Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(17)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(17)
Publikacje fachowe
(3)
E-booki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(26)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(9)
Czytelnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(3)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(2)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(4)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(3)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Autor
Kozioł Leszek
(2)
Patten Dave
(2)
Andrzejewski Mariusz
(1)
Bangs David H
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Chłapek Katarzyna
(1)
Dylewski Marek (1965- )
(1)
Dziadkiewicz-Ilkowska Anna
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Grynkiewicz Tomasz
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Krajewska Sylwia
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Loska Magdalena
(1)
Masiukiewicz Piotr
(1)
Michalski Grzegorz (1972- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Orzeszko Teresa
(1)
Poznański Przemysław
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Szczypa Piotr
(1)
Sztucki Tadeusz
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Ślusarczyk Stanisław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(15)
nieznany (po)
(3)
angielski
(1)
Odbiorca
Audytorzy
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pracownicy sektora finansów publicznych
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(13)
Marketing
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Konkurencja
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Zarządzanie
(3)
Banki
(2)
Bezrobocie
(2)
Ceny
(2)
Controlling
(2)
Innowacje
(2)
Internet
(2)
Kadry
(2)
Menedżerowie
(2)
Rachunkowość
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Spożycie
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Usługi
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Agencje reklamowe
(1)
Akwizycja
(1)
Analiza SWOT
(1)
Audyt zewnętrzny
(1)
Badania marketingowe
(1)
Barwy
(1)
Biura podróży
(1)
Biznesplan
(1)
Budżetowanie
(1)
Ekonomia
(1)
Emisja papierów wartościowych
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Finanse publiczne
(1)
Franchising
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Globalizacja
(1)
Gorzelnictwo
(1)
Gospodarka okrężna
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
HACCP
(1)
Handel
(1)
Homo oeconomicus
(1)
ING Bank Śląski
(1)
Inflacja
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Interwencjonizm
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość życia
(1)
Jednolity rynek UE
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kariera
(1)
Karty płatnicze
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Koszty
(1)
Leasing
(1)
Lichwa
(1)
Logistyka
(1)
Marketing partyzancki
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Merchandising
(1)
Mikroprzedsiębiorstwa
(1)
Motywacja
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Młodzież
(1)
Nadzór bankowy
(1)
Negocjacje
(1)
Nieruchomości
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Planowanie
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Popyt
(1)
Poradnictwo
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przemysł rolno-spożywczy
(1)
Public relations
(1)
Raportowanie zintegrowane
(1)
Reengineering (ekon.)
(1)
Reklama
(1)
Rynek
(1)
Ryzyko
(1)
Sponsoring
(1)
Sprawiedliwy handel
(1)
Sprawozdawczość finansowa
(1)
Sprawozdawczość niefinansowa
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
(1)
Strony WWW
(1)
Sukces
(1)
Targi i wystawy
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Transfer technologii
(1)
Unia Europejska
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Encyklopedie
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
19 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 81254 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113114 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zainteresowanie naukowe autora obejmują: zarzadzanie bankiem, marketing bankowy, zarządzanie cenami w usługach finansowych, enklawy finansowe na rynku, zarzadzanie senacją banków, analizę finansową kredytobiorców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104852 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111227 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82722, 82721, 82724, 82723 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101593 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Płynność finansowa w małych i średnich przedsiębiorstwach / Grzegorz Michalski. - Wydanie drugie zmienione. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 224, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(FFF. Przedsiębiorstwo)
W książce kompleksowo omówiono problematykę płynności finansowej i zarządzania finansami w małych i średnich przedsiębiorstwach. Przedsiębiorstwa te stanowią bowiem w strukturze polskiej gospodarki 99,9% wszystkich przedsiębiorstw, zatrudniają około 60% ogółu pracujących i tworzą przeszło połowę PKB. Utrata płynności finansowej takich firm sprzyja narastaniu procesów koncentracji ekonomicznej i monopolizacji. Drugie zmienione wydanie publikacji zostało przygotowane z myślą o odbiorcach pragnących w sposób całościowy poznać zagadnienia zarządzania płynnością finansową w przedsiębiorstwach z uwzględnieniem wpływu decyzji w zakresie zarządzania płynnością na wartość bogactwa właścicieli małych i średnich podmiotach gospodarczych. Adresowana jest zarówno do specjalistów zainteresowanych tym problemem naukowo, jak i do osób nie obawiających się dokonywać transferu najnowszych ustaleń naukowych do swoich przedsiębiorstw – nowoczesnych praktyków życia gospodarczego. Będzie również dobrym źródłem informacji dla studentów uczelni ekonomicznych, politechnik, akademii rolniczych i prywatnych szkół ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53167 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
W ciągu miesiąca w Polsce powstaje ponad dwadzieścia tysięcy przedsiębiorstw. Część z nich odnosi sukces, inne jakoś prosperują, ale duży odsetek przedsiębiorców prędzej czy później podejmuje decyzję o zamknięciu działalności. Zakładaniu firmy zwykle towarzyszy entuzjazm i poczucie spełnienia marzeń o własnym biznesie i wolności. Niestety, rzeczywistość boleśnie weryfikuje nadmiar optymizmu i nierealistyczne założenia. Jak się więc przygotować do prowadzenia własnej działalności i o czym należy pamiętać przy zakładaniu przedsiębiorstwa? Czy są jakieś sposoby, które gwarantują odniesienie sukcesu w biznesie? To znakomity podręcznik dla początkujących przedsiębiorców. Opisano w nim nie tylko najważniejsze kwalifikacje każdego biznesmena, ale także szereg istotnych kwestii, które bardzo często zostają niedostatecznie przeanalizowane na etapie planowania działalności. Przedstawiono tu koncepcje, zasady i strategie, które sprawdzają się od setek lat. Dotyczą zarówno finansowania nowej firmy, technik prowadzenia działalności, zatrudniania pracowników, jak i strategii sprzedaży czy marketingu. Ta wyjątkowo aktualna książka uczy, jak wykorzystywać wszystkie pojawiające się możliwości i uniknąć pułapek, w które często wpadają początkujący biznesmeni. Dzięki niej założysz i poprowadzisz firmę, która odniesie sukces, a Tobie przyniesie mnóstwo satysfakcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35930 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce autor uczy "krok po kroku", jak sporządzać najbardziej optymalny plan marketingowy w istniejących warunkach i dzięki temu doprowadzić do tego, aby firma osiągnęła sukces na rynku. Nie są to rozważania teoretyczne - po przeczytaniu każdego rozdziału Czytelnik może sprawdzić, czy zrozumiał przedstawione w nim problemy, realizując postawione zadania i wypełniając odpowiednie tablice. Dla ułatwienia w aneksie podano dwa przykłady gotowego planu marketingowego firm polskiej i amerykańskiej. Na zakończenie zamieszczono podręczny słowniczek terminów niezbędnych do zrozumienia omawianych w książce problemów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84247, 84246 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46741 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59657 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60883 P 16,2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102980 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44137 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja stanowi kompendium wiedzy na temat budżetowania i jego wykorzystania w zarządzaniu finan¬sami. Istotnym elementem wyróżniającym jest wykroczenie poza do tej pory przyjmowane ramy i pokazanie nowych trendów oraz możliwości zastosowania budżetowania w prakty¬ce, zwłaszcza mikro- i małych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają problemy i dylematy finansowe, rachunkowe i zarządcze, przeprowadzają dyskusje teoretyczne, nie unikając jednak zamieszczenia praktycznych rozwiązań, a także przykładów doświadczeń zagranicznych, które z powodze¬niem mogą być adaptowane na grunt polskiej praktyki finansowej i księgowej. W książce szczegółowo omówione są: - system budżetowania w przedsiębiorstwie, - budżetowanie a funkcje zarządcze w przedsiębiorstwie, - procedura i metody budżetowania w przedsiębiorstwie, - budżetowanie przychodów i wpływów, - budżetowanie kosztów i wydatków, - procedury budżetowania w mikro- i małych przedsiębiorstwach, - wpływ budżetowania na proces zarządzania finansami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53543 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60109 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, ISSN 1427-1117 ; 176)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98574, 111390 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103219 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47280 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44231 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia jest rezultatem badań prowadzonych przez pracowników, doktorantów, studentów i tutorantów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie we współpracy z Mälardalen University ze Szwecji, Szkołą Główną Handlową w Warszawie oraz Uniwersytetem Ekonomicznym w Katowicach. W skład zespołu wchodzą pracownicy naukowo-dydaktyczni, biegli rewidenci, doradcy podatkowi, certyfikowani tutorzy, księgowi z długoletnim doświadczeniem teoretycznym i praktycznym w zakresie raportowania finansowego i niefinansowego, rewizji finansowej i prawa podatkowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42808 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60159 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85897 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29664 (1 egz.)
Czytelnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29663 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46759 (1 egz.)
Czytelnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42251 p (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zeszyt ten jest próbą przedstawienia Czytelnikowi stanowiska autorów w odniesieniu do współczesnej wiedzy o finansach i zarządzaniu organizacjami złożonymi. Celem autorów artykułów jest poszukiwanie odpowiedzi na pytania: jak te organizacje mogą być skonstruowane, zorganizowane oraz jak mogą funkcjonować w sytuacji, gdy tempo zmian powoduje powstanie nieznanych dotąd zjawisk i procesów, nasuwa nowe problemy, których nie da się rozwiązać bez odpowiednich badań i nowej wiedzy. Każdy z prezentowanych artykułów składających się na niniejszy numer „Zeszytów Naukowych Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie” jest ukierunkowany na dostosowywanie analizy świata organizacji i finansów do tempa wspomnianych zmian. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują problematykę pomiaru rentowności przedsiębiorstwa, prognozowania stanu aktywności gospodarczej krajów przed-wschodzących, badania finansowej skuteczności działań B+R w przedsiębiorstwie; jak również analizy czynników rozwoju banków spółdzielczych, oceny skuteczności systemu motywowania kadry kierowniczej, działań marketingowych i mediów społecznościowych w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa. (...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Skala i szybkie tempo zmian zachodzących w sferze społeczno-gospodarczej powodują powstawanie niespotykanych dotąd zjawisk i procesów, rodzą nowe problemy, których rozwiązywać nie da się bez odpowiednich badań i nowej wiedzy. Badania jakichkolwiek zdarzeń wymagają trudu. Trud taki podejmujemy zwykle z dwóch powodów. Jednym jest bezinteresowna ciekawość badacza, częściej jednak przeprowadzamy analizę teoretyczną wtedy, kiedy natrafimy na trudności – gdy nie skutkują wyuczone sposoby dawania sobie rady z rzeczywistością lub też gdy chcemy osiągnąć coś nowego. W tych właśnie dwóch przypadkach źródłem pomocy jest teoria, nowa wiedza. Zawiera ją każdy z prezentowanych artykułów składających się na niniejszy numer „Zeszytów Naukowych Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie”, trzydziesty z kolei, tym razem ukierunkowany na współczesną tematykę funkcjonowania organizacji gospodarczych. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. W dużej mierze są one poświęcone problematyce zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym, zarządzania personelem, ze zwróceniem uwagi szczególnie na kształtowanie pożądanych kompetencji pracowników, jak również problematyce nadzoru właścicielskiego w sektorze przedsiębiorstw komunalnych, marketingu bezpośredniego dóbr luksusowych oraz prezentacji modeli sprawozdawczości małych podmiotów gospodarczych.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej