjonalizacji polskich i ukraińskich przedsiębiorstw z uwzględnieniem ich wielkości, a także przeanalizowanie problemu od strony biznesu, instytucji naukowych i samorządowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42051 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105564 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108810 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49226 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 39547 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32693 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45966 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64540 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inteligentny rozwój firmy rodzinnej a współczesne wartości / Jan Klimek. - Wydanie pierwsze. - [Warszawa] : Difin, [2019]. - 296 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
akie wartości etyczne powinny być elementem strategii nowoczesnych odpowiedzialnych społecznie przedsiębiorców? Czy w obecnej dobie jest miejsce na etykę w biznesie? W książce została poruszona problematyka innowacyjności oraz zarządzania talentami w firmach rodzinnych. Autor podjął zagadnienie przemysłu – jako gałęzi inteligentnego rozwoju – i kwestię jego wpływu na wartości na poziomie firmy rodzinnej. Publikacja zainteresuje menedżerów firm rodzinnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42050 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej