Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(2)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(3)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(1)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Autor
Bangs David H
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Przydatek Elżbieta
(1)
Przydatek Jan
(1)
Sala Paweł
(1)
Sztucki Tadeusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(3)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Specjalista ds. marketingu
(1)
Temat
Promocja handlowa
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Ceny
(2)
Konkurencja
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marketing
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Reklama
(2)
Agencje reklamowe
(1)
Akwizycja
(1)
Analiza SWOT
(1)
Badania marketingowe
(1)
Barwy
(1)
Content marketing
(1)
Controlling
(1)
Copywriting
(1)
E-mail marketing
(1)
Ekonomia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Franchising
(1)
Globalizacja
(1)
Handel
(1)
Homo oeconomicus
(1)
Inflacja
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Interwencjonizm
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość życia
(1)
Jednolity rynek UE
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kariera
(1)
Karty płatnicze
(1)
Koszty
(1)
Leasing
(1)
Lichwa
(1)
Logistyka
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Merchandising
(1)
Motywacja
(1)
Negocjacje
(1)
Obsługa klienta
(1)
Omnichannel
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Popyt
(1)
Poradnictwo
(1)
Promocja sprzedaży
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Public relations
(1)
Reengineering (ekon.)
(1)
Rynek
(1)
Sponsoring
(1)
Spożycie
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Start-up
(1)
Sukces
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Gatunek
Encyklopedie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101012 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce autor uczy "krok po kroku", jak sporządzać najbardziej optymalny plan marketingowy w istniejących warunkach i dzięki temu doprowadzić do tego, aby firma osiągnęła sukces na rynku. Nie są to rozważania teoretyczne - po przeczytaniu każdego rozdziału Czytelnik może sprawdzić, czy zrozumiał przedstawione w nim problemy, realizując postawione zadania i wypełniając odpowiednie tablice. Dla ułatwienia w aneksie podano dwa przykłady gotowego planu marketingowego firm polskiej i amerykańskiej. Na zakończenie zamieszczono podręczny słowniczek terminów niezbędnych do zrozumienia omawianych w książce problemów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84247, 84246 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46741 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59657 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60883 P 16,2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wydanie 2 - 4 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 543, [6] stron : ilustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca i żyjąca w symbiozie z nowoczesnymi technologiami, to inspirator nowych pomysłów, kreator nietuzinkowych rozwiązań oraz przede wszystkim specjalista potrafiący wybrać skuteczną metodę realizacji skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyslany. Ksiązka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których Internet jest miejscem, gdzie chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 48815 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85897 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29664 (1 egz.)
Czytelnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29663 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46759 (1 egz.)
Czytelnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42251 p (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej