Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
dostępne
(8)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(4)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(1)
Autor
Nowakowski Marcin Konstanty
(2)
Anusz Jan
(1)
Glinka Beata
(1)
Kostera Monika
(1)
Nojszewska Ewelina
(1)
Rzemieniak Magdalena Lidia
(1)
Witkowska Franciszka
(1)
Wojtczak Emilia
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(4)
niemiecki
(1)
Temat
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(5)
Zarządzanie
(2)
Finanse
(1)
Handel
(1)
Interdyscyplinarność
(1)
Jakość
(1)
Język niemiecki
(1)
Kadry
(1)
Logistyka
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Negocjacje
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Organizacje
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przywództwo
(1)
Sektor publiczny
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(4)
Słowniki niemiecko-polskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Skonstruowany według takiej koncepcji podręcznik jest adresowany do studentów ekonomii, zarządzania i biznesu oraz do menedżerów dążących do poszerzenia swojej wiedzy o międzynarodowy wymiar funkcjonowania przedsiębiorstwa. Poza pogłębionym wykładem dyscypliny, w podręczniku zawarte zostały studia przypadków działalności firm, których dyskusja i analiza pozwoli zrozumieć biznes międzynarodowy w jego wielowarstwowości i interdyscyplinarności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103989 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93741, 93739, 93740 (3 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43293 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce skoncentrowano uwagę na marketingowych uwarunkowaniach i implikacjach kryzysu w przedsiębiorstwie. Dyskusja o kryzysach i przetrwaniu, skądinąd bardzo aktualna z punku widzenia kreacji biznesu, nie jest dyskusją wyłącznie o defensywie, czy wycofywaniu się. Jest dyskusją o marketingowym podejściu do radzenia sobie z kryzysami i wyborach, przed jakimi stoi przedsiębiorstwo. W końcowej części publikacji sporo miejsca poświecono marketingowym koncepcjom i strategiom przetrwania. Realizacja strategii przetrwania jest trudna, na ich drodze piętrzą się rozmaite przeszkody, ale jest odpowiednia na zagrożenia, z którymi przedsiębiorstwo w jego normalnym rozwoju zmierza się wielokrotnie. Dla kondycji zarządzania ważne jest, w jaki sposób przedsiębiorstwa przetrwały kryzysy i jak wpłynęło to na ukształtowanie postaw proprzedsiębiorczych. W książce poruszono m.in.: pojęcia kryzysu, przetrwania i rynków schyłkowych w marketingu; strategie przetrwania jako opcje efektywnego funkcjonowania na rynkach schyłkowych; metodologie strategii przetrwania w międzynarodowym zarządzaniu marketingowym; przykłady realizacji marketingowych strategii przetrwania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104436, 104004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja obejmuje materiał leksykalny z zakresu niemieckiego języka biznesu, niezbędny do komunikowania się w sytuacjach związanych z przebiegiem kontaktów polskich i krajów niemieckojęzycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45831 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik stanowi zaawansowany kurs na temat współczesnych teorii organizacji i zarządzania. Zawiera informacje dotyczące wybranych istotnych kierunków i tendencji, które są powszechnie znane w Europie i Stanach Zjednoczonych, a z którymi polski czytelnik do tej pory miał ograniczony kontakt. Główne obszary tematyczne podręcznika stanowią: współczesny kontekst organizowania - organizacja w relacjach z otoczeniem, różnorodność świata organizacji - metafory i archetypy, społeczne i techniczne elementy organizacji - powiązania i ewolucja, współczesne trendy w zarządzaniu - teoria i praktyka, badania współczesnych organizacji - wybrane metody i ich implikacje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106051 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32240 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64558 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej