Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(12)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(6)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(3)
Autor
Kamińska-Radomska Irena
(3)
Ikanowicz Cezary
(2)
Oleksyn Tadeusz
(2)
Cook Gwen O
(1)
Cook Roy A
(1)
Kanarek Piotr
(1)
Mokrzycki Leszek
(1)
Yale Laura J
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Temat
Przedsiębiorcy
(8)
Menedżerowie
(7)
Savoir-vivre
(5)
Asertywność
(3)
Etyka biznesu
(2)
Kadry
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Kultura pracy
(2)
Negocjacje
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Przyjęcia okolicznościowe
(2)
Przywództwo
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Autoprezentacja
(1)
Etykieta językowa
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Netykieta
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Poczta elektroniczna
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Płaca
(1)
Samodzielność (psychol.)
(1)
Samokształcenie
(1)
Sekretarki i sekretarze
(1)
Sport
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Telegrafia kopiowa
(1)
Wiedza
(1)
Wizytówki
(1)
Zaproszenia
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie kompetencjami
(1)
Zawód
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Poradniki
(4)
Korespondencja urzędowa
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka zawiera zbiór najważniejszych zasad savoir-vivre przydatnych również dla pracowników biurowych, pracujących w dużych i małych korporacjach. Po jej lekturze organizacja oficjalnego spotkania czy kontakty międzynarodowe nie będą już wprawiać w zakłopotanie. Ważnym elementem książki przydatnym w biurze jest część poświęcona prowadzeniu sekretariatu i korespondencji urzędowej. Autor dogłębnie opisuje zasady, których należy przestrzegać - przecież sekretariat to wizytówka każdej firmy. Dobre pierwsze wrażenie może zadecydować o sukcesie prowadzonego projektu. Publikacja zawiera zbiór zasad z wielu różnych dziedzin życia, o których trzeba wiedzieć. Na uwagę zasługują działy poświęcone przyjęciom oficjalnym i towarzyskim, a także dział o winach i innych trunkach. Jest to istotny dodatek w książce o takiej tematyce, ponieważ wino jest w dzisiejszych czasach nieodłącznym elementem wielu oficjalnych spotkań biznesowych, podczas których może być tematem długich i interesujących konwersacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105543 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104031 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99703 (1 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99704 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorka porusza zagadnienia źródeł etykiety biznesu i jej współzależności z zasadami protokołu dyplomatycznego, kultury korporacyjnej i etykiety towarzyskiej w Polsce. Omawia zasady etykiety w sytuacjach służbowych i problemy, z jakimi spotykają się pracownicy polskich firm i urzędów. Autorka obszernie opisuje konkretne zachowania wynikające z zasad etykiety biznesu oraz ich warianty, będące skutkiem odrębności kultury narodowej, zwyczajów i tradycji zachowań grzecznościowych. Zwraca uwagę na te wymiary polskiej kultury, które wpływają na zróżnicowane podejście do zasad etykiety biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114820 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52841 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Każdy z nas w większym lub mniejszym stopniu zna zasady zachowania przyjęte w biznesie, jednak wiele osób nie ma pewności co do poprawności swego zachowania. Biznesmeni podczas ważnych spotkań zastanawiają się, czy dokonują prawidłowej prezentacji osób, czy w odpowiednim momencie podają swoja wizytówkę, czy miejsce zaproponowane klientowi jest stosowne, czy wypada zaprosić klienta na lunch, czy mężczyzna mężczyźnie może pomoc w założeniu płaszcza itd. W ten sposób, zamiast skupić się na prowadzeniu rozmowy i tworzeniu miłej atmosfery, koncentrują się na szczegółach, które tak naprawdę powinny wynikać z nawyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45879 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kompetencjami : teoria i praktyka / Tadeusz Oleksyn. - Wydanie 3. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2018. - 394 strony : ilustracje ; 24 cm.
(HR.)
Jakie są różnice między kompetencjami a kwalifikacjami? Które kompetencje są kluczowe? Jak najlepiej budować zespół? Jak być przywódcą akceptowanym? Przewodzenie oparte na przymusie czy "przewodzenia bez przewodzenia"? Czy wszyscy powinni pracować zawodowo? Te i inne problemy porusza książka Zarządzanie kompetencjami Tadeusza Oleksyna, dostarczając równocześnie charakterystyk najważniejszych kompetencji, niezbędnych dla funkcjonowania: organizacji jako całości, przywódców, z uwzględnieniem modeli przywództwa i cech osobowościowych, pracowników merytoryczno-wykonawczych, operacyjnych, menedżerów oraz specjalistów, poszczególnych grup zawodowych z sektora przedsiębiorstw, przedsiębiorców - właścicieli małych i dużych firm. Osoby zainteresowane praktycznymi, skutecznymi metodami zarządzania w biznesie (i nie tylko) znajdą tu m.in: sposoby tworzenia systemów zarządzania kompetencjami w dużych i średnich organizacjach dobre praktyki związane z rozwojem kompetencji własnych (self-management). Książka jest też bogatym źródłem wiedzy dla teoretyków zarządzania, studentów i wykładowców. Zainteresuje także osoby luźniej związane z zarządzaniem, które chciałyby pełniej zrozumieć to, co się dzieje w ich organizacjach i w ich kraju oraz lepiej zarządzać własnym potencjałem i życiem zawodowym, a zwłaszcza rozwojem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41559 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kompetencjami : teoria i praktyka / Tadeusz Oleksyn. - Wyd. 2. uzup. i uakt. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2010. - 357 s. : il. ; 24 cm.
(HR)
W ostatnich latach wzrosło niepomiernie zainteresowanie kompetencjami zarówno organizacji, jak i pracowników. Oferowana książka podejmuje to wyzwanie. Autor wyjaśnia pojęcia związane z zarządzaniem kompetencjami i rolami organizacyjnymi, podaje charakterystyki najważniejszych kompetencji, opisuje przywództwo od strony kompetencji i ich zwiększania. Omawia portfele kompetencji najważniejszych grup ludzi związanych z sektorem przedsiębiorstw: przedsiębiorców-biznesmenów, menedżerów i liderów (pokazując różnice między nimi), specjalistów, pracowników merytoryczno-wykonawczych i operacyjnych. Charakteryzuje także zarządzanie własnymi kompetencjami (self-management). Obecne, drugie wydanie zostało zaktualizowane i rozszerzone, między innymi o zaprezentowane w załącznikach profesjogramy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103818 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44648 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultura biznesu : normy i formy / Irena Kamińska-Radomska. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 381, [1] s. : il. kolor. ; 24 cm.
Kultura biznesu jest szerokim zagadnieniem dotyczącym zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych. Jest pojęciem rozleglejszym niż etykieta. Etykieta to jedynie zbiór zasad, właściwych zachowań w życiu zawodowym i społecznym. Jest międzynarodowo uznanym systemem kurtuazji, który służy tworzeniu, utrzymaniu i normowaniu stosunków międzyludzkich w sytuacjach służbowych. Kultura w biznesie obejmuje natomiast i same zasady, ich opis, i zastosowanie tych zasad w życiu zawodowym. Ujmując to inaczej, etykieta to... czytaj więcej zasady, które mówią, jak powinno być, a kultura biznesu to stan faktyczny, zarówno obecnie, jak i w przeszłości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104732 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44438 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej